Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2006, 21:06
druiveke
druiveke is offline
je moet niet denken aan later
je moet denken aan JOU

van waar ergens ben je?

hou je bezig met zaken
sport vrienden, zelf de domste dingen
alles geeft je meerwaarde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2006, 18:19
amstelbabe
Avatar van amstelbabe
amstelbabe is offline
TS, ik ben wel benieuwd hoe het inmiddels met je gaat???
__________________
Zorg het beste voor jezelf, want daar moet je toch je hele leven mee doen...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 22:31
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Ik heb lang niks laten horen. Ik zal jullie even op de hoogte stellen mochten er nog mensen benieuwd zijn hoe dit is afgelopen. Mijn vriend maakte het dus uit begin december, en ik voelde al die tijd dat het goed zou komen. Iedereen verklaarde mij voor gek..........iedereen, maar ik voelde dat het écht goed zou komen. Mijn vriend sloot dat vooral in het begin totaal uit......het was over en thats it. Goedkomen zat er voor hem niet in.

We hielden veel contact, belde elke dag en spraken op een gegeven moment elke maandagavond af. Het was ontzettend fijn telkens als we samen waren en vreemd genoeg verliep alles probleemloos. De afgelopen maanden ben ik weer gestart met een nieuwe, supergoede, jonge psychologe die mij begeleidt met mijn borderline. Dat gaat echt geweldig, en dat was terug te zien in de omgang met mij en mijn ex. Ook hij is ontzettend bezig geweest met werken aan zichzelf en dat kwam ons beide ten goede. De maandagavonden bleef het niet bij, we spraken soms ook in het weekend af. De omgang werd steeds prettiger en fijner, nog beter als toen we de relatie hadden. Ons gevoel van houden van werd zelfs sterker en ik bleef volhouden dat ik voelde dat het weer goed zou komen. Hij zei dat hij dat nu heel goed kon snappen omdat hij heel veel verbetering zag tussen ons én gewoon nog zóveel van me hield, dat gaat nooit over zei hij.

We besloten de komenden maanden gewoon te werken aan onszelf en elkaar daarbij te helpen.......het was hard werken en heel onzeker af en toe, maar het gevoel van houden van, van beide kanten overheerste de angst...

4 april zijn we weer samen gekomen. We zijn weer bij elkaar! Ik ben echt supergelukkig en het gaat écht geweldig tussen ons. Het houden van is alleen maar sterker, we kunnen beter praten, de sfeer is zó relaxt en alles gaat gewoon beter...het enige is, is dat 'zijn zus mij min of meer niet meer accepteer na de hele situatie in december. We hopen dat dit snel goedkomt.

Tussen ons gaat het in ieder geval geweldig, af en toe zijn we beiden nog ''bang'' maar daar helpen we elkaar bij.

Mijn gevoel is uitgekomen.....


I"m so happy!!!!!!!!!!!

misschien een beetje laat, maar iedereen die gereageerd heeft en moeite heeft genomen mij te helpen hartstikke bedankt, met name ANTON!!!! DIKKE KUS voor iedereen die me geholpen en geadviseerd heeft.....
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 07:15
Verwijderd
Woah, restecp hoor!

Ik heb heb toen dan wel niet gelezen, maar net wel even je openingspost en ik vind het serieus echt knap dat jullie elkaar die ruimte hebben kunnen geven om er met jezelf uit te komen, zonder elkaar daarbij te verliezen en met zoveel geduld tot het echt goed zit!

Heel veel geluk samen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 11:29
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Ik ben echt heel blij voor je! Ik kan me goed voorstellen hoe het is iemand bijna kwijt te raken waar je niet zonder WIL leven...
Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar kunnen genieten, en dat alles goedkomt met je borderline enzo
Veel geluk
xx kaa
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 13:43
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 15-04-2006 @ 08:15 :
Woah, respect hoor!

Ik heb heb toen dan wel niet gelezen, maar net wel even je openingspost en ik vind het serieus echt knap dat jullie elkaar die ruimte hebben kunnen geven om er met jezelf uit te komen, zonder elkaar daarbij te verliezen en met zoveel geduld tot het echt goed zit!

Heel veel geluk samen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 16:56
.:zonnetje:.
Avatar van .:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
Heey ik heb het hele verhaal gelezen, alles wat iedereen gezegd heeft. Ik vind het heel knap hoe je je min of meer toch staande gehoude heb, al helemaal met borderline! Echt super van je. En ook van hem dat hij toch alle opties open heeft gehouden.
Heel erg veel geluk samen. En ik weet zeker na dit dat jullie overal uit zullen komen. Met ze 2tjes
heel veel plezier, tessa
__________________
ik heb dyslexie :)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 16:16
charlotte138
charlotte138 is offline
Beste beheerder,

Ik heb je hele situaties van begin tot eind gelezen. Ik weet dat het al erg lang geleden is gebeurd, maar liefst 10 jaar, maar ik herken mijzelf erg in je situatie. Ik maak nu precies hetzelfde mee met mijn ex vriend. Ik weet niet zeker of ik borderline heb, maar ik heb wel het vermoeden dat ik de low level variant heb. Als dat zo is ben ik blij dat ik tot dat inzicht ben gekomen, zodat ik er wat mee kan doen. Echter, ga ik wel door een vreselijk moeilijk tijd heen. Je vriend die de relatie verbreekt, niet omdat hij mij als persoon niet leuk vind of niet van mij houdt, maar gewoon niet tegen mijn gecompliceerde en neerslachtige gedrag kan (wat overigens ook heel veel weg heeft van een depressie vandaar de twijfel). Bij ons is er wellicht in de toekomst nog hoop, maar ik lees dat het uiteindelijk is goedgekomen tussen jou en je vriend. Echt hartstikke fijn dat het zo afgelopen is! Aangezien ik mijzelf erg in jouw situatie herken en graag wat tips zou willen voor bps in het algemeen, maar ook met betrekking tot een relatie, zou ik het fijn vinden als we met elkaar in contact kunnen komen. Mocht je dit na zoveel tijd nog lezen, dan hoop ik dat je hiervoor open staat. Ik hoor het graag. Groeten, Charlotte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #84
Roosje
498 08-02-2007 08:03
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #36
Methuselah
498 16-06-2006 19:55
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #30
Thee Muts
499 04-04-2006 21:36
Liefde & Relatie hoe komt het weer goed?
LA BLADIRA
36 06-05-2005 21:41
Liefde & Relatie geen relatie maar wel de rest?
rabecca
16 06-09-2002 21:26
Levensbeschouwing & Filosofie De beoordeling/het profiel van Jezus Christus
Verwijderd
11 05-05-2002 18:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.