Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2005, 23:25
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
die andere
Advertentie
Oud 22-09-2005, 23:32
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Ik moest werken, en dat was kut, want er was maar een leidinggevende, en laat dat nou net de meest stomme trut zijn die er rondloopt in dat gebouw. Kenau.

En toen ging ik naar Alkmaar, want k had een afspraak met de doktah, en daarna ging k een broodje halen op het station, en die was niet lekker.

En toen moest ik me haasten naar A'dam voor een afspraak met een vriend van me, die in bespreking was met een kerel over de huur van een zaaltje, en hij wou mn wijze raad. Dus nu heb ik m zo ver gekregen om een zaaltje van 100 euro ipv 500 te huren.

En toen kwam k thuis en ging k koken, en gtst kijken, en murder by numbers, en csi, en nu kijk k gilmore girls en luister k naar Amos Lee.

Dus.
__________________
I'm Jesus Christ on Ecstasy
Oud 22-09-2005, 23:35
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Hahahuh ik ontdek net dat het gisteren donderdag was
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 22-09-2005, 23:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Vandaag een hele drukke dag geweest met school. Daarna rechtstreeks naar mijn werk en ik had 50 eu kasverschik (too little) en nu wil ik in een hoekje zitten en grienen
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 22-09-2005, 23:49
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
*oma* schreef op 23-09-2005 @ 00:44 :
Vandaag een hele drukke dag geweest met school. Daarna rechtstreeks naar mijn werk en ik had 50 eu kasverschik (too little) en nu wil ik in een hoekje zitten en grienen
omg ik heb dat ook een x gehad en toen voelde ik me vet stom want k kwam thuis en toen zat er 50 eu in me zak! en toen moest ik dus gaan opbellen van het er zit 50 eu in me zak en toen gingen ze me allemaal uitlachen

nou is dat natuurlijk alsnog fijner als het helemaal niet vinden
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 22-09-2005, 23:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ja, ik wou dat het in mijn zak zat
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 23-09-2005, 12:26
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
gisteren heb ik voor het eerst in mijn kamer geslapen en ik heb ontdekt dat mijn bovenburen luidruchtig zijn
oh en ik ben nu bij mijn ouders want ik heb nog geen internet, tv en geld dus ga ik van hen profiteren
__________________
Pardon my French
Oud 23-09-2005, 13:01
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik werd wakker en had buikpijn, dus ging ik naar de dokter en nu heb ik pillen tegen blaasontsteking. 4x per dag na het eten innemen. Wie eet er nu 4 keer per dag. Straks maar de hond uitlaten en dan uit eten in Utrecht en dan vroeg slapen. Of niet.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 23-09-2005, 13:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
oh ik lees net mijn horoscoop in de metro

" Het is een bijzondere dag vandaag voor jou. Als je seks hebt zul je je goed moeten beschermen als je niet zwanger wilt worden. Wil je dat wel... dan is vandaag de dag."

heftig
__________________
Pardon my French
Oud 23-09-2005, 13:07
Verwijderd
vanmorgen belde m'n moeder ons wakker, omdat ik mee moest boodschappen doen dus ik fietste naar huis, en toen ging ik maar mee boodschappen doen. komend weekend heb ik FAMILIEWEEKEND, ik ga nog liever dood en nu ga ik weer naar m'n chick, en expres te laat thuis komen, want dan zit ik minder lang bij familie
Oud 23-09-2005, 13:23
Verwijderd
gisteren na mijn psychoplogie college de schoolkroeg bezocht en daar was een 6 bier voor 5 euro deal dus hebben we heel veel plankies gedronken. daarna ben ik naar de keet gegaan en wezen kijken bij het oefenen van Ask For Bob. daarna nog wat gehangen om vroeg en vooral erg lam op de bank in slaap te vallen. vandaag wat promowerk voor de band maken en vanavond mee nara een optreden en cds verkopen.
Oud 23-09-2005, 13:27
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Belachelijk vroeg mn bed uit rollen om vervolgens met een gare kop om 7:15 naar het station te strompelen, om uiteindelijk in leeuwarden een printer te halen en te installeren.

Vanavond bier. Life sucks
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 23-09-2005, 14:34
Verwijderd
Congrats Roxane!

Ik heb vanochtend tot twee keer toe een bloedneus gehad en sindsdien als een lijk rondgelopen. En nu maar wat studeren. Jippie.
Oud 23-09-2005, 14:53
Verwijderd
nee
Ik ben vanmorgen gaan kijken en het is echt honderdduizend vierkante meter bouwput. Echt een huge ruimte met pilaren en smalle muurtjes, maar geen afgesloten kamers en alles is beton. Best tof, vooral omdat het geen 2 minuten fietsen naar cs is, maar onmogelijk om met weinig tijd en geld het woonbaar te maken. Er zat overigens geen keuken in volgensmij. Ik sta nu iig wel boven aan de lijst voor een andere ruimte.
Oud 23-09-2005, 14:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
leef als een kraker!(8)
__________________
i create glitches with my voice
Oud 23-09-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 23-09-2005 @ 15:53 :
nee
Ik ben vanmorgen gaan kijken en het is echt honderdduizend vierkante meter bouwput. Echt een huge ruimte met pilaren en smalle muurtjes, maar geen afgesloten kamers en alles is beton. Best tof, vooral omdat het geen 2 minuten fietsen naar cs is, maar onmogelijk om met weinig tijd en geld het woonbaar te maken. Er zat overigens geen keuken in volgensmij. Ik sta nu iig wel boven aan de lijst voor een andere ruimte.
Ai ai.
Oud 23-09-2005, 15:30
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen vroeg werken, langer gebleven omdat dat kutje na mij te laat was want ze reed achter een bezemwagen opgehaald door mutti, boodschappen gedaan en in de tuin gehangen. vanavond komt mn boiii en daarna ga ik naar de kroeg.
Oud 23-09-2005, 15:34
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
School, en vanavond grind in de goudvis :/
__________________
Rodent of unusual size
Oud 23-09-2005, 15:38
655321
655321 is offline
Brak opstaan, haasten naar het park om een vriendin te meeten, brak zijn in het park, naar huis haasten om even snel te douchen en te eten en nu moet ik zo naar het station haasten om naar Nijmegen te gaan en vanavond naar een hardcore show in de wereldstad Venlo. En dan weer terug haasten naar Nijmegen danwel Utrecht. Maar ik gok op optie 1.
__________________
Fire, walk with me
Oud 23-09-2005, 15:39
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 23-09-2005 @ 16:38 :
vanavond naar een hardcore show in de wereldstad Venlo. .
omg brr waar in venlo, perron55?
Oud 23-09-2005, 15:39
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag honderdduizendmiljoen keer m'n hotmail gecheckt omdat ik op een mailtje wacht wat in feite 74, 50 kost.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 23-09-2005, 15:59
Verwijderd
Ik ging vandaag met een vriendin een weekendje naar Londen boeken maar je hebt blijkbaar een creditcard nodig en die kan ik nergens aanvragen met mijn kenkerrrrinkomen

Ja en nu ben ik sjago want ik wil zo graag
Oud 23-09-2005, 16:50
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik ben uur bezig geweest met internet proberen te maken wat niet lukte.Toen viel ik in slaap op de bank tot een vriendin me wakker belde die me zenuwachtig maakte voor mn date .
Mn broer kwam net thuis en rommelde 1 seconde met de computer en internet deed het weer .Zometeen naar mn vader om daar te eten en gezellig te doen.
Oud 23-09-2005, 17:00
Verwijderd
gisteren had ik een bruiloft en dat was heel erg leuk blabla en zeker alcohol verantwoord -altijd leuk om stoer over te doen- en dus was de wcpot mijn beste vriend vannacht -maar dat is iets minder stoer-.
Oud 23-09-2005, 22:53
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik ging een toets maken op school en hij ging lekker.
Yeah
Ik ging lunchen met mijn ex in Haarlem, en dat ging goed
Yeah
Ik ging werken.
Boe
Ik ging met 2 goede vrienden joyriden en bier drinken en nu ben ik dronken.
Dubbel Yeah.

Woooooohhooooooo.
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Oud 23-09-2005, 22:57
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
- eerst de hele dag gestudeerd
- toen gewerkt was fucking stressvol
- toen een voicemail afgeluisterd "ja hoi met die&die van het ziekenhuis, zoals je weet word je a.s. maandag geopereerd...." euhm NEE blijkbaar had niemand de moeite genomen om mij dat te vertellen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 24-09-2005, 15:58
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest vandaag werken tot vier uur en nu ben ik een samenvatting aan het maken voor school die ik eigenlijk gister af moest hebben maarja.
en vanavond uit met vriendinnetjes en vriendje
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 24-09-2005, 17:11
Verwijderd
gisteren mee met ask for bob naar een optreden in de kade te zaandam. daar lekker gechilled en bandjes gekeken. cd verkoop gerund, was de eerste dag dat de cd te koop was liep nog best lekker voor zzo'n klein zaaltje. daarna weer naar huis en moe doch voldaan in slaap gevallen. vandaag heel de dag een beetje rond het huis kutten en met mijn vader heel veel cement kopen.
Oud 24-09-2005, 19:03
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik zit zwaar aan de bananen omdat ik pas over 10 uur klaar ben met werken
Oud 24-09-2005, 19:07
Verwijderd
aan de bananen
Oud 24-09-2005, 19:14
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
aan de bananen?
dat leren ze niet in boz.
__________________
hello dave.
Oud 24-09-2005, 19:24
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik ben ziek en ook best zielig, want mijn vrienden belden zonet en ze gingen heel lief doen en eisen dat ik naar hun feestje zal gaan vanavond en ik wil heel graag maar alles draait.
__________________
eat your animal crackers
Oud 24-09-2005, 19:26
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 21-09-2005 @ 15:07 :
Beroerd wakker geworden. Toch maar dat typhus eind naar Nijmege gaan reizen om een college te volgen. Oostduitse taferelen op het busstation, veel te veel mensen die gepropt moeten worden in te weinig bussen. (...)Terug naar huis, weer oostduitse taferelen in de bus.
haha
volgens mij denken ze bij het ov van nijmegen tegenwoordig dat twee heyendaalshuttles ( ) per uur genoeg is
Oud 24-09-2005, 19:45
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik heb foto's gemaakt voor school, en ben op t station uitgemaakt voor 'deutsche noete' en geslagen tegen mn zij door een krankzinnige alcoholist/junk.
Oud 24-09-2005, 22:54
Verwijderd
gisteren moest ik eerst uitslapen tot laat en savonds ben ik naar amersfoort geweest om bandjes te kijken,vnadaag heb ik geslapen en gevoetbald""
Oud 24-09-2005, 23:31
Verwijderd
Citaat:
battlestar schreef op 24-09-2005 @ 20:26 :
haha
volgens mij denken ze bij het ov van nijmegen tegenwoordig dat twee heyendaalshuttles ( ) per uur genoeg is
Maar hey, het zijn wél harmonica bussen he!
Oud 25-09-2005, 02:48
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
werken, leren, een paar biertjes drinken. en nu nuchter gaan slapen op zaterdagavond haha
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 25-09-2005, 05:09
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Verdomme het is tijd om te slapen.
Oud 25-09-2005, 11:53
Verwijderd
Ik heb gister uitgeslapen en gewerkt en er waren fucking 83 gasten in 2 uur tijd dus ik had echt tering druk, 's avonds phileine zegt sorry en de laatste dag van alfred maassen gekeken, vandaag lekker ontbeten met mn moeder en mn buurmeisje, en daarna opgepast op mn buurmeisje, film gekeken, gekleurd enzovoort, straks weer werken en morgen lekker niksss doen
Oud 25-09-2005, 11:56
655321
655321 is offline
Ik luister Yann Tiersen en voel me sip. Een beetje.
__________________
Fire, walk with me
Oud 25-09-2005, 11:59
merels
Avatar van merels
merels is offline
Vrijdag naar a´dam geweest voor school met een klasgenoot, naar historisch museum geweest en wat informatie gehaald, gestrand bij een borrel wat leuk was, meteen aan een handig tel.nr gekomen en ik was echt kkmoe. Gister niet zoveel gedaan en vandaag moet ik aan het schoolwerk maar dat zien we nog wel.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 25-09-2005, 12:12
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Het is nu al een kutdag. Zit ik opdrachten voor school te doen met internet (omdat ik dat op mn kamer nog niet heb) is die kutsite aan het updaten. Dan ga ik maar iets anders doen
Oud 25-09-2005, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 25-09-2005 @ 13:12 :
Het is nu al een kutdag. Zit ik opdrachten voor school te doen met internet (omdat ik dat op mn kamer nog niet heb) is die kutsite aan het updaten. Dan ga ik maar iets anders doen
oh ja ik had dat gister ook, was ik lekker met mijn portfolio bezig, stopt die site er ineens mee
Oud 25-09-2005, 12:20
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gister was zowat de grootste kutdag van mn leven
ik had opeens uit het niets sinds een paar weken enorm liefdesverdriet om mn ex, ik moest die avond uit eten met mn familie terwijl ik er geen reet zin in had, en toen ik er aankwam kreeg ik spontaan een blaasontsteking ofzo en moest ik de hele avond en nacht op het toilet zitten totdat ik in slaap viel
ja..
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 25-09-2005, 12:20
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik denk na over artysmartyopdrachtengedoe en erm drink thee en vanavond heb ik een verjaarrrrdag!
__________________
sleep is no friend.
Oud 25-09-2005, 12:36
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
met ontzettende spierpijn werken smorgens (gister met pumps uitgeweest, ben k niet gewend.)
vet vermoeiend dus.
vanmiddag huiswerk, douchen en vrienden vervelen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 25-09-2005, 12:53
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gisteren zou ik iets leuks gaan doen met mn vriendje wat geen geld kost, dus hebben we de hele dag in bed gelegen en toen zijn we bij mijn ouders gaan eten wat nog gezellig was ook en ik ben om half 11 gaan slapen. vandaag maak ik huiswerk en eet ik brood met chocoladevlokken
__________________
look back and laugh
Oud 25-09-2005, 12:57
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
gisteren liep mijn computer lekkah helemaal vast en toen heb ik vanochtend gezellig de c schijf geformatteert en windows opnieuw geinstalleerd en ohja ik heb ook een stencil op een shirtje gemaakt en die was wel goed gelukt en verder heb ik HUISWERK GEMAAKT!?

ohja en ik zit nu al geruime tijd te patiencen maar eigenlijk moet ik ergens heen.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 25-09-2005, 13:05
Verwijderd
door de post van gmummy zit ik nu ook te patiencen
Oud 25-09-2005, 13:09
Verwijderd
ik heb gisteren een feest gehad dat dope was maar het bier was opeemns op dus ben ik naar de kroeg gegaan. nu ben ik brak en voel mne wazig. ik heb de family guy film gekeken, die was te vet. en ik heb net ontdekt dat conflict naar nederland komt maar dan wel naar die kanker baroeg.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Beschrijf een moment van je dag
flyaway
10 31-01-2016 23:14
De Kantine Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag?
Missy
0 30-04-2010 14:59
De Kantine Geef je dag een cijfer.
Missy
94 18-12-2009 10:54
Psychologie Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1
I-alone
73 10-07-2004 00:47
Psychologie De kronieken van de dag. # 2
Fantôme
500 27-01-2004 16:01
Psychologie De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden)
Quiana
493 08-01-2004 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.