Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2012, 05:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik werd gebeft tijdens het autorijden. Het autorijden ging erg slecht, het beffen daarentegen...
Advertentie
Oud 21-06-2012, 11:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat ik echt heel erg nare forumruzie had met Lusi
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2012, 19:10
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was in het bdjp, maar het was heel anders. Op de zolder zaten heel veel deuren, ik deed er eentje open en zag allemaal zielige, vermagerde hondjes. Ze kwispelden enthousiast toen ze mij en A. zagen. A. zei dat ze het niet meer hield van de pislucht daar. Er lag rood karpet op de vloer, de inrichting was duidelijk van een ouder persoon. Het bleek het huis van een mevrouw te zijn die daar was overleden. Ze waren de honden vergeten weg te halen.
Later zei A. dat er een huis te koop stond in OihZstr en of ik met haar mee wilde om te kijken.
Er was nog allemaal chaos met een auto en een winkel en wat mensen die ik net ken maar dat ben ik vergeten.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 23-06-2012, 05:30
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik had gedroomd dat ik samen met Cleveland (van Family Guy) in een Alien-achtig schietspel zat, en hij leidde de weg naar een grote ruimte vol trappen en metalen loopbruggen. We waren bijna bij de ruimte waar de grote eindbaas was. De eindbaas was een vliegende T-rex. Hij spuugde vuur, en Cleveland werd levend geroosterd. Toen stond ik daar met mijn lullige pistooltje.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 24-06-2012, 13:18
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was in een televisieprogramma beland, het ging over Mexico ofzoiets. De andere deelnemers hadden blijkbaar allemaal informatie gekregen die ik niet had. Er was een presentator die steeds zei waar we heenmoesten. We waren in een gebouw met allemaal liften, maar dat was daar heel onlogisch. Je kon maar een paar etages zakken, en dan moest je weer in een andere lift. De presentator had me ergens afgezet, een garage waar een snurkende mexicaan in lag. Het was daar vreselijk benauwd en er was geen licht. De mexicaan lag op een mini stapelbedje, maar het was allemaal zo smal dat ik er niet bij kon. Ik kon die vent ook niet wakker krijgen.
We zouden naar een zwembad gaan en daar had ik 2 euro voor nodig. Ik voelde in mijn zak, er zaten allemaal muntjes in en één muntstuk van 2 euro. Toen ik het uit mijn zak haalde viel het in allemaal kleine ringetjes uit elkaar, ik verloor het middenstuk. Peter de sigarenboer was er ook ineens, ik wilde hem vragen of hij het muntje weer in elkaar kon zetten maar hij telkens bezig. Ik heb me er de hele tijd druk om gemaakt. Later werd er een filmpje getoond van mij in een zwembadglijbaan. Ik had een rode bikini aan, maar ik zag dat ik onder mijn broekje ook nog mijn oude groene bikini aanhad, die ik nu niet meer pas. Het viel me op dat ik slank was in het filmpje maar dat ik wel heel dom keek de hele tijd.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 25-06-2012, 11:43
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik had een dikke puist in mijn lies. Ik kreeg hem niet open en ging naar een dokter. De dokter was een vriendelijke hindoestaanse dame, een soort combi van 2 collega's. Ze pakte 2 sleutelbossen met houten blokjes eraan en drukte de puist daarmee open. Eerst spoot er een enorme sliert bloed uit, een paar meter ver. Ik reageerde enthousiast maar dat was nog niet alles, ze kneep nog een keer en er kwam een geiser of pus uit, met een wit balletje als kern.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 25-06-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Dat ik echt heel erg nare forumruzie had met Lusi
Hela wat zijn dit voor praktijken
Oud 25-06-2012, 15:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had een dikke puist in mijn lies. Ik kreeg hem niet open en ging naar een dokter. De dokter was een vriendelijke hindoestaanse dame, een soort combi van 2 collega's. Ze pakte 2 sleutelbossen met houten blokjes eraan en drukte de puist daarmee open. Eerst spoot er een enorme sliert bloed uit, een paar meter ver. Ik reageerde enthousiast maar dat was nog niet alles, ze kneep nog een keer en er kwam een geiser of pus uit, met een wit balletje als kern.
getverdemme

Ik lees jouw dromen altijd met verbazing en vermaak maar dit slaat alles (maar ga vooral door )

Citaat:
Hela wat zijn dit voor praktijken
Ik weet het ook niet! Wij zijn superforumfrientjuhs-4-evah toch?

ot:

Ik droomde dat ik op een soort surrealistisch futuristisch ruimtestation was. Het was zeer zeker niet Deep Space 9, maar Captain Sisko en zijn zoon waren er wel (en soms was ik ook die zoon). Er gebeurde vanalles. Er was een korte verhaallijn die leek op een aflevering van Star Trek, maar die was ook weer voorbij, en toen werd het iets metafysisch met doodgaan en reïncarnatie en alles. Ook gebruikte ik een transporter om mezelf in een lift te transporteren die vijf meter verderop was. Lekker lui.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-07-2012, 09:31
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
ik was op werk, avonddienst, (w.dr) maar het was eigenlijk gewoon een heel groot woonhuis, met een heel groot open trappenhuis. Ik was met kraaienstem collega J. en nog een turks meisje. Ik liep van hot naar her omdat ik niet precies wist wat ik moest doen.
Toen ik op zolder kwam zat er op de gang een mevrouw in een rolstoel. Verderop zat een demente vrouw met haar nek vast aan een ketting die ze heel vaak om haar nek had gedraaid. Ik dacht het zal wel goed zijn, ik ga later naar haar toe. Ik ging weer naar andere bewoners toe. Zodra ik in hun kamer was vergat ik steeds wat ik daar nou kwam doen, of er was niks te doen en ik liep steeds weer weg.
Ik besloot weer naar de vrouw met de ketting te gaan. Ze bleek te zijn overleden, mijn collega's en de politie waren haar aan het reanimeren maar het mocht niet baten. Ineens was het heel druk in huis, overal politie en alle collega's waren gekomen, ook heel veel omstanders. Iedereen sprak er schande van. Ik dacht dat het mijn schuld was maar het bleek om een misdrijf te gaan. Ik liep snel weg omdat ik me desondanks toch schuldig voelde. Ik maakte een boterham met appelstroop en ei en at deze op bij bewoner M. (snor,drank) die lag te slapen maar even later wakker schrok. Ik bood mijn excuses aan, propte mijn boterham in m'n mond en liep weg zonder het ei op te eten.
Mijn collega's, politie en omstanders liepen naar beneden, een enorme parkeergarage. Daar was de reconstructie van de laatste avond van de overleden mevrouw. Eerst zag je hoe ze was binnengereden, daarna hoe ze was overvallen door mannen met bruine lammycoats en was neergeschoten. Op de autoruiten waren stickers geplakt om te laten zien waar de kogels heen waren gegaan en hoe ze waren afgeketst. Daarna was ze met haar nek aan de ketting vastgebonden.
Ik voelde me onnoemelijk schuldig.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 01-07-2012 om 09:49.
Oud 01-07-2012, 10:45
Keys
Avatar van Keys
Keys is offline
Ik had gedroomd dat ik in een oud huis woonde en een trap op liep. We moesten douchen op de griezelige oude zolder waar het bijna helemaal donker was. Eerst kwam ik daar mijn tante tegen met een kindje dat ik niet kende maar die gingen opeens weer weg. Toen durfde ik niet meer te douchen en ging ik naar beneden. Ik rook dat er gekookt was, al leek dat onmogelijk in het vervallen horrorhuis. Toen ik naar beneden liep zag ik de keuken, het was er een zooi, het behang hing op half elf en het fornuis was verdwenen. Toen werd ik wakker door het mobieltje van mijn zusje. Rare droom..
Oud 02-07-2012, 17:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik moest op de poezen van mijn ouders passen, maar ik was telkens de stad in waardoor ik ze helemaal vergat eten te geven. Toen mijn broertje kwam kijken, trof hij de poezen sterk vermagerd en verzwakt aan Ik kwam toen doodleuk binnenwandelen, zag de poezen en kreeg toen een enorm schuldgevoel Mijn broertje was superkwaad op me. Hij had ze ondertussen eten gegeven, maar de ene poes viel nog steeds flauw van de honger en de andere lag al halfdood. Ja, leg dat maar eens uit aan je ouders...
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-07-2012, 18:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had seks met iemand die op mijn ex leek. Hij bleek later mijn ex te zijn, maar de seks was niet zo boeiend. Niet boeiend genoeg om af te maken in ieder geval
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-07-2012, 15:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik droomde dat ik ging trouwen met Stefenootje. Maar het was geen gewone bruiloft, nee, ik had speciale eisen. Het thema was namelijk Michael Jackson en ik ging verkleed als de King of Pop, inclusief glitterjasje en witte sokken.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-07-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat ik ging trouwen met Stefenootje. Maar het was geen gewone bruiloft, nee, ik had speciale eisen. Het thema was namelijk Michael Jackson en ik ging verkleed als de King of Pop, inclusief glitterjasje en witte sokken.
Zijn jullie nou wel een stel of was dit nog stiekem dromen?
Oud 04-07-2012, 11:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was een superheld, maar iedereen vond me stom. We waren op kamp, maar sliepen gewoon in een huis. Fleur (van mijn oude kamp irl) durfde niet alleen naar de wc's, die best ver lopen waren, dus ik ging mee. Halverwege bleef ik achter en zei ze dat ze snel terug zou komen. Ik ging zitten en speelde gitaar. Er kwamen mensen langs die vervelende opmerkingen maakten en zeiden dat ik met gitaarspelen tenminste geen schade aan kon richten. Het deed zeer, maar ik deed alsof het me niks kon schelen.
Het duurde heel lang voor Fleur terugkwam en ik begon me zorgen te maken. Ik dacht dat ze misschien een andere weg had genomen, maar toen ik haar ging zoeken, kon ik haar nergens vinden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2012, 20:00
Verwijderd
Ik zag onze dode kat bij ons op het dakterras lopen. Toen bleek dat ze niet dood was, maar naar Utrecht gewandeld en mijn ouders hadden gelogen over laten inslapen. Toen kwam ze bij mij wonen en leefden we nog lang en gelukkig maar toen galoppeerde er een paard met ruiter over ons dakterras, er waren al een heleboel dingen overheen gevolgen, maar het paard rende door en de ruiter werd onthoofd door ons overhangende dakje. Toen probeerde ik 112 te bellen want de ruiter leefde nog, maar autocorrect maakte er de hele tijd een ander nummer van. Toen het eindelijk lukte ging de meneer die ik sprak me rustig proberen te houden met mopjes omdat ie me niet kon doorschakelen, toen ging ik tegen 'm schreeuwen en toen wilde ie me niet helpen en kreeg ik een preek over dat ongeduldige mensen niet geholpen werden. Toen ging de ruiter dood. Einde.
Oud 06-07-2012, 00:33
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Een Amy-achtig type (BBT) zei het woord vagina. Ik zei 'haha zei je nou serieus vagina? waarom zeg je niet gewoon KUT'. ze keek me raar aan toen.

Er was ook nog iets met een oud huis in de zomer waar het heel fijn slapen was, veel blauwtinten en zonlicht. En iets met Anne en een kantoor waar dingen geregeld moesten worden, maar daar kwam niks van, het was zo warm dat er niks uit niemand zijn handen kwam.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 09-07-2012, 11:20
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was met N. in een kamer, de sfeer was de groene kamer van het bdjp maar het zag er anders uit. We waren aan het stoeien, ik gaf hem een enorme klap in zijn gezicht. De plek werd meteen blauw/rood en het zag er vreselijk uit. N. zei dat hij me ging aangeven bij de politie.
Later was ik in een groot kantoor bij de politie. Op mijn cel lagen allemaal grote zakken wiet die ik angstvallig verborgen probeerde te houden. Mijn tas was doorweekt, ik haalde alles eruit om te drogen. Ik werd door een man en een vrouw met clipboard meegenomen, ik vroeg of ik mocht roken. Dat mocht tot mijn verbazing en ik pakte mijn mentholtjes. Van verhoren kwam het niet echt, telkens als we een plek gevonden hadden om ergens te gaan zitten kwamen er andere mensen binnen die de ruimte claimden en moesten wij weer weg. Buiten was het regenachtig maar soms kwam de zon door.

Later was er een jongen die ik niet ken, hij was heel leuk. Ik wou seks met hem. Hij hield me vaak vast, heel stevig. Er was een kamertje met allemaal tv's. Daar werden allemaal bevallingen op afgespeeld, we gingen ze kijken vanuit een bed.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 13-07-2012, 10:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
droom 1: Ik ging naar The Dark Knight Returns, dat in een grasveld werd opgevoerd. Er ging iets mis met de projectie, en de schuld werd in mijn schoenen geschoven terwijl ik helemaal niks gedaan had. Dat vond ik heel erg vervelend, want iedereen deed boos op me, het werd zo'n internet-heksenjacht waar GeenStijl/PowNed achter je aan zit etc. Gelukkig waren er heel veel lieve vrienden die mij beschermden en opvingen <3

droom 2: Ik was in de kerk in de wijk van mijn moeder. Daar werd ik gevraagd of ik wilde misdienen, want alle andere misdienaars waren ziek, en ik wist nog wel hoe het moest. Alleen ging er toen een vrouw klagen omdat ik atheïst ben en ze vond niet dat ik de communie mocht uitdelen (ik vond ook wel dat ze een punt had, maar het was ook een zeur ). Verder gingen er op een gegeven moment zo veel dingen mis dat de priester besloot de mis te annuleren. Daarop klapten de kerkbanken in en verdwenen ze onder de vloer.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2012, 20:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik werd wakker met hele kleine krulletjes. Ipv dat ik enthousiast deed, dacht ik 'oh, het is weer krullendag vandaag', want het bleek vaker te gebeuren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-07-2012, 11:13
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was bij de bevalling van glennis grace. Ze droeg een wit shirt en het ging allemaal heel makkelijk. Ze deed wel heel bijdehand tegen die baby.
verder nog iets met een winkelstraat die leek op de fred maar dan in amsterdam en veel zon en draaiorgels.

edit : ook nog over een huis dat anne en ik huurde. Het was van een fanatieke kok geweest en overal zaten keukens, kookeilanden en kleine keukenblokjes. We bespraken wat we waar weg moesten breken om fatsoenlijk te kunnen wonen. Er bleek nog een zijkamer te zijn waarvan niemand ons had verteld.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 14-07-2012 om 14:34.
Oud 14-07-2012, 13:52
Verwijderd
Ik droomde dat mijn werk ineens in Groningen was. (Of Leeuwarden? In ieder geval VER WEG).
Ik ben superlang bezig geweest met de juiste bus vinden, en ik was al super te laat. Ik belde toen dat ik het niet ging halen. Ik had het de dag ervoor ook al niet gehaald en toen was ik bang dat ik ontslagen zou worden.

Daarna nog iets naars, met seks. Ik had seks gehad met twee personen tegelijk, en ik schaamde me tijdens eigenlijk al heel erg. Toen bleek dat m'n ex zich ergens in huis had verstopt en alles had gezien. Ik was echt woest op hem. Hij wilde nog iets doen op de computer, maar ik heb 'm er woedend uitgegooid.
Daarna kwam m'n moeder thuis en heb ik haar alles opgebiecht. :')
Oud 14-07-2012, 14:17
M. Tettenbaum
Avatar van M. Tettenbaum
M. Tettenbaum is offline
Weet ik niet meer, vast iets over seks.
__________________
"One thing is that I am WILD"
Oud 15-07-2012, 08:12
Verwijderd
Ik droomde ook over seks! In mijn droom sliep ik en was iemand me in m'n slaap aan het aanranden. Maar hij was er best goed in dus ik vond het wel leuk.
Oud 15-07-2012, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde ook over seks! In mijn droom sliep ik en was iemand me in m'n slaap aan het aanranden. Maar hij was er best goed in dus ik vond het wel leuk.
Oud 15-07-2012, 11:36
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik reed met anne over de snelweg in de vitara, maar hij was opgepimpt met blauw licht, de snelweg was futuristisch zoals in films met heel snel licht van de auto's, dat was in de buurt van de huistelandelaan. We gingen naar de kaakchirurg.
We kwamen in een heel oud huis, echt heel armoedig. Daar was de kaakchirurg in haar operatiejas en mondkapje (degene die het ook is irl) en ik zei dat ik van de behandeling afzag. Ze ging weg.
Het huis was van Walther White (breaking bad) en hij maakte een behoorlijk depressieve indruk. Het huis was oud, er lag een houten vloer, zo eentje die je aantreft in oude huizen en waar direct de leidingen e.d onderliggen. Er stonden ook veel oude vieze meubels en overal lag stof en viezigheid.
Ik ging met hem naar buiten, hij wilde iets laten zien. De hele tijd dacht ik dat hij seks met me wilde door de manier waarop hij keek maar hij bleef gelukkig van me af. We kwamen aan in een studentenhuis, we moesten een trapgat door, dat was een soort tunneltje. De trap had zalmroze vloerbedekking. We kwamen in een ander troosteloos kamertje, hooibalen fungeerde als bed en de deur was een opgehangen deken. Er kwam een lange jongen langsgelopen, een studenkt. Hij zag ons niet ondanks dat hij vrij dicht langs ons moest lopen. Walther hing het gordijn weer op en we gingen weg. Op straat was een mevrouw in een auto. Ze probeerde ons en nog een ander stel aan te rijden, ze maakte zoveel snelheid dat haar auto rondjes draaide. Het was heel eng want ze raakte ons steeds bijna maar gelukkig zat er een ronde plantenbak tussen waardoor dat niet kon. De man van het andere stel wist de vrouw uit de auto te praten en we gingen allemaal op het randje van de plantenbak praten. Ik probeerde stiekem 112 te bellen, maar elke keer als ik dat indrukte ging hij de getallen 1+1+2 bij elkaar optellen of ik zag 165 Bangkok services staan. De telefoon ging over maar ik hoorde niks. Ik bleef het proberen. Ik keek walther aan en precies op hetzelfde moment gingen we rennen om van de gestoorde autorammer af te komen. Het was een labiele vrouw met rood kroeshaar.
Eenmaal weer thuis bij Walter vertelde hij dat zijn exvrouw een eindje verderop in de straat woonde, het bleek de moeder van E. te zijn. Ik bleef proberen om 112 te bellen maar ik kreeg geen verbinding.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 16-07-2012, 16:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik weet niet precies wat er was, maar op een gegeven moment werd ik uitgescholden en bedreigd door een nogal gezette donkere man. Toen riep ik om hulp en kwam Deadlock (of all people naamzoek) me redden. Wat een galante jongeman is het toch!
__________________
you're not my demographic
Oud 16-07-2012, 16:33
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Wtf. Deadlock?
Oud 16-07-2012, 20:35
Verwijderd
Zo ben ik stiekem wel
Oud 16-07-2012, 21:17
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik was aan het fietsen met iemand en ik nam de bocht te ruim en viel bijna in het ravijn, maar mijn fiets eindigde wel onderaan. De persoon met wie ik fietste zei dat ze die fiets wel even zou pakken maar gleed uit en viel en stierf.

Toen schrok ik wakker, geloof ik...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 17-07-2012, 13:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik een filmpje had van Lusi en Wolter en dat ik dacht 'Ha, nu weet ik eindelijk hoe ze eruit ziet!'. En dat ik met de trein naar mijn oom en tante in Tiel ging. Ik had op 3 uur reistijd gerekend en het was al 5 uur. Ik zou het nooit meer redden om terug te komen en toen had ik er al geen zin meer in.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-07-2012, 14:03
Verwijderd
Haha Phoebe

Ik droomde dat we thuis toezicht hielden op cor nel en dat hij me in mijn slaap wilde kelen. Toen ik gered werd door mijn vader kon ik ontspannen en ging ik naar deadlock's vleugel in het huis en stapte bij hem onder de douche.
Oud 17-07-2012, 14:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Deadlock protects us all
__________________
you're not my demographic
Oud 17-07-2012, 14:18
Verwijderd
Beter lezen martin
Oud 17-07-2012, 14:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ging je niet naar de vleugel van Deadlock omdat je je daar Veilig & Geborgen voelt?
__________________
you're not my demographic
Oud 17-07-2012, 14:21
Verwijderd
Goed punt.
Oud 18-07-2012, 09:55
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Er was ergens een feestje waar ik was. Daar was een jongen die wel leuk was waarmee ik ging dansen. Hij was klein van stuk maar wel stevig en hij had half lang haar. Opeens kreeg ik geen lucht meer, de jongen blies in mijn neus zodat ik weer kon ademen. We gingen naar een zolder waar ik woonde. We gingen lepeltje/lepeltje liggen en half neuken, ik had daar een sterk beeld van in mijn hoofd, een pik die langzaam een kut inschuift. Ineens besefte ik dat ik geen anticonceptie gebruik en ik vroeg of hij de pil slikte. Hij zei ja. Ik zei dat dat niet kon, dat er geen mannenpil bestond. Hij lachte en zei dat het nu toch al te laat was en dat we net zo goed verder konden neuken en ik morgen een MAP kon halen. Ik ging akkoord. Maar van neuken kwam het niet meer.
De jongen stond achter me en liet me geen seconde los. Ik ging mijn kut wassen met een douchesproeier die ook in de kamer was. Hij hielp mee en gaf zijn piemel ook een wasbeurtje. Beneden hoorde ik mijn ouders en zusje praten. Ik vroeg me af hoe ik deze jongen stiekem naar buiten ging lozen. Ik vroeg hoe oud de jongen was, hij zei 21. Ik lachte heel hard en zei omg wat jong!! Ik vroeg hoe oud hij dacht dat ik was. Hij gokte 35 jaar. Hij was verbaasd om mijn eigen leeftijd te horen. Eigenlijk zag ik toen pas wat voor nietszeggend figuur het was.
Ik ging naar beneden, daar was de aandachtshoermoeder van T. Ze had een app op haar telefoon waarmee je naakte meisjes kon verminken met scapels. Ze deed het voor, ze sneed vooral in de tieten en buik. Ze deed net of het heel interessant wat was ze deed 'Kijk, en dan doe ik dit' maar ze maakte allemaal heel lelijke krassen. Uit beleefdheid bleef ik te lang kijken naar haar geklooi.
Toen was mijn zusje er ineens, ze had een real doll maar ze had haar kop eraf getrokken en er een kreefdenhoofd opgezet. Ze propte een stok erin en zette nog vijf andere kreeftenhoofden op, dat zag er hilarisch uit. Er kwamen allemaal vrouwen binnen, waaronder een neger. Zij zei heel droog 'OH MI GADOOO HEEFT HET 5 HOOFDEN?!" en keek er vies bij. Daar moest ik vreselijk hard om lachen.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 18-07-2012 om 23:02. Reden: details
Oud 18-07-2012, 11:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was bij mijn oude huis in de buurt en hoorde de hele tijd vervelende kinderen aftellen en daarna gillen en lachen. Maaaaaar wat bleek, ze speelden verstoppertje met IEDEREEN. Om de hoek zag ik jongens van mijn middelbare school en een paar uit mijn nieuwe straat.
Op de hoek/bij de ingang van het bdjp stond een grote zwarte camper en daarachter zaten Frs en Dnaj. N.v.S. moest zoeken en was al 10 keer om de auto heen gelopen. Uiteindelijk was iedereen gevonden, maar Dnaj probeerde nog via het rattenpaadje weg te komen. Ik rende achter hem aan, maar hij werd gepakt en ik ook. Muha en toen zoende NvS me
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-07-2012, 20:22
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik droomde dat er een stel mannen met machinegeweren de camping op kwamen en op iedereen schoot. Ik redde een groep kinderen waarvan er een in haar been was geschoten en we verstopten in de maisvelden tegenover de camping totdat de politie kwam.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 18-07-2012, 22:58
Verwijderd
wtf jongens <3
Oud 20-07-2012, 16:20
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb in het echte leven een la op mijn poot laten flikkeren, niet zoveel aan de hand verder maar wel pijnlijk als het langs de deken schuurde. Ik droomde dat er een enorme wond op zat, waar doorzichtig geel spul uitliep. Iedereen die het maar wilde zien liet ik het zien.
Ik liep bij het parkje bij het bdjp richting station. Daar waren heel veel blauwe bloemen. Bij het fietsviaductje was een roltrap en trap gebouwd zodat je makkelijker bij het station kon komen. Er was ook een alternatieve route met een soort zwevende trap. Ik was daar met een man en janine elschot van gtst. Naar boven ging wel makkelijk met mijn gewonde poot maar naar beneden niet. Ik kon ineens niet meer goed inschatten hoe hoog dingen waren, ik durfde niet. De man tilde mij steeds met één arm een tree lager en ik voelde me heel veilig.
later was ik op het werk, eetgeobsedeerde collega M. was er ook. Ik moest de hele tijd huilen. Er moest daar veel worden gewacht in een wachtkamer.

edit : er was ook nog een puist op mijn been in het spel. Toen ik hem uitkneep knapte hij in mijn gezicht kapot. Er kwamen pusslierten, bloedslierten maar ook zwarte slierten uit, het bleef maar doorgaan.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 20-07-2012 om 16:55.
Oud 21-07-2012, 11:41
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik droomde over vakantie in Frankrijk (ben gisteren weer thuis gekomen).
in de droom ontmoette.ik iemand die een soort van mijn vriendin werd, geloof ik. En ik had in een eerdere droom een auto geleend en op een parkeerplaats gezet waar je moet betalen maar ik betaalde niet en was helemaal vergeten dat die auto e stond, en een vriend van me vertelde dat de auto van mijn moeders baas gestolen is, en die auto bleek de auto van de baas te zijn. Heel vreemd, allemaal...

En ik droomde over een eigen grieks eiland maar het werd aangevallen door een leger uit het midden-oosten, aangevoerd door Saddam Hussein.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 21-07-2012, 17:31
nachtmens
nachtmens is offline
Ik droomde dat Maxima henna heeft gedaan aan haar handen. Ik dacht dat ze dat deed om buitenlanders meer welkom te heten en ze te laten zien dat alles kan in Nederland. Maar ze zei dat ze dat gedaan heeft omdat ze een feest heeft, ze zei dat het ook bij hun cultuur hoort.

En nog wat nare dromen, een soort van wedstrijd, weet niet alle detials
__________________
Lach eens!
Oud 22-07-2012, 09:43
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was ergens in laakkwartier, daar was allemaal chaos met leeggelopen springkussen in de kleuren blauw en rood. Carn en een collega van Anne en nog een groepje jongens waren aan het tafelvoetballen, ze waren erg dronken en hadden veel inside jokes. Ik ging weg.
Ik was later thuis in bdjp, een bodybuilder met lang blond haar (de grootste die ik ooit heb gezien) stond voor mijn deur. We hadden een date maar ik vond hem niet aantrekkelijk, dus ik zei dat ik nachtdienst had gehad en ging slapen. De bodybuilder zei dat het oke was maar bleef voor mijn deur staan. Hij deed de deur open via de scharnieren. Ik werd boos en zei dat hij m'n deur niet moest slopen. Hij lachte en zei oke oke ik hou al op. Toen deed ik de deur op het nachtslot, de knip en het ronde slot en deed overal de gordijnen dicht. De bodybuilder deed weer de deur open met één hand. Ik zei dat ik bang van hem werd, als hij de deur er met een hand uit kon krijgen dan kon hij me ook makkelijk vermoorden met één hand. Hij zei dat hij zin had gekregen om dat te testen. Hij stormde naar binnen en legde me op de grond. Ik trapte maar dat maakte natuurlijk geen indruk. Ik gilde maar ik bedacht dat toch niemand me zou horen. Hij drukte zijn enorme berenklauw tegen mijn strot en begon te knijpen. Er kwam steeds zachter geluid uit mijn keel en ik raakte in paniek.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 22-07-2012, 12:03
Verwijderd
Ik droomde dat ik seks had met Apate
Oud 22-07-2012, 16:01
nachtmens
nachtmens is offline
@Zeppelin,ben je serieus. heb je dat allemaal gedroomd? Je kunt wel aan een boek beginnen..
__________________
Lach eens!
Oud 23-07-2012, 08:29
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
@Zeppelin,ben je serieus. heb je dat allemaal gedroomd? Je kunt wel aan een boek beginnen..
ik heb het forum al!
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 23-07-2012, 08:29
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik weet de strekking niet precies meer, maar heel veel mensen zeiden dat ik stonk en ik schaamde me.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 23-07-2012, 08:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was met mijn oppaskindjes patat aan het halen. Ik wilde niet, maar toen de tweeling hun patat had, wilde ik toch maar wel. Dus de tweeling liep vooruit, Zeppelin was erbij. Het meisje van 13 ging met een ander meisje ergens naar binnen en toen ik de deur open deed, zag ik ze zoenen. Ik zei dat ik /care had om wat ze met wie deed, maar dat ze wel bij Zep in de buurt moesten blijven terwijl ik patat ging halen. Toen ik terugliep naar de patatzaak, realiseerde ik dat het meisje op vakantie moest zijn en kon ik er niet opkomen wie dit dan in godsnaam was.
Terug in de patatzaak deed die vent vet stom tegen me, hij noemde me hoer omdat ik seks met C. had gehad en omdat ik er blijkbaar zo uitzag. Ik wilde gewoon patat en een blikje cassis. Ik zei dat ik even ging roken buiten.
Toen zag ik Matthew Perry lopen en daar heb ik een beetje mee geouwehoerd, tot mijn patat klaar was. Ik liep naar binnen en pakte mijn patat. Onderweg naar het oppashuis besefte ik dat ik mijn cassis niet had gekregen en was hier erg kwaad om, ik had er wel voor betaald. Ik had eigenlijk niet zo'n zin om naar die kutvent terug te gaan, maar wel zin in cassis.
Op de terugweg kwam ik Matt Le Blanc ook nog tegen, jawel, en hij was ietwat geirriteerd toen ik hem begroette met "Het Matty". Hij vond dat teveel op Matthew Perry slaan en schijnbaar konden ze niet meer door een deur. Ik bood mijn excuses aan en liep een eindje met hem mee. Om de hoek van de snackbar zat de hele cast van Friends en ineens was ik heel verlegen. Ze vonden het allemaal wel vet tof dat ik ook Phoebe heette en dat ik ook Smelly Cat kon spelen.
Na een tijdje ben ik mijn cassis gaan halen en terug gegaan naar mijn oppaskinderen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-07-2012, 10:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik droomde dat ik een quiz aan het spelen was op internet om geld. Degene die aan de beurt was kon een vraag opgeven aan de 6 andere spelers en een geldbedrag als beloning instellen, te verdelen onder de goeie antwoorden. Ik deed voor de grap een makkelijke vraag en stelde in een vlaag van verstandsverbijstering in 'maximale beloning'. Iedereen had hem goed natuurlijk. Ik wist niet wat het maximale was, maar ik verwachtte niet dat iedereen superveel zou krijgen.

Stond er op een volgende scherm:

- All players chose 'maximum reward'
€750,- has been deducted from your bankaccount.

Toen schrok ik wakker
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.