Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 13-02-2005 @ 22:56 :
Volhardendheid is bewonderenswaardig, de blinde manier ervan niet. In feite zijn we het er met elkaar over eens wat voor iemand Hirsi Ali is, maar het verschil zit hem er dat jij voorstelt dat ze het gewoon moet 'opgeven', zoals ik uit je eerste post opmaakte. Hier ben ik een groot tegenstander van, maar ook ik vind dat ze maar is over betere methodes moet nadenken.
Met opgeven bedoel ik niet dat ze uit de politiek moet stappen. Ze is iemand die erg overtuigd is van haar eigen gelijk en die niet bang is om een tegengeluid te laten horen. Ik denk dat je dat soort mensen nodig hebt in de politiek, al is het alleen maar om er kleur aan te geven.

Citaat:
Het gaat inderdaad niet om de nobele doelen en dat beweerde ik ook niet. Wat Hirsi Ali bijzonder maakt is haar felheid, haar doorzettingsvermogen en de durf waarmee ze het doet. Zij heeft het van Somalische vluchtelinge tot bekend kamerlid geschopt en heeft op die manier haar invloed vergroot en dus ook haar mogelijkheden haar doelen te bereiken. Geloof me, daar zijn er niet veel van op de wereld en al helemaal niet in Nederland (het zijn namelijk vooral bekende, succesvolle mensen die deze eigenschap hebben).
Dat is zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2005, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 13-02-2005 @ 22:56 :
Het gaat inderdaad niet om de nobele doelen en dat beweerde ik ook niet. Wat Hirsi Ali bijzonder maakt is haar felheid, haar doorzettingsvermogen en de durf waarmee ze het doet.
We hoeven ons niet blind te staren op haar moed. We kunnen ons beter afvragen of ze er wel wat mee bereikt.
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 13-02-2005 @ 22:56 :

Zij heeft het van Somalische vluchtelinge tot bekend kamerlid geschopt en heeft op die manier haar invloed vergroot en dus ook haar mogelijkheden haar doelen te bereiken.
Ben je ex-moslim, en heb je nog kritiek op de Islam? Dan verzeker ik je dat je het ver zult schoppen, tegenwoordig.
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 13-02-2005 @ 22:56 :
Geloof me, daar zijn er niet veel van op de wereld en al helemaal niet in Nederland
Nee, gelukkig niet.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:22
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
S. schreef op 13-02-2005 @ 23:10 :
We hoeven ons niet blind te staren op haar moed. We kunnen ons beter afvragen of ze er wel wat mee bereikt.
Ben je ex-moslim, en heb je nog kritiek op de Islam? Dan verzeker ik je dat je het ver zult schoppen, tegenwoordig. Nee, gelukkig niet.
Beste meid, vat dit niet persoonlijk op. Maar jouw reactie is het schoolvoorbeeld van slapheid.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 13-02-2005 @ 23:22 :
Beste meid, vat dit niet persoonlijk op. Maar jouw reactie is het schoolvoorbeeld van slapheid.
Jij moet sp stemmen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:25
Donny must die
Donny must die is offline
Hirsi Ali zegt constant wat anders.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:27
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 13-02-2005 @ 23:25 :
Hirsi Ali zegt constant wat anders.
De ultieme politicus!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:30
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
RanC schreef op 13-02-2005 @ 23:27 :
De ultieme politicus!
kvind het zo verwarrend
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 13-02-2005 @ 23:22 :
Beste meid, vat dit niet persoonlijk op. Maar jouw reactie is het schoolvoorbeeld van slapheid.
Kerel, verklaar u nader of zwijg.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:33
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 13-02-2005 @ 23:30 :
kvind het zo verwarrend
Tja...

'Devide and conquer' zullen we maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:35
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
RanC schreef op 13-02-2005 @ 23:33 :
Tja...

'Devide and conquer' zullen we maar zeggen.
dat probeert ze ja
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:37
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 13-02-2005 @ 23:35 :
dat probeert ze ja
Tja... zelfs geniale mensen als Sun-Tzu hebben geen rekening gehouden met een ongeleid islamofoob als Hirsi Ali.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:39
Verwijderd
Ze zouden haar gratis therapie aan moeten bieden.

Ze mag ook wel bij mij langs komen, ik help haar graag.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:40
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
S. schreef op 13-02-2005 @ 23:39 :
Ze zouden haar gratis therapie aan moeten bieden.

Ze mag ook wel bij mij langs komen, ik help haar graag.
Je zou haar óf bekeren óf in een SM-kelder in Moddergat opsluiten!

Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:42
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 13-02-2005 @ 23:40 :
Je zou haar óf bekeren óf in een SM-kelder in Moddergat opsluiten!

Zou prima samen gaan

Verder heb ik de beste wensen voor al mijn medemensen, al ben ik het niet altijd met ze eens
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:45
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik bedreigingen, tegen wie ook afkeur. Als moslim raak ik echter enorm geirriteerd van de uitlatingen van Hirsi Ali. Ze levert namelijk geen kritiek op de Islam, maar verspreidt leugens door de Islam opzettelijk te verwarren met cultuur/excessen. Kritiek op de Islam moet kunnen, maar wel door iemand die er verstand van heeft en geen toevlucht neemt tot leugens en verwarring.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Mirage2000 schreef op 13-02-2005 @ 23:45 :
Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik bedreigingen, tegen wie ook afkeur. Als moslim raak ik echter enorm geirriteerd van de uitlatingen van Hirsi Ali. Ze levert namelijk geen kritiek op de Islam, maar verspreidt leugens door de Islam opzettelijk te verwarren met cultuur/excessen. Kritiek op de Islam moet kunnen, maar wel door iemand die er verstand van heeft en geen toevlucht neemt tot leugens en verwarring.
Ze is natuurlijk wel degelijk opgegroeid met de Islam. Dat ze er dan niets van zou weten gaat er bij mij niet in.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:47
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 13-02-2005 @ 23:45 :
Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik bedreigingen, tegen wie ook afkeur. Als moslim raak ik echter enorm geirriteerd van de uitlatingen van Hirsi Ali. Ze levert namelijk geen kritiek op de Islam, maar verspreidt leugens door de Islam opzettelijk te verwarren met cultuur/excessen. Kritiek op de Islam moet kunnen, maar wel door iemand die er verstand van heeft en geen toevlucht neemt tot leugens en verwarring.
Ach, de grens tussen leugens en kritiek is soms nogal wazig.
En als moslima zal ze er wel verstand van hebben. (Ze vindt van zichzelf toch nog dat ze er één is niet?)

Hoewel ze een idioot is en een idioot blijft.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:53
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 13-02-2005 @ 23:47 :
En als moslima zal ze er wel verstand van hebben. (Ze vindt van zichzelf toch nog dat ze er één is niet?)

Hoewel ze een idioot is en een idioot blijft.
Ze is daar erg onduidelijk over. De ene keer is ze nog moslim, de andere keer is ze atheist.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:56
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 13-02-2005 @ 23:46 :
Ze is natuurlijk wel degelijk opgegroeid met de Islam. Dat ze er dan niets van zou weten gaat er bij mij niet in.
Als je opgroeit met de Islam, wordt er niet gezegd van, wordt er niet gezegd, meisje dit moet je doen mdat het moet van de Islam, dit moet je doen omdat dat zo wordt gedaan in onze cultuur, enz. Er wordt gezegd, dit moet je doen.

En daarnaast, leer ik elke keer weer dat ik naar de moskee ga talloze nieuwe dingen van de Islam.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:58
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 13-02-2005 @ 23:46 :
Ze is natuurlijk wel degelijk opgegroeid met de Islam. Dat ze er dan niets van zou weten gaat er bij mij niet in.
In de Somalische cultuur schijnt het 'normaal' te zijn om een meisje te laten besnijden. Ik denk wel dat ze net slim genoeg is om te beseffen dat de Somalische cultuur en de Islam twee verschillende entiteiten zijn. Hoewel ze dat wel weet, gooit ze met opzet alles onder de noemer Islam, omdat ze realiseert dat ze dan de massa wel op een dwaalspoor kan zetten om zodoende haar kruistocht voort te zetten.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:03
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 13-02-2005 @ 23:58 :
In de Somalische cultuur schijnt het 'normaal' te zijn om een meisje te laten besnijden. Ik denk wel dat ze net slim genoeg is om te beseffen dat de Somalische cultuur en de Islam twee verschillende entiteiten zijn. Hoewel ze dat wel weet, gooit ze met opzet alles onder de noemer Islam, omdat ze realiseert dat ze dan de massa wel op een dwaalspoor kan zetten om zodoende haar kruistocht voort te zetten.
Door dat laatste zinnetje kan ik je moeilijk serieus nemen.
Dat meurt namelijk naar complottheorieën, waarvan ik betwijfel dat die er zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:06
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 14-02-2005 @ 00:03 :
Door dat laatste zinnetje kan ik je moeilijk serieus nemen.
Dat meurt namelijk naar complottheorieën, waarvan ik betwijfel dat die er zijn.
Jammer, want er zit wel een kern van waarheid in, helaas.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:09
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
S. schreef op 13-02-2005 @ 23:30 :
Kerel, verklaar u nader of zwijg.
Omdat ik denk dat ik je misschien verkeerd begrepen heb:

Citaat:
Ben je ex-moslim, en heb je nog kritiek op de Islam? Dan verzeker ik je dat je het ver zult schoppen, tegenwoordig.
Ik dacht dat je dit zwaar sarcastisch bedoelde, omdat ze nu moet onderduiken voor terroristen. In dat geval is dit het schoolvoorbeeld van slapheid. Hopelijk hoef ik dit niet uit te leggen.

Als je bedoelde dat Hirsi Ali alleen maar door haar afkomst zo ver is gekomen, maak je alleen een gigantische inschattingsfout. Ga niet doen alsof zij het zo makkelijk heeft. Ten eerste zijn er weinig ex-moslims die kritisch zijn op de islam, omdat alleen daar al moed voor nodig is. Ten tweede moet je zo vastberaden zijn dat je alles er voor wilt over hebben om er voor te gaan, zoals de Nederlandse politiek goed leren kennen. Ten derde moet je ook altijd fel blijven zodat de aandacht voor je problemen niet verslapt. Dit waren de drie dingen die ik eerder noemde over Hirsi Ali. Ik verzeker je dat deze eigenschappen niet voor iedereen zijn weggelegd.

Citaat:
We hoeven ons niet blind te staren op haar moed. We kunnen ons beter afvragen of ze er wel wat mee bereikt.
Ik weet dat het vermoeiend is om drie pagina's van een thread te lezen wie wat gezegd heeft, maar als mij ziet als iemand die 'blind staart op haar moed' kan ik je moeilijk serieus nemen. Wat ze al bereikt heeft is de aandacht op deze problemen weten te vestigen. Als ze ook nog wat meer zou nadenken kan ze nog meer.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:11
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
RanC schreef op 14-02-2005 @ 00:03 :
Door dat laatste zinnetje kan ik je moeilijk serieus nemen.
Dat meurt namelijk naar complottheorieën, waarvan ik betwijfel dat die er zijn.
Je moet het woord ook niet letterlijk nemen. Kruistocht in de zin van volharding op een onnozele manier, qua verrijking via anderen, qua onbehoorlijke aanvallen op de Islam als geloof zoals in de ME, etc.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
S. schreef op 14-02-2005 @ 00:06 :
Jammer, want er zit wel een kern van waarheid in, helaas.
Ongetwijfeld dat ze de Somalische cultuur vermengt met de Islam in het algemeen, zodat haar referentiekader iets zoals dit zal zijn:

Cultuur + Islam = Opvattingen over de Islam.

Natuurlijk zullen veel van haar opmerkingen/ideëen subjectief zijn, gebaseerd op Koran teksten die gemakkelijk dubbele interpretaties kunnen hebben en haar 'geschiedenis'.

Maar het toewijzen aan een "Complot" (noem het Zionistisch) tegen de Islam, waarbij zij de Wolf in Schaapskleren is; gaat er bij mij niet in.

Voor mij is ze gewoon een verwarde vrouw die vreemd doet, met de beste bedoelingen maar met een twijfelachtige uitvoering.

Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 14-02-2005 @ 00:09 :
*.......*
Daar gaat het mij niet om.
Ik vraag me enkel af hoeveel vrouwen ze nu serieus geholpen heeft, met dat geschop en haar aanvallen tegen de Islam.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:13
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 14-02-2005 @ 00:11 :
Je moet het woord ook niet letterlijk nemen. Kruistocht in de zin van volharding op een onnozele manier, qua verrijking via anderen, qua onbehoorlijke aanvallen op de Islam als geloof zoals in de ME, etc.
Ah, okee.
Dan ben je nog zeer serieus te nemen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:24
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
S. schreef op 14-02-2005 @ 00:13 :
Daar gaat het mij niet om.
Ik vraag me enkel af hoeveel vrouwen ze nu serieus geholpen heeft, met dat geschop en haar aanvallen tegen de Islam.
Daar ging het je niet om? Waarom reageerde je dan op mijn posts? Waar we het inmiddels allemaal wel over eens zijn is dat Hirsi Ali het verkeerd aanpakt. De discussie die ik voerde ging daar niet over.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 14-02-2005 @ 00:13 :
Daar gaat het mij niet om.
Ik vraag me enkel af hoeveel vrouwen ze nu serieus geholpen heeft, met dat geschop en haar aanvallen tegen de Islam.
Van vandaag op morgen, waarschijnlijk geen.

Op de lange duur, en als de hele moslimgemeenschap nu eens open zou staan voor kritiek in plaats van prompt in de gordijnente gaan, heel erg veel.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 11:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 13-02-2005 @ 23:58 :
In de Somalische cultuur schijnt het 'normaal' te zijn om een meisje te laten besnijden. Ik denk wel dat ze net slim genoeg is om te beseffen dat de Somalische cultuur en de Islam twee verschillende entiteiten zijn. Hoewel ze dat wel weet, gooit ze met opzet alles onder de noemer Islam, omdat ze realiseert dat ze dan de massa wel op een dwaalspoor kan zetten om zodoende haar kruistocht voort te zetten.
Haar strijd gaat verder dan alleen te ageren tegen vrouwenbesnijdenis.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:18
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 14-02-2005 @ 00:45 :
Van vandaag op morgen, waarschijnlijk geen.

Op de lange duur, en als de hele moslimgemeenschap nu eens open zou staan voor kritiek in plaats van prompt in de gordijnente gaan, heel erg veel.
Je wilt het niet begrijpen hé?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:21
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 14-02-2005 @ 00:24 :
Daar ging het je niet om? Waarom reageerde je dan op mijn posts? Waar we het inmiddels allemaal wel over eens zijn is dat Hirsi Ali het verkeerd aanpakt. De discussie die ik voerde ging daar niet over.
Jij beweerde dat er maar weinig mensen in Nederland zijn die haar doorzettingsvermogen hebben. Daarop antwoorde ik met een "gelukkig maar".
Getraumatiseerde troela's die de politiek ingaan om zogenaamd het land te besturen, zie ik niet echt zitten nee. Zij hebben een té subjectief beeld over een bepaald onderwerp, zo krijg je verhalen over "eigen ervaringen" die zij opgedaan hebben in een land ergens in Afrika. Zitten wij daar serieus op te wachten in Nederland?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:12
one.
one. is offline
Ze bereikt er niks mee, behalve een hoop opschudding in de samenleving te veroorzaken, jammer dat de media en alles wat er met haar te maken heeft haar gewoon niet monddood maken. (dus gewoon zwijgen over haar, niet meer in het nieuws niets.)

Het zou een stuk makkelijker zijn, aangezien ze met alles wat ze heeft gedaan/gezegd niets heeft bereikt behalve zogenaamd moedig te zijn omdat ze een dreigbrief heeft gekregen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:12
one.
one. is offline
Citaat:
S. schreef op 14-02-2005 @ 14:08 :
Jij beweerde dat er maar weinig mensen in Nederland zijn die haar doorzettingsvermogen hebben. Daarop antwoorde ik met een "gelukkig maar".
Getraumatiseerde troela's die de politiek ingaan om zogenaamd het land te besturen, zie ik niet echt zitten nee. Zij hebben een té subjectief beeld over een bepaald onderwerp, zo krijg je verhalen over "eigen ervaringen" die zij opgedaan hebben in een land ergens in Afrika. Zitten wij daar serieus op te wachten in Nederland?
Ik hoop van niet.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-02-2005 @ 14:08 :
(...)

Getraumatiseerde troela's die de politiek ingaan om zogenaamd het land te besturen, zie ik niet echt zitten nee. Zij hebben een té subjectief beeld over een bepaald onderwerp, zo krijg je verhalen over "eigen ervaringen" die zij opgedaan hebben in een land ergens in Afrika. Zitten wij daar serieus op te wachten in Nederland?
Het is prima dat gefrustreerde troela's de politiek ingaan vanwege persoonlijke motieven, dat is hun goed recht. Democratie draait sowieso om behartiging van je eigen belangen en het belang van Hirsi Ali is duidelijk. Het is niet zijzelf die een rem moet zetten op haar eigen gedrag, het is het conflictmodel van democratische besluitvorming dat haar opvattingen afremt.

Bovendien moeten moslims ook eens ophouden met gillen over Hirsi Ali. Ze is maar gewoon kamerlid hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 14:13
Verwijderd
Het is haar goed recht inderdaad. Het kán en het mág ook in een democratie. Maar ik zit er niet echt op te wachten.
Is wat ik vind relevant? Nee. Oké
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:21
Verwijderd
Hoe meer je op haar ingaat, hoe meer ze het gevoel krijgt dat ze gelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:27
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-02-2005 @ 13:21 :
Mutsumi
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:28
Verwijderd
Ik vind nog steeds dat Keitaro gewoon bij haar had moeten blijven
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:29
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-02-2005 @ 17:28 :
Ik vind nog steeds dat Keitaro gewoon bij haar had moeten blijven
Sst, ik ben pas bij aflevering 8
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:30
Verwijderd
Doorkijken dan, acht afleveringen per avond is best haalbaar
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:36
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Nee. Ik moet namelijk nog heel wat Last Exile afleveringen kijken. Bovendien zijn de meeste torrent sites dood
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:39
Verwijderd
Huh? Geen last van. Je kijkt toch wel gewoon op alle fansubsites en op de grote archieven als VIP-torrent? Er zijn zelfs nog genoeg gelicensede animes te vinden in torrentformaat. Dat zijn zelfs meestal dual audio OGG-files, en dat is heel erg illegaal
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:48
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-02-2005 @ 17:39 :
Huh? Geen last van. Je kijkt toch wel gewoon op alle fansubsites en op de grote archieven als VIP-torrent? Er zijn zelfs nog genoeg gelicensede animes te vinden in torrentformaat. Dat zijn zelfs meestal dual audio OGG-files, en dat is heel erg illegaal
Ja. Als ik erop klik word ik gewoon naar de homepage verwezen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Oni Shikio schreef op 14-02-2005 @ 17:48 :
Ja. Als ik erop klik word ik gewoon naar de homepage verwezen
Bij bi-torrent? Dan moet je je firewall uitzetten en IE even overnieuw opstarten, dan werkt het wel. Ze hebben daar nogal een sterke beveiliging tegen deeplinks, dus je firewall blokkeert de downloads daar.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:50
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-02-2005 @ 17:49 :
Bij bi-torrent? Dan moet je je firewall uitzetten en IE even overnieuw opstarten, dan werkt het wel. Ze hebben daar nogal een sterke beveiliging tegen deeplinks, dus je firewall blokkeert de downloads daar.
Dus daar ligt het aan. Ik moet nu IE gebruiken
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:52
Verwijderd
Uhmm waarvoor heb je IE nodig? Ik bedoel gewoon dat je je browser even moet restarten, anders onthoudt de site dat je erop gekomen bent met een firewall en dan doen die downloads het nog niet.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:53
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Mijn eigen browser loopt gelijk vast na het uitzetten van Norton
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:56
Verwijderd
Lompheid. Ik heb gewoon ook Norton Personal Firewall en die moet ik dan even op Disabled zetten, dan kan ik prima bij al die torrents
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Zembla] Hirsi Ali loog over asielverleden
Levitating Nun
500 16-05-2006 16:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Rechter beperkt Hirsi Ali niet in uitingen over islam
Verwijderd
163 15-03-2005 21:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hirsi Ali: Wilders slaapt in gevangeniscel
Love & Peace
14 18-02-2005 23:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ayaan Hirsi Ali met de dood bedreigd
Verwijderd
302 23-11-2004 13:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen
Gatara
174 27-03-2004 21:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wallage en Hirsi Ali gaan openbaar debat aan
Atje85
146 22-01-2004 14:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.