Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2008, 23:09
Verwijderd
Ik voel me alleen en onbegrepen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2008, 23:15
Verwijderd
Woeiiiiii superdag! Gisteren kwam vriendje, lekker nutteloos gedaan en filmpje gekeken, en eigenlijk wilden we uit maar niemand wilde mee dus toen hield het even op. Tot 2 uur 's nachts liggen kletsen, heerlijk en toen samen slapen en seks en ontbijt op bed door mn moeder Aardbeien omg! <3

En vanavond Kamelot. Echt een van de beste livebands evah - Rob nog gespot! Hij mij ook En het was echt briljant, alles meeschreeuwen. Jammer dat het publiek zo stom was, allemaal geduw en getrek en meh. Ik kan eigenlijk heel slecht tegen dat soort grote massa's, stom is dat, want concerten vind ik wel fantastisch. Ah well.

Woensdag is vriendje jarig, dus dan ga ik er stiekem even heen treinen "Hey, kun je wat voor me doen?" "Wat dan?" "Je voordeur open doen. (a)" Hihihihihihii.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 23:19
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
ik wil niet meer en ik wil dood en het heeft toch allemaal geen zin want het komt toch nooit meer goed
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:16
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik vond het publiek van Kamelot eigenlijk ziekelijk rustig. Zelf was ik ook wel wat rustig want ik ben ziek aan 't worden, geloof ik.
Maar het was wel een fijne avond, ja. Alhoewel ik na Forever weg moest en ik had March of the Mephisto nog willen horen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:18
Verwijderd
Ze waren wel rustig, relatief gezien, misschien - maar ik stond steeds achter te lange mensen of voor mensen die stonden te duwen en meh. En oooooh heb je March gemist? Die was echt geweldig as usual (a)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:25
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Nouja, ik was donderdag ook nog bij Paganfest en in vergelijking dáármee was het helemaal rustig.
Ik moest wel weg. Want ik wilde de een na laatste trein terughebben dus dat was om half tien wegwezen. En ben blij dat ik dat gedaan heb, want ik werd alsnog vertraagd.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:28
Verwijderd
NS moet dood. Zonde wel Ah well. Paganfest is wel ff wat anders ja. En nu gaan we weer ontopic!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:45
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Goed idee. Dan kan ik klagen over hoe godvergeten klote ik de laatste tijd slaap, af en toe.
Hopelijk slaap ik vannacht wat beter dan de afgelopen paar nachten... niet dat dat nu echt moeilijk is, ofzo. :') Het zal alleen weer 's te weinig worden zoals gewoonlijk.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:49
Verwijderd
7x gemengd-in-de-mosh
2x vol bier over me heen
8˝ uur reistijd terug, hahahahahahaha. haha. ha.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 07:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Vanacht weer eens niet al te best geslapen. Ik word er onderhand zo moe van(letterlijk en figuurlijk). Ok, het is waar dat ik elke dag moe ben of ik nu veel of weinig slaap. Ok, het is waar dat ik nooit uitgerust ben. Maar dan kan ik nog tenminste een dag 'gewoon' dingen doen. Niet na een dag school 's avonds instorten. Dat wil ik ook niet, ik wil met vriendje praten, en honderdduizendknuffels krijgen. Maar goed, eerst school maar eens doorkomen. Allemaal prut vakken, 2 tussenuren, en een proefwerk wiskunde. Hoezee, wat zijn we blij.
Mensen om me heen blijven maar vragen hoe het gaat met mijn cijfers, of ik het wel haal dit jaar. Het maakt me zó onzeker. Mijn cijfers zijn toch helemaal niet zó slecht? Naar mijn weten in ieder geval niet.. Ja, ik moet nog veel inhalen. En ja, ik moet nog super veel doen om wiskunde/natuurkunde goed te houden. Maar dat wil niet zeggen dat het bij voorbaad al gedoemd is, toch?

Zomer. Oh how I want it to be summer. En vrijheid, dat ook. Lekker in het zonnetje liggen, heel veel zwemmen, afspreken met mensen die ik lang niet gezien heb, op vakantie gaan met vriendje, Lowlands! En misschien Summer Darkness. Nog goed, 82 dagen, incl. weekenden, vakantie en vandaag.. Kop op, nog even doorzetten...

En nu rant ik over school terwijl dat me nog het minst kan boeien. Maar ik krijg de woorden voor de rest niet uit m'n hoofd. Ze blijven steken, in de hoop dat ze weggaan. Verstoppen, verbergen, verschuilen..
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 07:06
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oh en knuf voor nijn* en lentekriebel en niena* en sonho en iedereen die ik nog vergeet.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 07:44
Verwijderd
Jeeej.
Gebeld, en m'n afspraak voor-over-een-hele-tijd staat er nog. Hoef ik me daar niet druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 09:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het gaat eigenlijk best goed. Eindelijk een scriptieonderwerp, al is het hartstikke moeilijk, maar het is tenminste concreet. Ben er al 4 dagen achter elkaar mee bezig geweest, gister maar 2,5 uur, maar toch. Gistermiddag naar Vlissingen geweest, want de zon scheen en we zouden nog een keer naar Vlissingen als het mooi weer was, aangezien het 9 van de 10 keer regent als ik er ben. Maar halverwege op de snelweg kwam er bewolking en toen we daar waren, was het bewolkt Zo typisch gewoon. Maar het was nog wel leuk, want droog en dat is al heel wat voor daar

Daarna naar schoonouders want daar gingen we eten. En ik heb nu definitief gezegd dat ik m'n verjaardag over 2 weken op zaterdagavond hou. (hele toestand geweest, want ik heb het gevoel dat ze me dwingen mijn verjaardag te vieren, als het aan mij lag, vierden we het niet) Nog geklaverjast, lastig, want die volgorde blijft irri, maar ik heb het spelletje wel door.

Nu verder met boek voor m'n scriptie, dat moét vandaag uit.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 09:40
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hihi ex heeft mij gemaild en het gaat nergens over maar ik stond stiekem wel te springen en dansen is gaaf .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 09:56
Verwijderd
Heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord van little fairy (tenminste, ik dacht dat zij dat was...), zij had toch kanker?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 09:57
Verwijderd
't Gaat goed met me, geloof ik Sommige dingen zijn nog engig maar doe ik toch, ik vermijd eigenlijk maar weinig nog. Ik kan naar de wc in de bioscoop, dus dat is ook fijn (Als je vanaf je 8ste tot je 22ste nooit echt naar openbare toiletten bent kunnen gaan, is het echt een hele mijlpaal wanneer het ineens overal kan.) Ik vind het alleen stervens irritant wanneer iemand aan de deur gaat voelen of hij op slot is, en dan niet één keer, nee, drie keer achter elkaar. Alsof hij bij de tweede of derde keer ineens wél open is Daar kan ik niet tegen

Ik voel me wel nog erg moe, ik slaap nooit zo goed als de 'schilder' de volgende ochtend komt. Vrijdag heeft hij al het schilderwerk afgemaakt en nu is bij begonnen met het plaaten van plinten op de slaapkamers. Ik wil m'n huis weer voor mezelf hebben want 't voelt nu een beetje als iets waarin ik mag verblijven ipv echt iets van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 10:00
Verwijderd
Jemig, bel je voor een afspraak voor een audiometrie, praat die vrouw aan de andere kant van de lijn wel zó zacht dat zelfs ik het nauwelijks kan verstaan en ik heb niet eens een slecht gehoor ofzo, alleen vervroming van geluid bij harde geluiden. Arme mensen die zo'n onderzoek moeten laten doen omdat ze slecht horen... Daar kunnen ze toch wel beter over nadenken lijkt mij.

Nou ja, ik ben dus naar de huisarts geweest. Werd wel tijd eigenlijk. Ik loop al iets van 7/8 jaar met dat gehoorprobleem . Huisarts was heel aardig , ik ben mijn tante dankbaar. Donderdag mag ik weer, voor iets anders. Tjeempie, mijn leven hangt aan elkaar van dokters- en psychafspraken enzo. Bijna elke dag wel wat. Zometeen weer naar mijn behandelaar.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord van little fairy (tenminste, ik dacht dat zij dat was...), zij had toch kanker?
Ik moest er ook weer aan denken de afgelopen dagen! Volgens mij heette ze trouwens anders, maar ik weet niet meer hoe. Was het niet little lady?. Niemand heeft meer contact met haar gehad sinds ze toen naar het ziekenhuis is gegaan, als ik me niet vergis. Ik hoop maar dat alles een beetje ok is.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand eigenlijk nog iets gehoord van little fairy (tenminste, ik dacht dat zij dat was...), zij had toch kanker?
Bedoelde je niet Lilith?

Met mij gaat het niet zo goed. Ik heb echt een hekel aan school. Ben blij als ik een opleiding heb gevonden die wél bij me past. Volgende week dagje meelopen en hoop dat ik dat wel leuk vind en ik het ook aankan. Veel denken namelijk dat ik dat niet aankan. Maar wat dan? De rest van mijn leven werken in een supermarkt? Ik wil gewoon weer naar school, een "nieuwe" beste vriendin vinden, die het wel de moeite waard vindt om contact met me op te nemen en vaak bij me te zijn. Ik ben alleen nu. Gelukkig is vriendje er om me vrolijk te houden. Daar ben ik echt zó dankbaar voor.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 10:16
Verwijderd
Even opgezocht, het was Little_lady. Laatste post was in november en toen schreef ze dat ze ons op de hoogte zou houden...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 10:19
Verwijderd
Ik bedoel inderdaad Little_Lady. Ik vraag me wel af hoe het met haar is... Is er ook niemand die buiten het forum om contact met haar heeft?
En bij Lilith is het toch zo dat ze ooit een keer kanker krijgt, maar nog niet heeft. Toch?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 10:42
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik vond het publiek van Kamelot eigenlijk ziekelijk rustig. Zelf was ik ook wel wat rustig want ik ben ziek aan 't worden, geloof ik.
Maar het was wel een fijne avond, ja. Alhoewel ik na Forever weg moest en ik had March of the Mephisto nog willen horen.
Waar ben je geweest? Festival?


Brrrr, hard bezig mijn presentatie in elkaar te flansen. De powerpoint is af, de meeste informatie verzameld. Om 20.30 uur hoef ik pas te presenteren, dus tussen de colleges door kan ik nog wat oefenen enzo. Althans, dat houd ik mij voor. Wat wel shit is, dat ik de powerpointpresentatie heb gemaakt, en studiegenoten met allerlei oudere versie hebben zitten prutsen waardoor ik vanmorgen van 4 a 5 versies één correcte moest maken. Ik lees nu ook dat van versie 3 de hand-outs zijn geprint ipv van versie 5. Op zich zijn er na die versie maar 4 dia's aangepast, maar goed. Opnieuw uitprinten is zonde.. Misschien is het slim als me tekst even doorneem ipv hier wat te typen.. *uitstelt*

@Secret Agent, goed punt... Ik hoop niet dat het een erg slecht teken is dat ze zo lang niet heeft gereageerd.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 10:56
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
alles glijdt langs me heen zonder dat ik er ook maar iets om geef, maar tegelijkertijd maak ik me overal druk om en jank me kapot als ik een vak moet herkansen, want dat is nog nooit gebeurt.
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 11:36
Verwijderd
Dikke knuf voor punkstar!



Pf, wat een weekend. Ik kan daar zo slecht tegen he, met 8 volwassenen en een klein kind non-stop bij elkaar zijn. Ik heb rust nodig, rúst. Ik word steeds gekker.
Maar ik heb een soort van motivatie gehad. Ik werd gek van mezelf, van mijn angst en paniek, van mijn steeds kleiner wordende wereld, van de enorme walging en zelfhaat en het feit dat het op deze manier echt niet beter wordt.
Ik weet nog niet hoe het beter gaat worden. Ik moet op sommige vlakken tien stappen terug gaan doen denk ik, en maar eens normaal gaan eten. Daarmee ben ik er nog niet, dat begin ik eindelijk te accepteren. Something's gotta change. En ik weet bij god nog niet hoe en of ik het dat alleen kan, maar ik trek het niet meer op deze manier, ik ga kapot.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 11:43
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@SA; Volgens mij heeft niemand buiten het forum contact met haar. Daarom kwam ook het idee om haar een kaart te sturen niet van de grond.. Ik snap dat ze in deze tijd neit echt zin heeft en wel adnere dingen aan haar hoofd heeft dan een forum, maar toch.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 12:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik haat mn eigen gedachten..
argh.. wat wil ik nou
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 12:25
Verwijderd
Morgen komt de schilder/klusser niet, dus ik heb meteen m'n afspraak verplaatst naar donderdag; morgen heb ik lekker een 'vrije' dag. Het hele huis voor mij alleen Daar ben ik echt aan toe
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 12:47
Verwijderd
Nou, knoop is doorgehakt. Ik heb nu defenitief besloten niet mee te gaan doen met de band. De mail is net verstuurd.. pfew, er valt best wel een last van mijn schouders nu.

En nu... Op naar de naailes!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 13:54
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik wil even niet meer.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:04
Verwijderd
Jezus. Ben ik een keertje vooruit aan het werken, me aan het oriënteren (voor scriptie volgend jaar, onderwerpen bekijken enzo), krijg ik een heel denigrerend mailtje terug. *middelvinger* Dan niet, hoor. En sporten was stom en mensen zijn stom. De meesten, dan.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik haat alles. Gisteravond ging het helemaal mis, ik was volledig in paniek en dacht serieus dat het een ritje naar de EHBO zou worden. Gelukkig kon ik bij M. terecht die me heel goed heeft geholpen. Maar jezus, wat ben ik geschrokken van mezelf
En dan naar m'n psych, ik vertel het eerlijk, ik biecht alles op en het eerste wat zij denkt is dat het een verkapte suicide poging was. Maar dat was het écht niet. Ik wil niet dood, niet nu. Am is geen zelfmoordpoging, ook niet als het dus écht per ongeluk uit de hand loopt. Ik weet dat ik er hier niet over mag praten, maar jezus ze was gewoon echt een trut. Niks geen begrip, alleen maar commentaar 'ja dat is ook niet echt een slimme plek he' Nee, duh. Wat dan? Moet zij me gebieden aan gaan geven waar het wel mag? Is het dan wel goed? En dan doen alsof ik er niet eens de moeite voor wil doen om het anders aan te pakken. Tuurlijk wil ik dat wel, maar hélp me dan! Zeg dan niet dat ik het anders moet doen, maar zeg me hóe ik het moet doen. Ik ben zo ontzettend moe van het vechten hiertegen en van het vechten tegen alles dat dit mijn enige manier is om te overleven.
Misschien mail ik d'r zo wel even, want dit zit me dus helemáál niet lekker.. Nee, eten gaat verfuckt, am gaat klote. Wat moet ik nou doen? Het enige wat ineens verassend goed lijkt te gaan is school: een 7,2 voor geschiedenis en een 5,4 voor wiskunde. Dat zijn mooie cijfers en normaal kan ik daar helemaal gelukkig van worden, maar nu doet het niets. Heb al 40 km gefietst van vandaag en ik kan me er niet toe zetten ook maar iets te gaan eten: Bah, blubberbuik/benen/armen in bikini
Ik ben gisteravond echt geschrokken van mezelf, ik wist niet dat het zo ver kon gaan, ineens stond ik te balanceren op een richel voor de dood. En nee, niet eens express, hoewel ik weet dat het zo klinkt. Maar kom op hé, ik wilde gewoon begrip van haar horen, ik wilde horen wat ik moet doen want ik weet het niet. Moet ik alsnog naar de dokter? Aahrg, ik kan het niet alleen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:31
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik bedoel inderdaad Little_Lady. Ik vraag me wel af hoe het met haar is... Is er ook niemand die buiten het forum om contact met haar heeft?
En bij Lilith is het toch zo dat ze ooit een keer kanker krijgt, maar nog niet heeft. Toch?
Het was Little_Lady, ja.
Lilith heeft een vergrote kans erop en moet om 't half jaar een mammografie laten maken.

Citaat:
Waar ben je geweest? Festival?
Nee, Kamelot stond gisteravond in Paradiso en daar was ik bij.
En donderdag stond in de 013 voor Paganfest, wat net iets meer een festival is.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:39
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Waarom doen mensen nou zo? Weten ze niet dat ze me echt verschrikkelijk veel pijn doen? Ben ik dan echt zo'n verschrikkelijk persoon? Waarom zeggen ze het dan niet gewoon, dan kan ik er misschien iets aan doen, of het iig proberen. Zo schiet niemand er toch wat mee op?
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: *knuffel* Kun je haar niet bellen ipv. mailen? En expliciet zeggen dat je niet weet wat je moet doen en een advies wilt? Zorg alsjeblieft een beetje goed voor jezelf (}) Als je 40 km gefietst hebt, heeft je lichaam gewoon energie nodig en door wat te eten ga je jezelf ook beter voelen. Maar dat weet je zelf ook allemaal wel. En nog gefeliciteerd met je mooie cijfers, weer een bewijs dat het met school zo slecht nog niet gaat. Beschouw dat als iets positiefs van vandaag.

OT: concentratie is echt 0, ik ga het boek op deze manier niet uitkrijgen. Straks nog boodschappen doen, vanavond weg. Dacht ik eerst dat 2 weken zo weinig waren, nu denk ik echt dat ik zeeën van tijd heb. Hoewel ik nog enorm veel moet doen en het allemaal nog heel lastig gaat worden.
Morgen naar de VU, woensdagochtend naar Groningen (denk ik), donderdag naar de UvA en vrijdag waarschijnlijk thuis vanwege werk. Het wordt echt een enorm gereis nog. En het weekend kan ik niks doen, want zaterdag (voor iets anders) de hele dag in Amsterdam en zondag jarig. Dan heb ik nog een week...nouja we zullen wel zien, meer dan m'n best kan ik niet doen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 15:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, wat een toeval. Eraan denken en dan van hem een mail krijgen een dag later. Hm. M'n fietsketting is alleen kutje weer verroest. Nou heb ik hem semi op slot gezet, van afstand lijkt het iig zo. Nou maar hopen dat niemand 'm meeneemt en dan ga ik morgen op zoek naar een heul goede die niet verroest. Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 15:39
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
dankje ave.
en het is iig een stap dat je het echt zat bent, dan is het ook makkelijker om iets te veranderen, denk ik.

net klaar met werken, ff met huisgenootjes gekletst. ik probeer dat normaal gesproken zo veel mogelijk te vermijden...waarom weet ik niet, maar schijnbaar mogen ze me want ze blijven steeds bij me aankloppen...
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 15:56
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@sonho: Thnx nog voor je reactie.
Ik kwam haar vandaag weer tegen en ik word gek.
@Lienepien: Heb je gebeld?? Is alleen maar goed als je belt hoor!

En dan hier, de lang verwachtte foto's van mij en mijn neuspiercing. Ik ben namelijk niet zo gauw tevreden met foto's van mezelf. Met deze ook niet echt...




Laatst gewijzigd op 07-04-2008 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 16:27
Verwijderd
@ ~~dolce~~: mooi!! je hebt er ook echt een mooie neus voor ik had er ook ooit eentje maar toen viel hij er op vakantie ineens uit en kreeg ik hem er niet meer in, daarna nooit een nieuwe laten zetten; geen idee waarom niet, vond het altijd leuk..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 16:51
Verwijderd
Ik heb een leuke herinneringenophaalavond gehad met de meiden. Ik vloog helemaal in paniek toen een man me ten dans kwam vragen voor een salsa. mn vriendinnetje zei: dat gezicht van jou. t giing niet goed he? Nee, dat ging het niet. Toen de hele nacht zitten herinneringen ophalen. Goede herinneringen. En dat maakte me heel verdrietig. Want ik was al zo in de war.

En toen door naar Amsterdam, naar de markt met mijn zus. Mijn koopzieke zus. En het was allemaal supergezellig, maar ik liep letterlijk huilend de Kalverstraat uit. En toen ik hier thuis aankwam zei de buurvrouw: kom je even een bakkie doen? Mijn redding. Dan heb ik zulke leuke dagen gehad. En dan eindig ik met die paniek, die onrust, die knoop in mn maag. Ellende.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 17:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha, ik ben wel heel constant in mn cijfers vandaag. Drie keer een 91 voor biologie, economie én scheikunde. En nu klinkt het heel stom dat ik vond dat ik scheikunde had verprutst maar ik heb echt zitten klooien, dat bewees mn blaadje wel weer. (a) En ik heb twee boeken van mijn leraar Frans gekregen en ik vind het echt te gaaf. <3 Nu is die leraar sowieso leuk, dus wat dat betreft. (: En dadelijk paardrijden!

En ooh mijn vriendje is zo lief, het was zo'n fijn liefdesweekend. <33 Echt goed!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 17:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Fuck, weer keelpijn. Laat het alsjeblieft met m'n verkoudheid te maken hebben en niet erger worden. Anders word ik echt heel erg boos. Jeetje, ik leef al 2 weken gezond.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 17:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@dolce: Mooi meisje ben ik. En ik ben niet zo van de piercings dus daar kan ik verder niet zoveel over zeggen
Knuffel voor Briseďs en Nijn.

OT: Werken ging eigenlijk best goed, ik vind het ook leuk. Zeker in vergelijking met essays schrijven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 17:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het is zeker de nationale kraak lissa af 2dagen.
toen ik vanmorgen opstond.
me zusje 'ben je nou zo'n luie je hebt je bed nog niet eens op gemaakt.
nee ik heb toevallig vrijdag en vandaag vrij :@.
zusje 'je bent een kankerwijf'.
daardoor ga ik echt niet sneller stofzuigen nee:@.
leuk is al dat gescheld enzo.
me moeder.
'je stinkt'JA IK WEET OOK WEL DAT DAT DOOR MIJN ECZEEM OP ME HOOFD KOMT EN DAT WEET JIJ OOK.
vandaag weer 'je stinkt' voor de verandering is dat mijn haar. wat ook niet overgaat als ik het was.
DUS STOP MET ZEIKEN:@.
en met die dingen gaat het nou al vanaf gisteren dat ik opstond door.
en vanmiddag naar de apotheek geweest.
voor nieuwe oxazepam te halen.
en doelloos door het dorp gefietst,
drie keer terug naar de kruidvat gegaan.
met de gedachten om laxeerpillen te halen.
maar ik heb me drie keer net op het laatste moment kunnen bedenken.
ik voel me weer zo vet de laatste tijd.
dat de neiging om te lijnen en om weer te gaan laxeren steeds groter word.
en daarna erg in paniek geraakt.
en een oxazepam gepakt.
ik heb op het moment maar drie gedachte's.
snijden afvallen en uitmaken/of niet uitmaken.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
het is zeker de nationale kraak lissa af 2dagen.
toen ik vanmorgen opstond.
me zusje 'ben je nou zo'n luie je hebt je bed nog niet eens op gemaakt.
nee ik heb toevallig vrijdag en vandaag vrij :@.
zusje 'je bent een kankerwijf'.
daardoor ga ik echt niet sneller stofzuigen nee:@.
leuk is al dat gescheld enzo.
me moeder.
'je stinkt'JA IK WEET OOK WEL DAT DAT DOOR MIJN ECZEEM OP ME HOOFD KOMT EN DAT WEET JIJ OOK.
vandaag weer 'je stinkt' voor de verandering is dat mijn haar. wat ook niet overgaat als ik het was.
DUS STOP MET ZEIKEN:@.
en met die dingen gaat het nou al vanaf gisteren dat ik opstond door.
en vanmiddag naar de apotheek geweest.
voor nieuwe oxazepam te halen.
en doelloos door het dorp gefietst,
drie keer terug naar de kruidvat gegaan.
met de gedachten om laxeerpillen te halen.
maar ik heb me drie keer net op het laatste moment kunnen bedenken.
ik voel me weer zo vet de laatste tijd.
dat de neiging om te lijnen en om weer te gaan laxeren steeds groter word.
en daarna erg in paniek geraakt.
en een oxazepam gepakt.
ik heb op het moment maar drie gedachte's.
snijden afvallen en uitmaken/of niet uitmaken.
.
*knuf*
Wat een rotdag als ik het zo lees...
Waarom doen je moeder en zusje zo onaardig tegen je?
Knap dat je die pillen niet gekocht hebt. Kun je jezelf afleiden van de gedachten die je hebt?

OT: Hoofdpijn. Door de stress.
Vandaag gestudeerd, maar het gaat echt véél te langzaam. Dit is echt niet goed.
Nu dan nog maar een uur aan het werk, en dan Grey's anatomy kijken.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 19:05
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Dat heb ik ook gehoord...wie weet is dat ook wel zo?

Dan is dat misschien meer wat je af moet leren? Wat al die kleine feitjes zullen dan vast ook in je samenvatting staan, waar ze dus niet in horen. Ook in een samenvatting zijn enkel de hoofdlijnen belangrijk, daar is het nu juist een samenvatting voor.

Ik weet het niet, maar misschien dat je bij zo'n cursus ook leert hoe je hoofd- en bijzaken kunt onderscheiden. En dat lijkt me heel zinvol, zeker wanneer je geneigd bent alles te willen leren. Alles leren is namelijk zeer zelden (zeg maar nooit) nodig.
Ja, ik kan hoofd- en bijzaken niet zo goed onderscheiden Op de middelbare school lukte het wel om de details erbij te leren, want de stof was gewoon veel minder. In de derde en zesde klas kregen we wel leerstijltesten en hoe je moet leren enzo, maar toen werkte mijn manier nog perfect dus luisterde ik niet
En ik merk nu inderdaad steeds vaker dat heel veel wat ik leer niet wordt gevraagd. Maar als ik het niet leer, ben ik bang dat het wel wordt gevraagd. Maar ik begin het al een beetje af te leren, ik probeer bij dit blok de details niet te leren en daardoor schiet het wel wat meer op.
Ik moet hierna nog maar twee vakken, ik denk dat ik kijk of dat beter/sneller (want slecht gaat het niet, het is alleen dat ik zoveel moet doen op het eind) gaat, en dan volgend jaar naar de studieadviseur.

Citaat:
@ Heksjuh, als samenvatten de slechtste manier van leren is, wat is dan wel een goede manier van leren?
Schema's maken dacht ik. Tenminste, dat heb ik van anderen gehoord die wel naar zo'n cursus zijn geweest.

Citaat:
't Gaat goed met me, geloof ik Sommige dingen zijn nog engig maar doe ik toch, ik vermijd eigenlijk maar weinig nog. Ik kan naar de wc in de bioscoop, dus dat is ook fijn (Als je vanaf je 8ste tot je 22ste nooit echt naar openbare toiletten bent kunnen gaan, is het echt een hele mijlpaal wanneer het ineens overal kan.)
Is het nou dankzij die therapie dat je naar openbare wc's kunt?

Roosje: ik denk niet dat je gaat slagen als ik je cijfers zo hoor (oke, het is dus een grapje he. Mooie cijfers
Wat voor proefwerken heb je nu eigenlijk, stof van de vijfde en zesde bij elkaar of gaat het anders?

Dolce: leuk!

Indigo: zit je nu al in je kamer of ben je nog bezig met verhuizen?

(}) voor Nijn, Darkfairy, Lienepien en de rest.

Vandaag niks uitgevoerd. Nu loop ik twee dagen achter op mijn planning. Maar ik ben moe, ik ben op. Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag bijna constant geleerd. Gisteravond was echt te veel. Ze zaten aan tafel stomme grappen tegen/over mij te maken. Ik besefte me ineens dat de practicumtoets toch wel veel was en hoeveel ik goed moest hebben (7 van de 9), en dat ik nog zoveel moet doen voor het tentamen. Alles bij elkaar gewoon te veel. Toch nog doorgewerkt tot half tien. Teveel stomme details geprobeerd te leren voor practicumtoets, teveel van de vragen verwacht. Je mocht je aantekeningen erbij houden, je had 20 minuten voor 9 vragen. De vragen die ik kreeg waren echt stom. De kennisvragen kon ik zo beantwoorden, ik had het geleerd, niks hoeven opzoeken. Vragen met plaatjes (drie maar geloof ik) wist ik gewoon niet. Weet ik veel hoe alles van het practicum er uitzag, ik heb geen fotografisch geheugen. Twee vragen daarvan gegokt, eentje wist ik wel. Ik heb 8 goed. Druk gemaakt om niks.

Nu vind ik het stom dat ik niks heb gedaan. In mijn ideale planning red ik de stof van vandaag morgen erbij, in de andere planning ben ik zondag klaar met alle stof voor het eerst. Maar ik heb het wel al geleerd door samenvattingen maken, ookal kost het veel tijd. Ik hoef in principe niet veel te herhalen, en alles zit overzichtelijk in mijn map.
Vier dagen constant leren, ook 's avonds nog, heeft me wel uitgeput. En steeds vrij verpest mijn ritme. Ik moest vanmorgen om zes uur opstaan, drie uur reizen (totaal), en ik was zo moe toen ik thuis kwam. Maar dat komt door de trein. Ik zit altijd half te slapen. Straks niet meer, straks niet meer treinen.

Een dagje niks doen mag heus wel. Beetje opladen. Morgen gewoon mijn planning weer volgen, alleen alles een dagje opgeschoven.
Niet zo stressen en druk maken om niks.
Ik wil geen herkansing, want deze herkansing zit echt op een rot moment. Maar een herkansing is niet het einde van de wereld. En ik ken dit beter dan OW, en dat heb ik ook maar net niet gehaald. En vorige blok heb ik ruim gehaald, terwijl ik twee thema's niet had gehad. Dus dit word misschien niet zo'n eitje als blok 4, het komt wel goed.

Grey's Anatomy kijken en dan slapen en morgen is er weer een dag. En weer nieuwe ruimte in mijn hoofd.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 20:03
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
@ Eend: Bwuh, dat lijkt me ook wel heel naar, dat er zo iemand is en dat je die dan niet eens kunt ontlopen. Moeten jullie per se op dezelfde afdeling?
Ja, helaas wel. Maar hij is weggelopen, dus heb vandaag geen last van hem
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:00
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Bedankt voor de knuffels allemaal.

Ik heb haar dus vanmiddag nog een mailtje gestuurd en ongeveer een uur later belde ze me op. Ik heb daarin verteld dat ik niet de hulp/steun kreeg die ik hoopte te krijgen en dat ik nog steeds met dezelfde angsten/vragen en gedachtes zit en dat ik er nu weer geen kant mee op kan. Ze vond het erg goed dat ik mailde en was meteen bereid om naar een oplossing te zoeken. Toch ben ik niet meer naar een dokter gegaan, ook al heeft ze me dat aangeraden, ik durfde het gewoon niet en gelukkig begreep ze dat. Ben blij dat ik dat mailtje heb verstuurd en dat ik het nog even met haar kon bespreken, anders had ik daar nu ook weer mee rondgelopen.
En verder, ben ik gewoon zó ontzettend moe, moe van het vechten, moe van alle emoties en gedachten. Ook nog eens knallende koppijn, dus ik ga denk ik maar vroeg slapen vanavond. Morgen weer een lange, vervelende dag en genoeg excuses om me weer rot te voelen.

Walk out on the water where you have no control
So scared to death of failure you sacrifice your soul..

You have climbed an uphill road, you have worn a heavy load,
You have cried through endless nights and nearly given up the fight
Watched your dreams like falling stars, the heartaches made you who you are..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
*knuf*
Wat een rotdag als ik het zo lees...
Waarom doen je moeder en zusje zo onaardig tegen je?
Knap dat je die pillen niet gekocht hebt. Kun je jezelf afleiden van de gedachten die je hebt?

OT: Hoofdpijn. Door de stress.
Vandaag gestudeerd, maar het gaat echt véél te langzaam. Dit is echt niet goed.
Nu dan nog maar een uur aan het werk, en dan Grey's anatomy kijken.
lienepien *knuf ook voor jou*.
waarom weet ik niet ze doen altijd zo.
de gedachten van de pillen en het snijden zijn er nog steeds.
net uit paniek een 2de oxazepam gepakt in de hoop dat me gedachtes wat minder worden. (ik mag er 3 op een dag).

@heksjuh thx.

hmm fijn morgen met het gestoortste wijf van de afdeling werken.
en als ze weer kauwgom zakjes naar me hoofd gaat smijten dan spring ik ook uit me vel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:18
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
volgens mij kom ik echt nooit op tijd uit mijn afstudeeropdracht. Waarom moet het dan ook perse een 'dilemma' zijn
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben jaloers op me zusje van 15
ze ziet er altijd mooi uit.
ze sport.
draagt mooie kleren.
gaat veel met jongens om.
en verder ben ik heel angstig.
mischien door me energiedrank.
die ik nou aan het drinken ben.
naja op het moment ben ik overal angstig door.
en ik hoop niet dat me vriend morgen in de middagpauze naar het werk komt.
ik hoop dat hij in zijn eigen dorp moet werken morgen.
*probeert zich af te leiden nou*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.