Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2006, 15:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vandaag psychiater geweest.. zat eerst ruim half uur te wachten hij was me vergeten.. (ja logisch) maar goed..
ik krijg nieuwe medicijnen (jeej )

daarna kwam ik thuis zit mn sinds vandaag officiele ex schoonzus op de bank met mn moeder te praten..
antwoorden geven op onze vraagtekens.. yeah right uiteindelijk is ze pissed weg gegaan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 23-08-2006, 16:14
Redhair
Redhair is offline
Hmm, om vier uur mijn bed weer uitgekomen. Nam een douche, belde J., besloten samen boodschappen te doen. Wat verliefd zijn we, heel anders dan eerst. We doen zo lief tegen elkaar, het gaat soepel. Nu even boodschappen thuisgebracht, ga weer naar hem toe. Eet daar, we gaan voetbal kijken, al verwacht ik dat ik weer in slaap val. Maar dat boeit niet, hehe, ik ben koortsig, maar fucking verliefd!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 23-08-2006, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 23-08-2006 @ 14:54 :
Ik ben moe.
Me too. Ik heb deze middag knock-out in bed gelegen, ben net ontwaakt na een nachtmerrie. Eventjes gaan koken, eten en dan oppassen .
Oud 23-08-2006, 17:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kwam ik bij de psychiater en hij zei dat het nog niet bekend was waar de depressie vandaan komt maar ze verdenken me van een persoonlijkheidsstoornis..
of ik wist welke ze het meeste verdachten..
uh nee.. wist niet eens dat de verdenking daar op lag
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-08-2006, 17:11
Verwijderd
De vader van mijn vriend ligt ineens aan de hartbewaking. Ik wil hem (mijn vriend) heel veel knuffelen en geruststellen, NU.
Oud 23-08-2006, 17:13
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-08-2006 @ 18:09 :
kwam ik bij de psychiater en hij zei dat het nog niet bekend was waar de depressie vandaan komt maar ze verdenken me van een persoonlijkheidsstoornis..
of ik wist welke ze het meeste verdachten..
uh nee.. wist niet eens dat de verdenking daar op lag
wow. das rot..*doet rare kwast knuffel geven*
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-08-2006, 17:27
Verwijderd
Oehh wat heb ik leuke dingen gekocht vandaag en het was echt zo leuk. Dikke pret gehad op de fiets, mn nieuwe fiets rijdt echt super, en weer is vanouds gekletst met mn vriendinnen.
Bij de Ikea heeerlijke appeltaart gegeten met koffie voor welgetelt 75 cent. Als al het leven toch is zo goedkoop zou zijn.
Had nog geld van mn oma liggen van toen ik geslaagd was. Speciaal om wat dingetjes te kopen voor mn vernieuwde kamer. Echt leuke geslaagd! Een dekbedovertrek met een extra kussensloop, bureaulampje, cactus en een vloerkleed. Ja Ikea blijft een geweldige winkel. En dingetjes nieuw kopen maak mezelf zo vrolijk.
Ben alleen nu zo verschrikkelijk moe. Gisteren was het half 4 toen ik eindelijk sliep. Tsja moet ik maarn iet zo lang door msnen en computeren. Mja ik ben vrij, en dan neem ik het er ook van.
De afgelopen weken zoveel gewerkt, ik verdien het wel weer is om dingen te kunnen doen die ik zelf wil.
Oud 23-08-2006, 17:28
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik haat herinneringen.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-08-2006, 17:43
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-08-2006 @ 18:09 :
kwam ik bij de psychiater en hij zei dat het nog niet bekend was waar de depressie vandaan komt maar ze verdenken me van een persoonlijkheidsstoornis..
of ik wist welke ze het meeste verdachten..
uh nee.. wist niet eens dat de verdenking daar op lag
dat is k*t zeg, 't wordt/is dus nog complexer.. Sterkteknuffel-toestuurt (})
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-08-2006, 17:56
Verwijderd
Pfjoe, dat viel best mee. Hij werd niet boos. Hij heeft me niet eens opgegeten! Eigenlijk vond ik hem niet eens zo heel eng meer. Omdat hij me eens een keer nergens toe dwong. En ik heb het gezegd. Toch blij dat ik die brief heb geschreven, anders was ik echt niet uit mijn woorden gekomen. En maar goed dat ze het nog bespreken, want ik heb geen zin om weer in m'n eentje aan te rommelen. Dat schiet toch niks op. Hè, opluchting. Ofzo. Dat ik hem nooit meer hoef te zien. Ja, ik heb het er best goed vanaf gebracht.
Oud 23-08-2006, 18:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
morgen word anders
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-08-2006, 18:45
Verwijderd
Pfff...
Oud 23-08-2006, 18:54
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-08-2006 @ 18:09 :
kwam ik bij de psychiater en hij zei dat het nog niet bekend was waar de depressie vandaan komt maar ze verdenken me van een persoonlijkheidsstoornis..
of ik wist welke ze het meeste verdachten..
uh nee.. wist niet eens dat de verdenking daar op lag
wat verandert er als blijkt dat je een persoonlijkheidsstoornis hebt?
Oud 23-08-2006, 18:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 23-08-2006 @ 18:13 :
wow. das rot..*doet rare kwast knuffel geven*
Citaat:
coopergirl schreef op 23-08-2006 @ 18:43 :
dat is k*t zeg, 't wordt/is dus nog complexer.. Sterkteknuffel-toestuurt (})
tx *doet terug knuffelen*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-08-2006, 18:56
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
en toen voelde ik me opeens wel redelijk/goed...?
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-08-2006, 18:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 23-08-2006 @ 19:54 :
wat verandert er als blijkt dat je een persoonlijkheidsstoornis hebt?
geen idee.
tis nu alleen rauw op mn dak gekomen, t gaat er verder (nog) niet om wat dat veranderd..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-08-2006, 19:07
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
waarom doet mijn vader in hemelsnaam zo..waarom verpest hij alles zo en kwetst hij mijn moeder zo. Die vent is gewoon niet normaal Is z'n kleindochter geboren, en ligt die en z'n dochter in het ziekenhuis, gaat hij zitten zeiken over het eten, dat hij constant thuis aan het wachten is omdat mijn moeder vaak naar het Ziekenhuis gaat en zij dan dus niet voor het eten kan zorgen. Zeiken over het eten, HALLO je kleindochter is g*dverdomme geboren! en vandaag dus weer.. mijn moeder aan het huilen, mijn vader aan het kwallen..

zit het 'buitenshuis' eindelijk heel goed, gaat het hier thuis weer kut, het is ook altijd wat gewoon! wat is het toch verschrikkelijk om een super dag gehad te hebben, en dan thuis te komen in een huis vol ruziende mensen....
Oud 23-08-2006, 19:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
WWIIEEEH ik heb m'n P gehaald . Nu heb ik er 2 . Valt er weer een last van m'n schouders, heerlijk, ben opgelucht. Hier hoef ik me niet meer druk om te maken en eigenlijk zonde dat ik dat hiervoor zoveel heb gedaan, maar ja, het is voorbij en uitgepakt zoals het hoort ...

Nu nog morgen horen hoe en wat en dan heb ik geen stress meer. Althans, dan weer nieuwe, maar dan is dit iig voorbij...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-08-2006, 20:42
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
@ Gothic: gefeliciteerd!


Nog 3 ons en ik zit op mn uiterste streefgewicht.. En dan?
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 23-08-2006, 21:01
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Gaan we weer. afwezig..
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-08-2006, 21:26
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik had vandaag therapie, maar ben niet gegaan. En niet afgebeld. Ik ben steeds zo bang om te bellen, en nu weet ik natuurlijk weer niet hoe ik het op moet lossen.

Help?


En dan nog.. morgen Pims verjaardag. Ik zou er niets meer mee te maken moeten hebben, niet meer bij til horen te staan maar.. Gooit verdorie weer herinneringen omhoog. Wil dat niet. maar ze stromen, stromen, blijven stromen
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-08-2006, 21:28
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gaap
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-08-2006, 21:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Maar ik ben nog steeds precies hetzelfde. Ik kan woede kwijt in een paard heel netjes rijden, in wiskunde (maar waar zijn mijn wiskundeboeken? Ik heb er geen meer, an sich een reden om school te willen maar ik wil niet), in net zolang een verhaal herschrijven tot het goed is, in dingen perfectioneren. Want perfectie is beteugelde woede.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 21:41.
Oud 23-08-2006, 21:42
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 23-08-2006 @ 21:42 :

Nog 3 ons en ik zit op mn uiterste streefgewicht.. En dan?
Kiezen tussen aankomen of langzaam dood gaan?

Hoe het nou tussen J. en mij is, ik heb het nooit durven dromen. Die junk die ik leerde kennen is zo'n lief vriendje.
Hij, K. en M. leven voor elkaar. Als een van hen er een eind aan maakt, gaat de rest ook. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik dan ook ga.
We lagen op bed, hadden een uurtje geslapen. We hadden het over mij. Over dat ik niet echt de behoefte aan pep heb, maar wel bang ben voor de rest. Vreten, kotsen, niet eten, snijden, branden, suicidale gedachtes.
Hij zei dat als ik dat zou doen, er drie mee gingen. Als ik ga, gaat hij ook. Ik vroeg waarom. "Wat denk je? Ik geef om je en ga steeds meer om je geven, dat moet je niet vergeten lief."
Wow, hoe geweldig klinkt dat uit zijn mond. 'Lief', wow.
Ik ga het redden, zonder pep. Ik wist dat hij had, ik wist waar. Hij ging douchen, ik had het kunnen nemen. Maar ik wilde niet. Bijna altijd namen we wel als ik daar was. We kunnen ook zonder. Ja, hij gebruikt nog wel, maar we hebben het samen niet nodig.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 23-08-2006, 21:45
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik ga maar slapen ofzo. Of proberen te slapen beter gezegd, voel me wat vaag namelijk.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-08-2006, 21:57
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Redhair schreef op 23-08-2006 @ 22:42 :
Kiezen tussen aankomen of langzaam dood gaan?

Ik hoef niet aan te komen als ik 55 kg weeg. Doodgaan doe ik pas tegen de tijd dat ik er 15 minder weeg. Maar dat ben ik ook niet van plan.
Ik wil eigenlijk wel stabiliseren, maar ik vind het eng. Het is niet zozeer dat ik nog echt veel wil afvallen (qua gewicht dan, ik vind mn buik eigenlijk nog niet goed ) maar aankomen wil ik ook absoluut niet.. En het voelt een soort van 'veilig', ik heb het onder controle.
Pff ik weet het niet. Sinds ik een vriend heb eet ik al wel ietsje meer, omdat ik moeilijk met een rommelende maag kan beweren dat ik geen honger heb. Of flauwvallen ofzo.
Ik ga maar proberen het op 55 kg te houden. Moet lukken toch?
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 23-08-2006, 21:57
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
De kans dat S. een verblijfsvergunning kan krijgen hier in Nederland, is echt nihil geworden inmiddels, en ik gun het haar zo graag.. En waarom denk ik steeds terug aan die droom. Ik was met Y. en we hadden een optreden met het theatergezelschap. Zij kwam naar me toe, wist dat er wat was, wist hoe ik me voelde, ze was lief. Ze was precies zoals ze was toen A. net was overleden. Waarom mis ik haar zo, zó ontzettend dik waren we ook niet met elkaar, toch? Ik zie op tegen school, ik wil niet meer. Ik ben zo bang in m'n oude patroon terug te vallen, ik ben zo bang weer helemaal overnieuw te beginnen. Maar nu heb ik hulp. Maar wat als ik niet meer kan praten, ik ben nu al zo ver! En hoe zal het zijn om M. weer te zien, hoe.. Er spookt zoveel in mijn hoofd rond, allemaal vragen, zonder antwoorden. Ik kom niet meer uit mijn woorden.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-08-2006, 22:03
Nganon
Avatar van Nganon
Nganon is offline
Ik wil zo graag dat iemand eens zou vragen hoe ik me voelde, want dan kon ik vertellen zonder me schuldig te voelen om het opeisen van de aandacht. Wie heeft de onzekerheid ooit uitgevonden?
__________________
Fuck reality.
Oud 23-08-2006, 23:00
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
ik voel me goedgoedgoedgoedfijnfijnfijnfijnheerlijkgeweldigenikbenzoblijenvrolijk deheletijd
__________________
Guitarred and feathered
Oud 24-08-2006, 07:30
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ow ik baal er zo van
heb gister iets gedaan en daardoor heb ik iemand veel pijn gedaan.
wist niet dat het haar nog zo hoog zat
het was zo niet bedoeld,maarja nu is ze boos en terecht...
hoop dat het nog goedkomt tussen ons...
kutzooi
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 24-08-2006, 10:31
Verwijderd
Wow, gister, ik was zoo gelukkig.
Ik bén zoo gelukkig.. en nu.. we zien wel.. ik geniet. Ik geniet en ik ben gelukkig.
Oud 24-08-2006, 10:31
Plofkoppie
Plofkoppie is offline
Pff.. jongens? Ze zouder er een handleiding bij motte geven!
Het is nu al een tijdje uit met die jongen waarmee ik 2,5 jaar had, maar hij doet erg lief via pm enzo.. tss.. helemaal verward..

Verder werken mijn pillen niet, (geen flauwe grapjes a.u.b), ik zou er dingen beter door verwerken. Waarschijnlijk krijg ik nuanti-depressivia..
Oud 24-08-2006, 10:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Grrr, dat is frustrerend! Wil ik op de fiets boodschappen gaan doen, voor het eerst sinds we verhuisd zijn... Zijn allebei mijn banden slap (goh, gek... een maand niet gebruikt) en ik krijg ze met die stomme fietspomp niet opgepompt. Nou verwijt ik dat natuurlijk die fietspomp, maar je zult zien dat Vriendje het vanavond wel kan. Dan maar nadat ik met de bus naar het centrum ben geweest, even tussendoor uitstappen bij het winkelcentrum voor de boodschappen. Grrr.

Maar nu ligt dus wel weer mijn hele dagschema in duigen...
Oud 24-08-2006, 10:58
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Zo heb je het over psychosomatiek, zo krijg je er ook weer enorm last van. Vandaag is de verjaardag van Pim, die weer een hoop losmaakt. Mijn lichaam blokkeert behoorlijk vandaag.. heb me net echt uit bed moeten slepen. En mijn handen voelen aan alsof elk spiertje wat erin zit ontstoken is. Vaagheid. Heb ook over hem, over 'het' gedroomd. Spookt vanalles voor mijn ogen langs op het moment.

Het is zo makkelijk om te zeggen 'ik verbreek alle contact', maar hoe verbreek je een emotionele band die je nog steeds met iemand hebt?

And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase


__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 24-08-2006, 12:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff ben kapot, ff mn fiets opgehaald in de stad, foto's opgehaald, hotdog gegeten, naar AH geweest op de terugweg om wat pastasaus te halen en nu, ik ben moe, zo moe. Zo maar ff slapen ofzo, vanavond weer presteren..
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-08-2006, 12:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ga lekker pannenkoeken eten. Ik denk al een week aan niets anders dus moet het nu toch echt maar eens gaan doen
Oud 24-08-2006, 12:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me kut en weet t nu echt niet meer

I could pretend that I’m not dying inside, but just so you know... I am
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 24-08-2006 om 13:28.
Oud 24-08-2006, 15:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
kut school
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-08-2006, 15:30
Verwijderd
Bah, morgen werken. Maar het moet weer eens gebeuren. Een 8uur dag lijkt weer zo lang... in een bakkerij. Misschien voel ik me nu een beetje opgefokt omdat het weer zo opeens komt en ik werk voor deze week had opgegeven. (en dan s'ochtends heel vroeg op> 5:00- slaapproblemen> 10x wakkerworden)
Ach, ben ik morgen weer trots op me dat ik dat werk toch heb afgeleverd, dan valt het weer mee.

En om me nu in te gaan beelden dat ik werk moet vinden tot ongeveer november is al helemaal kut. Niet dat ik het niet wil, maar ik zie er zo tegenop omdat ik het niet zo goed durf. Kutafwijzingsangst altijd, faalangst gezeik, perfectionisme gezeur.
Niet dat ik werk moet vinden, ik wil het vinden. Alleen ik werk me nogal tegen door het bovengenoemde... goede oefening! Ik wil het vinden omdat ik me anders zo nutteloos ga voelen en dat wil ik dus helemaal niet. Dat wordt zo onverdraaglijk dat ik de meest negatieve dingen in mn hoofd haal. Nee, nu ik straks toch meer tijd heb kan ik meer gaan solliciteren. Ik heb nu al een kutgevoel over de 'afwijzingen'/ teleurstellingen incasseren.

Zucht, wat ben ik een zeikwijf... ik kan fucking toch wel normaal werken?!! Welkom zelfinvalidatie!
Oud 24-08-2006, 15:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Bah. Zometeen werken, opzich wel gezellig maar ik ben kapot. Echt doodmoe, en kan de hele dag alleen maar een beetje voor de televisie hangen.. Moet waarschijnlijk wijk staan, dus word weer hollen vanavond. Ben ook nog eens ongesteld dus heb rugpijn/buikpijn en ben misselijk. Bah, wie heeft die ongesteldheid nou weer uitgevonden? Pff..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-08-2006, 15:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wha, ik heb voor aankomende zaterdag een boeking bij de agency in Amsterdam en nu heb ik er ook een boeking bij voor volgende week zaterdag bij een agency in Rotterdam! Gaat lekker En dan nog de agency in Amersfoort en ik had er nog 1tje lopen maar ik weet niet meer waar dat was

Straks kom ik om in het werk
Oud 24-08-2006, 16:28
Verwijderd
Er zijn nu twee organistaties die ik wel de nek om zou willen draaien: IB-Groep en telfort . De eerste omdat ze me nog stééds niet al mijn geld hebben overgemaakt (dat probleem loopt al sinds juni) en Telfort omdat ze mijn mobiel-opwaarderen code niet accepteren, terwijl ik NU beltegoed nodig heb om die IB-Groep aan de tand te voelen.
Oud 24-08-2006, 17:23
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
KUT... mijn telefoon is d00d =\
Oud 24-08-2006, 17:32
moon
Avatar van moon
moon is offline
Volgens mijn vriend moet ik hier typen: "Ik voel me erg slecht, echt behoorlijk kut...maar ik heb wel het liefste vriendje van de wereld"

Ik moet zeggen dat het inderdaad wel aardig in de buurt komt bij wat ik wilde gaan typen ja.
De afgelopen 2 dagen had ik introductiedagen van mijn opleiding. Ik had via het forum al afgesproken met een meisje en daar klikte het ook goed mee. Helaas werd al gauw duidelijk dat we niet bij elkaar in de klas zaten. Ik kwam ook nog een klasgenootje van mijn middelbareschool tegen, maar ook daar zat ik niet bij in de klas. Ik zit nu in een klas waarbij het me weer niet lukt om echt contact te leggen. Ik doe zo mijn best (echt waar!) maar ik ben niet zo spontaan als zij zijn en val daardoor toch steeds buiten de groep. Ik voelde me echt weer zo alleen. En de introductie zelf was ook en de opleiding zie ik ook niet meer zitten want ik krijg al hyperventilatie als ik alleen al hoor hoe vaak je voor de klas moet staan en moet presenteren en dan hebben we ook nog het vak drama....*zucht*

Na de eerste dag wilde ik echt mezelf verwonden en dat heb ik mijn vriend ook maar eerlijk verteld. Hij heeft me daarna zo gesteund, zo lief! Hij heeft meerdere keren tegen me gezegd dat ik er mag zijn! En hij ging voor mij koken toen ik terug kwam en hij had milkshakes gehaald...hij was gewoon echt zo lief! En vandaag weer. Als ik hem nu niet had dan was mijn zelfbeeld na deze introductie weer uiterst laag geweest, maar dankzij hem heb ik toch weer een beetje het gevoel dat ik toch wat waard ben.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-08-2006, 17:37
Verwijderd
@moon: Tja, je doet SPH, dan weet je dat je dingen als drama krijgt, toch? Kun je geen overplaatsing aanvragen naar een klas waar je iemand kent? Dan is het misschien ook minder eng om presentaties te geven (al heb je daarbij veel aan oefening en bij een opleiding als SPH zullen de docenten toch hopelijk wel in staat zijn je te helpen als je het moeilijk vindt). Ieder begin is moeilijk, maar het lukt je vast wel! En na verloop van tijd zullen ze je beter leren kennen, ondanks dat je misschien niet zo spontaan bent en dan vind je vast wel aanspraak. (Ik kan me niet voorstellen dat ze je dan niet mogen of wat dan ook, of je moet je op het forum heel anders voordoen dan dat je irl bent. )
Oud 24-08-2006, 17:44
Verwijderd
Pijn in m'n kop, pijn in m'n kaak, pijn overal, moe overal, ... Ik zie tegen de intro op, niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik bang ben dat ik het niet red...mijn lijf wil geen dag 'op' zijn, lijkt het. Ik wil graag naar de intro, ik heb er zin in, ik heb zin om te studeren, de studie lijkt me zo enorm interessant en vooral ook heel erg leuk...maar mijn lijf wil niet meewerken. Toch ga ik, ik neem redbull (niet dat dat helpt, maar goed, voor het idee dan maar) en pijnstillers mee, ik ga slapen in de trein, ga zitten zodra het kan en ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden. En als het niet lukt, dan hoop ik dat er mogelijkheden zijn om tussentijds even uit het programma te stappen en dan later weer mee te doen. 'k zie wel.

Leuke broek gekocht vandaag. En bij de kassa bleek ie nog eens ting 20 euro goedkoper te zijn dan ik dacht, dat was dus een leuke meevaller. Verder bitje gekocht voor waterpolo, hopelijk past ie. Komend seizoen wil ik blessurevrij doorkomen en zo'n ding beschermd je tanden toch weer iets, waardoor ik dus ietsje minder kans op schade heb. Als ik kan spelen dan, want voorlopig lukt dat niet met die klote kaak.

Zo, genoeg gezeurd.
Oud 24-08-2006, 17:52
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, ik ga morgen weg, maandag weer terug, dinsdag komt er iemand tot en met donderdag, ondertussen komt er een nieuwe computer aanzetten als ik weg ben . En ik kan pinnen, dom joch bij de bank, hij leek op Jamai en dat beloofde al niet veel goeds. Hij kon niets voor me doen en ik moest maandag maar terug komen. Ga ik naar een ander kantoor: zo gepiept. Alleen nog die kuthandtekening erop, bah, op de een of andere manier word ik altijd zenuwachtig als ik handtekeningen moet zetten en dan gaat hij altijd fout .

Maar ik voel me kiplekker alhoewel ik toch nog met hém in mijn maag zit.
Oud 24-08-2006, 17:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline

I smile and make you think I’m happy
I talk and make you think I love me
I laugh, so you don’t see me cry
I look at you and hide the pain inside
I feel myself dying but you see me survive..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-08-2006, 18:10
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb vandaag allemaal schoonmaakdingen gedaan want het was weer hoognodig, en aangezien ik nu vakantie heb is 'geen tijd' geen excuus
Op 1 raam na heb ik ze allemaal van binnen- en buitenkant gezeemd, alles gestofzuigd,
gedweild en dan met name de keuken en serre extra grondig.. Nadat er met kruiwagens doorheen was gesjouwd om zand uit de tuin te vervoeren was dat toch wel buitensporig vies!
Verder allemaal dingen afgestofd.
En de keuken met een Franse slag gesopt

nu ruikt alles naar oranje allesreiniger, cif en dat soort geurtjes

Schone kamer is een schoon hoofd?


Leonoor succes met je introductie en je 'lichaam'!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 24-08-2006, 18:14
Verwijderd
ik ben moe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.