Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 00:36
Insatiable
Avatar van Insatiable
Insatiable is offline
Naam: Insatiable, liefde kun je niet mooier omschrijven.....
Avitar: Op dit moment Lestat in zijn video Redeemer...
JUST LOVE LESTAT... en hier ook nog eens gespeeld door
mijn favo acteur!
Sign: Een stukje uit Queen of the Damned


xx vampire
__________________
Take a walk down the aisle, at the end of the mile. Give your life to my charms, in the admiral's arms.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2003, 00:38
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Boogie schreef op 01-07-2003 @ 18:35:
Mijn naam is hetzelfde als de bijnaam van mijn favoriete wielrenner: Michael Boogerd.

Mijn avatar is het logo van mijn favoriete biermerk: Leffe:

Mijn signature is de plaats met de langste naam (in ieder geval in Europa).
Citaat:
Neuken voor vrede is als vechten voor maagdelijkheid
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 01:19
Verwijderd
Naam: Ik ben een aep, lang verhaal.
kort gezegt: er was een ernie pop die zei: Kijk Bert, ik ben een aap. Als je het met ernie's accent opschrijft krijg je aep. als in èp. nah een vriend en ik hebben dat opgepikt en we zeggen dat nu al zo'n 3 jaar tegen elkaar.

Avatar: + Paint +verveling = avatar.

Sig: zelf verzonnen. Spreekt voor zich en je kan eht op meerdere manieren opvatten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 02:50
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik hou ervan om systematisch mijn hersencellen te slopen. en m'n sig vond ik gewoon leuk.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 03:33
Verwijderd
Nick: N00dles - mijn favoriete snack. Ooit (nog voor mijn aanmelding op dit forum) wilde ik een nieuwe nickname. En aangezien ik eerst Noodles wou doen, maar die nickname (ergens anders) al was bezet, heb ik de oo vervangen door 00...
En sindsdien gebruik ik dus standaard N00dles.

Avatar: Een chocobo uit de Final Fantasy serie (zie de anime en gameserie). Deze specifieke chocobo (je hebt hééél wat soorten.... ) komt uit de anime-serie Final Fantasy Unlimited. Crap serie, maar die chocobo is koel

Sig: Deze quote uit Pulp Fiction is heerlijk sarcastisch (en vooral de hele scene uit die film) en ja, geef m eens ongelijk: Een lekkere Double Whopper met bacon en kaas in de vroege ochtenduren...
Daarnaast ben ik nog steeds *waardig* lid van de Evil Brains Anonymous. Ooit een keer voor gevraagd door Morgan en mezelf onderhand wel bewezen in evilness, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:25
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 30-06-2003 @ 16:32:
Waar blijft Ulfheidin eigenlijk?


Naam: Ulv/Ulf = Noors voor wolf, Ulfheidin/Ulvhedin/Ulfhetnar/Ulfhetnir is dan het woord voor een vanoudse krijger die zijn status verkreeg door het - zonder bescherming - doden van een wolf. De wolf is mijn totem, en mijn passie is cultuur en geschiedenis dus dan kom je al snel op zo'n naam.

Avatar: Reen, lieve Reen.

Signature: Ik heet Tom, Reen heet Maureen. De rest is Mordor; de werkwoorden die in de ring geschreven staan. Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh
burzum-ishi krimpatul
Beheren/Regeren, Vinden, Brengen, Binden.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:32
Verwijderd
blijf nog steeds geheimzinnig
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Naam: Qimm. Mja Kim is een beetje... saai? En ik vind q's leuk Qim isook raar dus Qimm (ook raar, maar wel leuk ) Geen diepe betekenis

Avatar: *is vampier-fan* Ik vond um ook heel leuk

Sig: 3-delig
1. I never dreamed that I'd meet somebody like you, I never thought I would lose someone like you gebroken hartjes syndroom. heb je eindelijk iemand gevonden om je in te verliezen... maakt hij het uit. vandaar even depri
2. :: Member of evil Brains anonymous :: Uh nou ja, spreek voor zich he?
3. [EBfH] Evil Bitch fom Hell, zo gedoopt door mijn lieftallige e-bro. Kan me er ook wel in vinden, dus die hou ik er in
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Ulfheidin schreef op 02-07-2003 @ 13:25:


Naam: Ulv/Ulf = Noors voor wolf, Ulfheidin/Ulvhedin/Ulfhetnar/Ulfhetnir is dan het woord voor een vanoudse krijger die zijn status verkreeg door het - zonder bescherming - doden van een wolf. De wolf is mijn totem, en mijn passie is cultuur en geschiedenis dus dan kom je al snel op zo'n naam.

Avatar: Reen, lieve Reen.

Signature: Ik heet Tom, Reen heet Maureen. De rest is Mordor; de werkwoorden die in de ring geschreven staan. Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh
burzum-ishi krimpatul
Beheren/Regeren, Vinden, Brengen, Binden.
Ash nazg is trouwens toch ook 'één ring'?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:39
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
nick: sterren zijn lief, Julia, h staat voor iets anders, maar Juliah vond/vind ik wel een leuke naam op zich.
ava: sinds paar weken een ava, snoopy geloof ik. Ik vind t gewoon een lief ding.
sig: Ik ben Julia lmd.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 12:43
zus
Avatar van zus
zus is offline
Nick: Had ik ook al op n andere site, dus...weet nie meer hoe ik eraan kwam
Avatar: Kwam ik op i-net tegen, vonk wel leuk...
Signature: Uit de film Bambi, vink leuk zinnetje...
__________________
Dare to fly!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Naam: Tsja... Ik moest iets of zo?
Avatar: Schildpadden zijn gaaf.. Nou ja, ik wou een avatar en toen dacht ik: laat ik een schildpad nemen. En hij bevalt me wel en heel veel weten dat ik een schildpadavatar heb dus nu houd ik hem gewoon
Signatuur: Ik houd niet er niet van dat er steeds meer Engels in de Nederlandse taal komt, en op deze manier voer ik strijd of zo?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:13
miro
Avatar van miro
miro is offline
Naam: ik ben nou eenmaal best kunstzinnig opgevoed
avatar: kunstwerk van miro
sig: over mn grote liefde (van loesje)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:19
flowerpower
Avatar van flowerpower
flowerpower is offline
Naam: Austin Powers roeleert!! vind de flowerpower-tijd gewoon cool
Avatar: Mijn ander nick is badeendje, daarom dus.
Sig: Is de titel van een bundel van Ted van Lieshout, een geweldige dichter!
__________________
***van verdriet kun je grappige hoedjes vouwen***
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 19:32
Verwijderd
Nickname: hebben mijn ouders voor me bedacht. Ik vulde 'm in bij het inschrijven hier, en dacht dat ik 'm nog altijd kon veranderen, maar dat kon niet... en tja, nu kan ik 't wel aanvragen, maar iedereen kent me al als sarahbressers
Avatar: foto van een lieveheerstbeest die mijn vader heeft gemaakt. Ik hou van insecten.
Sig: Als ik iemand lief vind, dan wil ik diegene wel eens een kopje geven. Als je héél lief bent, mag je 't letterlijk in 't Engels vertalen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-07-2003 @ 20:32:
Nickname: hebben mijn ouders voor me bedacht. Ik vulde 'm in bij het inschrijven hier, en dacht dat ik 'm nog altijd kon veranderen, maar dat kon niet... en tja, nu kan ik 't wel aanvragen, maar iedereen kent me al als sarahbressers
Avatar: foto van een lieveheerstbeest die mijn vader heeft gemaakt. Ik hou van insecten.
Sig: Als ik iemand lief vind, dan wil ik diegene wel eens een kopje geven. Als je héél lief bent, mag je 't letterlijk in 't Engels vertalen.
Oooeeh, Sarah!! Dat is vies!!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 15:58
Zie avatar
Avatar van Zie avatar
Zie avatar is offline
Het begon allemaal toen ik uit m'n ei kroop..
__________________
Zie naam
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.