Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2004, 08:34
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
stout! schreef op 28-08-2004 @ 17:41 :
Er is echter een verschil tussen mooi en aantrekkelijk (hoewel deze twee zeker met elkaar te maken vinden). Ik vind hem niet de allermooiste, maar hij is wel de enige met wie ik op dit moment in bed zou willen liggen.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Advertentie
Oud 31-08-2004, 08:48
iedje
iedje is offline
ik vind mn mannetje heel erg mooi! ben in eerste instantie wel op zn innerlijk gevallen maar toen ik em zag was ik nog blijer!

zn lichaam valt als eerste op en dat vind ik absoluut prachtig! maar ook zn in en in donkere volle haar en zn blauwe ogen... ach voor mij issie gewoon perfect
Oud 31-08-2004, 13:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2004 @ 13:49 :
En het is inderdaad niet onmogelijk voor die mensen om zich voort te planten, helaas gebeurt dat ook aan de lopende band. Ik was gisteravond in de kroeg ook nog weer getuige van hat walgelijke collectieve paringsritueel der inferieure specimen. Gatver!
Ar-ro-gant
Oud 31-08-2004, 22:42
Verwijderd
Ja natuurlijk vind ik hem mooi, alles aan hem vind ik mooi, dus dan zou ik hier alles op moeten gaan noemen. Maar vooral z'n gezicht, als hij heel blij en lief lacht.
Oud 31-08-2004, 22:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2004 @ 13:49 :
En het is inderdaad niet onmogelijk voor die mensen om zich voort te planten, helaas gebeurt dat ook aan de lopende band. Ik was gisteravond in de kroeg ook nog weer getuige van hat walgelijke collectieve paringsritueel der inferieure specimen. Gatver!
Ach man, hou toch eens op met die onzin.. gaat dat nou echt niet vervelen? Niet lullig bedoeld hoor.
Oud 01-09-2004, 08:53
_raquel_
Avatar van _raquel_
_raquel_ is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 27-08-2004 @ 01:03 :
Mensen die beweren dat alleen het innerlijk telt zijn zelf extreem lelijk, ze kijken maar over het uiterlijk heen omdat ze zelf niks te kiezen hebben.
Dit vind ik echt een gigantische onzinnige opmerking. Ik val ook op innerlijk. Een jongen hoeft niet knap te zijn, maar moet iets hebben waarvan je denk wow! Maar dat betekend echt niet dat ik super lelijk ben, want ik weet van andere dat ik dat niet ben!
__________________
You and me against the world
Oud 04-09-2004, 12:54
Verwijderd
Lijkt me duidelijk, anders zou het mijn vriend niet zijn. Ik moet me toch in meer-of-mindere mate aangetrokken voelen tot zijn uiterlijk, want ja, het oog wil ook wat.
Oud 04-09-2004, 12:57
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Selien schreef op 04-09-2004 @ 13:54 :
Lijkt me duidelijk, anders zou het mijn vriend niet zijn. Ik moet me toch in meer-of-mindere mate aangetrokken voelen tot zijn uiterlijk, want ja, het oog wil ook wat.
Agree.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 04-09-2004, 13:05
Verwijderd
Godsgruwelijk mooi vind ik hem. Ookal licht ie te snurken en te kwijlen met een vette snottebel uit zijn neus. Dus ja, misschien is ie we spuuglelijk en ben ik verblind door liefde.

Maar dat gezeik over lelijke mensen in dit topic.

Sommige mensen zijn helemaal niet zo lelijk maar hebben gewoon totaal geen stijl. Sommige mensen zijn eigenlijk superlelijk maar weten nu eenmaal wat meer van kleding en make up.

Goed, er zijn mensen die écht lelijk zijn, maar zoveel zijn dat er nu ook weer niet. En hoe dan ook blijft het een kwestie van smaak. Zo vind ik Tom Cruise nogal lelijk, terwijl ie toch boven een hoop meisjesbedden heeft gehangen.

En uiteindelijk worden we allemaal lelijk. Al vind ik oude mensen vaak een stuk mooier dan jonge mensen, maar dat heeft dus niets met de oppervlakkige uiterlijkheden te maken.
Oud 04-09-2004, 13:18
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ja, vooral haar bouw.
Oud 04-09-2004, 13:45
Kadaver
Kadaver is offline
Nee, een genetisch dieptepunt. Ik zou nog geen oude schoen naar haar gooien...
Oud 04-09-2004, 14:00
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
hij is mooi...

en er is iets met zijn uiterlijk wat niet te beschrijven is... Ik zie dat nooit bij Nederlandse jongens... (ja klinkt lekker vaag, sorry)
__________________
To eu zèn
Oud 04-09-2004, 14:08
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-08-2004 @ 00:50 :
Ik lach je uit als je 'n een of andere schimmelziekte aan je gezicht krijgt en hij je dan dumpt.
Oud 04-09-2004, 15:01
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
O ja, zeker
Alles aan hem is ongelooflijk mooi.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 04-09-2004, 15:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
duh natuurlijk.
Zijn ogen en zijn haar, zijn lieve buikje en zijn mooie lippen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-09-2004, 10:28
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2004 @ 13:49 :
Wat pertinent niet waar is, is de stelling dat je het uiterlijk als 'losstaand iets' zomaar kunt wegdenken als de rest maar 'voldoende' is.

En het is inderdaad niet onmogelijk voor die mensen om zich voort te planten, helaas gebeurt dat ook aan de lopende band. Ik was gisteravond in de kroeg ook nog weer getuige van hat walgelijke collectieve paringsritueel der inferieure specimen. Gatver!
Mensen doen het toch? Het lelijke uiterlijk wegdenken. Het lijkt mij duidelijk dat het dus kan.

Zolang de mooie mensen zich ook nog voortplanten zie ik je probleem niet echt.
Oud 05-09-2004, 11:32
Verwijderd
Nou..

Die jongen die ik leuk vind.. is heel mooi..

Hihi..

Hij heeft donker haar..
En donkere ogen..
En een mooie mond..
En een mooie stijl qua kleding..
Oud 05-09-2004, 11:33
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Sjah, mijn ex vond ik ontzettend knap, maar de manier waarop hij met me omsprong na een paar maanden, nee daar werd ik niet bepaald warm van. Ik voelde me niet bepaald gewensten dan is het een stuk minder fijn om intiem met zo iemand te zijn.

Mijn huidige vriend vind ik niet zo mooi als mijn ex, maar de manier waarop hij me vasthoudt als ik naast hem wakker word, de lieve dingen die hij zegt, de grapjes die hij maakt, dat zijn de dingen die ervoor zorgen dat ik bij iemand wil zijn en intiem met diegene wil zijn. Ik wil me veilig voelen bij iemand, dan kan ik me aan diegene blootgeven. En een leuke kop en een gespierde kont geven mij geen gevoel van veiligheid
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 05-09-2004, 12:45
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Vind je jouw vriendin mooi?
Wat is dit nou voor retorische vraag?!

Het meisje waar ik op verliefd ben, is knap. En dat is echt zo...!
Oud 05-09-2004, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 31-08-2004 @ 23:44 :
Ach man, hou toch eens op met die onzin.. gaat dat nou echt niet vervelen? Niet lullig bedoeld hoor.
Ja, ik kan best begrijpen dat jij het onzin vindt ja.

En het verveelt nog niet, bedankt voor je bezorgdheid.
Oud 05-09-2004, 23:09
Verwijderd
Mijn vriendin heeft een hele mooie witte zachte huid. En verder een heel mooi gezichtje met een neus, waarvan het puntje net iets te vroeg stopt, waardoor de imperfectie het juist zo perfect maakt. Ook is ze uitgerust met prachtige groene ogen, lang bruin haar en een heel klein spikkeltje op haar jukbeen. Och zo hemels heb ik het nog nooit gezien. En vertel me niets over het is een beginnende verliefdheid want na 2 jaar denk ik er nog precies hetzelfde over .
Oud 06-09-2004, 10:35
SRV
Avatar van SRV
SRV is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 26-08-2004 @ 23:21 :
Wel d'uh; ik neem aan dat er in elke relatie toch sprake moet zijn van seksuele aantrekkingskracht?
Dus ja, ik vind mn vriendin mooi.
Alles aan haar
__________________
wat is deze
Oud 06-09-2004, 13:02
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Natuurlijk hou ik van hem anders was het niet mijn vriend geweest en ja ik vind hem ook heel erg knap *trots is*
Oud 10-09-2004, 10:15
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
KleineTomaat schreef op 27-08-2004 @ 01:39 :
Allicht, ik wens niet wakker te worden naast een lelijkerd.
en als je nou heeel per ongeluk verliefd op haar word.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 10-09-2004, 10:17
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 06-09-2004 @ 00:09 :
Mijn vriendin heeft een hele mooie witte zachte huid. En verder een heel mooi gezichtje met een neus, waarvan het puntje net iets te vroeg stopt, waardoor de imperfectie het juist zo perfect maakt. Ook is ze uitgerust met prachtige groene ogen, lang bruin haar en een heel klein spikkeltje op haar jukbeen. Och zo hemels heb ik het nog nooit gezien. En vertel me niets over het is een beginnende verliefdheid want na 2 jaar denk ik er nog precies hetzelfde over .
jongens zijn zo schattig als ze verliefd zijn.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 10-09-2004, 10:27
All of Me
Avatar van All of Me
All of Me is offline
ik vind mijn meisje vet mooi :-)
dr hele uitstraling is zo mooi ze geeft een vet liefe indruk
ik vind dr ook vet knap qau gezich en lichaam !!
ze is geweldig !!
__________________
DREADS? ze laten zetten of bijwerken? www.yourdreads.tk
Oud 10-09-2004, 10:39
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 10-09-2004 @ 11:17 :
jongens zijn zo schattig als ze verliefd zijn.
jij weet niet waarom ;-)
__________________
Hetzij zo...
Oud 10-09-2004, 10:59
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 10-09-2004 @ 11:39 :
jij weet niet waarom ;-)
moet dat
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 10-09-2004, 16:24
All of Me
Avatar van All of Me
All of Me is offline
kant niet laten hoor ik moet nog een keer

Ze is vet mooi !!!
__________________
DREADS? ze laten zetten of bijwerken? www.yourdreads.tk
Oud 10-09-2004, 18:17
abandon17
Avatar van abandon17
abandon17 is offline
Mijn vriendje is echt super mooi echt waar, ik ken eigenlijk niemand die ik ooit heb ontmoet en zo knap was. Het staat gewoon allemaal zo goed haha dat was best een domme zin maar hij is gewoon echt mooi. Echt.
__________________
They turned their eyes away and went home to sleep
Oud 10-09-2004, 18:17
abandon17
Avatar van abandon17
abandon17 is offline
;-)
__________________
They turned their eyes away and went home to sleep
Oud 10-09-2004, 20:10
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Mijn vriend is ontzettend mooi. Vanaf het eerste moment dat ik hem door de deur zag wandelen, wist ik dat ik hem wou. Hij is zo mooi dat ik in eerste instantie verlegen bij hem werd. En dat ben ik echt nooit.
Hij heeft een ontzettend mooi hoofd en lichaam, met een groot litteken op zijn buik (L) en hij heeft een heel klein beetje scheef staande tanden,waardoor hij nog leuker wordt (ik hou van mooie mannen met kleine 'foutjes')
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 10-09-2004, 20:12
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 10-09-2004 @ 11:15 :
en als je nou heeel per ongeluk verliefd op haar word.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan niet verliefd worden op een lelijkerd. Al is hij nog zo aardig, als hij lelijk is, wordt hij een goede vriend van mij en niets meer. Ik kan gewoon niet zoenen met een ontzettend lelijke jongen.
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 12-09-2004, 14:40
Cruz
Cruz is offline
Hij is echt de mooiste/apartste jongen die ik ooit gezien heb. Zijn hele lichaamshouding, zijn ogen, zijn glimlach... Ik verbaas me vaak over hoe mooi ik hem vind! Soms word ik er bang van, want ik wil niet dat andere meisjes hem net zo mooi vinden als ik Ik weet wat die ogen en die lippen met je kunnen doen! Ik kan me gewoon werkelijk niet voorstellen dat je niet verliefd op hem bent als je hem kent
__________________
What Goes Around Comes Around
Oud 12-09-2004, 14:40
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Ik vind hem echt zo onwijs goddelijk & sexy, mooi is echt een understatement..

bijna een belediging
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Oud 12-09-2004, 14:44
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ja. Hij heeft precies het uiterlijk wat ik het liefst bij een jongen heb.
Oud 12-09-2004, 18:56
Verwijderd
jah
hij is niet zo oppervlakkig knap zoals de meeste fotomodellend oid.. (niet dat die zo verkeerd zijn...) maar hij heeft gewoon iets
hij heeft echt iets heel liefs ....

naja ik kan wel gaan zegen wat ik allemaal zo mooi/leuk aan hem vindt, maar ik vind hem dus wel knap, maar meer aantrekkelijk
Oud 12-09-2004, 19:05
b2k_lay_d
b2k_lay_d is offline
vroeger ging ik voor de mooie jongens...maar allemaal *bijna* waren players

en ik heb nu een vriend...ik heb hem gezien in het echt en d8: hmm mwoah niet super
maar ik ken zijn innerlijk nu....super perfect..hij denkt zelfde als mij in alles enzo...en romantisch is hij...hij kan goed tekenen . hij is mooi ja zijn innerlijk

zijn uiterlijk is nu beter zeg
ik heb een foto van hem en MOOOOOOOOOOOOOI
[hij moest t land uit snap je dus ik zie hem nu via cam of foto ]
en zijn body is moooi...mooie buik gespierd en armen...
hes fine from tha inside &nd outside

ik zou hem zelfs niet ruilen voor de mooiste man van de wereld...
Oud 12-09-2004, 19:30
Verwijderd
er is tog iets mis met je als je je eigen vriend of vriendin niet knap vind
Oud 12-09-2004, 20:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ach, wat is mooi.
Ik heb knappe vriendinnen gehad. En minder knappe. Maar ik moet iemand wel MOOI vinden. Maar dat is dus gewoon.... hoe iemand is!
Oud 12-09-2004, 20:28
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
NARE MAN,

Kan je misschien eens ophouden met van die opmerkingen maken die nergens over gaan en nergens op slaan. Please...
Oud 12-09-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-09-2004 @ 21:28 :
NARE MAN,

Kan je misschien eens ophouden met van die opmerkingen maken die nergens over gaan en nergens op slaan. Please...
Oud 12-09-2004, 20:33
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik zat er op te wachten

Maar lees even de rest van de thread. Meer mensen ergeren zich aan zijn opmerking. Echt niet alleen ik. Zijn wel allemaal moraalridders? Gezellig dan...
Oud 12-09-2004, 21:05
Verwijderd
Ja, dus als jullie nu eens allemaal ophouden met moraalridderige reacties te geven, en eens gezond lachen om de geniale opmerking van nare meneer kunnen we rustig doorgaan met het topic.
Oud 12-09-2004, 22:38
Mrij
Mrij is offline
Jeps...
Oud 14-09-2004, 18:45
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-09-2004 @ 21:33 :
Ik zat er op te wachten

Maar lees even de rest van de thread. Meer mensen ergeren zich aan zijn opmerking. Echt niet alleen ik. Zijn wel allemaal moraalridders? Gezellig dan...
Ik vond eigenlijk de opmerkingen van Nare Man nog het meest interessant in het hele topic. Misschien is het meer dat er mensen niet open staan voor deze manier van redeneren. Daar komt het gevoel van medelijden naar boven wat mensen van dieren onderscheidt.
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Oud 14-09-2004, 19:17
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:


Maar dat is ook onwenselijk. Inferieur materiaal blijft zo in de genenpoel, terwijl het de bedoeling is dat die veredeld wordt. In de natuur planten de zwakste exemplaren zich ook minder of zelfs niet voort. Dat domme en lelijke mensen 'iemand hebben' is de reden dat er zoveel domme mensen bestaan.
Er zijn vrij weinig mensen die niet inferieur zijn in een bepaald opzicht. Als ik op uiterlijk zou gaan selecteren zou ik jou ook uitselecteren (mijzelf ook).

Dat is wel jammer he, dan kan je niet genieten van al die mooie meisjes

Stel dat een leuk meisje jou liever wil dan al die knappe jongens, dan selecteert ze nog steeds superieur materiaal alleen maybe niet op basis van uiterlijk.

Het gaat om het totaalplaatje.
Oud 14-09-2004, 23:41
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ja, KEI-mooi.

Oud 14-09-2004, 23:47
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Daar komt het gevoel van medelijden naar boven wat mensen van dieren onderscheidt.
Nou, ik zou dat waar jij op wijst geen medelijden willen noemen. Meer het besef dat niet alles 'wat je hormonen je ingeven misschien goed is.

Wij kunnen als mens boven onze hormonen, onze instincten staan... EN DAT IS MAAR GOED OOK
Oud 14-09-2004, 23:59
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Mijn huidige love-subject vind ik niet alleen erg mooi maar ook bestwel knap (dat zijn nl. verschillende dingen!)

Dan....

nare man,

Naar mijn mening moet je, als je een bepaalde mening of visie hebt, daar onafhankelijk van je eigen situatie naar kijken. Of je nou aan de goede kant van de streep zit, of niet....

Dus vraag ik me af. Als jij nou minder lekker ZOU zijn, zou je dit dan ook allemaal roepen?

Dan:

Je had het over veredeling. Maar is daar niet voor nodig dat BETERE mensen (wat dat dan moge zijn) meer kids krijgen dan MINDERE mensen?

Dus moeten die BETERE mensen dan maar kids maken, ook buiten hun relatie? Om zo hun genen meer te verspreiden. Net als in de natuur? Streef je dat echt na?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41
Verhalen & Gedichten 10 gedichten, welke vinden jullie het beste ?? asjeblieft stem
nestosyl
3 08-10-2004 13:51
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
ARTistiek Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen.
elsbizkit
17 09-11-2001 13:12
ARTistiek Vuur (verhaal)
4 09-07-2001 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.