Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2012, 10:26
Verwijderd
Nou, precies wat ik zeg. Misschien is het een heel verkeerd beeld dat ik heb, maar voor mijn gevoel ben je, als je al post, vrij vaak je ongenoegens aan het uiten zonder daar iets mee te doen. Be it gewoon niet meer komen of gewoon vertellen aan wie/wat jij je ergert en waarom. Vrij hoog V-lid gehalte

Maar trek het je verder niet aan hoor, ik ben ook maar een boerenkinkel met een meningkje
Advertentie
Oud 30-01-2012, 10:30
Verwijderd
Ik denk vooral dat je een verkeerd beeld hebt. Verder, ach, ik hou het voor de goede vrede toch maar liever voor mezelf. En wat ik al zeg, het is geen verwijt naar iemand, het is gewoon een constatering voor mezelf.
Oud 30-01-2012, 10:31
Verwijderd
Maar Absinthe, je begrijpt toch wel dat nu al je mede-V-leden zich enorme zorgen maken!
Oud 30-01-2012, 10:35
Verwijderd
Jammer Minke!
Oud 30-01-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Maar Absinthe, je begrijpt toch wel dat nu al je mede-V-leden zich enorme zorgen maken!
Nee, daar begrijp ik NIETS van!
Oud 30-01-2012, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Jammer Minke!
Ja, nou ja, ondertussen ben ik nog niet weg, dus het is nog niet heel definitief
Oud 30-01-2012, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, daar begrijp ik NIETS van!
Dit is vast een hint dat het een M-lid is. *noteert*
Oud 30-01-2012, 10:40
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
22 graden in huis. Huisgenoten, .
__________________
Schmach.
Oud 30-01-2012, 10:41
Verwijderd
22 graden
Oud 30-01-2012, 10:42
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Zeventien graden, .
__________________
Schmach.
Oud 30-01-2012, 10:42
Verwijderd
Trimm Trabb naamzoek Ik hou van de oorwarmers, ze zijn fantastisch <3.
Oud 30-01-2012, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Zeventien graden, .
Dan zit ik binnen met een jas aan en een muts op.

20 graden is een goede middenweg.
Oud 30-01-2012, 10:44
Verwijderd
17 graden *bibber*
Oud 30-01-2012, 10:45
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Je loopt met zeventien graden buiten toch ook niet met een muts?
__________________
Schmach.
Oud 30-01-2012, 10:46
Verwijderd


Bijna wel Ik ben wel echt een ontzettende koukleum hoor .
Oud 30-01-2012, 10:46
Verwijderd
Maar als je buiten loopt ben je in beweging. Als je stil zit krijg je het sowieso sneller koud. Om de kou tegen te gaan ga ik nu iemand vermoorden dus even.
Oud 30-01-2012, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Je loopt met zeventien graden buiten toch ook niet met een muts?
Nee, maar dat is toch niet helemaal hetzelfde. Als het binnen zeventien graden is kan ik bijvoorbeeld echt niet studeren.
Oud 30-01-2012, 10:52
Verwijderd
Zo, weer lekker opgewarmd. Taaie ruggengraat, mijn bijl kreeg hem amper doormidden.
Oud 30-01-2012, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Dit is vast een hint dat het een M-lid is. *noteert*
whut
Oud 30-01-2012, 10:54
Verwijderd
Ik vind 17 graden binnen ook echt te weinig. 22 graden gaat dan wel weer een beetje fur.
Oud 30-01-2012, 10:57
Verwijderd
Bij ons thuis was het altijd zestien graden als mijn moeder niet thuis was, want mijn vader vond warmte voor homo's of iets dergelijks. Maar toen hij steeds ouder werd zette hij hem warmer en warmer tot het stabiel twintig was.

Mij maakt het niet uit. Vijf graden verschil, boeiend.
Oud 30-01-2012, 10:57
Verwijderd
Ik vind 18 graden binnen eigenlijk prima. Dan kan ik nog lekker in een T-shirt rondhobbelen en uren op de bank hangen zonder dat ik het koud krijg Hoewel het nu met deze buitentemperaturen wel wat anders ligt omdat ik altijd de ramen op de ventilatiestand heb staan. Die koude luchtstroompjes die dan binnen komen ga je op den duur wel merken. 19 kan nog net maar alles daarboven vind ik echt niet lekker. Dan word ik ook chagrijnig en loom.
Oud 30-01-2012, 10:57
Verwijderd
19-20 is prima
Oud 30-01-2012, 10:59
Verwijderd
Ik vind 19,5 vind ik hier in huis vaak al net te koud.
Oud 30-01-2012, 11:02
Verwijderd
Citaat:
19-20 is prima
Oud 30-01-2012, 11:03
Verwijderd
Oh, en nog even @Aldan: ik erger me niet zozeer aan specifieke mensen hoor. Meer gewoon aan de algemene manier van doen, waar ik mezelf ook wel eens schuldig aan maak.
Oud 30-01-2012, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Oh, en nog even @Aldan: ik erger me niet zozeer aan specifieke mensen hoor. Meer gewoon aan de algemene manier van doen, waar ik mezelf ook wel eens schuldig aan maak.
Ah, op die manier. Ik begrijp wel wat je bedoelt, denk ik, en herken het wel. Maar dat is goed om te weten, dan kan dit V-lidje weer rustig slapen.
Oud 30-01-2012, 11:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
HA, ik heb net voor het eerst bloed geprikt op een hond en het ging echt supergoed <3. En het goede was dat de docent dat ook zei, jajajaja <3.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-01-2012, 11:05
Verwijderd
haha hennie huisman in kwestie van kiezen vertelt dat hij een voetfetisj heeft
Oud 30-01-2012, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Ah, op die manier. Ik begrijp wel wat je bedoelt, denk ik, en herken het wel. Maar dat is goed om te weten, dan kan dit V-lidje weer rustig slapen.
HET IS MIDDEN OP DE DAG
Oud 30-01-2012, 11:06
Verwijderd
Die respectloze, cynische houding die in bepaalde topics naarvoren komt tegen mensen of groepen mensen zeker? En ook dat deze houding in de communicatie onderling nogal doorschemert. Daar heb ik mij vroeger ook weleens schuldig aangemaakt, maar nu wekt het eigenlijk alleen nog maar ergernis.

Laatst gewijzigd op 30-01-2012 om 11:12.
Oud 30-01-2012, 11:08
Verwijderd
Citaat:
HA, ik heb net voor het eerst bloed geprikt op een hond en het ging echt supergoed <3. En het goede was dat de docent dat ook zei, jajajaja <3.
Heeft je docent ook voor het eerst bloed geprikt bij een hond en ging fat ook supergoed, ja?

Flauw grapje, sorry Leuk hoor Het lijkt me alleen vrij beroerd als je dan later iemand krijgt met een Russische dwerghamster die koste wat kost gered moet worden.
Oud 30-01-2012, 11:09
Verwijderd
Citaat:
HET IS MIDDEN OP DE DAG
Oud 30-01-2012, 11:12
Verwijderd
Citaat:
HET IS MIDDEN OP DE DAG


Een facebookvriend van me heeft als status dat het sneeuwt en dat dat voor hem de eerste keer in zijn leven is. Ahhw. <33
Oud 30-01-2012, 11:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heeft je docent ook voor het eerst bloed geprikt bij een hond en ging fat ook supergoed, ja?

Flauw grapje, sorry Leuk hoor Het lijkt me alleen vrij beroerd als je dan later iemand krijgt met een Russische dwerghamster die koste wat kost gered moet worden.
Hehe, ja grappig hoor .

Oh, maar dat gebeurt ook weleens hoor. En oude dametjes die met hun parkietje komen, want dat is dan hun alles maar hij is dan al 13 ofzo en echt een beetje heel erg op. Gelukkig zijn dierenartsen heel goed in dat soort dingen. En als stagair leer je elke dag meer als je in de praktijk loopt, dus ik wordt ook steeds beter in troosten en tactisch mensen aftroeven .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-01-2012, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Die respectloze, cynische houding die in bepaalde topics naarvoren komt tegen mensen of groepen mensen zeker? En ook dat deze houding in de communicatie onderling nogal doorschemert. Daar heb ik mij vroeger ook weleens schuldig aangemaakt, maar nu wekt het eigenlijk alleen nog maar ergernis.
precies dit.
Oud 30-01-2012, 11:13
Verwijderd
Waar woont ie dan?
Oud 30-01-2012, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Waar woont ie dan?
Nederland. Sinds een halfjaar. Daarvoor in Argentinië.
Oud 30-01-2012, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Hehe, ja grappig hoor .

Oh, maar dat gebeurt ook weleens hoor. En oude dametjes die met hun parkietje komen, want dat is dan hun alles maar hij is dan al 13 ofzo en echt een beetje heel erg op. Gelukkig zijn dierenartsen heel goed in dat soort dingen. En als stagair leer je elke dag meer als je in de praktijk loopt, dus ik wordt ook steeds beter in troosten en tactisch mensen aftroeven .
Mhm. De dierenarts van mijn ouders is ook heerlijk to the point wat dat betreft, mijn moeder vind hem soms wat blunt Gelukkig zijn mijn ouders ook wel mensen die geen dierenlevens gaan rekken, al dan niet tegen beter weten in. Maar ik heb verhalen gehoord
Oud 30-01-2012, 11:24
Verwijderd
Misschien heb ik dit verhaal al eens verteld, maar bij ons in het dorp woonde Jo de Konijnenman. Jo had heel veel konijnen en hij deed dingetjes (huhu) met konijnen: als je op vakantie ging, kon je je konijn bij hem dumpen, hij trainde ze, gaf ze eten, verkocht ze, kweekte ze, dat soort dingen. Op een gegeven moment kwamen er mensen hun konijn bij hem brengen, want ze wilden op vakantie. Dat hadden ze omwille van dat konijn al zestien jaar niet meer gedaan (het was een oud konijn) en nu werd het tijd. Hij sliep ook bij hun in bed. En toen werd hij juist bij Jo ziek. Jo zag in dat het een heilloze zaak was en liet het dier inslapen om verdere pijn te voorkomen. Maar goed, die mensen hielden verschrikkelijk veel van het konijn, dus ze zouden terugkomen van vakantie als hij ze belde om dat te vertellen. Toen heeft hij hem ingevroren. En ze daarna een ingevroren konijn teruggegeven.

Dit in lijn met de dierenartsdingetjes.

O en dit plaatje:

Weet iemand wie dat is/waar het plaatje vandaan komt?
Oud 30-01-2012, 11:43
Verwijderd
16 jaar is wel uitzinnig oud voor een konijn. Kan wel hoor, oudste konijn ooit (Flopsy) schijnt bijna 19 te zijn geworden, maar dat was een wild konijn dat beschermd werd gehouden.
Oud 30-01-2012, 11:44
Verwijderd
Myeah, tragische dingen zijn dat. Hoewel ik me niet bijster goed kan voorstellen dat iemand een band opbouwt met een konijn zoals je dat al snel doet met een kat of hond. Toen we "mijn" poes moesten laten inslapen heb ik het niet helemaal droog gehouden
Oud 30-01-2012, 11:45
Verwijderd
Ik werd helemaal hysterisch van alles wat doodging toen ik klein was, behalve van spinnen. Alhoewel ik dat wel zielig vond (en vind ).
Oud 30-01-2012, 11:47
Verwijderd
Een konijn zit nog wel vrij dicht bij een kat of hond qua band die je ermee op kunt bouwen, het zijn namelijk weldegelijk vrij intelligente beestjes waar je prima mee kunt communiceren en er zit ook echt karakter in. Ze kunnen ook behoorlijk aanhankelijk worden.
Oud 30-01-2012, 11:48
Verwijderd
Kijk, dat is nou een konijn met karakter!
Oud 30-01-2012, 11:50
Verwijderd
Het konijn van mijn zusje was altijd verontwaardigd als je haar bij thuiskomst niet meteen aandacht gaf, en dan ging ze met de rug naar je toe zitten op zo'n manier van 'ja, nu hoeft het dus niet meer'. En dan ook regelmatig omkijken of je al weg was.

Was een ontzettend lief diertje trouwens.
Oud 30-01-2012, 11:51
Verwijderd
Ja, precies. Ik zou niet weten waarom je met een konijn minder band zou opbouwen dan met een kat, behalve als je 'm in een hokje in de tuin laat zitten en er alleen aandacht aan geeft om 'm eten te geven, maargoed, neem dan een plant.
Oud 30-01-2012, 11:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Absinthe naamzoek: leuk dat je weer terug bent, en voor je avatar
__________________
you're not my demographic
Oud 30-01-2012, 11:52
Verwijderd
Martin moet even naamzoeken op facebook
Oud 30-01-2012, 11:53
Verwijderd
Het sociale leven van konijnen lijkt ook erg op dat van mensen zo vormen zich in een grote groep al snel kliekjes en hebben ze seriële 'vaste relaties' waarbij ze wel eens vreemdgaan, maar als hun 'partner' van dat moment daar achter komt wordt het vechten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.