Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 16:14
Faery
Faery is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Oh, GEWELDIG Masj.
__________________
Genocidealisme.
Advertentie
Oud 29-09-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Als echte wicca zijnde heb je dat er voor over..
Inderdaad.. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om mijn naaste familieleden ritueel te verbranden, hoor. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Ofzo.


Citaat:
Jewel schreef:
*rolt over de grond van 't lachen*
HIPHEID! *rent weg*
Oud 29-09-2002, 16:27
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Inderdaad.. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om mijn naaste familieleden ritueel te verbranden, hoor. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Ofzo.




HIPHEID! *rent weg*

Ik heb anders nog wel een paar familieleden liggen die je ritueel mag verbranden..

heb je trouwens nog lekker geslapen vannacht? ikke wel
Oud 29-09-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Ik heb anders nog wel een paar familieleden liggen die je ritueel mag verbranden..

heb je trouwens nog lekker geslapen vannacht? ikke wel
Nou, die onzin (als in: geen-zin) kwam vooral doordat m'n ouders in parijs zitten/zaten en ik dus eerst helemaal naar parijs moest fietsen voor ik kon beginnen.

*geeft haar wettige echtgenoot een kusje op z'n neus* ui-ter-aard

In fact, ik ben pas een uurtje geleden wakker geworden, ben nu net begonnen aan m'n ontbijt.
Oud 29-09-2002, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Nou, die onzin (als in: geen-zin) kwam vooral doordat m'n ouders in parijs zitten/zaten en ik dus eerst helemaal naar parijs moest fietsen voor ik kon beginnen.

*geeft haar wettige echtgenoot een kusje op z'n neus* ui-ter-aard

In fact, ik ben pas een uurtje geleden wakker geworden, ben nu net begonnen aan m'n ontbijt.
ontbijt om half 6 's avonds de gexte
Oud 30-09-2002, 11:53
dystopia
dystopia is offline
LoL meesterlijk!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 01-10-2002, 00:17
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Banaan : Wees geel, Sta krom.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 01-10-2002, 00:18
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Hoe word ik een Necromancer van level 100?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 01-10-2002, 00:19
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Hoe word ik een Necromancer van level 100?
euhm.......veel boterhammen met pindakaas eten?
Oud 01-10-2002, 09:46
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
euhm.......veel boterhammen met pindakaas eten?
In welk level kun je die vinden dan?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 01-10-2002, 11:25
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
In welk level kun je die vinden dan?
level 124368756985432:"Facing The PeanutButter"
Oud 01-10-2002, 14:54
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
*ligt in een deuk*


huh?
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Oud 01-10-2002, 15:13
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Hoe word ik een Necromancer van level 100?
gewoon goed je best doen
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 01-10-2002, 15:24
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Raar dat negers per definitie rap/'gangster' zijn




Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Oud 01-10-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
Raar dat negers per definitie rap/'gangster' zijn




Rat
tuurlijk is dat zo!

en iedereen die naar WT luistert is gothic, en iedereen die zich schrikbarend weinig doucht is een alto. (deze beweringen zijn omgekeerd ook waar)
Oud 01-10-2002, 16:19
SvartVinge
Avatar van SvartVinge
SvartVinge is offline
Citaat:
-Archangel- schreef:
ik kan er erg om lachen ik herken er veel mensen in in wat er staat


(oja het is ' Hoe word ik....' zonder T )
VARG VARG VARG VARG VARG

*zwijmel*
__________________
seven tears are flowing to the river
Oud 01-10-2002, 16:45
angela123
angela123 is offline
Hahaha!!!!


Het is gewoon de waarheid hahaha!!!!
Oud 01-10-2002, 18:08
drama
Avatar van drama
drama is offline
lol @ bepaalde piepels
__________________
Ik koop, dus ik besta
Oud 01-10-2002, 23:33
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Hoe versier ik een BrEzAaH-sLeTjUh?

1: je moet zeggen dat hun Breezer mooi kleurt bij hun outfit

2: Jij : Hey lekker ding
Zij : ?????
Jij : Ik bedoel je Breezer

3: het gemiddelde 15-jarige breezersletje staat zo stijf van de puberhormoontjes dat 'leuke schoenen, neuken?' waarschijnlijk afdoende is als versiersel vooropgesteld dat je dat zou willen dan

4:16-jarige kipjes zijn al zo onder de indruk dat een ouder iemand ze aanspreekt. Koekie. Begin over je leeftijd, dan vallen ze al in katzwijm (want ze zijn die kinderachtige jongens van hun eigen leeftijd zooo zat joh), laat dan eens de termen 'm'n eigen huis' en 'ik heb een nieuwe auto gekocht' vallen en gegarandeerd bal

5: Koop bij gebrek aan Breezer een Smirnoff Ice, Passoa-Jus, of een ander huppelkuttendrankje voor d'r.
Als dat nog niet werkt, zeg je dat d'r hoepeloorbellen ontzettend kEwL zijn

6: Zeg gewoon dat jij vindt dat ze er zo lekker hoerig uitzien

7: weet je waarom maar vijf procent van alle vrouwen goeie sex heeft?
Ik heb niet meer tijd

8: vergeet de verplichte outfit niet he:
3kwartsbroeken of je spijkerbroek opkrullen
met blote voeten in je Puma's
strak t-shirtje
spijkerjasje met de kraag omhoog
zonnebril altijd klaar
en niet te vergeten heel veel wax/mousse in je haar....

9: Zorg voor een vlotte babbel (eerste vereiste), probeer heel het ouvre van de Klubbheads e.d. te leren kennen en laat dat aan die sletjes horen via je walkman. Ze zullen voor je in katzwijm vallen. Roken oefent ook een grote aantrekkingskracht uit.

10: Uiterlijk = ook HEEL ERG BELANGRIJK. Daar mag helemaal NIKS aan mankeren. Waar ik zat gingen ze voor de lange stoere kerel, een beetje een patsertje, met het kleine hartje. Stereotype barman of dj.

11: Gewoon eerst neuken, daarna zijn ze helemaal verliefd

12: Breezersletjes zijn trouwens ook fantastische investeringen in de toekomst. Over 10 jaar zijn hun tanden allemaal weggerot, heb je daar tijdens de sex ook geen last meer van. (doordenken graag)

13: Hoi.
Hoi.
Alles goed?
Donder op.
Je ziet er leuk uit.
Jij ook!
Neuken?
Ik ben nog maagd. Okay dus! Ik ben lang genoeg maagd geweest.
Okay.

14: weet je wat die Breezers kosten.... .... een raamhoer kost 20 euro dus een paar breezers en een hapje eten en je bent met een breezer-babe al duurder uit.... en dan wordt de keus al moeilijk, het net als bij gas en benzine je hebt een omslagpunt, dat het één gunstiger wordt dan het andere.....

15: Wil je niet alleen naar huis, zorg dan dat je eruit ziet als type "studentje rechten / geneeskunde Nette spijkerbroek, bootschoenen zonder sokken, ruitjesbloes met daarover (dure!) streepjestrui, bv Gant of YMS en zonnebril binnen handbereik. Lekker wild kapsel aanmeten en niet te kritisch naar je geld kijken als je t aan ze uitgeeft...

16: Hoe krijgen die meiden die zoete rommel weg, en hebben ze nog wel een gebit na de consumptie?
- Het schijnt dat sperma goed is voor je gebit...
Oud 02-10-2002, 15:39
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
en vergeet niet beleefd te zijn tegen die hele kudde BrEeZaH-vriendinnetjes die ze erbij roept.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Oud 02-10-2002, 15:45
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
Raar dat negers per definitie rap/'gangster' zijn

Rat
1 woord
Nouja 2

Will Smith?
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Oud 04-10-2002, 13:12
Verwijderd
l o l
Oud 04-10-2002, 13:34
R
Avatar van R
R is offline
hahahahaha, lachen
Trouwens goed dat je niks grappig's over hiphop zegt.
Want daar luisteren niet alleen wannabee's na, die luisteren naar jarule enzo.
Oud 13-10-2002, 15:15
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Zou het erug jammer vinden als dit topic weg gaat omdat er niemand meer reageerd...
Dus reageer!
Oud 13-10-2002, 22:10
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
Zou het erug jammer vinden als dit topic weg gaat omdat er niemand meer reageerd...
Dus reageer!
zo hey, voel ik me nu ff trots dat ik dit ding begonnen ben!
Oud 13-10-2002, 23:15
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
Zou het erug jammer vinden als dit topic weg gaat omdat er niemand meer reageerd...
Dus reageer!
er valt niet meer te reageren
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-10-2002, 15:05
Nyrvana
Avatar van Nyrvana
Nyrvana is offline
jawel hoor..

ik vind het nog steeds een leuke topic
__________________
de wereld draait door :)
Oud 21-10-2002, 00:11
Verwijderd
Hoe word ik een nederlandse blanke gangster (A'dam en omstreek)

1) Praat als een mocro, nooit als een nederlander praten, want dan ben je niet gangster genoeg, altijd praten alsof nederlands niet je eerste taal is.

2) Draag een enorme winterjas met een bontkraag met die zakken die op borsthoogte zitten.

3) Kijk de hele tijd agressief alsof je gerriteerd bent, als je oogcontact krijgt met iemand van hetzelfde geslacht dan maak je zo een naar vorend schietende beweging met je hoofd en kijkt zo van 'wat kijk je'

4) Rook sigaretten en spuug daarbij de hele tijd, en kijk tijdens trekjes door de hele tijd oplettend om je heen.

5) Ga met buitenlanders om, alleen met nederlanders omgaan is niet genoeg. Mocro's , surinamers, anti's en turken moeten in je vriendenkring zitten.

6) Gebruik woorden als 'scorro' 'fissa' 'tanga' 'sma' 'kniffie' 'pipa' 'shubas' 'jacca' 'pocket' 'kill'

7) Ouwe word vaak gebruikt in de zinnen van een gangster, voorbeeld :


----------
*in mocro accent*
Eehh ouwe, allez goed?

Noh man, rustig, rustig, was je gister naar scoro gegaan ?

Ojoh, deze man breekt fatoes, ik ga al 2 fokkin weken niet naar scoro man wat denk jij.

Hahah deze man heeft lef, de conrector gaat je pakken man.

Ojoh, de conrector denkt dat ie moeilijlk is noh, maar ik ben gevaarlijk.
-------------------

8) Schaf een scooter aan, en rijd met een scooterbende de stad rond naar coffeeshops, als je geen scooter hebt ga je achterop, of je neemt de tram/bus/metro. JE GAAT NOOIT MET DE FIETS.

9) Je gaat naar een school in 1 van de buitenwijken zoals kraaiennest of ganzenhoef, je bent de enige blanke op je hele school.

10) Je hebt altijd een mes of beter nog een pistool bij je.
Oud 21-10-2002, 00:21
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

8) Schaf een scooter aan, en rijd met een scooterbende de stad rond naar coffeeshops, als je geen scooter hebt ga je achterop, of je neemt de tram/bus/metro. JE GAAT NOOIT MET DE FIETS.
natuurlijk wel zwart reiden
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 21-10-2002, 08:41
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Vice schreef:
reiden
Oud 21-10-2002, 12:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Vice schreef:
natuurlijk wel zwart reiden
shit, spelfout
het moest rijden zijn
het spijt me
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 21-10-2002, 14:46
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
door een plotselinge uitbarsting van inspiratie.. een add-on:

"Hoe word ik een echte burgerlul"

- ten eerste uiterlijk, model burger als je bent draag je natuurlijk alleen maar kleren die je echt 'nodig hebt' een keertje iets modieus of comfortabels is niet nodig, je draagt gewoon die broek met een gat erin van vorig jaar want sja daar is de kleur nog lang niet helemaal vanaf. kleren winkels bij uitstek zijn toch wel de zeeman, wibra en ook de jeans center doet het goed bij de gemiddelde nederlander.

- ook heel belangrijk iets wat met je uiterlijk word gecombineert zijn de bijbehorende goede manieren, jij als echte burger bent vanzelfsprekend de grootste moraalridder en regelneuker in je wijk (het is niet eens meer de moeite waard om te noemen maar uiteraard ben jij ook de voorzitter van de 'buurtwacht' (dit komt neer op het wegjagen van de kat van de buren uit je tuin, ik bedoel maar.. wat denkt dat onbeschofte dier wel niet zomaar naar wils zijn behoefte te doen.. Fóei.)).

- dan nu taalgebruik, zoals bij de hiervoor beschreven kakker is het noodzakelijk dat jij als dé gemiddelde nederlander wel het abn beheerst, je schept (op dat gezelligge jaarlijkse buurtfeestje) soms wel eens op over dat jij vroeger tijdens "hollands" (dat is gewoon 'nederlands' maarja zelfs jij hebt had vroeger een klein gevoel voor humor en maakte er stiekem hollands van.. boefje dat je bent) altijd netjes niet onder de 7 haalde, zo perfect middelmatig als je bent, iig dit abn word niet toegepast met moeilijke woorden om jezelf zo superieur te laten lijken maar gewoon nederlands dat net niet binnen de categorie van plat valt, eigenlijk heb je gewoon geen accent maar ben je middelmatig op het gebied van taal betreft.

- aha dan zijn we bij het hoofdstuk vervoer aan gekomen. de burgerlul bezit over het algemeen een mooi maar betaalbaar autotje, het merk (wat er eigenlijk niet toe doet want sja.. het ging om de betaalbaarheid) is toch meestal wel iets in de richting van Volks Wagen, Renaut, Opel of voor de wat rijkere burgerlul een Alfa Romeo.. maarja dé meest acceptabele auto blijft de Fiat Panda. hierbij gaan we ermaar van uit dat je geen milieu activist bent want sja dan rij je helemaaaaal geen auto (dan voldoet de door de Groen Links gesteunde NS of Sintex wel, of als het dichtbij genoeg is loop je wel (een fiets is namelijk niet geheel herbruikbaar).

- wat we ook niet moeten vergeten is hét gezin, dit is echt dé fundering voor jou leven, alles draait erom, je weet bijvoorbeeld nog goed hoe kleine peter (ook goed als kakkernaam maar in dit geval naar je vader vernoemt) laats is aangereden.. nouja zijn driewieler rolde zonder hem erop tegen de voorband van de renaut van de buren.. maarja een paar buurtfeesten verder wat petertje toch echt wel in gevaar toen het gebeurde. het hoofdpunt is iig dat je afgezien van de vreselijke doorsnee namen die je je kinderen geeft en de overdreven intresse in hun welzijn en opleiding (wel een middelmatige uiteraard) dat jij alles terugkoppelt naar je gezin en vanuit hun welzijn beslissingen maakt.. zo heeft god het ook gewilt (want sja.. dé gemiddelde nederlander is toch écht wel christenlijk of iets in de gereformeerde sector).

- ach en wee we hebben het politieke aspect van de burgerlul berijkt, nouja dit zal kort, correct en krachtig zijn, CDA. (uiteraard zijn partijen als Groen links en SP ook nog wel acceptabel maarja als echte middenpersoon ben je afgezien van het goed gelovige CDA eigenlijk alleen maar aangetrokken door de denkbeelden van D66 (waar je ook voor opkomt als toch wel een beetje gemiddelde rebel))

- dan nu nog snel even de keuze van partner, hierin zoek je iemand die je goed aanvult wat je politieke correctheid en burgerlijkheid betreft, soms is het ook wel spannent als die persoon niet ook christenlijk is maar iets gereformeerts van sja.. de pubertijd ontgroei je als burgerlulletje niet echt en afzetten tegen de paps en mams waarom je zoveel geeft is toch wel een hot issue dus onder het motto van 'twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen' trouw je met de steun van je toekomstige schoonouders aangezien die jullie wel snappen en ook vinden dat geloof jullie geluk niet in de weg moet staan.

ook is deze handleiding niet geheel compleet dus toevoegingen zijn welkom.

__________________
Subtiel

Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 14:55.
Oud 21-10-2002, 15:36
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ach je moet toch wat.......

Hoe word je een aso


* Als aso zijnde koop je uiteraard je kleding niet bij dure winkels, maar het liefst bij de Wibra of de Zeeman. Zoek dan vooral strakke leggings uit die doorschijnen of als man zijnde een lekkere goedkope plastic trainingspak

* Zorg ervoor dat je geen hoge opleiding hebt, mocht je die wel hebben, doe net alsof je er niks van geleerd hebt en ga stug in een kippenslachterij o.i.d. werken of bij een ander bedrijf waar je in ploegendienst werkt, zodat je vaak 's nachts moet werken.

* Ben je zover dat je in zo'n nachtploeg zit, zorg er dan voor dat je aan carpoolen doet met een aso collega, die je midden in de nacht af komt halen met zijn auto met lekkere nederlandstalige muziek keihard erin. Als hij je roept om naar buiten te komen, hoeft hij uiteraard de muziek niet zachter te zetten, neej hij schreeuwt er wel even over heen, zodat de buurt zeker weet dat jij bent gaan werken...

* Als vrouw zijnde zorg je ervoor dat je lekker dik ben zodat je kleren uitscheuren en je zo'n mooi gat achterop je ass van je leggine krijgt. Daarna ga je steeds naar het centrum om daar met al je kinderen rond te lopen, die uiteraard allemaal een matje hebben (evenals je man) en elkaar de hersens in slaan, waar jij dan met je grote bek meteen een einde aan schreeuwt.

* praat NOOIT , maar schreeuw altijd. Praten is not done als aso zijnde. Zelfs als degene tegen wie je het hebt naast je staat, schreeuw je er gewoon tegenaan. Op zich zou het toch niet uit moeten maken omdat je natuurlijk alleen met andere aso's omgaat.

* Vindt anderen altijd arrogant en omhooggevallen en laat dat ook duidelijk blijken (op zich niet zo moeilijk aangezien je toch altijd schreeuwt)

* Ga in de zomervakantie ALTIJD in Nederland op vakantie, want buitenlands spreek je toch niet en die buitenlanders zijn zowieso maar onbeschoft dat ze geen nederlands spreken. Ga dan op een camping staan met een kast van een caravan en al je aso vrienden , zodat jullie gezellig de hele dag achter plastic tuintafeltjes kunnen zitten barbequen terwijl jullie kinderen de camping terorriseren.

* manieren heb je niet, je schreeuwt wanneer jij daar zin in hebt en geeft af en toe je kind even een knal voor zijn kop terwijl je schreeuwt " donder op klotejong!!!"
Je hebt lak aan iedereen die je raar aankijkt, af en toe schreeuw je meteen maar even naar hun ook of ze "het kennen zien"

* Gebruik NOOIT kennen/ kunnen goed of als en dan, en zeg altijd "heb" Verder is het een pre als je een Rotterdams of Amsterdams accent hebt en anders meet je jezelf er maar 1 aan.

pfff geen inspiratie meer

Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 15:39.
Oud 21-10-2002, 15:50
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
McLaren schreef:
1. Dit is al 100x geweest hier
2. Het klopt voor geen meter
3. Het is verder gewoon wat negatieve verzamelde dingen
Ik vind je eerlijk gezegd een aanstellerige aandacht vragende zeikerd.

Zo, dat moest er uit
Oud 21-10-2002, 16:32
nps
Avatar van nps
nps is offline
waddizzer mis met so lieffihg praten als dit is tog swaar *woei* mensjes prwiehihihi *sow knufffffffff*

hehe, prachtige lijstjes

Niet te vergeten bij de gangstah lijst: Schaf een wapen aan. Vermoord wat mensen. Dan ben je dé mastah gangstah!
__________________
__________________
Oud 21-10-2002, 17:15
purplerose
Avatar van purplerose
purplerose is offline
Ik vinnet wel grappig maar je ben bij de alto's vergete dat ze de hele dag ook nog eens "fuck the system! " moetenm zeggen ...
Oud 21-10-2002, 22:19
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
eXo schreef:
tuurlijk is dat zo!

en iedereen die naar WT luistert is gothic, en iedereen die zich schrikbarend weinig doucht is een alto. (deze beweringen zijn omgekeerd ook waar)
het ging niet om wat diegene doet of luisterd....

ik bedoel meer wat is een wannabe-neger?volgens mij hebben echt veel mensen het idee dat negers alleen rap luisteren en er als een nelly-figuur uitzien.kom maar eens naar de bijlmer dan zie je echt niemand zo gekleed, en de meeste jongeren luisteren trouwens ook veel reggea en muziek uit eigen land

Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Oud 30-04-2003, 22:13
The_Matrixxx
Avatar van The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
ey, en hoe word je een echte trance/hardhouse vent dan?
Oud 30-04-2003, 22:15
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
__________________
you spread like peanut butter
Oud 30-04-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 21-10-2002 @ 23:19:
het ging niet om wat diegene doet of luisterd....

ik bedoel meer wat is een wannabe-neger?volgens mij hebben echt veel mensen het idee dat negers alleen rap luisteren en er als een nelly-figuur uitzien.kom maar eens naar de bijlmer dan zie je echt niemand zo gekleed, en de meeste jongeren luisteren trouwens ook veel reggea en muziek uit eigen land

Rat
Tuurlijk luisteren niet alle negers naar rap. Net zo min als alleen negers naar rap luisteren. Maar stereotypen zijn nou eenmaal leuk.

eXo... die toevalligerwijs Non Phixion - Futurama in z'n cd speler heeft zitten
Oud 30-04-2003, 22:26
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 30-04-2003 @ 23:13:
ey, en hoe word je een echte trance/hardhouse vent dan?
koop cars broeken en nike air max classics

verder kom ik ff niet
Oud 30-04-2003, 22:32
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
a new nose schreef op 30-04-2003 @ 23:26:
koop cars broeken en nike air max classics

verder kom ik ff niet
coolcat shirts
Oud 30-04-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef op 30-04-2003 @ 23:32:
coolcat shirts
pet op , doe thet ook goed
Oud 30-04-2003, 22:47
The_Matrixxx
Avatar van The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
ah cool, coolcat shirts heb ik (met chinese tekens vooral ???), cars broeken heb ik... ennu wenkbrauwpiercing, reken je dat ook mee? nike air max ga ik nog kopen eh
Oud 30-04-2003, 22:52
Verwijderd
londsdale
Oud 30-04-2003, 22:52
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 30-04-2003 @ 23:47:
ah cool, coolcat shirts heb ik (met chinese tekens vooral ???), cars broeken heb ik... ennu wenkbrauwpiercing, reken je dat ook mee? nike air max ga ik nog kopen eh
yeah en dan die doodskop van avater overal op
Oud 30-04-2003, 22:59
The_Matrixxx
Avatar van The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
maar dat is hardcore, dan gaan we de gabber kant op vind ik. ik draag geen aussies meer, hardhouse is nu in, maar hardcore is zeker niet dood ik luister t altijd nog eh
Oud 30-04-2003, 23:01
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 30-04-2003 @ 23:59:
maar dat is hardcore, dan gaan we de gabber kant op vind ik. ik draag geen aussies meer, hardhouse is nu in, maar hardcore is zeker niet dood ik luister t altijd nog eh
ik ook
Oud 30-04-2003, 23:21
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 30-04-2003 @ 23:13:
ey, en hoe word je een echte trance/hardhouse vent dan?
anders up je even en topic van 2002
Oud 30-04-2003, 23:31
The_Matrixxx
Avatar van The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
? waar slaat dat op dan...
maarre... ga je daar ook nog zon lijstje van maken? net als van kakkers enz. voor je site. lijkt me wel cool
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.