Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 20:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
Anneee schreef op 19-10-2003 @ 14:23:
Gelukkig maar. 58 kilo bij 1m80 is weinig hoor!
Idd. Vriendin van me is 1,82 meter met 64 kg en die is al hartstikke mager... heeft ook totaal geen heupen.. vind ik persoonlijk ook niet echt mooi.
Oud 20-10-2003, 07:13
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 19-10-2003 @ 14:23:
Gelukkig maar. 58 kilo bij 1m80 is weinig hoor!
te weinig.
Oud 20-10-2003, 08:09
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik wil gaan hardlopen, maar het is buiten een beetje koud. Stomme vraag misschien, maar wat doen jullie (degene die hardlopen) aan met dit koude weer, want ik weet even niet wat handig is
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Oud 20-10-2003, 10:14
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ben erg afgevallen weer (onze weegschaal is nogal onnauwkeurig, maar ik zit iig weer onder de 60 kilo).
Gewoon eten als ik honger heb, en dan niet teveel.
Daardoor sla ik ook af en toe een maaltijd over, maar dat gaat eigenlijk redelijk goed.
Ik snoep wel minder, maar niet nooit. Eigenlijk bevalt het me wel zo, genoeg energie en ben niet snel trillerig of wat. (moet ik wel genoeg blijven bewegen, anders helpt het nog niks natuurlijk )

Succes nog allemaal!

edit: ik moet min. 54 kilo blijven wegen om op een gezond gewicht te blijven en max 73. Dat is wel te doen dus.
__________________

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 10:16.
Oud 20-10-2003, 10:15
Verwijderd
Een maaltijd overslaan is nooit goed...
Oud 20-10-2003, 10:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-10-2003 @ 11:15:
Een maaltijd overslaan is nooit goed...
soms heb ik gewoon echt geen honger, en dan eet ik tussendoor misschien nog een cracker ofzo voor de volgende maaltijd, maar eten terwijl m'n hoofd er niet naar staat vind ik niet fijn.
__________________
Oud 20-10-2003, 10:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 20-10-2003 @ 09:09:
ik wil gaan hardlopen, maar het is buiten een beetje koud. Stomme vraag misschien, maar wat doen jullie (degene die hardlopen) aan met dit koude weer, want ik weet even niet wat handig is
een trainingspak of een lange sportbroek met een trui of een vestje, ik zou iig iets aandoen waar je wat van uit kan doen als je het warm krijgt. Begin bijvoorbeeld met een trainingsbroek en een vestje en als je het dan warm krijgt dan doe je dat vestje uit en knoop je het rond bijvoorbeeld.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-10-2003, 10:24
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 20-10-2003 @ 11:18:
soms heb ik gewoon echt geen honger, en dan eet ik tussendoor misschien nog een cracker ofzo voor de volgende maaltijd, maar eten terwijl m'n hoofd er niet naar staat vind ik niet fijn.
Als je iig maar iets eet... Je moet ook niet tegen je zin in eten, das idd ook niet goed en niet fijn...maar let er wel op dat je voldoende en regelmatig eet ajb...
Oud 20-10-2003, 10:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-10-2003 @ 11:24:
Als je iig maar iets eet... Je moet ook niet tegen je zin in eten, das idd ook niet goed en niet fijn...maar let er wel op dat je voldoende en regelmatig eet ajb...
dat komt wel goed.
__________________
Oud 20-10-2003, 10:45
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Voor hardlopen doe ik een lange dansbroek aan en een t-shirt met een sportjasje erover ...

Toch snap ik niet hoe sommigen van jullie zo snel afvallen... lukt mij nooit ... Niet dat het snel hoeft maar ik heb het idee dat het bij mij extreem langzaam gaat.
__________________
*Doe lief*
Oud 20-10-2003, 10:58
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 20-10-2003 @ 11:45:
Toch snap ik niet hoe sommigen van jullie zo snel afvallen... lukt mij nooit ... Niet dat het snel hoeft maar ik heb het idee dat het bij mij extreem langzaam gaat.
gaat het bij mij ook hoor (gemiddeld 2 ons per week) ik vind het eigenlijk helemaal niet erg, want hoe langzamer het gaat, hoe meer kans je hebt dat de kilo's er ook werkelijk af blijven en zolang ik van de zomer maar een beetje rond mijn streefgewicht zit vind ik het best.

ik ga dan inderdaad maar joggen in een lange warme trainingsbroek en een vest met daaronder een truitje dat minder warm is, maar met 9 graden zie ik mezelf nog niet echt in een t-shirtje joggen met mijn vestje rond mijn middel
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Oud 20-10-2003, 15:42
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Anneee schreef op 15-10-2003 @ 07:59:
Nou. Nog 1 kilo en ik zit op mijn streefgewicht van 2 jaar geleden. Maar nog steeds een erg gezond gewicht, so don't worry.

Maar je weet, dat een gezond gewicht nog niet hoeft te betekenen, dat je eetgedrag ook gezond is....toch?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 20-10-2003, 17:38
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
slechte dag wel

shame on me, heb gemact wel voor de eerste keer sinds tijden... beter 1x in een half jaar zondigen dan elke week toch??

maar ook chocola gegeten en nou ja, ach. gewoon niet zo'n goed gevoel over vandaag. maar morgen is er weer een dag

wel een half uur gelopen vandaag
Oud 20-10-2003, 17:57
pechvogel
pechvogel is offline
Ik sla ook wleens een maaltijd over... dan val je wel lekker snel af.. en het komt er bij mij gelukkig ook nie snel aan . Ik kan alleen nie sporten, omdat ik reuma heb... dus dan gaat het wel langzamer..
Maja 58 kilo vind ik een mooi gewicht.. ik weeg nu 63, ik ben nie dik, maar bij 58 kilo heb ik een heel mooi figuur.. en dat is mijn bedoeling!
Gisteren kwam me broertje aanzetten met heel veel snoep, ik kan het moeilijk weggaan gooien! Maar ik baal er wel van dta ik het gekregen heb! Dan lukt afvallen nooit!
xxxxx
Oud 20-10-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
pechvogel schreef op 20-10-2003 @ 18:57:
Ik sla ook wleens een maaltijd over... dan val je wel lekker snel af.. en het komt er bij mij gelukkig ook nie snel aan . Ik kan alleen nie sporten, omdat ik reuma heb... dus dan gaat het wel langzamer..
Maja 58 kilo vind ik een mooi gewicht.. ik weeg nu 63, ik ben nie dik, maar bij 58 kilo heb ik een heel mooi figuur.. en dat is mijn bedoeling!
Gisteren kwam me broertje aanzetten met heel veel snoep, ik kan het moeilijk weggaan gooien! Maar ik baal er wel van dta ik het gekregen heb! Dan lukt afvallen nooit!
xxxxx
Een maaltijd overslaan is slecht. En 58 kilo bij 1m80 is (te) weinig.

Misschien kun je niet echt sporten, maar fietsen en wandelen gaat dat wel? Ik kan ook niet sporten (ook ivm reuma), maar fietsen/wandelen gaat over het algemeen nog wel...dus doe ik dat zo nu en dan maar.
Oud 20-10-2003, 18:19
Kippetje
Avatar van Kippetje
Kippetje is offline
Ik weeg momenteel 67 kg bij 1.82 en vond het eigenlijk een beetje teveel altijd. Dus ik altijd lijnen enzo en toen hoorde ik laatst dat ik een vetpercentage van 18.7 had. Iets te weinig dus eigenlijk. So what am I complaining?! Maar ja, ik vind het fijn om met de lijn bezig te zijn, dat gevoel van controle hebben. Afvallen hoef ik niet meer, liever op hetzelfde gewicht blijven. Wat een omslag in mijn hele lijn-leventje
__________________
We all share the same air
Oud 20-10-2003, 20:49
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Pff goed ik heb vandaag in iedergeval weer eens hard gelopen, hiep hoi .

De laatste tijd was ik heel erg gestressed enzo dus ik kon hetecht niet opbrengen om gezond te leven maar ik ga mijn best weer doen!
__________________
*Doe lief*
Oud 20-10-2003, 22:21
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 20-10-2003 @ 16:42:
Maar je weet, dat een gezond gewicht nog niet hoeft te betekenen, dat je eetgedrag ook gezond is....toch?
Mijn eetgedrag is ook niet gezond, dat geef ik toe. Maar dat komt wel weer goed, ik doe het niet met voorbedachte rade, ik eet gewoon slecht de laatste tijd. Verliefd zijn...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 21-10-2003, 07:00
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ok, de broek die ik nu aanheb is een broek die ik te klein gekocht had (was geen andere maat meer). Hij zit dus een beetje strak. een tijdje geleden kon ik er wél in, daar ga ik dus weer even voor .
__________________
*Doe lief*
Oud 21-10-2003, 12:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij gaat het echt slecht met lijnen (sorry wishfuldreaming ). Tis nu vakantie bij mij en ik ben bij mn vader en zaterdag zijn we al uit eten geweest bij de Griek, zondag wel goed gegeten maar wel beetje veel chips. Gister zijn we (tot overmaat van ramp) bij de Mac Donalds wezen eten Was wel lekker overigens dus ik heb er iig wel van genoten.

De rest van de week ga ik mn best doen om gezond te eten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-10-2003, 15:11
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-10-2003 @ 13:51:
Bij mij gaat het echt slecht met lijnen (sorry wishfuldreaming ). Tis nu vakantie bij mij en ik ben bij mn vader en zaterdag zijn we al uit eten geweest bij de Griek, zondag wel goed gegeten maar wel beetje veel chips. Gister zijn we (tot overmaat van ramp) bij de Mac Donalds wezen eten Was wel lekker overigens dus ik heb er iig wel van genoten.

De rest van de week ga ik mn best doen om gezond te eten.
Achja , je doet je best

Bij mij gaat het...voorgeenmeter
Oud 21-10-2003, 16:25
Mara
Mara is offline
Het enige wat ik elke dag neem is een heel dun plakje koek, maar ik kan ff niet op de naam komen Er zit wel banketbakkersspijs in, maar zo'n stuk is zeg maar 6 cm breed en 1 cm dik.. ik snij dan 0,5 cm af.. dus is opzich niet eens heel veel, maar ik geniet er gewoon heel veel van en dan is 't weer goed

Dit doe ik nu ook met m'n andere eten, ik at altijd heel snel, maar nu heel langzaam zodat ik ervan geniet.
Ik at altijd snel omdat eten voor mij echt een vijand is.. en ik had zoiets van 'snel weg met die rotzooi' en wou er ook geen tijd aan besteden. Nu neem ik er de tijd voor en m'n dieet gaat ook veel beter

Vandaag is 't enige wat ik niet mocht hebben 1 snoepje uit een rol snoep (leve de mannelijke klasgenoten die aan zo'n machine gaan hangen zodat 't er gratis uitvalt ).

De laatste paar dagen gaat 't dus echt goed, ben ik blij mee Daarvoor ging 't 2/3 dagen wat minder, nam ik elke dag plak cake.. die had ik zelf gebakken en dan kan ik er echt niet vanaf blijven Geen cakes meer bakken dus

@WishfulDreaming: Je zal wel weer een verslag willen? Hij komt eraan iig
Oud 21-10-2003, 18:25
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Toppie dat het goed gaat

En haha, ja eigenlijk moet ik wel iets korts hebben maarja is elke week niet een beetje overbodig vraag ik me dan af
Oud 21-10-2003, 18:52
Mara
Mara is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 21-10-2003 @ 19:25:
Toppie dat het goed gaat

En haha, ja eigenlijk moet ik wel iets korts hebben maarja is elke week niet een beetje overbodig vraag ik me dan af
Hmz ja hij staat nog in m'n outlook, heb 'm nog niet verzonden... kan anders ook wel volgende week? Wat jou maar uitkomt
Oud 21-10-2003, 18:58
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Neejoh haha stuur maar

ff kijken hoe het gaat inderdaad

maar het lijkt me juist vervelend voor jullie als je elke week zo'n verslagje moet schrijven
Oud 21-10-2003, 19:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 21-10-2003 @ 19:58:
Neejoh haha stuur maar

ff kijken hoe het gaat inderdaad

maar het lijkt me juist vervelend voor jullie als je elke week zo'n verslagje moet schrijven
Is helemaal niet vervelend joh, je moet toch ergens aan merken dat we jou helpen met je pws. En het is alleen maar een kort verslagje van hoe het ging en of je afgevallen bent of niet toch? Die vragenlijst was toch maar eenmalig?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-10-2003, 19:38
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-10-2003 @ 20:34:
Is helemaal niet vervelend joh, je moet toch ergens aan merken dat we jou helpen met je pws. En het is alleen maar een kort verslagje van hoe het ging en of je afgevallen bent of niet toch? Die vragenlijst was toch maar eenmalig?
Ja idd

Gewoon zoiets als: Deze week ging matig, veel gesnoept, maar ook veel gesport, halve kilo eraf.

Maar dan iets uitgebreider


En ik vind jullie echt ontzettend vervelend. De nietsporters vallen het meest af geloof ik
Oud 21-10-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 21-10-2003 @ 20:38:
Ja idd

Gewoon zoiets als: Deze week ging matig, veel gesnoept, maar ook veel gesport, halve kilo eraf.

Maar dan iets uitgebreider


En ik vind jullie echt ontzettend vervelend. De nietsporters vallen het meest af geloof ik
Lang leven het niet sporten dan maar hè?
Oud 21-10-2003, 20:48
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Is het eigenlijk altijd zo dat als je brede heupen hebt (van jezelf) dat je bovenbenen dan ook breder zijn?

Want ik vind die van mij eigenlijk wat te dik, maar weet niet of dat nou bij m'n bouw hoort of dat ik er wat aan kan doen (heb dus brede heupen).

Voorlopig wil ik proberen om minstens 2.5 kilo af te vallen, zodat ik tegen de 60 aanzit (ben 1.79/1.80 m).
Oud 22-10-2003, 06:30
Verwijderd
@Wishful: Ik ga vanmiddag/-avond naar m'n ouders, dan zal ik me ff wegen en een verslagje mailen (hoewel ik niet super veel boeiends te vertellen heb ).
Oud 22-10-2003, 09:00
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Anneee schreef op 20-10-2003 @ 23:21:
Mijn eetgedrag is ook niet gezond, dat geef ik toe. Maar dat komt wel weer goed, ik doe het niet met voorbedachte rade, ik eet gewoon slecht de laatste tijd. Verliefd zijn...
Dat kan gebeuren, slechter eten door omstandigheden, maar probeer wel goed voor jezelf te zorgen; eten enzo, best belangrijk!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 22-10-2003, 15:49
Orchid
Avatar van Orchid
Orchid is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 21-10-2003 @ 21:48:
Is het eigenlijk altijd zo dat als je brede heupen hebt (van jezelf) dat je bovenbenen dan ook breder zijn?

Want ik vind die van mij eigenlijk wat te dik, maar weet niet of dat nou bij m'n bouw hoort of dat ik er wat aan kan doen (heb dus brede heupen).

Voorlopig wil ik proberen om minstens 2.5 kilo af te vallen, zodat ik tegen de 60 aanzit (ben 1.79/1.80 m).
Same here. Tenminste, van die heupen en benen. Het lijkt me ook wel logisch. En spillebenen onder brede heupen vind ik helemaal niet mooi. Bij anderen.
__________________
Because the holes in my soul host no thrill.
Oud 23-10-2003, 16:29
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
*chagerijnig*

voel me super lomp en t lijnen gaat ook voor geen meter
Oud 23-10-2003, 16:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Lieve kinders, ik vind het heel goed dat jullie zo heerlijk aan het lijnen zijn, maar ik kap ermee :\ Ik kan het echt niet. Stom ja
Oud 23-10-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-10-2003 @ 17:30:
Stom ja
Waarom stom?
Oud 23-10-2003, 16:53
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
Wat kan je eten als je iets zoets wil, dat toch gezond is? Zijn dadels bijvoorbeeld gezond?
Oud 23-10-2003, 16:59
Verwijderd
Citaat:
liesbethlykke schreef op 23-10-2003 @ 17:53:
Wat kan je eten als je iets zoets wil, dat toch gezond is? Zijn dadels bijvoorbeeld gezond?
Fruit, rozijnen, ontbijtkoek, ...

Van dadels heb ik geen verstand.
Oud 23-10-2003, 18:23
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-10-2003 @ 17:35:
Waarom stom?
Omdat ik jullie laat lijnen terwijl ik het zelf niet kan

Maar ik ben even in discussie met mezelf erover
Oud 23-10-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-10-2003 @ 19:23:
Omdat ik jullie laat lijnen terwijl ik het zelf niet kan

Maar ik ben even in discussie met mezelf erover
Waarom zou dat stom zijn.

Komen 'jullie' eruit?
Oud 23-10-2003, 18:46
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-10-2003 @ 19:28:
Waarom zou dat stom zijn.

Komen 'jullie' eruit?
omdat jullie iets verschrikkelijks moeten doorstaan () en ik op mn luie reet zit.

Ja, we zijn tot de conclusie gekomen dat we geen stap verder zijn gekomen
eigenlijk zit ik aan een eetstoornis te denken, maar 1. ik mag zelf geen diagnose stellen (zie FA's topic ) en 2. weet ik eigenlijk geen 2e zin die ik wou zeggen maar ik moest dit eigenlijk gewoon even kwijt
Oud 23-10-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-10-2003 @ 19:46:
omdat jullie iets verschrikkelijks moeten doorstaan () en ik op mn luie reet zit.

Ja, we zijn tot de conclusie gekomen dat we geen stap verder zijn gekomen
eigenlijk zit ik aan een eetstoornis te denken, maar 1. ik mag zelf geen diagnose stellen (zie FA's topic ) en 2. weet ik eigenlijk geen 2e zin die ik wou zeggen maar ik moest dit eigenlijk gewoon even kwijt
Ik zit ook op m'n luie reet.

Jij een eetstoornis? Hoezo denk je daar aan dan?
Oud 23-10-2003, 18:56
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-10-2003 @ 19:55:
Ik zit ook op m'n luie reet.

Jij een eetstoornis? Hoezo denk je daar aan dan?
Oja Maar jij moet moeite doen om van eten af te blijven?

omdat ik eet en eet en eet en eet en me schuldig voel en daardoor nog meer ga eten en het maar zo door blijft gaan. kan alleen maar aan eten denken. en ik kan mezelf niet tegenhouden als ik zin heb in iets lekkers
Maarja het zal dus wel nonsens zijn

nog een edit: nu heb ik het dus niet over anorexia of boulimia ofzo, ik kots het niet uit verder..
Oud 23-10-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-10-2003 @ 19:56:
Oja Maar jij moet moeite doen om van eten af te blijven?

omdat ik eet en eet en eet en eet en me schuldig voel en daardoor nog meer ga eten en het maar zo door blijft gaan. kan alleen maar aan eten denken. en ik kan mezelf niet tegenhouden als ik zin heb in iets lekkers
Maarja het zal dus wel nonsens zijn
Ach, daar word ik sterk van.

Waarom zal het nonsens zijn? Overleg anders een keertje met je huisarts? Misschien heeft hij tips ed en/of kan hij je doorverwijzen naar een diëtiste?
Oud 23-10-2003, 19:01
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-10-2003 @ 19:58:
Ach, daar word ik sterk van.

Waarom zal het nonsens zijn? Overleg anders een keertje met je huisarts? Misschien heeft hij tips ed en/of kan hij je doorverwijzen naar een diëtiste?
ik haat mijn huisarts lichtelijk.. vorige keer toen we over mn gewicht begonnen (toen was mn ma erbij) begon die: gewoon minder eten. Ja haha. En ik ga in janken uitbarsten als ik het erover moet hebben :/

maar nu ga ik gtst kijken
Oud 23-10-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-10-2003 @ 20:01:
ik haat mijn huisarts lichtelijk.. vorige keer toen we over mn gewicht begonnen (toen was mn ma erbij) begon die: gewoon minder eten. Ja haha. En ik ga in janken uitbarsten als ik het erover moet hebben :/
Waarom neem je dan geen andere huisarts...? Of je zegt alleen dat je doorverwezen wilt worden naar een dietiste? En waarom zou je niet mogen huilen? Das geen schande. 'k zou het zeker niet alleen omdat huilen laten het er met iemand over te hebben. (Mensen als jouw huisarts moet je btw laten kletsen, die zijn het niet waard om je rot over te voelen.)
Oud 23-10-2003, 19:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-10-2003 @ 20:05:
Waarom neem je dan geen andere huisarts...? Of je zegt alleen dat je doorverwezen wilt worden naar een dietiste? En waarom zou je niet mogen huilen? Das geen schande. 'k zou het zeker niet alleen omdat huilen laten het er met iemand over te hebben. (Mensen als jouw huisarts moet je btw laten kletsen, die zijn het niet waard om je rot over te voelen.)
Ik vind het gewoon heel moeilijk om erover te praten, met wie dan ook

En nu moeten we maar even stoppen met offtopic gaan We moeten het goede voorbeeld geven


Oja, om nog even verder het slechte voorbeeld te geven: ja, dat stuk chocola van net was lekker.
Oud 23-10-2003, 20:18
Mara
Mara is offline
@Wishful: Ik heb precies 't zelfde, heb ook wel 's aan een eetstoornis gedacht, maar heb geen zin om naar de dokter te gaan. Voornamelijk omdat m'n ma 't dan te weten komt en de reacties zijn dan weer heerlijk...

Nu gaat 't gelukkig weer tijdje goed, alhoewel ik gister vreetdag had (altijd de woensdag nadat ik laatste pil van de strip heb gehad... maandags laatste, woensdag vreetdag ) Maar heb me redelijk ingehouden in vergelijking met 'normale' vreetbuien
Oud 23-10-2003, 20:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij gaat het de laatste twee of drie dagen wel weer beter. Na de Griek en de Mac hebben we de laatste dagen weer gewoon thuisgegeten en ik ben van de chips afgebleven. Momenteel ben ik verslaafd aan maria koekjes maar volgens mij zijn die helemaal niet zo heel erg ongezond (ik probeer er niet meer dan twee op een dag te eten en dat lukt aardig)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-10-2003, 22:30
Verwijderd
Wow ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen
Ik wil zelf ook heel graag wat van m'n gewicht af, zeker nu er de laatste tijd een beetje veel is bijgekomen eerlijk gezegd... Ik weeg 65 kilo bij 1.73 m., niet overdreven veel, maar ik wil graag terug naar de 60. Ik kom altijd wel iets aan als het weer wat kouder wordt, maar in de zomervakantie zat ik nog op 62 Ik heb eigenlijk nog nooit echt aan lijnen gedaan en heb dus ook geen idee wat (niet) goed is. Hebben jullie wat tips? Ik sport in ieder geval genoeg, maar m'n eetgedrag is niet echt gezond. Ik eet altijd veel te veel koekjes enzo...
Oud 24-10-2003, 12:51
shut*up
shut*up is offline
grr... ik ben ook al zo'n 3 weken aan het lijnen, tenminste, niet teveel eten, niet teveel tussendoortjes nemen en veeeel sporten ( ga zo'n 4 keer in de week joggen en nog een keertje skeeleren ) en vandaag ging ik op de weegschaal staan en toen was ik een kilo zwaarder dan 3 weken geleden ... Nu weet ik wel dat spieren zwaarder zijn dan vet enzo maar kvind dit toch niet echt bemoedigend... Krijg nu echt de neiging om naar de Mac te gaan en me helemaal vol te vreten en nooit meer te bewegen...

( maar doe t toch maar niet..! )
__________________
zo, ik heb een sig
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid atkins, goed??
noewkie
21 02-05-2005 16:27
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic # 18
Verwijderd
468 19-01-2004 19:22
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #11!
Snufje
277 26-05-2003 12:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.