Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2012, 11:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik reed (keurig 50!) op een 50 weg en wat verderop kwam bij een fietsersoversteekplaats een scooter met fietser ernaast aangereden. het was geen voorrangsoversteekplaats, maar zij hadden gewoon haaientandjes. voor de oversteekplaats was een drempel, maar gewoon zo'n bobbel in het midden van de weg waar je gewoon met 50 overheen kan, dus ik remde niet echt af.

de scooterbestuurder was blijkbaar van mening dat die drempel betekent dat ik daar 30 moest rijden en hem (en zijn dochter op de fiets, red.) voorrang moest geven, want hij gooide pontificaal zijn scooter midden op de weg. ik moest vol in de ankers, mijn bandjes piepten flink, maar zijn gevloek kwam boven het geluid uit.

het zal de adrenaline geweest zijn, maar ik sprong vrijwel direct uit mijn auto, die zelfs nog wat narolde hij was daar nogal van onder de indruk denk ik, want hij stopte met schreeuwen en ging gauw uit de weg van mijn auto.
ik zei dat hij geluk heeft gehad dat ik niet over hem heen was gereden en dat hij een zeer slecht voorbeeld was voor zijn dochter en dat ík toch echt degene was met voorrang, ondanks de drempel.

na nog wat gevloek van een afstand kon ik weer doorrijden


Mensen die verkeersregels niet snappen mag je idd wel goed uitkafferen zodat ze de volgende keer even wat beter nadenken :\
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 12-01-2012, 11:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mensen die verkeersregels niet snappen mag je idd wel goed uitkafferen zodat ze de volgende keer even wat beter nadenken :\


Ik schreeuwde laatst een "JE LOOPT ZOMAAR HET FIETSPAD OP FRIKANDEL, KIJK EENS UIT JE DOPPEN", dat gaf voldoening.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-01-2012, 11:33
Rationeel
Rationeel is offline
3 jaar geleden ofzo toen fietste ik nogal hard door delft op een fiets met slechte remmen toen een voetganger besloot het fietspad zomaar over te steken (schuin, van mij af lopend) zonder ook maar één keer opzij/achterom te kijken. er waren op dat moment twee opties:

stuur opzij gooien, hem ontwijken, maar zelf vol op mijn bek óf extra bijtrappen, hem vol aanrijden en beiden vol op de bek, met kans op enigszins zachte landing.

ik deed het laatste en DAT gaf pas VOLDOENING

en een gescheurde broek
Oud 12-01-2012, 11:33
Rationeel
Rationeel is offline
en een krom voorwiel
Oud 12-01-2012, 11:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moest heel hard lachen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-01-2012, 11:49
Verwijderd
ik heb toch maar weer eens mijn facebook opnieuw geactiveerd
Oud 12-01-2012, 11:52
Verwijderd
Hi poepies!
Oud 12-01-2012, 12:04
Rationeel
Rationeel is offline


Oud 12-01-2012, 12:07
Rationeel
Rationeel is offline


deze is ook wel mooi, zelfs met dat afgrijselijke nummer
Oud 12-01-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
ik reed (keurig 50!) op een 50 weg en wat verderop kwam bij een fietsersoversteekplaats een scooter met fietser ernaast aangereden. het was geen voorrangsoversteekplaats, maar zij hadden gewoon haaientandjes. voor de oversteekplaats was een drempel, maar gewoon zo'n bobbel in het midden van de weg waar je gewoon met 50 overheen kan, dus ik remde niet echt af.

de scooterbestuurder was blijkbaar van mening dat die drempel betekent dat ik daar 30 moest rijden en hem (en zijn dochter op de fiets, red.) voorrang moest geven, want hij gooide pontificaal zijn scooter midden op de weg. ik moest vol in de ankers, mijn bandjes piepten flink, maar zijn gevloek kwam boven het geluid uit.

het zal de adrenaline geweest zijn, maar ik sprong vrijwel direct uit mijn auto, die zelfs nog wat narolde hij was daar nogal van onder de indruk denk ik, want hij stopte met schreeuwen en ging gauw uit de weg van mijn auto.
ik zei dat hij geluk heeft gehad dat ik niet over hem heen was gereden en dat hij een zeer slecht voorbeeld was voor zijn dochter en dat ík toch echt degene was met voorrang, ondanks de drempel.

na nog wat gevloek van een afstand kon ik weer doorrijden
Curieus is dat toch; schreeuwerdjes die ineens stil worden als je duidelijk laat merken bést het één en ander even "uit te willen praten" ter plekke Precies de reden waarom ik eigenlijk altijd wel even stop wanneer er driftig gebaard of geschreeuwd wordt.
Oud 12-01-2012, 12:11
Verwijderd
Dat nummer krijgt echt irritant veel airplay
Oud 12-01-2012, 12:12
Verwijderd
das echt een chil nummer
Oud 12-01-2012, 12:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Grmblsb.vbxljb.v,bbv kwam er 10 minuten voor mijn doktersafspraak achter dat m'n band lek is dus moeten lopen, nu halfdood. Bah!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:12
Rationeel
Rationeel is offline
maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo. tenminste, niet in dit soort, toch wel onbenullige, situaties. geen idee wat me vanmorgen bezielde, maar als mijn auto niet bijna doorrolde tegen zijn scooter, waardoor hij dus moest doorlopen, dan weet ik eigenlijk ook niet wat ik had moeten doen
Oud 12-01-2012, 12:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm hopen dat ik de fiets van huisgenoot kan lenen om te gaan bloedprikken... Voordat m'n fiets gefikst is (moet ook nieuw zadel op en misschien nieuw spatbordding) zijn we natuurlijk wel weer even verder.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo. tenminste, niet in dit soort, toch wel onbenullige, situaties. geen idee wat me vanmorgen bezielde, maar als mijn auto niet bijna doorrolde tegen zijn scooter, waardoor hij dus moest doorlopen, dan weet ik eigenlijk ook niet wat ik had moeten doen
Protip voor als je semibluf een snoeiharde call (dreigt) te krijgen: steek je hand uit en stel je voor met je naam. Dat schijnt een heel sterke psychologische werking te hebben omdat je "ineens" niet langer "die auto(mobilist)" bent maar een echt persoon. Ooit eens gehoord of gezien op TV of gelezen in een psychologisch erg verantwoord tijdschrift
Oud 12-01-2012, 12:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat een les. Röntgen en alleen maar herhaling. Ik snap dat dat een goede voorbereiding is op de toets, maar het is behoorlijk saai. IK WIL IETS NIEUWS LEREN .

En CR, dat is wel rot ja .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-01-2012, 12:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Latetrain does choochoo
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-01-2012, 12:19
Verwijderd
Mijn hemel. Ik geloof dat ik vanochtend 08:30 pas ging slapen met als gevolg dat ik nu weliswaar wakker ben maar daar is ook alles wel mee gezegd
Oud 12-01-2012, 12:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Protip voor als je semibluf een snoeiharde call (dreigt) te krijgen: steek je hand uit en stel je voor met je naam. Dat schijnt een heel sterke psychologische werking te hebben omdat je "ineens" niet langer "die auto(mobilist)" bent maar een echt persoon. Ooit eens gehoord of gezien op TV of gelezen in een psychologisch erg verantwoord tijdschrift

Citaat:
Latetrain does choochoo
evolution of dance is latetrain. dit valt nog wel mee
Oud 12-01-2012, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Grmblsb.vbxljb.v,bbv kwam er 10 minuten voor mijn doktersafspraak achter dat m'n band lek is dus moeten lopen, nu halfdood. Bah!
hoe lang is het lopen?
Oud 12-01-2012, 12:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
hoe lang is het lopen?
Een kwartier ongeveer.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omdat ik mezelf zielig vind heb ik croissants gekocht, kaaskruiden en chocola
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:31
Verwijderd
Zo. Dinsdag weer terug en op recept geen koffie meer drinken.
Oud 12-01-2012, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik mezelf zielig vind heb ik croissants gekocht, kaaskruiden en chocola
Wat zijn kaaskruiden? En *aai*
Oud 12-01-2012, 12:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat zijn kaaskruiden? En *aai*
Dank En ik bedoel kaas en kruiden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:33
Verwijderd
een kwartier is niet zo lang hoor.
Oud 12-01-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Dank En ik bedoel kaas en kruiden
Oh. Waarom ben je zielig? (pm?)
Oud 12-01-2012, 12:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zo. Dinsdag weer terug en op recept geen koffie meer drinken.
why.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-01-2012, 12:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
een kwartier is niet zo lang hoor.
Voor mij is dat wel lang. Hoor.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
een kwartier is niet zo lang hoor.
Voor sommige mensen wel.
Oud 12-01-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:
why.
Omdat het ontstekingsbevorderend werkt en ik dus moet kijken of het scheelt in mijn klachten. Cafeïnevrij mag wel, maar hej, dan liever vruchtensap.
Oud 12-01-2012, 12:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh. Waarom ben je zielig? (pm?)
Niets bijzonders Ik ben moe, m'n band was lek, lopend naar de dokter, regen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Niets bijzonders Ik ben moe, m'n band was lek, lopend naar de dokter, regen
*aai*
Oud 12-01-2012, 12:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat het ontstekingsbevorderend werkt en ik dus moet kijken of het scheelt in mijn klachten.
Ontstekingsbevorderend? Zo leer je elke dag weer wat

Waar heb je last van dan? Je was naar de fysio toch?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Omdat het ontstekingsbevorderend werkt en ik dus moet kijken of het scheelt in mijn klachten.
Oh, nooit geweten. Sterkte
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-01-2012, 12:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik moet ook naar de fysio.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-01-2012, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Niets bijzonders Ik ben moe, m'n band was lek, lopend naar de dokter, regen
OH Nouja, als dat je mehhh kan doen voelen dan doet het je mehhh voelen he. Maar fijn dat er niks ''ergs'' is dan.

Citaat:
Ontstekingsbevorderend? Zo leer je elke dag weer wat

Waar heb je last van dan? Je was naar de fysio toch?
Ja, schijnbaar? Fysio inderdaad, voor het eerst in mijn leven een die ik nu al hoog heb staan, hij wist echt ontzettend veel.
Last van mijn gewrichten, zoals altijd, maar nu veel meer, inclusief rare tintelingen, brandende plekken e.d.
Oud 12-01-2012, 12:39
Verwijderd
mijn gymkleren zijn kwijt en voel me ook meh de hele week al
Oud 12-01-2012, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Oh, nooit geweten. Sterkte
Ik ook niet, anders had ik het wel eerder laten staan. Dankje!
Oud 12-01-2012, 12:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik moet nog steeds een huisarts en tandarts uitzoeken hier in Utrecht
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-01-2012, 12:41
Verwijderd
Oh en volgens de laatste stand van zaken ben ik niet hypermobiel.
Oud 12-01-2012, 12:44
Verwijderd
Nohh ik ken iemand die heel erg hypermobiel is. Wat is dat naar om te zien zeg.
Oud 12-01-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Nohh ik ken iemand die heel erg hypermobiel is. Wat is dat naar om te zien zeg.
Je hoeft er helemaal geen last van te hebben hoor. In fact, je hebt meer kansen in de acrobatiekmarkt!
Oud 12-01-2012, 12:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
OH Nouja, als dat je mehhh kan doen voelen dan doet het je mehhh voelen he. Maar fijn dat er niks ''ergs'' is dan.

Ja, schijnbaar? Fysio inderdaad, voor het eerst in mijn leven een die ik nu al hoog heb staan, hij wist echt ontzettend veel.
Last van mijn gewrichten, zoals altijd, maar nu veel meer, inclusief rare tintelingen, brandende plekken e.d.
Ja nou ja, natuurlijk is er waarom ik me überhaupt al wel een beetje meh voel, m'n gezondheid, dus nou ja, dit kwam er nog bij

Het is ook echt héél erg fijn he, als je bij een arts-achtig iemand komt die je direct zo'n goed gevoel geeft Hopelijk kan deze je helpen! En wie weet scheelt het koffiedrinken ook al
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. Ik wacht al een paar dagen op nieuws over wie dat vrijstaande appartement in ons gebouw krijgt (degene die hier het langst woont heeft meeste recht), maar ik hoor steeds maar niks van de woningbouwvereniging. Ik heb eigenlijk zin om er achteraan te gaan bellen maar misschien moet ik nog maar even wachten.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ja nou ja, natuurlijk is er waarom ik me überhaupt al wel een beetje meh voel, m'n gezondheid, dus nou ja, dit kwam er nog bij

Het is ook echt héél erg fijn he, als je bij een arts-achtig iemand komt die je direct zo'n goed gevoel geeft Hopelijk kan deze je helpen! En wie weet scheelt het koffiedrinken ook al
Ja snap ik en weet ik. Vandaar dat jij automatisch *aaien* krijgt.

Jep, hoop het ook. Het begint me een beetje te nekken de laatste tijd, dus er moet wel iets veranderen. Het is nooit alleen koffie, maar koffie is blijkbaar wel iets dat bestaande klachten kan verergeren/bevorderen.
Oud 12-01-2012, 12:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja snap ik en weet ik. Vandaar dat jij automatisch *aaien* krijgt.

Jep, hoop het ook. Het begint me een beetje te nekken de laatste tijd, dus er moet wel iets veranderen.
Aaaw <33 En dat is natuurlijk wederzijds

Hmja, ik kan me voorstellen dat constante pijn op een gegeven moment echt heel naar wordt. (Ik ben echt eeuwig blij dat ik geen pijn heb!) Goed wel dat je gewoon blijft proberen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-01-2012, 12:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat is Snow Patrol toch een ellendige muziek
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-01-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
ik moet nog steeds een huisarts en tandarts uitzoeken hier in Utrecht
Geen tandarts, na al die jaren?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.