Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom in hemelsnaam prive? ik weet niet hoor, maar het gaat gewoon om 'die marokkanen die dit hebben gedaan', het was geen 'gewoon ontolerante nederlander' bij Pim Fortuyn ging het gelijk over al die milieuactivisten etc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
danwel een sekte Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 16:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik krijg hier het nadeel van de twijfel
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik begin een beetje moe te worden van veel mensen hier. Iedereen blijft om de een of andere reden de islam verdedigen. Waarom ziet men nu niet eindelijk een keer in dat dat niet meer kan. Ik wil helemaal niet alle moslims over één kam scheren en ik wil ook niet beweren dat alle moslims zijn zoals onze moordenaar, maar dat wil niet zeggen dat ik niet geloof dat de plaatsen waar veel moslim fundamentalisten bij elkaar wonen, plekken zijn waar dit soort mensen eerder ontstaan.
Als iemand in Engeland een moord pleegt die gebaseerd is op een computerspel, dan wordt ook dat spel verantwoordelijk gehouden terwijl iedereen het er over eens is dat niet iedereen die dit spel speelt een moord zal gaan plegen. (zie hier). Dit is misschien een vreemde vergelijking maar deze situatie is hetzelfde. Dat niet iedere moslim, waarschijnlijk 99% niet, een moord zal plegen wil niet zeggen dat het niet deels aan het geloof te wijten is dat deze persoon deze moord pleegt. Ik ben er van overtuigt dat de moordenaar van Theo van Gogh deze moord niet had gepleegd wanneer hij geen moslim was, aangezien hij zich dan niet aangevallen zou voelen door Theo's ideën. Daar concludeer ik uit dat er moslims zijn die in staat zijn, omwille van hun geloof, een moord te plegen. Dat wil niet zeggen dat moslims slecht zijn, weg moeten, niet meer welkom zijn of wat dan ook. Dit wil alleen zeggen dat we maatregelen moeten treffen omdat een situatie waarin mensen een aanzienlijke kans lopen, vermoord te worden vanwege hun standpunten, on acceptabel is! Politici hebben gezegd bang te zijn! Wat blijft er over van een democratie wanneer politici bang zijn om voor hun mening uit te komen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maargoed dat zal onderzoek wel uitwijzen. Het is iig voorbarig om nu al te concluderen dat het gewoon een "gek" is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mijn vader is marokkaans Mijn moeder draagt sinds een aantal jaar een hoofdoek Heeft ze zelf voor gekozen Niemand heeft haar gedwongen En ze word nu dus echt wel gediscrimineerd he Alleen omdat ze een hoofddoek draagt Wat is dat nou voor een bullshit En mensen staan altijd nog raar te kijken als ze vloeiend Nederlands begint te praten. Nee 'hun' worden echt niet gediscrimineerd jonge. Er is gewoon altijd een groep die het verpest voor de anderen En dat zal altijd zo blijven. Mensen die nou allemaal heel idioot beginnen te doen van jaa marokkanen dit en dat. Stel dat het weer een Nederlander was geweest. Wat dan ? Dan het had geen fucking big deal geweest. Wie praat er nu nog over Volkert ? Omdat die jongen weer dom en stoer wou doen zitten daar heel veel mensen weer mee opgescheept. Jezus wat gebeurd is gebeurd en dat kun je niet terug draaien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik dacht dat wij voor onze mening mochten uitkomen. Sjappie.... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar een echte hollandse ![]() En toch word er idioot gedaan Veel mensen oordelen te vlug En dat is gewoon slecht |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kleine groep verpest het vooor een andere ![]() maar ga dan niet lopen zeiken dat ze allemaal zo zijn |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien heb ik het idee dat sommigen mij niet serieus nemen omdat ik 15 ben. En omdat sommige mensen bij mij het beeld krijgen van een pukkelige puber die denkt dat hij de wereld kan veranderen.
||
Citaat:
![]() of bedoelde je het niet zo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Meeste forums zijn al dicht gegaan van deze discussie.
Ik snap er geen hol van, wat heeft ie verkeerd gedaan? Keek net ff nieuws, standpunt of zoiets, wat ze daar zeiden vond ik echt niet kunnen. Eentje zei, ach jah ik ken die niet, maak mij niks uit als die dood is, en hij heeft het zichzelf erna toe gemaakt.. Naja, nu krijg je weer de eindeloze discussie dat Marrokanen het altijd hebben gedaan. Pff...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
het viel me inderdaad op dat toen volkert uit zn dak ging bij pim , niemand riep: godverdomme , weer zo''n nederlander... allemaal het land uit die eikels!
helaas ben ik vandaag tot de conclusie gekomen dat zelfs mijn goed ontwikkelde , hoogopgeleide generatie nog graag generaliseert. erg jammer ![]() ![]() |
![]() |
|
|