Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 20:38
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 01-11-2004 @ 21:03 :
Ik heb zelf een stoornis in het autistische spectrum (het syndroom van Asperger)
offtopic: hey interessant! ik heb het pas moeten lezen voor school...uit het boek van Righter...miscchien ken je het 'ontwikkelingspsychopathologie' heel erg interessant, en ik zag in je profiel dat je psychologie bestudeert als hobbie? dus ik zou wel met vragen bij je terrecht kunnen als ik die zou hebben????!?
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:40
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
het lijkt me vreselijk als mijn vriend dat zou doen of gedaan zou hebben...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:40
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
evanescene schreef op 01-11-2004 @ 21:35 :
nou als je op je 16e al een relatie van 2 jaar achter de rug heb en eentje van 6 maanden dan moet je die andere 11 mensen wel in een korte tijd achter elkaar hebben gezoend? ik vind dat beetje sletterig....maja dat moet je zelf weten....misc als ik op die leeftijd veel was uitgegaan en ik de kans kreeg het ook had gedaan....en misschien is het voor jou gevoel niet veel maar komt het letterlijk (het getal 13) over alsof het veel is..ik weet niet hoe andere mensen er over denken?
ik vind 13 mensen op je 16e ook niet echt extreem veel... juist een leeftijd om lekker rond te sletten en hier en daar wat te proberen
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:50
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
daniëlchaos schreef op 01-11-2004 @ 17:01 :
mag ik een teiltje?
hahah klinkt wel brak inderdaad zoals ik het bracht... maar ik bedoel het wel op een dergelijke manier, niet dat ik zomaar met iemand het bed in wil duiken... vind ik nogal playerig
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:01
LostInTime
LostInTime is offline
Citaat:
evanescene schreef op 01-11-2004 @ 21:35 :
nou als je op je 16e al een relatie van 2 jaar achter de rug heb en eentje van 6 maanden dan moet je die andere 11 mensen wel in een korte tijd achter elkaar hebben gezoend? ik vind dat beetje sletterig....maja dat moet je zelf weten....misc als ik op die leeftijd veel was uitgegaan en ik de kans kreeg het ook had gedaan....en misschien is het voor jou gevoel niet veel maar komt het letterlijk (het getal 13) over alsof het veel is..ik weet niet hoe andere mensen er over denken?
hm ik ben nu 19, heb een relatie van bijna 4 jaar en heb ook zo'n 13 mensen gezoend...en nee vind t niet sletterig, alle 13 betekenen ze wat voor me, meeste zijn nu gewoon vrienden of spreek er nog regelmatig wat mee af (niet om te zoenen, maar gewoon om gezellig bij elkaar te zijn of we gaan samen uit). ook tijdens de relatie die ik nu heb, heb ik nog anderen gezoend...wat mijn vriend ook prima vindt, hij staat er zelfs meestal naast...zolang het maar meisjes zijn en ik er niet meer mee doe dan zoenen zonder hem hij laat me aardig mn gang gaan en daar ben ik blij mee...en hij komt altijd op mijn eerste plaats hoor begrijp me niet verkeerd! als hij het ergens niet mee eens is doe ik het niet!

ontopic:
de hoeren...voor mensen die niks anders kunnen krijgen en wel de behoefte&het geld hebben vind ik het een prima oplossing... maar voor de mensen die wel wat anders kunnen krijgen vind ik t wat anders, een beetje moeite doen kan geen kwaad...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:03
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
daniëlchaos schreef op 01-11-2004 @ 21:40 :
ik vind 13 mensen op je 16e ook niet echt extreem veel... juist een leeftijd om lekker rond te sletten en hier en daar wat te proberen

lieverd je zegt het al zelf: rond te SLETTEN

is misc ook wel zo, misschien ben ik gewoon jaloers, maar als ik er als een buitenstaander naar kijk vind ik het sletterig....mijn mening....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:10
Verwijderd
13 mensen op je 16e kan toch gewoon iets van 4 mensen per jaar zijn? Ik zie 't probleem niet zo.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 31-10-2004 @ 20:13 :
Ik zou het nogal triest vinden als één van mijn vrienden/kennissen van mijn leeftijd tot een jaar of 30 naar de hoeren zou gaan, omdat iedereen rond die leeftijd best gratis seks kan krijgen.
As if. Kruip uit je bekrompen wereldje en kijk echt eens rond en verder dan je neus lang is.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:07
LMP
Avatar van LMP
LMP is offline
Ik haat sletten bahbah. Hoeven bij mij niet aan te komen. Geen enkele eigenwaarde.

Hoeren, tjah. We moeten ze dankbaar zijn. Er lopen genoeg sexueel gefrustreerde mannen rond. En als zij niet naar de hoeren kunnen moeten ze zich misschien vergrijpen aan andere dames, (die het helemaal niet willen!!!)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Luka schreef op 01-11-2004 @ 23:07 :
Ik haat sletten bahbah. Hoeven bij mij niet aan te komen. Geen enkele eigenwaarde.

Hoeren, tjah. We moeten ze dankbaar zijn. Er lopen genoeg sexueel gefrustreerde mannen rond. En als zij niet naar de hoeren kunnen moeten ze zich misschien vergrijpen aan andere dames, (die het helemaal niet willen!!!)
Wat een gelul.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:32
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
Luka schreef op 01-11-2004 @ 23:07 :
Ik haat sletten bahbah. Hoeven bij mij niet aan te komen. Geen enkele eigenwaarde.
goed dat ik het weet, ik zal uit je buurt blijven.
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:36
LMP
Avatar van LMP
LMP is offline
Citaat:
daniëlchaos schreef op 01-11-2004 @ 23:32 :
goed dat ik het weet, ik zal uit je buurt blijven.
Ben jij een slet dan?

nouja boeie.. Goedzo, blijf maar uit me buurt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:37
LMP
Avatar van LMP
LMP is offline
Citaat:
CL schreef op 01-11-2004 @ 23:28 :
Wat een gelul.
De statistieken liegen er niet om
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 23:27
Verwijderd
Jezus, wat een nuance hier weer en die moraalridders die beweren dat 'dertien op je elfde sletterig is' mogen ze van mij ook afschieten. Laat iedereen dat toch even voor zichzelf bepalen, zeker als je zelf niet normaal kunt spellen. Get a life ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 01:05
Verwijderd
nu een half uur gratis bij die dikke negerin klaproossteegje 2e raam linkerkant als je je schaamhaar in een hartje geschoren hebt !
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 08:10
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 01-11-2004 @ 21:50 :
hahah klinkt wel brak inderdaad zoals ik het bracht... maar ik bedoel het wel op een dergelijke manier, niet dat ik zomaar met iemand het bed in wil duiken... vind ik nogal playerig
Ik ben het met je eens hoor..
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 09:51
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Een vriend van me is ontmaagd door een hoer, toen ie dronken was, en daar zin in had.
Ik zou er zelf niet heengaan. Vind ik mezelf te goed voor, hoewel ik zelf ook nogal anti-sociaal ben.
Gratis sex bij meisjes is ook niet alles. die gaan meestal daarna zeuren. Bij een hoer geef je ze geld, en hoor je er niets meer van. dus opzich kan ik daar nog inkomen, want bij een hoer heb je iig totaal geen kopzorgen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 00:27 :
Jezus, wat een nuance hier weer en die moraalridders die beweren dat 'dertien op je elfde sletterig is' mogen ze van mij ook afschieten. Laat iedereen dat toch even voor zichzelf bepalen, zeker als je zelf niet normaal kunt spellen. Get a life ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 10:08
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
Citaat:
Luka schreef op 01-11-2004 @ 23:07 :
Ik haat sletten bahbah. Geen enkele eigenwaarde.

haat is een groot woord, ik ken genoeg sletten (in mijn ogen dan) maar ik zou me zelf nooit in zo'n positie gooien...onnodig imago krijg je dan...en dan denkt iedereen wat van je te kunnen krijgen...nee, niks voor mij...
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 12:19
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
evanescene schreef op 01-11-2004 @ 21:35 :
(knip) ik weet niet hoe andere mensen er over denken?
lekker boeiend... 13 vind ik niet eens veel... en al waren het er 40... heeft niemand last van dus who cares...

ontopic: hoeren ik zou er zelf niet naartoe gaan maar vind t wel goed dat prostitutie legaal is in NL.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 12:32
Verwijderd
betalen voor seks

dr zijn genoeg gratis hoeren in discotheken en dergelijke
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 13:00
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 02-11-2004 @ 13:32 :


dr zijn genoeg gratis hoeren in discotheken en dergelijke
hahahaha
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 13:38
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 01-11-2004 @ 21:03 :
@Reverend: Je zou er versteld van staan als je zou weten dat het niet alleen "nerds" zijn die prostituées bezoeken. Er zijn helaas ook mannen die door middel van aanranding of verkrachting sexueel aan hun trekken proberen te komen, dus dan is prostituéebezoek tenminste nog acceptabel.
Het is een misverstand dat er zonder hoeren meer verkrachtingen zijn. Verkrachters zijn niet uit op gewoon seks; ze geilen op de machtspositie waarin ze seks hebben. Het is heus niet zo dat als een man niet aan z'n trekken komt als een briezende stier met een testosteronspuit in z'n reet naar buiten stormt om de eerste de beste vrouw z'n snoeiharde snikkel in dr kont te duwen.

Er is zelfs onderzoek naar gepleegd. in landen waar prostitutie verboden is (en daardoor minder voorkomt en duurder is) vinden niet méér verkrachtingen plaats dan in een vergelijkbare cultuur waarin prostitutie geoorloofd is.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
rainfairy schreef op 02-11-2004 @ 14:00 :
hahahaha
nah tis nog echt zo ook. of je nou 50 euro aan een hoer geeft of aan de barman
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 16:10
Inside Outsider
Avatar van Inside Outsider
Inside Outsider is offline
Als meisje kan ik best begrijpen dat er mensen naar de hoeren gaan. Wat is daar mis mee dan? Mensen betalen voor sex, so what? Als die mensen zich daar fijn bij voelen en het hoertje uit vrije wil dat beroep heeft gekozen is alles toch goed. Wie zijn wij dan om dat af te keuren? Het is niet voor niets een van de oudste beroep dat nog bestaat. En wees blij dat het nog bestaat, veel mensen hebben er plezier van.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 16:44
Type
Avatar van Type
Type is offline
[topic niet gelezen]

Nee, nooit gedaan, zal het ook nooit doen. Het steriele ervan zou mij juist niet aanstaan (dat 'geen gezeik' principe)
Ik denk dat dan ook een deel van het gevoel weggaat, en dus van het plezier. En tja, dan blijft het fysieke over, en mezelf moemaken kan ik ook op andere manieren... Dan ga ik wel een end fietsen ofzo...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 17:51
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
evanescene schreef op 01-11-2004 @ 21:35 :
nou als je op je 16e al een relatie van 2 jaar achter de rug heb en eentje van 6 maanden dan moet je die andere 11 mensen wel in een korte tijd achter elkaar hebben gezoend? ik vind dat beetje sletterig....maja dat moet je zelf weten....misc als ik op die leeftijd veel was uitgegaan en ik de kans kreeg het ook had gedaan....en misschien is het voor jou gevoel niet veel maar komt het letterlijk (het getal 13) over alsof het veel is..ik weet niet hoe andere mensen er over denken?
Zit opzich wel wat in. Toen ik bijna 14 was kreeg ik een vriend (mijn 2e zoen) en dat ging uit toen ik bijna 16 was. Tijdens die relatie heb ik met 2 meisjes en een jongen gezoend. Toen ben ik een half jaar vrijgezel geweest en in dat halfjaar heb ik redelijk veel mensen gezoend ja. Maargoed, ik zie het niet als rondsletten eigenlijk.. Maargoed, ontopic.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 18:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hoeren klinkt ook zo plat he.. Als je op de Wallen kijkt, daar staan best mooie, leuke, jonge meiden, en ik kan me voorstellen dat je als vent best wel een keer betaalde seks met zo iemand wilt. Ze doen de dingen die jij wenst -binnen de grenzen- en je kan zelf een meisje naar smaak uitkiezen.
Ik zou er zelf ook niet blij mee zijn, heel dubbel, maar een ramp is het niet dat er mannen zijn die het wel doen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 19:51
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Slobber schreef op 02-11-2004 @ 14:38 :
Het is een misverstand dat er zonder hoeren meer verkrachtingen zijn. Verkrachters zijn niet uit op gewoon seks; ze geilen op de machtspositie waarin ze seks hebben. Het is heus niet zo dat als een man niet aan z'n trekken komt als een briezende stier met een testosteronspuit in z'n reet naar buiten stormt om de eerste de beste vrouw z'n snoeiharde snikkel in dr kont te duwen.

Er is zelfs onderzoek naar gepleegd. in landen waar prostitutie verboden is (en daardoor minder voorkomt en duurder is) vinden niet méér verkrachtingen plaats dan in een vergelijkbare cultuur waarin prostitutie geoorloofd is.
Desondanks ben en blijf ik van mening dat prostituées een preventieve functie hebben en dat het aantal sexuele misdrijven mogelijk hoger zou liggen als er geen prostituées zouden zijn. Overigens heb ik van de psychiater, die bij mij de diagnose van het syndroom van Asperger stelde, te horen gekregen dat het voorkomt dat mannen met autisme soms in de gevangenis terecht komen doordat ze in sexueel opzicht te ver zijn gegaan. Ze zijn er weliswaar niet op uit om een vrouw op die manier te kwetsen, maar ze zijn niet in staat om zich de gevolgen van een bepaalde actie te realiseren. Ik kan dat gelukkig wel.
*maar goed, dat is weer een ander onderwerp*

Offtopic: @evanescene: Stuur me maar een keer een privéberichtje of neem maar een keer contact op via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl als je wat meer over mijn ervaringen met het syndroom van Asperger wilt weten.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 19:53.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten "De Wedstrijd"
JK-Royale
1 06-04-2007 00:12
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood.
Ieke
0 05-04-2005 16:47
Seksualiteit Bang voor sex met meiden of prost.
Sander21
111 08-07-2004 14:42
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk om met Valentijn te krijgen?
BrunetJuh
68 12-02-2004 13:30
De Kantine Waar geef jij veel te veel geld aan uit ?
Verwijderd
60 11-01-2003 19:41
Software & Hardware Daar is-ie weer! De IRC-funnies!
Verwijderd
40 28-06-2002 07:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.