Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 21:43
alpha
alpha is offline
Citaat:
Moonlight fairy schreef op 01-11-2004 @ 11:56 :
mijne zijn ongevoelig.... voel echt nauwelijsk iets (handig voor als ik later kinderen krijg) Maar ik vind het wel opwindend als mn vriend er aan zit of likt... maar dus niet om het gevoel...
Oud 02-11-2004, 09:33
Nylez
Nylez is offline
Mijn ex vond er niet echt vreselijk veel aan.

Maar mijn nieuwe vriendin

VIND HET GE-WEL-DIG
Oud 02-11-2004, 11:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Vroeger deed het me niet veel, maar sinds mijn operatie ga ik zowat tegen het plafond als hij eraan zit.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 11:27
Verwijderd
Best wel gevoelig hoor...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 13:55
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Niet zo gevoelig. Eigenlijk is het enige wat ik echt lekker vind, wanneer hij met zijn vingertopjes heel zachtjes cirkels maakt (en mijn buik dan meteen meeneemt) dan kan ik er wel opgewonden van worden. Anders niet. Bijten, likken of zuigen vind ik niks, dan lig ik er idd bij van... tsja... tis dat jij het leuk vindt...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:47
sofie3
sofie3 is offline
Ik heb iets waar tot nu toe nog niemand over schreef. Als mijn vriend mijn tepels aanraakt (of ik doe het zelf), dan voel ik het in mijn buik (baarmoeder?) kriebelen! Erg opwindend, vooral als m'n vriend het doet als ik op het punt sta klaar te komen. Duurt geen 2 tellen meer dan
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 15:57
Hakkie
Hakkie is offline
Mijn buik is veel gevoeliger dan mijn borsten, maar toch lig ik ook aardig te kreunen als mijn vriend mijn borsten onder handen neemt Het verschilt wel hoor, de ene keer voel ik niet zoveel en de andere keer lig ik te kronkelen van genot
Oud 02-11-2004, 20:42
Verwijderd
likken, zuigen, zoenen en zachtjes bijten zijn ook heel fijn
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 08:25
filia dei
filia dei is offline
Kweenie...mijnes zijn volgens mij niet supermega gevoelig geloof ik. Wel een beetje maar je moet 't wel stevig vastpakken wil ik er wat van voelen. De tepels zijn wel heel gevoelig, vooral als je er heel zachtjes overheen streelt....

Maja...echt kronkelen van genot ofzo gebeurt nie zo snel
Oud 05-11-2004, 08:41
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 02-11-2004 @ 14:55 :
Niet zo gevoelig. Eigenlijk is het enige wat ik echt lekker vind, wanneer hij met zijn vingertopjes heel zachtjes cirkels maakt (en mijn buik dan meteen meeneemt) dan kan ik er wel opgewonden van worden. Anders niet. Bijten, likken of zuigen vind ik niks, dan lig ik er idd bij van... tsja... tis dat jij het leuk vindt...
Ook niet na een poosje zachte cirkeltjes ? Volgens mij, ik ben geen meid, moet er een beetje opbouw zijn voordat je gaat zuigen oid, omdat dan de borsten al wat gevoelig zijn. Of gaat dat ook niet op bij je ?
Oud 05-11-2004, 10:34
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
juno schreef op 30-10-2004 @ 22:24 :
Arme jongen, weet nooit van te voren hoe ik zal reageren.
En dan gaan ze naderhand ook altijd nog zeuren dat we ze niet begrijpen....nee vind je het gek!?
Oud 09-11-2004, 13:58
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik vind mijn borsten nou niet bepaald opwindend en meestal voel ik er ook niks van als eraan gezeten woord tijdens de sex. Ik heb inderdaad dat geval van : Waar ben je echt mee bezig?. Misschien ben ik wel ongevoelig. Ik denk dat dat het is. Om echt wat de voelen moet erin geknepen of gebeten worden...het liefst hard dus, want anders voel ik niks. Dát vind ik dan wel weer opwindend.
Oud 09-11-2004, 15:22
Dith
Dith is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 09-11-2004 @ 14:58 :
Ik vind mijn borsten nou niet bepaald opwindend en meestal voel ik er ook niks van als eraan gezeten woord tijdens de sex. Ik heb inderdaad dat geval van : Waar ben je echt mee bezig?. Misschien ben ik wel ongevoelig. Ik denk dat dat het is. Om echt wat de voelen moet erin geknepen of gebeten worden...het liefst hard dus, want anders voel ik niks. Dát vind ik dan wel weer opwindend.
Oud 09-11-2004, 15:28
sinsere
sinsere is offline
Mijn borsten zijn enorm gevoelig en mn vriend kan me daar dan ook helemaal gek mee krijgen. Strelen, bijten, zuigen .. heerlijk.
Oud 09-11-2004, 16:01
Stepsje
Stepsje is offline
Mijn borsten zijn ook wel vrij gevoelig.
Mijn vriend kan me in elk geval helemaal gek krijgen met zijn mond. Zachtjes en hard zuigen, zachtjes bijten.
De manier om me snel op te winden.
Oud 09-11-2004, 16:13
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
ik vind het fijn als mn vriend aan mn tepels zit
en hij doet dat heel voorzichtig en dat wind me gewoon heel erg op
hij weet dat het gevoelig is
Oud 04-04-2005, 14:35
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
ilse schreef op 31-10-2004 @ 13:04 :
ligt helemaal aan het moment. als je al een tijdje aan het knuffelen enzo bent vind ik het heerlijk als een jognen met ze handen daar heen gaat. ik vind het lekker als ik opgewonden ben maar kan er niet opgewonden van worden.
juist ja, maar dan ligt het er niet aan dat ie aan mn borsten zit, maar ik vind het soms gewoon sowieso fijn als ie me streelt...
en ik vind likken aan borsten ofzo ook echt niet opwindend
Oud 04-04-2005, 15:01
Verwijderd
Bij me ex dacht ik idd 'waar ben jij mee bezig " maar bij mijn huidige vriend kan ik er geen genoeg van krijgen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 15:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
leuke up
Oud 04-04-2005, 15:39
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 30-10-2004 @ 22:19 :
Ik vind het wel lekkah.
dat viel te merken jah
Oud 04-04-2005, 16:03
Shitonya
Shitonya is offline
Amper gevoelig
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:06
Verwijderd
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 04-04-2005 @ 15:35 :
juist ja, maar dan ligt het er niet aan dat ie aan mn borsten zit, maar ik vind het soms gewoon sowieso fijn als ie me streelt...
en ik vind likken aan borsten ofzo ook echt niet opwindend
up
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:40
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 04-04-2005 @ 17:06 :
up
Oud 04-04-2005, 18:54
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 04-04-2005 @ 17:40 :
Dit was een post die voor jouw vorige reply stond:

gogirl_1988
16V - Lid

gepost op 09-11-2004 @ 17:13
ik vind het fijn als mn vriend aan mn tepels zit
en hij doet dat heel voorzichtig en dat wind me gewoon heel erg op
hij weet dat het gevoelig is

Als je naar de datum kijkt zie je dat er op 9 november vorig jaar voor het laatst hierin is gepost, dus is er sprake van een zogenaamde up.
Oud 04-04-2005, 19:18
esprit-chick
esprit-chick is offline
best heel gevoelig

ik vind t te lang nix, stimulatie zeg maar

ik vind t verscrikkelijk als er 'ruw' met mn borsten en vooral met mn tepels wort omgegaan, niet bijten, knijpen kneden..................aaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwwwww

beetje zacht strelen wel zeer nice
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:48
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Als ik het zo hoor worden een groot deel van de meiden hier dus opgewonden als ze later hun kind borstvoeding gaan geven

Nee bij mij niet bevaald gevoelig, niet in zoverre dat ik het moet zien om te weten dat eraan gezeten word (ook overdreven...) maar ik word er neit bepaald opgewonden van.
Mijn buik (vooral net onder de navel) kriebelen/aaien/strelen is wel heel gevoelig
En me rug...
Oud 05-04-2005, 09:28
gurl19
gurl19 is offline
als ze het zachtjes strelen, vind ik het heerlijk. Dat windt me dan ook op. Maar dat gezuig eraan.. achja dat vind ik ietsjes minder. Soms vink het wel lekker ma over het algemeen heb ik liever gewoon zijn hand
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 13:37
waves
waves is offline
Citaat:
ilse schreef op 31-10-2004 @ 13:04 :
ligt helemaal aan het moment. als je al een tijdje aan het knuffelen enzo bent vind ik het heerlijk als een jongen met ze handen daar heen gaat. ik vind het lekker als ik opgewonden ben maar kan er niet opgewonden van worden.
als t zo maar uit het 'niets' komt is het absoluut niet opwindend.
Oud 14-04-2005, 22:14
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
inderdaad! ben ik het best wel mee eens!

maar als k niet opgewonden ben en hij pakt ze zomaar ff vast (als we alleen zijn ) vind ik het ook wel weer een beetje geilig... mja dan wordt k er nog steeds niet opgewonden van hoor!
Oud 15-04-2005, 08:34
charming_aine
charming_aine is offline
Ja dat heb ik ook, precies hetzelfde.
Vooral mijn tepel zijn heel gevoelig, mijn ex ging er nogal ruig mee om en dan had ik echt zoiets van auwww
Maar mijn huidige vriend weet er wel mee om te gaan hoor
Hij weet precies wat ik lekker vind en houdt er ook rekening mee dat ze erg gevoelig zijn Zooo lieff Als hij ze heel zachtjes streelt of er heel zacht op sabbelt dan weet ie me helemaal gek te krijgen

Citaat:
sofie3 schreef op 02-11-2004 @ 15:47 :
Ik heb iets waar tot nu toe nog niemand over schreef. Als mijn vriend mijn tepels aanraakt (of ik doe het zelf), dan voel ik het in mijn buik (baarmoeder?) kriebelen! Erg opwindend, vooral als m'n vriend het doet als ik op het punt sta klaar te komen. Duurt geen 2 tellen meer dan
Oud 15-04-2005, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Moonlight fairy schreef op 01-11-2004 @ 11:56 :
mijne zijn ongevoelig.... voel echt nauwelijsk iets. Maar ik vind het wel opwindend als mn vriend er aan zit of likt... maar dus niet om het gevoel...
Dit heb ik ook.
Ik heb een borstverkleining gehad. Daarvoor waren mijn borsten wel 'normaal gevoelig', maar nu helemaal niet meer eigenlijk.
Dus je kunt doen wat je wilt, maar van het gevoel zelf word ik niet opgewonden.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 11:40
Martyr
Martyr is offline
Mijn borsten zijn heel erg gevoelig, maar als ze een beetje gestreelt worden vind ik dat wel leuk
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 13:04
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Mijn buik is 100x zo gevoelig!
zuigen/likken vind ik allemaal niet zo boeiend, alleen zacht strelen/kriebelen is wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 11:17
Punkygirl
Punkygirl is offline
ligt helemáál aan mn stemming.
Oud 16-04-2005, 11:33
Optima
Optima is offline
Ik heb nog niemand gehoord over het feit of je tepels hard of zacht zijn.

Bij mij werkt het dus niet ontzettend als mijn borsten gewoon 'slap' zijn, ofwel ik niet opgewonden ben of het niet koud heb ( of wat voor bijdehandliggende reden dan ook).

Als dat wel het geval is, dragen mij borsten bij aan ene heerlijk orgamse. Het is zeg maar een toevoeging. Soms kan ik zonder borst-stimulatie niet klaarkomen. Omdat je het dan over heel je lijf voelt is het ook lekkerder dan alleen orale of manuale seks.

overigens ben ik niet zo van het zachte likken of strelen. Het moet wel een bepaalde wrijvingskracht hebben. Als een man het bij me doet, dan merkt hij al snel hoe heerlijk ik het vind
Oud 16-04-2005, 11:34
Charly Brown
Charly Brown is offline
Ik vind het heerlijk . Vooral als een jongen aan mijn tepels gaat likken. Om gek van te worden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 18:18
juno
juno is offline
Hnagt van mijn cyclus af. Soms voel ik niet zoveel, soms wel, en soms kan ik het nauwelijks verdragen als er aangezeten word. Een goede minnaar weet me in alle omstandigheden toch wel gek te krijgen door met mijn borstjes te spelen, het vergt alleen wat geduld en creativitet en inspelen op de situatie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:51
naatje287
naatje287 is offline
Citaat:
juno schreef op 16-04-2005 @ 19:18 :
Hnagt van mijn cyclus af. Soms voel ik niet zoveel, soms wel, en soms kan ik het nauwelijks verdragen als er aangezeten word. Een goede minnaar weet me in alle omstandigheden toch wel gek te krijgen door met mijn borstjes te spelen, het vergt alleen wat geduld en creativitet en inspelen op de situatie.
idd is heel afhankelijk van mijn cyclus
Oud 17-04-2005, 20:56
Verwijderd
bijten in mijn tepels vind ik wel leuk (niet zelf, dat lukt me nog niet) maar verder vind ik het vooral leuk dat hij ze zo leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Stepsje schreef op 09-11-2004 @ 17:01 :
Mijn borsten zijn ook wel vrij gevoelig.
Zachtjes en hard zuigen, zachtjes bijten.
De manier om me snel op te winden.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 15:30
Lieved
Lieved is offline
Citaat:
salieee schreef op 31-10-2004 @ 17:54 :
Ik vind het echt super super lekker. Kan er ook helemaal opgewonden van worden als een jongen er opeens aan zit en begin dan helemaal te kronkelen. Ik heb soms idee dat ik bijna klaarkom (maar dat kom ik niet) en vindt het eigenlijk bijna even lekker als vingeren, zo niet lekkerder.
Jongens vonden het soms wel raar dat ze zo gevoelig bij mij waren, hadden ze nog niet bij andere meisjes meegemaakt.
Alleen heel soms moeten jongens er gewoon van af blijven, want dan zijn ze TE gevoelig, dan doet het gewoon pijn als ze eraan komen en dan moeten ze het ff met rust laten.
Heb ik dus precies hetzelfde! als ze het rustig opbouwen en etc kan het echt super lekker zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 15:39
Verwijderd
Ontzéttend gevoelig. Ben in een mum van tijd geil
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 16:10
tiq
tiq is offline
vinden vrouwen het opwindend om aan de tepels van mannen te zitten?

ik weet niet hoe het met andere mannen zit,
maar ik vind het lang niet altijd fijn

laat mij maar de vrouw verwennen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 17:51
Verwijderd
Vrouwen schijnen het best wel te voelen als je ijskoude vingers hebt en die goed gebruikt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 21:49
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Bazz schreef op 24-04-2005 @ 18:51 :
Vrouwen schijnen het best wel te voelen als je ijskoude vingers hebt en die goed gebruikt
als man zijnde voel ik dat ook wel, das niet echt fijn

Regels voor berichten