Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2007, 17:49
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
- Ik ben ontzettend gefrustreerd vanwege een opdracht die ik voor school moet doen. Wil ik erover praten om het kwijt te raken krijg ik ruzie omdat ik niet zo gefrustreerd moet doen. Omdat ik dat altijd doe en dat is irritant blablabla.

- Ik ben ook nog heel blij.

- En ik ben ook nog bang om te hopen dat die experimentele behandeling in Duitsland bij E. zal aanslaan. Dat er toch nog een kans is dat ze het redt. Waarom ben ik niet gewoon blij dat ze het probeert?
Advertentie
Oud 05-05-2007, 18:05
kroot
kroot is offline
@ Meissiej: voor welke studie heb je je ingeschreven?

Het was een frisse wind vandaag. Ik ben gevraagd om bij een orkest pauken te spelen bij een symfonie van Saint-Saens, dat is wel gaaf. Maar ik weet niet of het te moeilijk is, daarom wilde ik in de bieb de partituur gaan halen, maar natuurlijk is de bieb dicht op bevrijdingsdag. Ik heb trouwens een heel gaaf t-shirt aan met de bevrijdingsfakkel!
Oud 05-05-2007, 18:28
Verwijderd
Mmmm, ik ben verliefd. En ik geloof dat het nog wederzijds is ook. Hij is leuk. En ik wou dat we iets anders hadden afgesproken dan 'binnenkort', want wanneer is het in godsnaam binnenkort? Ik wil hem nu zien. Maar ja, nu zit ik aan de andere kant van het land. Geduld, Friday, geduld.
Oud 05-05-2007, 18:35
Verwijderd
Ik ben weer eens als een gek aan het redeneren terwijl dat helemaal niet hoeft. Zíj beslissen wie er in het bestuur komt, nu hoef ik niet meer met argumenten aan te komen. Vanavond goed maken met I moet ook lukken zonder al dat oorzaak - gevolg gezever van me. En als ik S wil zien moet ik gewoon zorgen dat ik er ben, niet meer en niet minder. En A uitnodigen is ook een kwestie van doen, niet een kwestie van plannen. Pfff, de tijd gaat me soms te snel, maar nu niet snel genoeg. Ik wil dat het 24 juni is. En ik wil dat er wat gebeurd.
Oud 05-05-2007, 19:07
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mensen moeten echt opnemen als ik bel . : stress:
Oud 05-05-2007, 19:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb een paar vreselijk leuke meubeltjes gezien, en eigenlijk ook een hele gave bank, en ik denk toch dat ik ze maandag ga halen. *liefde* Hoe maf, maar ik MOET ze echt hebben.

Nu even wat drinken in de stad, en daarna gewoon het nachtleven in. Tijdje terug alweer, maar ik heb best zin om even uit mijn dak te gaan, anderzijds heb ik knallende koppijn dus kijk ik nog wel even... maar aah, zucht. Ja, ik voel me nog steeds best heel oke
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 05-05-2007, 19:55
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Jaaa ik krijg permanent, nou ja ik heb praktisch permanent de rollers zitten er al in
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 05-05-2007, 20:16
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Waarom ben ik nou opeens zo besluitloos.. Wel/niet uit vanavond, aan de ene kant ben ik erg moe en heb ik gewoon geen zin om morgen nog moeier te zijn als ik moet leren voor het examen, aan de andere kant heb ik wel zin om te gaan...
Oud 05-05-2007, 20:41
Verwijderd
boten was leuk, en ik ben nog steeds verliefd
Oud 05-05-2007, 20:44
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
En toch wil ik een klein katje erbij. Niet voor mezelf, helemaal niet. Zo'n kat als Kyra vind ik nóóit meer en ik ben er zelf niet eens echt enthousiast over. Natuurlijk zal dit wel veranderen als ik het katje heb, ik ken mezelf.
Maar ik wil het gewoon voor Karol. Ze is zo alleen nu... Toen Kyra er nog was, heb ik ZO vaak gezegd van "wat die katten elkaar geven, kan hen nooit gegeven worden door een mens" en dan bedoel ik qua spelen enzo. Toen gingen ze volmondig akkoord.
Maar als ik nu zeg dat ik een klein katje erbij wil voor Karol, oh wee.. 'Nee want binnenkort komt de hond, dat zijn wel genoeg dieren' blablabl. En als ik dan antwoord 'maar drie weken geleden zou de hond er OOK komen en was Kyra er nog. Dan hadden we ook twee katten gehad.' zeggen zij: 'ja maar dat is anders want toen was de situatie anders. Nu is het veranderd.' Gelul. Als ik zeg dat ik het zielig vind voor Karol: 'tja, dan moet zij ook maar weg'. Oké, ze zeiden het lachend en niet echt gemeend, maar ik kan er momenteel niet om lachen.
Op dit gebied bots ik heel erg met m'n grootouders. Ze zijn wel 'dierenvrienden', maar meer oppervlakkig. Ook op het gebied van naar de DA gaan enzo zijn zij veel losser, terwijl ik zo snel mogelijk wil gaan. En het steriliseren van Karol, ha, daar hebben we ook ruzie om gehad. Zij wilden nog even wachten en haar ondertussen de poezenpil geven, ik vond dat dat nergens op sloeg. Dus belde ik zelf en heb ik zelf een afspraak gemaakt bij de DA. Kwaad dat ze waren, haha. 'Ik wil dat je een beetje luistert!'
Ja hallo, ik luister enorm goed en ben een heel makkelijk persoon. Maar als het om mijn dieren gaat wil ik alleen het allerbeste. En dan luister ik idd niet naar zoiets belachelijk.
Maar goed, ik kom hier binnenkort wel eens aan met een klein katje ofzo (hoewel ze dat uitdrukkelijk verboden hebben). Pech dan voor hen.


Pff, gelukkig dat ik zo dadelijk wegga en wat afleiding heb.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 05-05-2007, 21:22
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
kroot schreef op 05-05-2007 @ 19:05 :
@ Meissiej: voor welke studie heb je je ingeschreven?
Sociaal Pedagogische Hulpverlening in Utrecht.
-----------------------------------------------------------
Hmz. Rotstemming ineens. Vraag me niet waar het vandaan komt.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 05-05-2007, 21:57
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 05-05-2007 @ 20:07 :
Mensen moeten echt opnemen als ik bel . : stress:
Ohja het was leuk maar ik stress nu nog meer maar ik vind het niet zo erg want het is allemaal best oké.
Oud 05-05-2007, 22:04
Verwijderd
al mijn vrienden in de stad en ik alleen thuis, en daar kies ik nog zelf voor ook
Oud 05-05-2007, 22:25
kroot
kroot is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 05-05-2007 @ 22:22 :
Sociaal Pedagogische Hulpverlening in Utrecht.
-----------------------------------------------------------
Hmz. Rotstemming ineens. Vraag me niet waar het vandaan komt.
Leuke studie! Knuffel.

Ik ben klaar met de partijen in de computer zetten, en ik krijg er nog voor betaald ook.
Oud 06-05-2007, 07:40
Verwijderd
@Sagana: Je kunt nooit met zekerheid weten dat het met een ander katje net zo zal gaan als met Kyra, ook niet tussen Karol en haar. Er zijn ook katten die totaal niet met andere katten overweg kunnen...en een nieuw katje zal voor Karol een indringer zijn, wat voor flinke problemen kan zorgen. En dan heb je het tegenovergestelde bereikt van wat je eigenlijk wilde...
Als jij zelf met een katje naar huis komt terwijl zowel je ouders als je grootouders (waar je toch bij in huis woont ed), vind ik je niet echt een voorbeeld van een heel makkelijk persoon, als ik heel eerlijk ben... En luisteren doe je dan idd ook allesbehalve (maar dat zei je zelf ook al).

OT: Strak inchecken...hopelijk lukt het, we zijn één van de eersten die het bij deze maatschappij via internet kunnen doen. Vanmiddag nog werken...en dan op tijd naar bed.
Oud 06-05-2007, 07:48
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2007 @ 08:40 :
@Sagana: Je kunt nooit met zekerheid weten dat het met een ander katje net zo zal gaan als met Kyra, ook niet tussen Karol en haar. Er zijn ook katten die totaal niet met andere katten overweg kunnen...en een nieuw katje zal voor Karol een indringer zijn, wat voor flinke problemen kan zorgen. En dan heb je het tegenovergestelde bereikt van wat je eigenlijk wilde...
Als jij zelf met een katje naar huis komt terwijl zowel je ouders als je grootouders (waar je toch bij in huis woont ed), vind ik je niet echt een voorbeeld van een heel makkelijk persoon, als ik heel eerlijk ben... En luisteren doe je dan idd ook allesbehalve (maar dat zei je zelf ook al).
Ja, ik weet idd niet of het tussen hen gaat klikken. Maar ik vind Karol echt zo zielig nu, omdat ze de hele tijd alleen zit en geen speelkameraadje heeft enzo. En ze was altijd nogal een bange kat, maar sinds de dood van Kyra is ze nog banger en schichtiger geworden, dus ik hoopte dat dat zou overgaan als er terug een kat zou bijkomen.

Hehe ik bedoel dat ik over het algemeen een heel makkelijk persoon ben, echt wel hoor , alleen op het vlak van dieren verschillen we soms idd nogal van mening. En dat is dan alleen omdat ik enorm veel om mijn dieren geef en het allerbeste voor hen wil, niet uit egoďsme ofzo.


Hmm het was best wel een heerlijke nacht. En onze kus was tamelijk kort maar ook fantastisch en lief. Dus nu ga ik goed kunnen slapen
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 06-05-2007, 07:54
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 06-05-2007 @ 08:48 :
dus ik hoopte dat dat zou overgaan als er terug een kat zou bijkomen.
Maar het kan net zo goed nog erger worden, dat weet je van te voren niet...dat is eigenlijk wat ik (oa ) duidelijk probeer te maken. Je weet dus ook niet of een nieuw katje erbij het beste voor haar is.
En zeker als er binnenkort ook al een hondje komt, zou ik dat eerst even afwachten, anders is het wel heel veel stress en indringers voor haar... En wie weet hoe het met dat hondje klikt?

Ik begrijp het wel...daar niet van...ik wil ook maar wat graag nog een katje er bij, maar mijn man wil het niet. Ik kreeg een keer in een supermarkt (daar liep een vrouw met een kitten die ze gevonden had) een kitten in mijn armen die ik zo mee naar huis kon nemen (wat ik ook bijna gedaan had), maar hij wilde het per se niet (oa voor onze andere katten, zegt ie). En omdat ik toch nog steeds samen met hem in één huis woon en ook omdat er altijd een mogelijkheid bestaat dat het juist fout gaat tussen oude en nieuwe katten...
Oud 06-05-2007, 09:01
Verwijderd
*gaapt* Net 2 uurtjes wakker, lekker rustige zondag op het platteland...

Soms is het toch wel lekker om weer eens thuis (mijn ouders huis) te zijn op het platteland. Net een wandeling gemaakt met de hond en de frisse lucht en rust is toch heel anders dan de stad.

(Niks negatiefs over de stad hoor, ik weet dat als ik hier langer dan een week zou zijn dat ik gek zou worden. )
Oud 06-05-2007, 09:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ooh gister en vannacht was zo leuk!! Racoon is <3 en al die mensen die zo vrolijk zijn. En volgens mij zag ik er heel lief uit, want mensen gingen me zomaar helpen me door de grote massa met te sleuren, betaalden m'n bier (of gaven me het gewoon ), gaven m'n lege bekertjes en gingen naar me lachen.

Alleen om half 2 reed op de weg terug naar huis een auto langs ons die riep: He, Wageningse blanke sletjes!!!
En toen hield ik m'n papiertje met "^&$^*^$ discriminatie" omhoog. En toen reden ze hard weg.

Ik vind bevrijdingsdag toch wel een mooi iets.
Oud 06-05-2007, 09:55
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
JAAAAAA ik heb krullen!!! haha als ik het kam lijkt het op een onpofte egel
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 06-05-2007, 10:29
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Dit is echt heel fijn wakker worden. Geschreeuw van je ouders om niets. Zoals altijd. Maar wel elkaar voor weet ik veel wat uitmaken.

En vervolgens zeuren dat ik chagerijnig ben. Heb ik het weer gedaan.

En dan poeslief doen, heb je nog last gehad vannacht? Ja, en nu ook. Maar dat komt door stress en die wordt niet minder door jullie. *egoistisch*
Oud 06-05-2007, 10:31
Verwijderd
ik wil ook krullen maar durf niet
Oud 06-05-2007, 10:49
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
godverdomme waarom kan niemand me gewoon met rust laten!!
ik mag toch zeker zelf wel keuzes maken!!
boh ik word helemaal gek hier!!

maar ik kan het gewoon niet ik kan het niet
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 06-05-2007, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Ann schreef op 06-05-2007 @ 10:55 :
JAAAAAA ik heb krullen!!! haha als ik het kam lijkt het op een onpofte egel
ghehe visuals
foto?
Oud 06-05-2007, 11:58
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
hmm.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 06-05-2007, 12:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben aan het bedenken of ik wel of niet even naar het dorp ga (koopzondag)
eigenlijk heb ik helemaal geen zin om daar heen te fietsen. daarnaast heb ik zoals altijd hoofdpijn en rugpijn..
maar aan de andere kant is het goed als je even naar buiten gaat enk:
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-05-2007, 12:33
kroot
kroot is offline
Ik voel me kut. Mijn huisgenootje is boos op mij. Maar mijn andere huisgenoot vindt ook dat ze alles veel te negatief ziet.
Oud 06-05-2007, 13:18
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
het is allemaal voorbij.
en ik weet niet hoe ik me er eigenlijk over moet voelen.
want dit is toch eigenlijk wat ik wilde? maar waarom mis ik het dan zo enorm?
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Oud 06-05-2007, 14:36
Verwijderd
Mijn fiets is gejat, ik heb mijn dag verslapen terwijl ik examens moest leren en ik voel me gewoon niet zo goed . Maargoed, ik ga maar snel nog even wat leren en dan naar de taizéviering.
Oud 06-05-2007, 14:41
gewoonik
gewoonik is offline
ik hoop dat dit gevoel gewoon door moeheid komt en in ieder geval (liever eerder natuurlijk) aan t eind van de week, als ik weer eens kan uitslapen, over is.
Oud 06-05-2007, 15:57
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik voel me al twee weken kut maar ik weet niet waarom. Gister op het werk was ik enorm bot tegen m'n ex. Ik weet op het moment echt niet meer hoe ik er mee om moet gaan. Eerst wilde ik 'm terug en nu weet ik bijna zeker van niet (Hij wil mij toch niet) maar nu weet ik niet hoe ik normaal tegen 'm moet doen. Ik vind het moeilijk aardig tegen 'm te doen, en ik voel me nu een beetje schuldig dat ik zo bot tegen 'm gedaan heb gister..

Na het werk staan we altijd met een paar na te praten en vandaag was een vriend op msn een beetje boos dat we 'm niet gevraagd hadden om te komen alhoewel ik gewoon weet dat het nergens op slaat en hij zich niet moet aanstellen.

En nu zit ik al de hele tijd achter de computer niets te doen terwijl ik eigenlijk voor m'n examens bezig zou moeten gaan. MSN staat niet aan, ik heb geen zin om met mensen te praten, sociaal te doen, het masker op te houden dat alles goed gaat & aardig doen. Het lukt niet.
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 06-05-2007, 16:17
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2007 @ 08:54 :
Maar het kan net zo goed nog erger worden, dat weet je van te voren niet...dat is eigenlijk wat ik (oa ) duidelijk probeer te maken. Je weet dus ook niet of een nieuw katje erbij het beste voor haar is.
En zeker als er binnenkort ook al een hondje komt, zou ik dat eerst even afwachten, anders is het wel heel veel stress en indringers voor haar... En wie weet hoe het met dat hondje klikt?
Ja, ik begrijp je wel hoor en je hebt idd gelijk. Maar toch, ik blijf het zielig vinden dat ze zo alleen is nu.


Mss spreken we dinsdag af. Ik hoop echt dat het doorgaat en dat het niet verzet wordt ofzo, maar tegelijkertijd durf ik er niet teveel op hopen.
Hmmm het is zo leuk en romantisch en tegelijk ook zo serieus.. Fantastisch, maar oh zo moeilijk om uit de 'vicieuze cirkel' te geraken. Gaat het ons ooit wel lukken? Enerzijds hoop ik van niet, anderzijds zal het ooit wel móéten.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 06-05-2007, 16:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Zo, m'n vader is nu opweg naar Sofia met het vliegtuig. Net met m'n moeder weggebracht naar Schiphol.

Ik vind het wel goed, dat hij een weekje weg is. Eindelijk eens rust in het huis. Tenminste, dat hoop ik, want nu loopt m'n moeder de hele tijd te huilen. Zucht.
Oud 06-05-2007, 16:29
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 06-05-2007 @ 16:57 :
Ik voel me al twee weken kut maar ik weet niet waarom. Gister op het werk was ik enorm bot tegen m'n ex. Ik weet op het moment echt niet meer hoe ik er mee om moet gaan. Eerst wilde ik 'm terug en nu weet ik bijna zeker van niet (Hij wil mij toch niet) maar nu weet ik niet hoe ik normaal tegen 'm moet doen. Ik vind het moeilijk aardig tegen 'm te doen, en ik voel me nu een beetje schuldig dat ik zo bot tegen 'm gedaan heb gister..

Na het werk staan we altijd met een paar na te praten en vandaag was een vriend op msn een beetje boos dat we 'm niet gevraagd hadden om te komen alhoewel ik gewoon weet dat het nergens op slaat en hij zich niet moet aanstellen.

En nu zit ik al de hele tijd achter de computer niets te doen terwijl ik eigenlijk voor m'n examens bezig zou moeten gaan. MSN staat niet aan, ik heb geen zin om met mensen te praten, sociaal te doen, het masker op te houden dat alles goed gaat & aardig doen. Het lukt niet.
herkenbaar voor mij. zit denk ik in hetzelfde schuitje. bot doen tegen je ex. maar in mij geval is het voor mij een vorm van zelfbescherming. zo van; iemand die ik niet toelaat bij mijn gevoelens, kan mij ook niet kwetsen (zeg het als ik het fout heb). en juist diegene die het het minst verdient, behandel je dan zo.

en wat betreft het 'masker', werkt altijd bij mij. mensen laten je dan snel met rust. en ik betrap me er vaak genoeg op dat als mensen mij vragen hoe het is, dat ik er al snel uitflap dat alles prima verloopt. en dat terwijl er ook mensen bij zijn, tegen wie ik wel eerlijk kan zijn. en na een tijdje verwachten mensen dat alles ook goed is met je. ze accepteren niet, dat ook jij gevoelens hebt en dat ook jij het weleens niet helemaal ziet zitten.
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Oud 06-05-2007, 17:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
stel ik me nou niet gewoon heeeeel erg aan?
(JA!)

geen zin in morgen.. maar ja eigen schuld he..
heb voor vanavond (iig deel van de avond want ga op tijd slapen) dvd van annie gekocht
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-05-2007, 20:15
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik had het mooier verwacht, maargoed ik hemel dan ook alles een beetje teveel op... Maar eens zien wat hieruit komt.
Oud 06-05-2007, 20:30
Verwijderd
en dan is de knoop bijna doorgehakt


en dan komt toch alles nog goed morgen
Oud 06-05-2007, 20:37
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
*zucht* ik word soms zó enorm moe van mensen...

Ik hoop niet dat dit een voorbode is van de week die gaat komen, anders gaat het nog zwaar worden.
Maar goed, nog even genieten van de laatste uurtjes weekend en dan morgen er weer flink tegenaan.
__________________
Oud 06-05-2007, 21:14
Verwijderd
Onzekerheid over de toekomst is wel zo reeel.
Oud 06-05-2007, 21:19
Verwijderd
LAAT ME DAN TOCH MET RUST! Verdomme nog aan toe, sommige mensen zijn echt zo ontactisch als de pest.
Oud 06-05-2007, 21:44
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
lingua schreef op 04-05-2007 @ 20:46 :
Stage...
Ik heb rugpijn.
Ik wist niet dat een glimlach van een patient zo veel met je kon doen....
Veel positieve reacties, maar waarom voel ik mij dan zo 'n kluns en zo onzeker?
Collega's lijken mij te vertrouwen, maar waarom vertrouw ik mij zelf niet?

*herkenning* behalve de rugpijn dan!

ot:Ik ben een weekendje weg geweest. Het was super gezellig maar soms ook zo moeilijk. Zonder de borderline was het een stuk makkelijker geweest.

Moe van het vechten,
altijd in stijd
met gevoelens
van achterdocht en eenzaamheid.
Oud 06-05-2007, 22:13
Verwijderd
Goede muziek en goede films veroorzaken emoties.
Oud 06-05-2007, 22:33
Verwijderd
Ok, het lijkt er dus op dat ik een stalker heb.

Fijn, want ik had nog niks aan m'n hoofd.

Hoe moet ik hier nou weer mee omgaan??????
Oud 06-05-2007, 22:40
Verwijderd
iedereen breekt wel eens, qua tranen
zucht
toch een fijne dag gehad
waarom nou
even geen kracht om positief te denken
Oud 07-05-2007, 06:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Pff, ik voel me echt helemaal niet lekker. Geen idee waarom... Eigenlijk wil ik nu gewoon weer lekker terug naar bed en slapen tot 10 uur vanochtend ofzo. Maar dat kan niet... Dus, ff doorzetten en dan zometeen in de trein maar weer een beetje suffen of iets..
__________________
Oud 07-05-2007, 08:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom doen m'n vriendinnen opeens weer zo raar? Ik en een ander hebben druk gemaild over wat voor cadeautjes we gingen kopen voor twee vriendinnen die vandaag hun verjaardag vieren. Maar we kregen maar niets terug, dus wilden we vandaag voor één een geurtje gaan kopen en de ander krijgt al een 'suprise', omdat die een jaar ouder wordt dan de ander. (uh ja )

Maar nou krijg ik opeens een mailtje, jaaaa neem allemaal 10 euro mee morgen, wij gaan cadeautjes voor ze kopen. Wat dan? Weer van die onzin-cadeautjes waar ze zo goed in zijn? Ik heb hier ook cadeautjes liggen waar ik echt niéts mee kan.

Pff, als ze straks niets terugmailen koop ik dus mooi dat geurtje wat ze zo lekker vindt.
Oud 07-05-2007, 09:19
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Elke week dat ik bij RV ben worden er wel 1 of 2 opgenomen.. Als dat zo doorgaat ben ik veel sneller aan de beurt dan verwacht
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 07-05-2007, 09:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En dan kom je thuis en dan zijn de graafmachines alweer bezig. Er zit een chronische piep in mijn oor, ik denk dat ik gehoorbeschadiging heb opgelopen door die dingen. Hmpf. Heb maar muziek opgezet, want dat vind ik een vrolijker reden om gehoorbeschadiging op te lopen, of zo.

En *zucht* Het wordt zo'n dag waarop ik de hele dag ga zuchten, dat er teveel lucht in mij zit.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 07-05-2007, 09:44
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik weet het allemaal niet meer.. Veel te veel keuzes, examenstress en wat nog meer.
Wat moet ik nou? Gaan studeren en misschien wel erachter komen dat het helemaal niks voor me is? En als ik dat doe, in welke stad in vredesnaam? Ergens waar ik een geweldige kamer kan krijgen voor weinig geld, of ergens waar ik waarschijnlijk met een veel te dure kamer zit en lang niet zo mooi als die andere, maar ik de stad wel leuker vind?
En oh, misschien wil ik eigenlijk nog helemaal niet studeren, gewoon, een jaartje ertussenuit. Maar hoe ga ik dat ooit aan mijn ouders vertellen? Wil niet weten hoe ze daarop reageren.
Ik word gewoon gek van mijn eigen besluiteloosheid en zou willen dat ik even rust in mijn hoofd krijg, maar voorlopig lijkt dat niet echt mogelijk.. bah.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 07-05-2007, 10:34
Verwijderd
Ik ben zo moe en moet nog de hele dag op school. Heb helemaal geen zin meer, wil gewoon slapen. Pfft, moet ook nog vanalles voor morgen doen, maar ik kán níet méér.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.