Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2006, 13:09
Verwijderd
Niemand uit de mage guild wil me meer een skill trainen of een spreuk verkopen, de icoontjes verschijnen gewoon niet. Iemand enig idee waaraan dat kan liggen?

Verder doet die enchanted chest het ook niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2006, 12:27
Verwijderd
Ze hebben je niet de guild uit geschopt omdat je per ongeluk iets pikte of iemand met een spell raakte? Ik kom ook wel eens mensen tegen die zeggen dat ze trainer zijn in het één of ander, maar die me nooit willen trainen. Ook als in, geen icoon om op te klikken. Misschien moet je binnen een bepaalde levelrange vallen voor sommige trainers?

Ik heb mijn toverende, boxende, hoge elf gisteren een dag in Dremora armor laten rondlopen, maar het is niet echt mijn ding. Hoewel het wel leuk is om stampend en klingend over de wegen te sjokken, gaat het allemaal wel erg langzaam en sluipt het niet zo heel erg tof. Toch wil ik die armor niet kwijtraken. Kan ik hem in een kist in mijn eigen huis (in de Imperial City) dumpen en er dan van verzekerd zijn dat hij bewaard blijft?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 15:21
one.
one. is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 05-10-2006 @ 13:27 :
Ze hebben je niet de guild uit geschopt omdat je per ongeluk iets pikte of iemand met een spell raakte? Ik kom ook wel eens mensen tegen die zeggen dat ze trainer zijn in het één of ander, maar die me nooit willen trainen. Ook als in, geen icoon om op te klikken. Misschien moet je binnen een bepaalde levelrange vallen voor sommige trainers?

Ik heb mijn toverende, boxende, hoge elf gisteren een dag in Dremora armor laten rondlopen, maar het is niet echt mijn ding. Hoewel het wel leuk is om stampend en klingend over de wegen te sjokken, gaat het allemaal wel erg langzaam en sluipt het niet zo heel erg tof. Toch wil ik die armor niet kwijtraken. Kan ik hem in een kist in mijn eigen huis (in de Imperial City) dumpen en er dan van verzekerd zijn dat hij bewaard blijft?

LUH-3417
Ja. En er is volgens mij wel een levelrange voor trainers idd.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 20:43
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 05-10-2006 @ 16:21 :
Ja. En er is volgens mij wel een levelrange voor trainers idd.
Zoals in Morrowind neem ik aan, daar was de security master in Balmora alleen voor de hogere rangen van de Thieves Guild.

Ik speel gek genoeg nu ff iets meer Morrowind dan Oblivion. Ben nu de forums erover aan het lezen en te kijken of ik alle hoeken en gaten heb gehad . En een fully enchanted daedric cuirass met alleen constant effect spells maken
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:37
Verwijderd
Ik heb alle guilds en de MQ uitgespeeld, .
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 05-10-2006 @ 13:27 :
Ze hebben je niet de guild uit geschopt omdat je per ongeluk iets pikte of iemand met een spell raakte? Ik kom ook wel eens mensen tegen die zeggen dat ze trainer zijn in het één of ander, maar die me nooit willen trainen. Ook als in, geen icoon om op te klikken. Misschien moet je binnen een bepaalde levelrange vallen voor sommige trainers?

Ik weet al wat het is, kennelijk zijn ze je niet bereid iets te leren als ze slapen of eten oid.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 15:36
Verwijderd
Luie ratten dat het zijn.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 20:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 26-09-2006 @ 15:54 :
en hoe zit het met de verschillende mods?
welke zijn goed en wat doen ze precies (betreft level scaling)?
De mods die ik gebruik:

-Where's my horse (geeft een quest waardoor je je paard terug kan vinden als je hem kwijt bent)
-PJS spells (geeft het spel een zooi nieuwe koopbare spells. Opgelet, de kracht van die dingen in ietswat inbalanced IMO)
- Quest award leveling (zorgt dat quest awards met je meelevelen, zodat je niet genaaid wordt als je quests vroeg in het spel doet.)
- Blood potions (geeft 100 % droprate bij kills zodat je bloodpotions kan maken)
-Drokk's vampire mod. Geniaal, werkelijk. Als je een vampier bent, is deze HEEL interessant. Je vampire skills levelen als je vaker bloed zuigt, je krijgt nieuwe major / minor skills als je verder levelt, je krijgt meer stats fortified als je meer bloed drinkt, sun shield als je net bloed gedronken hebt, je wordt ZWAKKER als je geen bloed drinkt, enz. Heeel relaxed.
- Frostcrag. (Geeft je een huis, met nogal wat leuke dingetjes, zoals een alchemie tafel, waar als je er in de buurt bent, je alcemy + 15 oid gaat. )

Het enige nadeel is bij sommige mods, dat ze draaien, waardoor je computer het heel zwaar kan krijgen, of oblivion een error kan krijgen. Gewoon reloaden
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 20:42
Verwijderd
Een artikel met 13 'essentiële' mods voor Oblivion:

http://www.pixelrage.ro/articles/13-...use/261,0.html

Zitten volgens mij wel een paar interessante tussen die niet zozeer de gameplay beïnvloeden dat je je schuldig hoeft te voelen. Ik ga er in ieder geval wel een stel installen.

LUH-3417 - Edit: Ohja, een link.

Laatst gewijzigd op 06-10-2006 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 20:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 06-10-2006 @ 21:42 :
Een artikel met 13 'essentiële' mods voor Oblivion:

http://www.pixelrage.ro/articles/13-...use/261,0.html

Zitten volgens mij wel een paar interessante tussen die niet zozeer de gameplay beïnvloeden dat je je schuldig hoeft te voelen. Ik ga er in ieder geval wel een stel installen.

LUH-3417 - Edit: Ohja, een link.
Die site geeft een error
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 20:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 06-10-2006 @ 21:52 :
Die site geeft een error
Nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 21:06
Verwijderd
Ja, hij doet soms wat raar. Ik gok dat het met die komma in de URL te maken heeft.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 19:43
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 06-10-2006 @ 22:06 :
Ja, hij doet soms wat raar. Ik gok dat het met die komma in de URL te maken heeft.

LUH-3417
Sommige zijn goed, maar andere zijn ietwat minder belangrijk. In totaal zouden ze Oblivion zeker beter hebben gemaakt.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 01:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
K-pax schreef op 07-10-2006 @ 20:43 :
Sommige zijn goed, maar andere zijn ietwat minder belangrijk. In totaal zouden ze Oblivion zeker beter hebben gemaakt.
Het probleem is dat oblivion nu al een computer killer is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 03:16
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 08-10-2006 @ 02:00 :
Het probleem is dat oblivion nu al een computer killer is.
haha ja, zeker true

Ik zet de mods er ook zelf niet in, pas als ik mijn nieuwe videokaart heb
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 11:37
Verwijderd
Hm. Ik heb een Radeon X1900XT en hij draait bij mij redelijk goed als ik alle dingen gewoon op maximaal zet. Behalve de self-shadows, want die gaat nogal vaak kapot, waardoor het achterhoofd van sommige mensen een schaduw werpt op hun eigen kin. Vrouwen met baarden.

Alleen in hele drukke buitengebieden met veel gras en bomen schokt hij soms wat, zeker als er een paar etterballen met me willen vechten. Verder draait hij altijd uitstekend. Maar op zich ben ik wel bereid om wat opties naar beneden te halen als het over het algemeen een stuk mooier wordt. 6x of 2x antialiasing merkt je toch niet zo heel hard.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 13:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 08-10-2006 @ 12:37 :
Hm. Ik heb een Radeon X1900XT en hij draait bij mij redelijk goed als ik alle dingen gewoon op maximaal zet. Behalve de self-shadows, want die gaat nogal vaak kapot, waardoor het achterhoofd van sommige mensen een schaduw werpt op hun eigen kin. Vrouwen met baarden.

Alleen in hele drukke buitengebieden met veel gras en bomen schokt hij soms wat, zeker als er een paar etterballen met me willen vechten. Verder draait hij altijd uitstekend. Maar op zich ben ik wel bereid om wat opties naar beneden te halen als het over het algemeen een stuk mooier wordt. 6x of 2x antialiasing merkt je toch niet zo heel hard.

LUH-3417
Ik werk zelf met de standaard opties, en ik heb eigenlijk nooit last van het spel. Alleen echt in bosgebieden wil het wel eens een beetje schokken, maar verder eigenlijk nooit. Totdat ik mods erbij ging halen, that is. Het probleem van de mods die ik gebruik is, dat ze een rate hebben van elke seconde meedraaien. Hierdoor moet het spel dus nog meer bewerkingen doen elke seconde, en als je dan een grassig gebied krijgt, met een oblivion gate, en een aantal monsters, dan gaat het wel fout. Tegenwoordig krijg ik ook vaker errors.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:17
Verwijderd
Hm. Ik heb een paar van die mods geprobeerd, maar ze bevielen me niet echt. Ik houd niet echt van een gekleurde 'elfen' kaart met Mac OS X Tiger iconen erop om het 'elf-achtiger' te maken. Vreemd?

Goed, ik heb een paar mods dus weer eraf gegooid zoals beschreven werd in de readme's, maar kennelijk zit er een hardnekkige tussen. Mijn HUD is namelijk veranderd:



De bovenste is de oude, en de onderste is wat ik nu opeens heb. Let erop hoe de health-, fatigue- en magicka-balkjes verneukt zijn waardoor het comfortabel genoeg onmogelijk is om te zien of ze nu vol zijn of niet, en let op het compas dat van mooi, stijlvol en klassiek veranderd is in het dashboard van een afgetrapte boodschappenwagen.

Ik heb geen idee welke mod dit gedaan zou hebben (ik gok BTmod), maar na wat vruchteloos gekloot, besloot ik Oblivion eraf te mieteren, evenals de overgebleven map 'Oblivion' (dik 600 MB) die kennelijk niet automatisch verwijderd wordt bij een de-install.

Na de boel opnieuw ingestalleerd te hebben, was mijn HUD nog steeds even verkloot als ervoor. We hebben hier te maken met een mod met doorzettingsvermogen.

Iemand enig idee hoe ik dit weer normaal kan maken zonder mijn computer te formatteren?

LUH-3417

Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 20:23.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:50
Verwijderd
Het is niet BTmod. Het is een van die dingen uit dat artikel.....ik heb hetzelfde. >< Die map mod doet het btw niet bij mij.

Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 20:54.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:16
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 06-10-2006 @ 21:42 :
Een artikel met 13 'essentiële' mods voor Oblivion:

http://www.pixelrage.ro/articles/13-...use/261,0.html

Zitten volgens mij wel een paar interessante tussen die niet zozeer de gameplay beïnvloeden dat je je schuldig hoeft te voelen. Ik ga er in ieder geval wel een stel installen.

LUH-3417 - Edit: Ohja, een link.
AANBIDDING.

(Ik ga dit snel testen)
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 08-10-2006 @ 21:17 :
Hm. Ik heb een paar van die mods geprobeerd, maar ze bevielen me niet echt. Ik houd niet echt van een gekleurde 'elfen' kaart met Mac OS X Tiger iconen erop om het 'elf-achtiger' te maken. Vreemd?

Goed, ik heb een paar mods dus weer eraf gegooid zoals beschreven werd in de readme's, maar kennelijk zit er een hardnekkige tussen. Mijn HUD is namelijk veranderd:

[afbeelding]

De bovenste is de oude, en de onderste is wat ik nu opeens heb. Let erop hoe de health-, fatigue- en magicka-balkjes verneukt zijn waardoor het comfortabel genoeg onmogelijk is om te zien of ze nu vol zijn of niet, en let op het compas dat van mooi, stijlvol en klassiek veranderd is in het dashboard van een afgetrapte boodschappenwagen.

Ik heb geen idee welke mod dit gedaan zou hebben (ik gok BTmod), maar na wat vruchteloos gekloot, besloot ik Oblivion eraf te mieteren, evenals de overgebleven map 'Oblivion' (dik 600 MB) die kennelijk niet automatisch verwijderd wordt bij een de-install.

Na de boel opnieuw ingestalleerd te hebben, was mijn HUD nog steeds even verkloot als ervoor. We hebben hier te maken met een mod met doorzettingsvermogen.

Iemand enig idee hoe ik dit weer normaal kan maken zonder mijn computer te formatteren?

LUH-3417
Je moet eerst via data files hem uitzetten. Als dit niet werkt het bestandje uit je data files verwijderen. Als dit niet werkt... moet je het met behulp van de ~ toets doen. Je kan dan iets intypen om de plugin uit te schakelen, maar ik heb GEEN idee hoe. Zoek even op drokk's vampire mod, in zijn readme staat de code voor zijn mod, misschien dat je daarmee verder komt.

Wat ook nog een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat de mod je plaatjes bestanden heeft aangepast ofzo :/

N.B. Vecht jij met je handen?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:49
Verwijderd
Hand to Hand Combat.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 22:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 08-10-2006 @ 22:49 :
Hand to Hand Combat.
Glass dagger. Pwnt hand to hand bigtime. Zeker met een coole enchantment erop
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 22:05
Verwijderd
Ik ben er al achter wat het is. het hoort kennelijk bij de Natural Environments Mod. Je moet een aantal bestanden uit door hem aangemaakte mappen wegflikkeren en dan doet hij weer normaal. Volgens mij vrijwel alles in data\textures\menus, maar verplaats ze even naar je bureaublad, test het dan en flikker ze pas weg als het goed werkt.

Ja, ik vecht met mijn handen. Het is nu (level 24) wat minder effectief dan in het begin, maar ik vind het suf om nu opeens een zwaard te pakken. Bovendien doet mijn summoned Dremora Lord het meeste hak- en slachtwerk. Maar het is wel handig. Als je genoeg mept, sla je de fatigue van de tegenstander leeg en valt hij telkens op de grond. Dan kun je hem pas echt goed afrossen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 22:16
Verwijderd
Glass dagger? Mehrunes' Razor.

Natural Environments? Damn, een paar dingen zijn wel tof. Ff zoeken welke het precies zijn dan maar.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 22:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 08-10-2006 @ 23:05 :
Ik ben er al achter wat het is. het hoort kennelijk bij de Natural Environments Mod. Je moet een aantal bestanden uit door hem aangemaakte mappen wegflikkeren en dan doet hij weer normaal. Volgens mij vrijwel alles in data\textures\menus, maar verplaats ze even naar je bureaublad, test het dan en flikker ze pas weg als het goed werkt.

Ja, ik vecht met mijn handen. Het is nu (level 24) wat minder effectief dan in het begin, maar ik vind het suf om nu opeens een zwaard te pakken. Bovendien doet mijn summoned Dremora Lord het meeste hak- en slachtwerk. Maar het is wel handig. Als je genoeg mept, sla je de fatigue van de tegenstander leeg en valt hij telkens op de grond. Dan kun je hem pas echt goed afrossen.

LUH-3417
Ah, mooi zo. Ik gebruik dit soort mods liever niet, aangezien a) het spel al mooi genoeg is en b) ik constant een grijzig scherm heb door mijn skill om te zien of er levende wezens in de buurt zijn.

Summoning. Hm. Ik vind die spells zo fucking duur, terwijl je er niet lang wat aan hebt. Ik gebruik liever een combinatie van pwnage spells en een glass dagger die enorme frostdamage doet. Mja, ik ben pas level 13 ofzo, aangezien ik me totaal niet richt op het levelen (dat probeer ik juist NIET te doen ) en me totaal niet bezig houd met de mainquest. (ik ben nu pas bij het stuk dat je een artifact moet vinden). Daarentegen heb ik wel al de guilds of uitgespeeld, of flink ermee bezig, ben ik een flink sterke vampier, enz. Dat vampier gedeelte dus als je drokk's vampire mod download.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 15:36
Verwijderd
Sommige combo's zijn echt ziek imba, eigenlijk.
Spoiler


Die dingen maken het spel dus echt gewoon veel te makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 18:17
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Die elven carthographers doet het niet . Hij verschijnt niet in mijn datafiles venster, en mijn map is nog altijd saai.

Als iemand het al getest heeft, zou die dan willen posten welke files het waren van natural environments?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 09-10-2006 @ 16:36 :
Sommige combo's zijn echt ziek imba, eigenlijk.
Spoiler


Die dingen maken het spel dus echt gewoon veel te makkelijk.
Skeleton key is helemaal niet zo geweldig. Er zitten namelijk nogal veel slechte kantjes aan. De + skill is namelijk geen fortified, waardoor als je 60 > skill in security hebt, je er gewoon niks bij krijgt. Verder wordt je training erin ZWAAR trager, omdat je volgens het spel 40 skill hoger hebt. Nogal een hoge prijs dus, die je moet betalen, voor iets wat in mijn ogen niet geweldig is. Bovendien is zo'n hoge + skill in security gay, aangezien je op die manier wel erg makkelijk een pwnage thief wordt.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:53
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 09-10-2006 @ 22:45 :
Skeleton key is helemaal niet zo geweldig. Er zitten namelijk nogal veel slechte kantjes aan. De + skill is namelijk geen fortified, waardoor als je 60 > skill in security hebt, je er gewoon niks bij krijgt. Verder wordt je training erin ZWAAR trager, omdat je volgens het spel 40 skill hoger hebt. Nogal een hoge prijs dus, die je moet betalen, voor iets wat in mijn ogen niet geweldig is. Bovendien is zo'n hoge + skill in security gay, aangezien je op die manier wel erg makkelijk een pwnage thief wordt.
I don't need no skeleton key, ik hbe gewoon een kickass 100 in security .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Meadow schreef op 09-10-2006 @ 22:53 :
I don't need no skeleton key, ik hbe gewoon een kickass 100 in security .
En ik ben bezig een kickass 100 security te halen, net als 100 sneak.

Maar mijn manier is ook gay, eigenlijk. Ik ben een vampier, waardoor ik 's nachts een invisibilty spell heb..
Manakosten: 0
Tijdsduur: Onbeperkt
Minor ability

Oftewel, dungeons enz zijn niet echt moeilijk, evenals thiefen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 12:05
Verwijderd
Mijn toverende figuur wordt steeds toffer. Het is fijn om te merken dat je toch wel echt beter wordt, ondanks dat alle vijanden ook sterker worden. Menselijke vijanden zijn eigenlijk al geen enkel probleem meer en zolang Ogre's niet met meer dan twee tegelijk komen, valt het ook wel te doen. En anders hebben we altijd nog een 60 Seconds Invisibility-spell om tactisch terug te trekken.

Ik heb alleen wel een probleem. Sommige spells die ik gekocht hebben kosten rond de 500 magicka om te casten, maar mijn manneke heeft maar 354 magicka. Intelligence is al 100 (102 met enchantment), ze is een high Elf en heeft The Mage als birthsign. Volgens mij krijg je bij levelups geen extra magicka, dus hoe moet ik ooit genoeg magicka krijgen voor Enemies Explode en Finger of the Mountain? Heel erg veel items dragen die me meer magicka geven, gaan werken met fortify magicka spells of is er nog een andere manier?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 12:35
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-10-2006 @ 13:05 :
Mijn toverende figuur wordt steeds toffer. Het is fijn om te merken dat je toch wel echt beter wordt, ondanks dat alle vijanden ook sterker worden. Menselijke vijanden zijn eigenlijk al geen enkel probleem meer en zolang Ogre's niet met meer dan twee tegelijk komen, valt het ook wel te doen. En anders hebben we altijd nog een 60 Seconds Invisibility-spell om tactisch terug te trekken.

Ik heb alleen wel een probleem. Sommige spells die ik gekocht hebben kosten rond de 500 magicka om te casten, maar mijn manneke heeft maar 354 magicka. Intelligence is al 100 (102 met enchantment), ze is een high Elf en heeft The Mage als birthsign. Volgens mij krijg je bij levelups geen extra magicka, dus hoe moet ik ooit genoeg magicka krijgen voor Enemies Explode en Finger of the Mountain? Heel erg veel items dragen die me meer magicka geven, gaan werken met fortify magicka spells of is er nog een andere manier?

LUH-3417
Niet fortify magicka, fortify intelligence
Ik zit op iets van 450 magicka geloof ik
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 11-10-2006 om 12:40.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 12:53
Verwijderd
Hm. Lastig. Ik wil die spell dan natuurlijk om de zoveel tijd casten. Ik heb een G15 keyboard met van die programmeerbare onzinknoppen, dus ik zou tegen hem kunnen zeggen dat hij om de twee minuten die spell cast, maar dan moet ik er wel een hotkey voor hebben. Is er een mogelijkheid om meer dan de voorgeschreven hotkeys te hebben?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 17:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Even dat je het weet; naarmate je een hogere skill hebt in destruction skill, neemt de mana die je nodig hebt voor alle destruction spells af. En zo voor alle dingen. Dus als je finger of the mountain te duur vind, probeer het type spell dat ie is te upgraden, dan wordt het vanzelf al goedkoper. Verder doet een leuke fortify intelligence ook wonderen.

Over de hotkeys, je kan 8 hotkeys instellen, dus doe er je voordeel mee. Verder kan je met de g15 (die heb ik ook) nog eens 18 extra hotkeys instellen. Hoeveel meer wil je er hebben?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 20:42
Verwijderd
Je kan er met de G15 zelfs 3x18 instellen, het enige probleem is dat je die hotkeys niet aan een spell kan binden, toch? Ik gebruik ze nu alleen om snel korte commando's als 'selecteer spell 4, cast, selecteer spell 8' te doen. Op 8 zit mijn healing spell die ik als standaard gebruik en door die hotkeys van de G15 kan ik dus met één druk een spell casten en weer terug zijn op de healing spell. Is er ook een manier om die hotkeys direct aan spells te linken? Dat zou geweldig zijn.

Ik heb trouwens ook een G15 hotkey gemaakt die alleen maar 'cast' doet, maar dan wel constant herhaald als hij één keer ingedrukt is. Handig als je heel graag level 100 in destruction wilt halen, maar geen zin hebt om zelf tweeduizend spells te casten. Gewoon aanzetten, boek lezen en een kwartier later weer eens kijken.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 16:34
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Even effectief als het welbekende knikker op de C-toets leggen toch, LUH?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 17:48
Verwijderd
Aye. Magie bestuderen is zwaar werk.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 18:32
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 12-10-2006 @ 17:34 :
Even effectief als het welbekende knikker op de C-toets leggen toch, LUH?
Guilty as charged

Maar met mijn computer kapot, word er weinig Oblivion gedaan. Morgen weet ik wat er mis is
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 09-10-2006 @ 19:17 :
Die elven carthographers doet het niet . Hij verschijnt niet in mijn datafiles venster, en mijn map is nog altijd saai.

Als iemand het al getest heeft, zou die dan willen posten welke files het waren van natural environments?
Dit was btw de HUD mod die erbij zit

5) To disable the HUD elements, remove all files from \Textures\menus\hud, \Textures\menus50\hud, and \Textures\menus80\hud
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 19:31
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 12-10-2006 @ 20:25 :
Dit was btw de HUD mod die erbij zit

5) To disable the HUD elements, remove all files from \Textures\menus\hud, \Textures\menus50\hud, and \Textures\menus80\hud
Dit is geheimtaal voor me... Zou je het willen proberen nog een keer uit te leggen, maar dan voor een leek ?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 21:08
Verwijderd
Sure. Ga naar de map waar je Oblivion hebt geinstalleerd (C:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion, waarschijnlijk). Ga naar Data, en vervolgens naar Textures. Daar staan een paar mappen, waaronder menus, menus50, en menus80. Klik op menus, vervolgens op hud, en verwijder daar alle bestanden. Bestanden van evt andere mods zou ik wel laten staan. Herhaal deze stappen voor de mappen menus50 en menus80.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 16:56
Verwijderd
WEet iemand hoe die mod heette waarbij je, als je goed genoeg sneakt etc, je van een achtervolger af kan komen (Door weg te rennen, hoekje om, terug in sneak mode)?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 18:28
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 12-10-2006 @ 22:08 :
Sure. Ga naar de map waar je Oblivion hebt geinstalleerd (C:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion, waarschijnlijk). Ga naar Data, en vervolgens naar Textures. Daar staan een paar mappen, waaronder menus, menus50, en menus80. Klik op menus, vervolgens op hud, en verwijder daar alle bestanden. Bestanden van evt andere mods zou ik wel laten staan. Herhaal deze stappen voor de mappen menus50 en menus80.
Doesn't work at all... Ik kan die hele mappen verwijderen, en niet alleen de huds en dan heb ik nog de oude map... Wat doe ik fout?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 19:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 13-10-2006 @ 17:56 :
WEet iemand hoe die mod heette waarbij je, als je goed genoeg sneakt etc, je van een achtervolger af kan komen (Door weg te rennen, hoekje om, terug in sneak mode)?
Beetje zinloze mod, vind ik. Je kan namelijk sowieso wel van achtervolgers af komen.

-Ren een stad uit. Guards, bijvoorbeeld, raken je dan kwijt.
- Gebruik een invisible spreuk.
- Ren gewoon constant weg.
-Ren een eind weg, zoek een donker stukje, en sneak.

Op al deze manieren kan je weg komen.

Indien je persé die mod wilt, zoek op google eens naar thief mods, dan zal je wel wat vinden.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 19:56
Verwijderd
Dit waren eigenlijk de files van Natural Environments, die je healthbar en compass veranderden.

Elven map heb ik gevonden op de officiele TES forums. Ben link ff kwijt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-10-2006 @ 20:49 :
-Ren een eind weg, zoek een donker stukje, en sneak.
Het doel van die mod is dus, dat dit kan. OP dit moment is het echter zo dat je op het persoonlijke GPS systeem van de NPC komt, waardoor ze achter je aan blijven zitten tot ze het zat zijn. Ik wil echter gewoon Waterfront in kunnen rennen, het water in duiken, sneaken, en ontsnapt zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 13-10-2006 @ 20:58 :
Het doel van die mod is dus, dat dit kan. OP dit moment is het echter zo dat je op het persoonlijke GPS systeem van de NPC komt, waardoor ze achter je aan blijven zitten tot ze het zat zijn. Ik wil echter gewoon Waterfront in kunnen rennen, het water in duiken, sneaken, en ontsnapt zijn.
Het lukt mij ook zonder die mod. Maar goed, dat kan ook liggen aan mijn 'no esp guards' mod, waardoor de guards dingen alleen op een bepaalde afstand horen / zien, enz. Een stuk relaxter, dus.

Mja, het probleem eraan is, dat als je dat kan, je alles wat je kan doen wat je wilt, en je zo weer kan hiden. Oftewel, als thief heb je het niet erg moeilijk meer. Maar goed, dat moet je voor jezelf beslissen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 16:37
Verwijderd
Ik heb een hoop mods die het realistischer maken, difficulty komt op 2e plaats.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 16:48
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Weg met realisme, go gameplay
Was Pacman realistisch?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games TES IV: Oblivion, deeltje III
Welgemeend
500 15-09-2006 21:56
Games TES IV: Oblivion, deel II
Not for Sale
500 01-05-2006 23:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.