Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2012, 15:29
Verwijderd
Citaat:
ik ben tegen, omdat ik het gewoon raar vind dat een meisje op vrouwen valt of een jongen op mannen valt.
Ik ben tegen mensen zoals jij, omdat jullie dat raar vinden.
Citaat:
ik begrijp het eerlijk gezegd niet waarom men zo is en dat mannen het vooral te veel uiten als ze homo zijn.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen tegen iets zijn waar ze verder niets mee te maken hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2012, 15:33
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
ik ben tegen, omdat ik het gewoon raar vind dat een meisje op vrouwen valt of een jongen op mannen valt.
ik begrijp het eerlijk gezegd niet waarom men zo is en dat mannen het vooral te veel uiten als ze homo zijn.
Waarom zou je tegen zijn omdat je het raar vindt? Ik vind het ook raar dat mensen voor hun lol gaan hardlopen, maar ik houd ze niet tegen zolang ik niet mee hoef.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 17:26
xxaerxx
xxaerxx is offline
Voor want iedereen moet gelukkig zijn of dat nou met een jongen Of meisje is
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 18:14
MSB
MSB is offline
Niet per se voor of tegen. Ik sta er niet anders tegenover dan heterosexualiteit, ik ben volledig neutraal. Als je homo bent prima, no big deal. I don't really give a fuck. Als jij blij bent met je sexualiteit, good for you. Ik heb er geen problemen mee. Ik snap niet waarom mensen er altijd zo moeilijk over moeten doen. Homos zijn gewoon mensen en ze zijn niet per se beter of slechter dan heteros alleen maar omdat ze homo zijn, klaar.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet voor of tegen homo's net als dat ik niet voor of tegen hetero's ben. Het is gewoon en dat is prima.
ja, dit
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 10:46
denMatthi
Avatar van denMatthi
denMatthi is offline
Citaat:
Je moet ook gewoon hun mening respecteren, als zij homo's abnormaal, zondig en vies vinden, kan jij er niets aan doen om het te veranderen...
zij willen dat wij hun accepteren, dus vind ik dat zij de holebi's ook maar moeten accepteren! wij mogen niets zeggen over hun omdat ze naar onze landen komen, maar zij mogen wel iets over ons zeggen en zeggen dat wij moeten veranderen!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 00:23
ann18
ann18 is offline
ik ben voor omdat ik denk dat je je aard niet kunt veranderen als het in jouw natuur zit dat je op hetzelfde geslacht valt kun je dit niet wegnemen. Vind het juist mooi als mensen durven te laten zien dat ze van elkaar houden maakt mij niet uit of het nou twee mensen van hetzelfde geslacht zijn of een hetrostel. vind het zelf wel vervelend als mensen elkaar uitgebreid staan af te lebberen maar dat heb ik zowel bij hetero als bij homo stellen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 22:26
Boogschuttertje
Avatar van Boogschuttertje
Boogschuttertje is offline
Ik ben zeker weten voor, ik heb best veel respect voor mensen die dat zo durven enzo. En ik zou het ook accepteren als 1 van mijn vrienden of vriendinnen ineens lesbisch of homo is/zijn. Ik heb een vriend die is bisexueel, en ik merk ook echt niet dat onze vriendschap ik veranderd sinds dat hij dat is. Respect voor die mensen heb ik.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 12:20
Daniquexx
Daniquexx is offline
Ik vind homo's echt helemaal top! Zij mogen er ook zijn, en de wereld was vast een beetje saaier zonder ze denk ik dan, hihi!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind homo's echt helemaal top! Zij mogen er ook zijn, en de wereld was vast een beetje saaier zonder ze denk ik dan, hihi!
Of wellicht was de wereld veel leuker zonder ze. We zullen het nooit weten.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 18:34
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Mijn mening is dat ze van mij homo mogen zijn, als ze maar niet voor mijn ogen gaan zoenen ofzo. Ik denk ook niet dat je voor of tegen kunt zijn, ik bedoel het is wat je bent en je kunt het niet veranderen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 22:06
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Mijn mening is dat ze van mij homo mogen zijn, als ze maar niet voor mijn ogen gaan zoenen ofzo. Ik denk ook niet dat je voor of tegen kunt zijn, ik bedoel het is wat je bent en je kunt het niet veranderen.
Mogen hetero's wel voor je ogen zoenen?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 23:10
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Citaat:
Mogen hetero's wel voor je ogen zoenen?
Daar kijk ik niet raar van op, snapje. Ik bedoel ik vind het raar als ik 2 mannen met elkaar zie zoenen, ik krijg daar soort van rillingen van
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 23:20
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Daar kijk ik niet raar van op, snapje. Ik bedoel ik vind het raar als ik 2 mannen met elkaar zie zoenen, ik krijg daar soort van rillingen van
Hoewel discriminatie een verdedigingsmechanisme is, is het in deze tijd volkomen onredelijk om homoseksuelen 'storend' te vinden. Juist door mensen met hetzelfde idee als jij zijn homoseksuelen bang zich te uiten, omdat ze de angst hebben te worden afgewezen door de maatschappij.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 00:02
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Citaat:
Hoewel discriminatie een verdedigingsmechanisme is, is het in deze tijd volkomen onredelijk om homoseksuelen 'storend' te vinden. Juist door mensen met hetzelfde idee als jij zijn homoseksuelen bang zich te uiten, omdat ze de angst hebben te worden afgewezen door de maatschappij.
Ik discrimineer hun niet, van mij mogen ze alles doen hoor, van mij mogen ze zich uiten, ik vind dat ze even veel recht hebben als hetero-seksuelen, met baantjes enz. Alleen wil ik niet dat ze dingen met elkaar doen voor mijn neus, als je dat discriminatie vindt dan weet ik het ook niet
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 00:11
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik discrimineer hun niet, van mij mogen ze alles doen hoor, van mij mogen ze zich uiten, ik vind dat ze even veel recht hebben als hetero-seksuelen, met baantjes enz. Alleen wil ik niet dat ze dingen met elkaar doen voor mijn neus, als je dat discriminatie vindt dan weet ik het ook niet
Dat is in feite; 'je mag doen wat je wil, behalve waar ik bij sta'. Vrij discriminatoir dus.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 00:38
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Citaat:
Dat is in feite; 'je mag doen wat je wil, behalve waar ik bij sta'. Vrij discriminatoir dus.
Ik voel me alleen ongemakkelijk bij het zoenen, voor de rest kunnen ze doen wat ze willen, dat probeer ik je duidelijk te maken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 01:02
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik voel me alleen ongemakkelijk bij het zoenen, voor de rest kunnen ze doen wat ze willen, dat probeer ik je duidelijk te maken
Ik begreep je punt, maar dat maakt het niet minder discriminerend.
Zou het normaal zijn als ik 'rillingen krijg' als mensen voor mijn ogen gaan hardlopen, enkel en alleen omdat ik vind dat hardlopen niet zo sexy en/of normaal is als, laat ik maar zeggen 'snelwandelen'. Natuurlijk niet, dat zou als 'compleet achterlijk' worden bestempeld.

Overigens vind ik homoseksualiteit niet vervelend of storend.
Ik vind het zowel van homo- als heteroparen storend als ze elkaar bijna 'opeten'. Een gewone, normale zoen vind ik van alle seksuele voorkeuren compleet normaal.
Transgenders vind ik daarentegen wel een beetje 'tja'. Maar dat is misschien ook omdat ik nog nooit echt aan een transgender het 'hoe en waarom' heb kunnen vragen, gewoon van man tot man/vrouw (of vrouw/man).
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 01:47
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Citaat:
Ik begreep je punt, maar dat maakt het niet minder discriminerend.
Zou het normaal zijn als ik 'rillingen krijg' als mensen voor mijn ogen gaan hardlopen, enkel en alleen omdat ik vind dat hardlopen niet zo sexy en/of normaal is als, laat ik maar zeggen 'snelwandelen'. Natuurlijk niet, dat zou als 'compleet achterlijk' worden bestempeld.

Overigens vind ik homoseksualiteit niet vervelend of storend.
Ik vind het zowel van homo- als heteroparen storend als ze elkaar bijna 'opeten'. Een gewone, normale zoen vind ik van alle seksuele voorkeuren compleet normaal.
Transgenders vind ik daarentegen wel een beetje 'tja'. Maar dat is misschien ook omdat ik nog nooit echt aan een transgender het 'hoe en waarom' heb kunnen vragen, gewoon van man tot man/vrouw (of vrouw/man).
Je snapt wel dat ik het alleen over zoenen heb?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 11:56
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik begreep je punt, maar dat maakt het niet minder discriminerend.
Zou het normaal zijn als ik 'rillingen krijg' als mensen voor mijn ogen gaan hardlopen, enkel en alleen omdat ik vind dat hardlopen niet zo sexy en/of normaal is als, laat ik maar zeggen 'snelwandelen'. Natuurlijk niet, dat zou als 'compleet achterlijk' worden bestempeld.
Maar hij kan er toch niks aan doen dat hij er rillingen van krijgt? Dus wanneer hij er rillingen van krijgt als homo's vlak voor hem gaan zoenen en hij vindt dat een onprettig gevoel is het toch logisch dat hij het liever niet heeft? Het is niet dat hij discrimineert want hij benadeelt homo's niet.

Citaat:
Overigens vind ik homoseksualiteit niet vervelend of storend.
Ik vind het zowel van homo- als heteroparen storend als ze elkaar bijna 'opeten'. Een gewone, normale zoen vind ik van alle seksuele voorkeuren compleet normaal.
Transgenders vind ik daarentegen wel een beetje 'tja'. Maar dat is misschien ook omdat ik nog nooit echt aan een transgender het 'hoe en waarom' heb kunnen vragen, gewoon van man tot man/vrouw (of vrouw/man).
Waarom is het raar als iemand bij homo's 'tja' denkt, en bij transgenders niet? Tenzij je jezelf als raar wilt bestempelen hč.

Ik kan het me goed voorstellen dat iemand, omdat hij het niet gewend is, er een niet zo'n prettig idee bij heeft maar daar is toch helemaal geen probleem mee? Het is tenslotte niet dat homo's daardoor benadeeld worden.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 12:25
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Maar hij kan er toch niks aan doen dat hij er rillingen van krijgt? Dus wanneer hij er rillingen van krijgt als homo's vlak voor hem gaan zoenen en hij vindt dat een onprettig gevoel is het toch logisch dat hij het liever niet heeft? Het is niet dat hij discrimineert want hij benadeelt homo's niet.



Waarom is het raar als iemand bij homo's 'tja' denkt, en bij transgenders niet? Tenzij je jezelf als raar wilt bestempelen hč.

Ik kan het me goed voorstellen dat iemand, omdat hij het niet gewend is, er een niet zo'n prettig idee bij heeft maar daar is toch helemaal geen probleem mee? Het is tenslotte niet dat homo's daardoor benadeeld worden.
Vooral op je laatste punt: Juist doordat mensen een soort 'afkeur' hebben naar homogedrag, gedragen veel homoseksuelen zich 'hetero' in openbare ruimtes. Zie: deze link.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 14:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Daar kijk ik niet raar van op, snapje. Ik bedoel ik vind het raar als ik 2 mannen met elkaar zie zoenen, ik krijg daar soort van rillingen van
Dan zouden homo's elkaar gewoon vaker in het openbaar moeten zoenen, want dan kijk je daar ook niet meer raar van op. Toch?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 16:08
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Vooral op je laatste punt: Juist doordat mensen een soort 'afkeur' hebben naar homogedrag, gedragen veel homoseksuelen zich 'hetero' in openbare ruimtes. Zie: deze link.
Het is jammer, maar dat betekent nog niet dat MrAnoniem discrimineert, hij is gewoon van de diepgewortelde hetereo-norm (uit het artikel).

En daarnaast is het probleem niet alleen af te schuiven op mensen die afkeurende signalen afgeven aangezien zij er vaak niet zoveel aan kunnen doen en als je ze vraagt wat ze van homo's vinden, ze waarschijnlijk zeggen dat ze er geen problemen mee hebben en iedereen respecteren (zoals vrijwel iedereen in dit topic). Dus ja, het is jammer, maar het is vaak niet bewust daarom zou ik mensen die 'rillingen' krijgen van zoenende homo's niet meteen zo negatief benaderen en al helemaal niet zeggen dat ze discrimineren.

En tja, wat doe je eraan? Misschien zoals Em. opmerkte, meer zoenende homo's zodat het normaler wordt. Maar dan leg je het initiatief bij homo's alsof het hun schuld is dat ze zo worden behandeld omdat ze niets doen. Maar je kunt ook niet van het een op het andere moment verwachten dat de rest van de bevolking homo's ineens niet meer 'raar' vindt.

Ook zijn 20 proefpersonen nogal weinig, zijn ze alleen ondervraagd in drie provincies en zijn daar al deze conclusies aan verbonden. Maar goed, sociologie en de Sp!ts
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 19:25
Verwijderd
Ik word ook een beetje misselijk als ik 2 zoenende dudes zie. Neemt niet weg dat ze lekker moeten doen wat ze niet laten kunnen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2012, 01:32
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Citaat:
Ik word ook een beetje misselijk als ik 2 zoenende dudes zie. Neemt niet weg dat ze lekker moeten doen wat ze niet laten kunnen.
Dat probeer ik hun de heletijd duidelijk te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2012, 01:33
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Citaat:
Het is jammer, maar dat betekent nog niet dat MrAnoniem discrimineert, hij is gewoon van de diepgewortelde hetereo-norm (uit het artikel).

En daarnaast is het probleem niet alleen af te schuiven op mensen die afkeurende signalen afgeven aangezien zij er vaak niet zoveel aan kunnen doen en als je ze vraagt wat ze van homo's vinden, ze waarschijnlijk zeggen dat ze er geen problemen mee hebben en iedereen respecteren (zoals vrijwel iedereen in dit topic). Dus ja, het is jammer, maar het is vaak niet bewust daarom zou ik mensen die 'rillingen' krijgen van zoenende homo's niet meteen zo negatief benaderen en al helemaal niet zeggen dat ze discrimineren.

En tja, wat doe je eraan? Misschien zoals Em. opmerkte, meer zoenende homo's zodat het normaler wordt. Maar dan leg je het initiatief bij homo's alsof het hun schuld is dat ze zo worden behandeld omdat ze niets doen. Maar je kunt ook niet van het een op het andere moment verwachten dat de rest van de bevolking homo's ineens niet meer 'raar' vindt.

Ook zijn 20 proefpersonen nogal weinig, zijn ze alleen ondervraagd in drie provincies en zijn daar al deze conclusies aan verbonden. Maar goed, sociologie en de Sp!ts
Met citaat reageren
Oud 07-08-2012, 10:19
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Maar goed, sociologie en de Sp!ts
Maar goed, sociologie en de VU + het SCP.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 10:05
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Citaat:
Vooral op je laatste punt: Juist doordat mensen een soort 'afkeur' hebben naar homogedrag, gedragen veel homoseksuelen zich 'hetero' in openbare ruimtes. Zie: deze link.
Het zijn allemaal onderzoeken die denk ik niet echt volledig te vertrouwen zijn. Ik ben zelf homo maar ik gedraag me er niet naar, en dat is niet omdat andere mensen een afkeur hebben naar homogedrag maar dat is omdat ik dat zelf heb. Ik vind gewoon dat als je een man bent, dan gedraag je je daar ook naar. En anders laat je je lekker ombouwen naar vrouw, maar ik vind bijvoorbeeld de Gay Pride echt een schande voor de community met normale, goedopgeleide, verstandige, mannelijke, en verantwoordelijke homoseksuelen.
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 10:56
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
maar ik vind bijvoorbeeld de Gay Pride echt een schande voor de community met normale, goedopgeleide, verstandige, mannelijke, en verantwoordelijke homoseksuelen.
De media zorgen grotendeels voor een vertekend beeld van de Gay Pride. Ook hoogopgeleide homoseksuelen varen mee zoals studentenverenigingen voor holebi's, alleen die komen bijna nooit in beeld.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 12:24
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Citaat:
De media zorgen grotendeels voor een vertekend beeld van de Gay Pride. Ook hoogopgeleide homoseksuelen varen mee zoals studentenverenigingen voor holebi's, alleen die komen bijna nooit in beeld.

Ja en laat dat nou ook meestal altijd de normale homo's zijn. Ik zie erg vaak dat homo's gewoon écht dom zijn, geen verstand hebben....
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 12:37
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Het zijn allemaal onderzoeken die denk ik niet echt volledig te vertrouwen zijn. Ik ben zelf homo maar ik gedraag me er niet naar, en dat is niet omdat andere mensen een afkeur hebben naar homogedrag maar dat is omdat ik dat zelf heb. Ik vind gewoon dat als je een man bent, dan gedraag je je daar ook naar. En anders laat je je lekker ombouwen naar vrouw, maar ik vind bijvoorbeeld de Gay Pride echt een schande voor de community met normale, goedopgeleide, verstandige, mannelijke, en verantwoordelijke homoseksuelen.
Waarom moeten alle gekke homo's nu óf vrouw worden óf normaal? Alsof alleen vrouwen raar mogen doen/dat iets vrouwelijks is. (Al bedoel je het vast niet zo, maar zo kwam het een beetje over. 'Als je je niet normaal en mannelijk en volwassen kunt gedragen, moet je maar vrouw worden.')

Verder las ik in de volkskrant toevallig een artikel over één boot die dan was voor mensen die én hoogbegaafd én homo waren. En verder /care. Sommige mensen vieren carnaval, anderen doen aan de gaypride en weer anderen zitten liever thuis achter een kop thee.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 14:05
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Het probleem dat ik gewoon veel zie is dat homo's zich jarenlang hebben ''verschanst'' en dan rond hun 16e uit de kast komen en dan alle tijd die ze hebben gemist gaan ''inhalen''. Ik stoor me énorm aan het kinderachtige gedrag van de aandachtsnichten/relnichten en de homo's met handtasjes en harems vol met vrouwen. Dit zijn vaak de laag opgeleide homo's die weinig zullen bereiken in hun leven, de homo's die echt DOM DOM DOM zijn. En dat merk je aan alles. Serieus zijn, dat kunnen ze niet en het leven is áltijd een feestje en moet op een overdreven manier gevierd worden. Het helpt totaal niet bij de homo emancipatie dit soort types, het zijn mannen die zich gedragen als vrouwen en aangezien ze vaak zo extreem zijn zij juist degenen die het beeld van homo's compleet vertekenen.

Wanneer een (oppervlakkige) hetero denkt aan een homo denken ze aan dát soort homo, niet de jongens die zich wel weten te gedragen. En dat vind ik jammer. De eerste gedachte die je bij het horen van 't woord ''homo'' zou moeten hebben zou gewoon zijn: een jongen die valt op jongens. Niet: een jongen die zich als een wijf gedraagt, met handtasjes loopt en een harem vol met vrouwen om zich heen heeft.

En ja, ik vind inderdaad dat als je je niet normaal, mannelijk, volwassen kunt gedragen, dat je je nog beter kunt laten ombouwen omdat ze dan niet meer een stoorzender zijn voor de homoseksuelen in Nederland die zich wel kunnen gedragen.
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 08:14
Example
Example is offline
Citaat:
Het probleem dat ik gewoon veel zie is dat homo's zich jarenlang hebben ''verschanst'' en dan rond hun 16e uit de kast komen en dan alle tijd die ze hebben gemist gaan ''inhalen''. Ik stoor me énorm aan het kinderachtige gedrag van de aandachtsnichten/relnichten en de homo's met handtasjes en harems vol met vrouwen. Dit zijn vaak de laag opgeleide homo's die weinig zullen bereiken in hun leven, de homo's die echt DOM DOM DOM zijn. En dat merk je aan alles. Serieus zijn, dat kunnen ze niet en het leven is áltijd een feestje en moet op een overdreven manier gevierd worden. Het helpt totaal niet bij de homo emancipatie dit soort types, het zijn mannen die zich gedragen als vrouwen en aangezien ze vaak zo extreem zijn zij juist degenen die het beeld van homo's compleet vertekenen.

Wanneer een (oppervlakkige) hetero denkt aan een homo denken ze aan dát soort homo, niet de jongens die zich wel weten te gedragen. En dat vind ik jammer. De eerste gedachte die je bij het horen van 't woord ''homo'' zou moeten hebben zou gewoon zijn: een jongen die valt op jongens. Niet: een jongen die zich als een wijf gedraagt, met handtasjes loopt en een harem vol met vrouwen om zich heen heeft.

En ja, ik vind inderdaad dat als je je niet normaal, mannelijk, volwassen kunt gedragen, dat je je nog beter kunt laten ombouwen omdat ze dan niet meer een stoorzender zijn voor de homoseksuelen in Nederland die zich wel kunnen gedragen.
Oké dus jij vindt dat een jongen met een handtas met veel vriendinnen om zich heen een dom iemand is ?
Waar slaat dat op ? Hoe weet jij dat die mensen dom zijn ?

Ik loop toevallig ook met een handtas, heb best veel vriendinnen en hou van een vet feestje maar ik gedraag me niet kinderachtig.
En daarbij, ik doe Vwo/Gymnasium.
Vindt je dat ook dom ?

En dat vervolgens zulk soort mensen zich moeten laten ombouwen, hoezo ?
"ja ze verdraaien het homobeeld in Nederland".
Dat zijn toch ook homo's of niet ?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 10:11
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Oké dus jij vindt dat een jongen met een handtas met veel vriendinnen om zich heen een dom iemand is ?
Waar slaat dat op ? Hoe weet jij dat die mensen dom zijn ?

Ik loop toevallig ook met een handtas, heb best veel vriendinnen en hou van een vet feestje maar ik gedraag me niet kinderachtig.
En daarbij, ik doe Vwo/Gymnasium.
Vindt je dat ook dom ?

En dat vervolgens zulk soort mensen zich moeten laten ombouwen, hoezo ?
"ja ze verdraaien het homobeeld in Nederland".
Dat zijn toch ook homo's of niet ?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 17:31
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Voor. Heb geen enkel probleem met homo´s.
__________________
~ If I could melt your heart,we´d never be apart. Give yourself to me,You hold the key...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 18:15
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Citaat:
Oké dus jij vindt dat een jongen met een handtas met veel vriendinnen om zich heen een dom iemand is ?
Waar slaat dat op ? Hoe weet jij dat die mensen dom zijn ?

Ik loop toevallig ook met een handtas, heb best veel vriendinnen en hou van een vet feestje maar ik gedraag me niet kinderachtig.
En daarbij, ik doe Vwo/Gymnasium.
Vindt je dat ook dom ?

En dat vervolgens zulk soort mensen zich moeten laten ombouwen, hoezo ?
"ja ze verdraaien het homobeeld in Nederland".
Dat zijn toch ook homo's of niet ?
Ik schreef het volgende:
''Dit zijn vaak de laag opgeleide homo's die weinig zullen bereiken in hun leven, de homo's die echt DOM DOM DOM zijn''

Dus nee.

En ja, als je met je handtas, je wijvenstem, je harem aan vriendinnen al gillend als een wijf door de straat en schoolgangen gaat lopen zorg je inderdaad voor een verdraaid beeld van homo's en maak je het mensen die in de kast zitten alleen nog maar moeilijker.

Waarom toch altijd zo provocerend.......
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 19:55
Example
Example is offline
Citaat:
Ik schreef het volgende:
''Dit zijn vaak de laag opgeleide homo's die weinig zullen bereiken in hun leven, de homo's die echt DOM DOM DOM zijn''

Dus nee.

En ja, als je met je handtas, je wijvenstem, je harem aan vriendinnen al gillend als een wijf door de straat en schoolgangen gaat lopen zorg je inderdaad voor een verdraaid beeld van homo's en maak je het mensen die in de kast zitten alleen nog maar moeilijker.

Waarom toch altijd zo provocerend.......
Dus als je een handtas draagt heb je gelijk een wijvenstem en maak je het moeilijk voor andere homo's om uit de kast te komen, wtf !?

En hoezo provocerend ? je vraagt zelf om reacties met je post.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 21:36
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
En hoezo provocerend ? je vraagt zelf om reacties met je post.
Volgens mij bedoelt hij met ,provocerend' het in zijn post beschreven gedrag .

Citaat:
Dus als je een handtas draagt heb je gelijk een wijvenstem en maak je het moeilijk voor andere homo's om uit de kast te komen, wtf !?
Mwoah, ik snap de gedachtegang van Tazer wel. De stereotype ,homo' met handtas en veel vriendinnen drukt een stempel op de gehele groep homojongeren. Echter, het overgrote deel van deze jongeren is verre van het stereotype en wil daarmee eigenlijk niet geassocieerd worden. Omdat dat soms toch wel gedaan wordt, en ze daardoor bang zijn afgekeurd te worden door vrienden/familie, kunnen ze ervoor kiezen om toch rustig in de kast te blijven zitten. Zo worden ze niet met het stereotype geassocieerd en worden ze ook door niemand ervoor afgekeurd.

Ik denk zelf echter dat dit niet voor 100% van toepassing is. De media geeft een vertekend beeld van de ,doorsnee' holebi's door juist de meest opvallende mensen op bijvoorbeeld de Gay Parade of op Roze Maandag in beeld te brengen, ik denk eerder dat dit voor beeldvorming zorgt, dan een jongen die met een handtas loopt. En als een jongen - al dan niet homo - met een handtas wil lopen, een ,wijven'stem gebruikt en veel vriendinnen om zich heen heeft, so what? Misschien onbewust provocerend voor sommigen, toch anderzijds ook uiting van het goed-in-je-vel-zitten.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 18:34
rrickk
rrickk is offline
Ik ben zelf ook homo dus ben voor, je mag er zijn zoals je bent. Ik heb zelf niet echt vrouwen trekjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ilse weigert pedofielensite
Verwijderd
415 04-02-2005 19:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.