Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 00:11
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
kut ik ben vandaag vergeten te leren, moet ik morgen alles nog gaan doen
__________________
jdfjdxjkdsk
Advertentie
Oud 22-05-2003, 00:12
APRILIA RS
Avatar van APRILIA RS
APRILIA RS is offline
HAHA ik probbeer dat landschap shit nog erin te stampen man heb me teveel met buitenschoolse actviteiten bezig gehouden jammergnoeg op dit soort momemnten heb ik respect voor die nerds die een gave hebben om te leren man echt geziek moet me hele examen op het laaste moment leren

Ik weet niet of dat te doen is kan me echt niks voorstellen
__________________
Er zijn geen nieuwe reacties op je aangemelde topics in de afgelopen 576 dagen. (tijd geleden op het forum ben geweest :P )

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 00:16.
Oud 22-05-2003, 00:14
APRILIA RS
Avatar van APRILIA RS
APRILIA RS is offline
GEPOST DOOR: de communiceerbeer

kut ik ben vandaag vergeten te leren, moet ik morgen alles nog gaan doen






Hoe kan je zoeits vergeten te leren dat kan niet man zelfs ik wist het asl je er geen zin in hebt dat is anders dat je je ook gewoon zeggen
__________________
Er zijn geen nieuwe reacties op je aangemelde topics in de afgelopen 576 dagen. (tijd geleden op het forum ben geweest :P )

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 00:17.
Oud 22-05-2003, 00:24
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
APRILIA RS schreef op 22-05-2003 @ 01:14:
GEPOST DOOR: de communiceerbeer

kut ik ben vandaag vergeten te leren, moet ik morgen alles nog gaan doen






Hoe kan je zoeits vergeten te leren dat kan niet man zelfs ik wist het asl je er geen zin in hebt dat is anders dat je je ook gewoon zeggen
Geen zin, vergeten, dat ligt allemaal heel dicht bij elkaar
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 22-05-2003, 00:32
APRILIA RS
Avatar van APRILIA RS
APRILIA RS is offline
IDD heb je volledig gelijk in man maar ben je nog van plan vandaag te slapen
__________________
Er zijn geen nieuwe reacties op je aangemelde topics in de afgelopen 576 dagen. (tijd geleden op het forum ben geweest :P )
Oud 22-05-2003, 05:39
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Zó. Het is tijd om aardrijkskunde te 'leren'.

Ik pak de samenvatting erbij. Lees het door. Klaar.

Kom op school, zie het examen en denk: "goh wat ben ik blij dat ik niet geleerd heb, het zijn alleen maar kutvragen die je toch niet zou weten als je zou leren... Nouja, algemeen een beetje wel, maar vooral het meeste kun je ook doen zonder te leren. Gelukkig. Wat ben ik toch slim eigenlijk. Die minimale 4,1 komt er wel."

__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 22-05-2003, 06:47
examenkandidaat
Avatar van examenkandidaat
examenkandidaat is offline
ik 's nachts dus leren en een examentje maken, was het een examen over migratie & vervoer (daar kwam ik pas achter toen ik zowat alles had gemaakt)...

maar goed suc6 allemaal!
Oud 22-05-2003, 07:03
Krantenjongetje
Krantenjongetje is offline
Citaat:
********** schreef op 22-05-2003 @ 00:14:
nou ergens in het begin van de atlas zijn de landschappen te vinden. het begin van de atlas gaat nml over NL duszz...!!!!
52'ste druk / 51'ste druk is het beste. 50ste is beetje oud ja.
Je moet je atlas dus wel meenemen? uns kijken of ik wel zo'n grote tas heb
Oud 22-05-2003, 07:06
xearo
xearo is offline
moet je de klimaatveranderingen nu ook kennen? hoofdstuk natuur en mileu?
Oud 22-05-2003, 07:14
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
Ik ga zo aan de bak...

__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Oud 22-05-2003, 08:38
Guano @
Guano @ is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 21-05-2003 @ 19:07:
neej tis geen onzin van politiek en ruimte hoef je idd alleen maar hoofdstuk 2 te leren omdat hoofdstuk 1 maar heel weinig begrippen en leerdingen bevat (enzo) dus je kunt het wel doorlezen maar ik denk niet dat ze daar onwijze dingen gaan vragen.

onze leraar ak zei trouwens dat het examen voor 75% uit natuur en milieu bestaat dus beter kun je idd veel opzoeken in je atlas

ciao en veel suc6
75% natuur en milieu?? ik heb naar de examens van vorig jaar gekeken.. 10 vragen politiek, 10 vragen milieu en 10 vragen migratie.. dat zal nu echt niet oppeens veranderen hoor!
__________________
Picture us on the moon~ Happy like a cartoon~
Oud 22-05-2003, 08:54
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-05-2003 @ 06:39:
Zó. Het is tijd om aardrijkskunde te 'leren'.

Ik pak de samenvatting erbij. Lees het door. Klaar.

Kom op school, zie het examen en denk: "goh wat ben ik blij dat ik niet geleerd heb, het zijn alleen maar kutvragen die je toch niet zou weten als je zou leren... Nouja, algemeen een beetje wel, maar vooral het meeste kun je ook doen zonder te leren. Gelukkig. Wat ben ik toch slim eigenlijk. Die minimale 4,1 komt er wel."

idd.. zo gaat het volgens mij wel!!
Dus ik ga er maar niet al te veel moeite voor doen, samenvatting lezen is wel genoeg denk ik zo
Verder is het een kwestie van logisch nadenken en in je atlas de antwoorden opzoeken..
__________________
•ˇ.ˇ´Ż`ˇ.ˇ• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •ˇ.ˇ´Ż`ˇ.ˇ•
Oud 22-05-2003, 08:54
angelo
angelo is offline
Waar staat welke onderwerpen je leren en wat je moet weten voor vwo, somebody, anybody.
Oud 22-05-2003, 09:06
Never Gonna Stop
Avatar van Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
Kupu schreef op 20-05-2003 @ 17:47:
Verkavelen en ruilverkaveling is volgens mij nuttig omdat boeren dan hun land dichter bij de boerderij krijgen te liggen, waardoor ze efficienter kunnen werken.

Ontginnen is het geschikt maken van land voor de mens. Grondwaterstand verlagen in een moeras en dat soort dingen. Zodat er o.a. landbouw plaats kan vinden.

Het rationele verkavelingspatroon is gewoon hoekig. Niet zo onregelmatig als de oude verkaveling op zandgebieden, niet zo langgerekt als in op de klei. Gewoon er iets tussenin, zo efficient mogelijk.
verkavelen= herorganiseren van land om het efficiënter te kunnen gebruiken

ontginnen= is tog gewoon ontginenn van grondstoffen enzow?

enne rationele zooi ken i knie
__________________
*grote lekkere natte smakkurd voor stalkgirl--->mijn vriendinnetjuh!!!!*ze=kewl mensjhu:)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oud 22-05-2003, 10:08
Canine 13
Canine 13 is offline
VMBO-T examen was echt simpel!
Oud 22-05-2003, 10:21
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
iedereen heeft t over die landschappen..ik ben sowieso bout in het vak maar wat is t toch met die landschappen, wat is er moeilijk aan (ik heb t nog niet bekeken)

trouwens moet je bij ak ook weer net als bij eco en gs een betoog of iets dergelijks maken, hoop t niet
__________________
Voetbalonline number one
Oud 22-05-2003, 10:23
Braakdraak
Avatar van Braakdraak
Braakdraak is offline
Hallo lui. De examens AK zijn gemaakt.

Ik wil graag even opmerken dat het zoals bij bijna elk examen weer vooral veel inzichts-, bronnen-, en atlasvragen waren.

De toets viel voor mij 100% mee. Ik had niet geleerd en kwam aardig goed uit de voeten.
Oud 22-05-2003, 10:29
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
Braakdraak schreef op 22-05-2003 @ 11:23:
Hallo lui. De examens AK zijn gemaakt.

Ik wil graag even opmerken dat het zoals bij bijna elk examen weer vooral veel inzichts-, bronnen-, en atlasvragen waren.

De toets viel voor mij 100% mee. Ik had niet geleerd en kwam aardig goed uit de voeten.
Nou, mij viel het 100% TEGEN, ik was al vet snel klaar, maar dat kwam omdat ik toch nix wist
Oud 22-05-2003, 10:32
Karin18
Karin18 is offline
Wat is nou precies het verschil tussen afwenteling in ruimte en afwenteling in tijd?
Oud 22-05-2003, 10:34
Braakdraak
Avatar van Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
~Chyca~ schreef op 22-05-2003 @ 11:29:
Nou, mij viel het 100% TEGEN, ik was al vet snel klaar, maar dat kwam omdat ik toch nix wist
Tja. Dat is natuurlijk bij iedereen anders. Op aardrijkskunde had ik (tot nu toe) de hoogste cijfers gehaalt, dus ik was er sowieso al goed in.

Bij gewoon logisch en rustig nadenken kon je eigenlijks al achter de antwoorden komen (zoals bij dat stukje over Duitsland en de uitbreiding van de EU).
Oud 22-05-2003, 10:36
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Aardrijkskunde was zwaar klote!! Iedereen klagen plz!! De helft van t examen was geen leerstof en ik had geen idee wat sommige vragen betekenden... Zucht. De kans dat ik t ga halen wordt met de dag kleiner
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 22-05-2003, 10:40
RuudVDM
RuudVDM is offline
T was weer eens onzin. Ik hoop dat ik flink wat punten heb gehaald bij Politiek en Ruimte, wat eigenlijk niet anders kan omdat dat eigenlijk wel iets TE makkelijk was. Maarrem Natuur en Milieu dat stukje waar je die tekening zag van zandig smeltwater oid, en keileem. Keileem is toch de aanwijzing dat er een ijstong heeft gelegen? Ik vond het IiG vaag . Vond het jammer dat er weinig echte inzichtsvragen waren merendeel van deze examens is beschrijvingen geven. En daar word ik zo moe van..
Oud 22-05-2003, 10:50
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
angelo schreef op 22-05-2003 @ 09:54:
Waar staat welke onderwerpen je leren en wat je moet weten voor vwo, somebody, anybody.
Ik weet niet welke lesmethode jij hebt. Ik heb 'de geo' en bij dat boekje vervallen hoofdstuk 2,3,4 van politiek en ruimte.
zie : www.degeo.nl
Oud 22-05-2003, 10:54
fairyangel
Avatar van fairyangel
fairyangel is offline
Ik vond het eigenlijk ook best wel moeilijk. Ik heb net ff gekeken en heb 31 punten van de 55, dus ik denk dat het nog wel mee zal vallen.
__________________
*
Oud 22-05-2003, 10:57
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
fairyangel schreef op 22-05-2003 @ 11:54:
Ik vond het eigenlijk ook best wel moeilijk. Ik heb net ff gekeken en heb 31 punten van de 55, dus ik denk dat het nog wel mee zal vallen.
Huh, waar staan de antwoorden er dan op??
En je kon toch iets van 74 punten halen ipv 55....
Of doe je geen havo?
Oud 22-05-2003, 11:01
Braakdraak
Avatar van Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
RuudVDM schreef op 22-05-2003 @ 11:40:
T was weer eens onzin. Ik hoop dat ik flink wat punten heb gehaald bij Politiek en Ruimte, wat eigenlijk niet anders kan omdat dat eigenlijk wel iets TE makkelijk was. Maarrem Natuur en Milieu dat stukje waar je die tekening zag van zandig smeltwater oid, en keileem. Keileem is toch de aanwijzing dat er een ijstong heeft gelegen? Ik vond het IiG vaag . Vond het jammer dat er weinig echte inzichtsvragen waren merendeel van deze examens is beschrijvingen geven. En daar word ik zo moe van..
Keileem is inderdaad het correcte antwoord.
Oud 22-05-2003, 11:26
RuudVDM
RuudVDM is offline
weee
ff antwoorden bekeken.
Gelukkig zorgen de wat abstracte vragen ook voor meerdere interpretaties van antwoorden. Ik denk dat ik wel een zesje ofzo heb. iig wel geslaagd voor AK

Toettoet!
Oud 22-05-2003, 11:32
puaru8
puaru8 is offline
fuck he..da was zwaar klote.. was echt in een uurtje klaar.

maar heb em net nageken, en toch 35 punten en das net genoeg..
__________________
Utimate Weapon Fantasy Gaming Network || http://www.ultimateweapon.net
Oud 22-05-2003, 11:37
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
puaru8 schreef op 22-05-2003 @ 12:32:
fuck he..da was zwaar klote.. was echt in een uurtje klaar.

maar heb em net nageken, en toch 35 punten en das net genoeg..
Ik heb 27 punten en das tussen de 4,0 en 4,5 (zo streng mogelijk nagekeken, dan kan t alleen maar beter worden) maar moest een 3,2 halen dus heb wel een 6 gemiddeld
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 22-05-2003, 11:44
stijnaapje
stijnaapje is offline
Ja Ak was eg een kuttoets

Iedereen ff LAKS bellen/mailen dan...dan gaat de normering omhoog.....

Ja tog?

dan vallen de cijfers....hoop ik nog wel erg mee....

ALLEMAAL DOEN HE
Oud 22-05-2003, 11:51
mmm
mmm is offline
Ik ga NU beginnen met ak.. (VWO) Het heeft toch niet echt veel zin om t allemaal in je kop te stampen... Ik zie wel hoor, tis toch een boutvak..
Oud 22-05-2003, 12:02
examenkandidaat
Avatar van examenkandidaat
examenkandidaat is offline
Citaat:
stijnaapje schreef op 22-05-2003 @ 12:44:
Ja Ak was eg een kuttoets

Iedereen ff LAKS bellen/mailen dan...dan gaat de normering omhoog.....

Ja tog?

dan vallen de cijfers....hoop ik nog wel erg mee....

ALLEMAAL DOEN HE
nee dat helpt

ik had me helemaal uitgesloofd voor ak en ik heb 'm *** echt kut gemaakt
Oud 22-05-2003, 14:57
Karin18
Karin18 is offline
Citaat:
Karin18 schreef op 22-05-2003 @ 11:32:
Wat is nou precies het verschil tussen afwenteling in ruimte en afwenteling in tijd?
Kan iemand hier antwoord op geven?
Oud 22-05-2003, 15:56
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
FUCK!... wel genoeg punten.... maar damn
kutexamen! Duurde ook veelste lang voor velen
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Oud 22-05-2003, 16:10
Slayer
Slayer is offline
jezus wat een kankerexamen !!!
in wat voor taal werden die vragen gesteld? russisch ofzo ?
goh leuk leer ik uit het boek, en leer ik alle fucking grondstoffen en lagen in nederland uit mn hoofd.. wordt er niets over gevraagd ! fokking triest
__________________
vita canicum est, tum decides
Oud 22-05-2003, 16:12
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
(havo)

ik vond het examen wel pittig, maar als je goed las, en de bosatlas een beetje goed wist te hanteren, kon je er toch wel uitkomen...
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Oud 22-05-2003, 16:14
Braakdraak
Avatar van Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
Slayer schreef op 22-05-2003 @ 17:10:
jezus wat een kankerexamen !!!
in wat voor taal werden die vragen gesteld? russisch ofzo ?
goh leuk leer ik uit het boek, en leer ik alle fucking grondstoffen en lagen in nederland uit mn hoofd.. wordt er niets over gevraagd ! fokking triest
Dat was niet eens nodig geweest. Alle grondlagen en tijdperiodes (quartair, glaciaal, etc.) staan allemaal in je bosatlas.
Oud 22-05-2003, 16:26
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef op 22-05-2003 @ 17:12:
(havo)

ik vond het examen wel pittig, maar als je goed las, en de bosatlas een beetje goed wist te hanteren, kon je er toch wel uitkomen...
klopt... toch.... bleef een enorm lastig examen wel...

ik ben er goed genoeg uitgekomen
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Oud 22-05-2003, 16:27
waeffa
waeffa is offline
Als er nou ff meer klachten binnenkomen over AK Exame

De verhouding was ongelijk tussen het aantal punten dat je kon halen voor Natuur&Milieu en Politiek&Ruimte. Natuur is veel moeilijker en gecompliceerder. Ik hoop dat jullie rekening houden hiermee bij de berekening van de cijfers.

Iets in die gedachte...

http://130.89.1.204/eekl/

Doe daar je klacht a.u.b.
Oud 22-05-2003, 16:28
Lil' Phoenix
Avatar van Lil' Phoenix
Lil' Phoenix is offline
rood

Ok, i'm mad really mad.
Ik heb uren geleerd aan aardrijkskunde.. zelfs gisteravond nog omdat er een onzeker bui op kwam zetten....
Kom ik vandaag bij dat k*T examen, blijkt er 0,1% aan leervragen bij te zitten. Ik begrijp het niet. Vindt die examencommissie dat er te weinig leerlingen zijn, dat ze ons nog een jaartje op de middelbare rond laten lopen......???
En daarbij, ik had een nieuwe atlas, zelfs met het plasticje er nog om heen, hij was dus zo nieuw dat ik de bladzijden pas na een kwartier omgeslagen kreeg....... ook heel annoying...
Ik heb wel net genoeg punten. Ik stond voor mijn schoolonderzoeken een 8,1 en moest dus een 2,9 halen... nou het zit er denk ik net in......

Mazzel

LP
__________________
Panic... Chaos.......Disorder.... YEAH, our work is done here...!!
Oud 22-05-2003, 16:29
Creep
Avatar van Creep
Creep is offline
Ik heb ook 27 punten en das tussen de 4,0 en 4,5

Ik moest een 3,5 halen dus das wel gelukt denk ik...

Vond het echt een bagger toets.... Ik had bij de eerste 18 vragen ofzo nog maar 2 puntjes binnen gesprokkeld.... gelukkig ging de rest wel okay....

Hmmmm....
__________________
De helft van jullie ken ik niet half zo goed als ik zou willen; en van minder dan de helft van jullie houd ik half zoveel als jullie verdienen.
Oud 22-05-2003, 16:30
Destiny
Avatar van Destiny
Destiny is offline
Oooh wat was dat een klote examen! Ik dacht dat ik alles wel wist.
Toen ik ging nakijken had ik echt alles anders volgensmij, ik durfde de punten niet op te tellen................
bleeeeeeegh!!!!!!!!!!!!
Oud 22-05-2003, 16:30
Nabibi
Nabibi is offline
Zeg, ik vroeg me af? uit welke boeken hebben jullie geleerd?? Ik had alleen 2 van die dunne boekjes maar daar stond echt weinig in wat ze op et examen vroegen!! waren die boekjes van wereldwijs....???


En onze school was 1 van de 5 scholen die het op de computer moesten doen voor een deel, en weet je wat!!! Had et cito een fout gemaakt en stond er in ons opgave boekje niet de computer vragen maar alle antwoorden!!! Lekker idioot dus!! en toen moesten we ineens toch het schriftelijk gaan maken dus iedereen vet over de zeik natuurlijk!!! ik heb meteen et laks gebeld en als et goed is wordt er werk van gemaakt en komt et in de pers!!

CITO SUCKED!!!

Maar goed ik stond een 7.9, en heb tussen een 5.1 en 5.6 gehaald als et goed is... Maar toch vind ik het allemaal behoorlijk kloten!!! Ik vond dit examen veel kutter dan economie en geschiedenis bij elkaar!!!!

Trouwens weet iemand wat dimensies zijn!!?? Heb ik echt nog nooit van gehoord en ook nog nooit van de fluviale schaal of zoiets!!! Echt belachelijk allemaal!!!
__________________
xxxjes

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 16:35.
Oud 22-05-2003, 16:32
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ben blij dat ik de grondlagen etc niet geleerd heb (achteraf dan). Toch vond ik de toets redelijk lastig, zeker nu ik de antwoorden heb gezien, denk dat ik rond de 5 heb en dat is genoeg voor een 6 gemiddeld. Ik vond trouwens dat er meer leervragen in zaten dan bij GS (ook niet zo heel moeilijk)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-05-2003, 16:32
Braakdraak
Avatar van Braakdraak
Braakdraak is offline
Citaat:
Nabibi schreef op 22-05-2003 @ 17:30:
Zeg, ik vroeg me af? uit welke boeken hebben jullie geleerd?? Ik had alleen 2 van die dunne boekjes maar daar stond echt weinig in wat ze op et examen vroegen!! waren die boekjes van wereldwijs....???


En onze school was 1 van de 5 scholen die het op de computer moesten doen voor een deel, en weet je wat!!! Had et cito een fout gemaakt en stond er in ons opgave boekje niet de computer vragen maar alle antwoorden!!! Lekker idioot dus!! en toen moesten we ineens toch het schriftelijk gaan maken dus iedereen vet over de zeik natuurlijk!!! ik heb meteen et laks gebeld en als et goed is wordt er werk van gemaakt en komt et in de pers!!

CITO SUCKED!!!
Een groen- en een blauwkleurig boekje?
Oud 22-05-2003, 16:33
sunna
sunna is offline
wij op school maken gebruik van wereldwijs 2e fase hand boek
is zo'n heeel dik boek met allemaal verschillende onderwerpen..

maar goed!!! ik heb het absoluut niet gehaalt! twas egt fucking moeilijk
er zijn nu al 3000 klachte op laks binnen gekomen
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Oud 22-05-2003, 16:54
JJJur
JJJur is offline
Ik heb morgen Aardrijkskunde (vwo)... zal zo to horen niet eens veel moeilijker zijn dan HAVO ...

Maar ach... moet een 3.2 halen om een voldoende te staan...
Oud 22-05-2003, 17:06
dewie
Avatar van dewie
dewie is offline
WAT-EEN-K*T-EXAMEN!! Ahh Ik zat daar en ik dacht echt WAAR gaat dit over? T is mijn slechtste examen van alles, terwijl ik voor de tentamens ruime 7ens had gehaald. In die 2 dunne boekjes , of 1,5 boekje die je moest leren stond niet echt veel informatie maargoed ik had gewoon alles geleerd.Ze vragen amper wat.Ja eilandtheorie.
WTF zijn dimensies?! En bij vraag 8:
Staat er als antwoord bij dat A-gebiedje: Omdat het een recreatiegebied en is er erosie...
Hoe moeten wij dat weten.. het stond niet in dat tekstje en aan dat kaartje is nou niet echt te zien dat er een recreatiegebied is STINKAPEN DAT HET ZIJN!
En dan zijn er nog veel meer vragen waarvan ik denk, hoe kunnen wij dat weten. we hebben geleerd wat we moesten leren, dan moeten ze toch DAAR vragen over stellen en niet van die vage dingen!Ik heb maar iets van 34 punten En bij die P&R vragen ,die heb ik heel anders geinterperteerd (schrijf je dat zo,vast niet.?)..dus daar staan HELE andere antwoorden dan op dat antwoordenblad.Ik vind dat ze dat echt even duidelijker mochten formuleren.. ik heb dan ook al echt VEEL geklaagd bij het LAKS..je moet toch wat..al die andere examens waren nog wel okay..soms beetje lastig maar dit was echt onmogelijk.
__________________
Blub
Oud 22-05-2003, 17:07
hummie
Avatar van hummie
hummie is offline
neeee!!!!!!!!!!!! ik d8 dat ik hem wel ok had gemaakt.... niet dus.... kutkutkutkutkut.. nou das dus het tweede examen verknald, gaat lekker zo..... zucht......
__________________
~...When u walk away... U don't hear me say.. please.. Oh baby, don't go...~
Oud 22-05-2003, 17:23
Vespafunk
Avatar van Vespafunk
Vespafunk is offline
Citaat:
dancing girl schreef op 22-05-2003 @ 17:33:
wij op school maken gebruik van wereldwijs 2e fase hand boek
is zo'n heeel dik boek met allemaal verschillende onderwerpen..

maar goed!!! ik heb het absoluut niet gehaalt! twas egt fucking moeilijk
er zijn nu al 3000 klachte op laks binnen gekomen
half uurtje later @ Laks:

aardrijkskunde 4140

Nu al meer klachten dan bij GE van afgelopen dinsdag..
enfin.. morgen in de dagbladen
__________________
Je zal maar examenvragenmaker zijn van beroep..
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.