![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
He wijsneus, heb jij in de verste verte een idee wat AIDS inhoud? Prima, even goed nadenken nog. Alleen sex mogelijk met condoom, anders infecteert een HIV besmet persoon een ander 'gezond' persoon. Dus, al valt het condoom weg, wat denk je dat ons aan alternatieven rest? Helemaal niets.
||
Citaat:
Lekker makkelijk hoor, beetje links roepen, beetje rechts roepen. Kom toch eens met wat argumenten, of zeg hier gewoon niets.
||
Citaat:
Het komt allemaal op de rekening van onschuldige Arabische, Afrikaanse, Europese en Amerikaanse burgers. Ik hoop dat je dit ooit eens in zal kunnen zien.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil niet weten hoeveel geld er naar landen en mensen gaat die zich niet willen aanpassen. Ook aan hulpverlening komt een keer een einde. En de regeringen daar maar de zakken vullen en lachen dat de rest van de wereld het daar probeert op te lossen. De toon waarop jij praat nodigt trouwens niet uit om er normaal op in te gaan. Jij bent kennelijk zo overtuigd van je eigen mening dat een ander zijn of haar mening er niet toe doet. Ik heb een vaag vermoeden dat een normale discussie met jou niet goed mogelijk is op dit onderwerp, je staat niet open voor anderen.
Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 01:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat wil je dan doen met mensen die aanslagen plegen etc etc. Wou je ermee om de tafel? Ja laten Bin Laden uitnodigen. dat soort mensen kun je alleen wegkrijgen door ze uit te roeien, grof gezegd.
||
Citaat:
Amerika en andere landen(behalve spanje) doen geen onderhandelen me terroristen, Toen bin laden deze bedreiging deed konden er twee dingen gebeuren, amerikanen gingen op kerry stemmen en maanden later achter komen dat bin laden weer gaat aanvallen (of aan gevallen heeft) Of tegen de eikel in gaan, elke amerikaan heeft zijn eer en moed om voor zijn eigen vrijheid te strijden, en niet te luisteren waar ze moeten op stemmen door een micheal moore beinvloede bin laden, Waarom doet bin laden dit? omdat hij zwak is in jaren na 11 setemper heeft hij veel geld verloren door de stevige amerikaanse druk, dit deed als kerrry werd geselecteerd, hij nam rust en bouwt hij zijn contacten weer op, en doorgaan met aanslagen,(na een tijd van 6 a 9 maanden) Trouwens Afganistan kan nooit weer worden opgebouwd ik hoor maar weining nieuws berichten over doden en aanslagen in Afganistan er zijn verkiezen en over algemeen zijn de mensen tevreden? Maar is dat nieuws? Maakt micheal moore daar een presentatie van? Nee omdat ze niet negatief kunnen zijn, |
![]() |
|
Komisch detail: let eens op de naam van de afbeelding van Bush en zijn vrouw op de CNN/Netscape Verkiezingssite
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bush heeft in die (wat volgens jou 2 jaar is) 4 jaar al behoorlijk wat schade toegebracht aan de wereld en zijn veiligheid, als hij nou meer zou kunnen doen, waar moet dat dan heen? Kun je beter tegen die paniekzaaier stemmen en dan maar op de koop toe nemen dat hij misschien een paar maandjes minder "echt" kan werken...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Beste Floris, moet je nou eens kijken wat je zelf neerzet. Er staat een rol-ogende smilie en een andere smilie. Wat is daar de discussiewaarde van? Over je reactie was bedroevend weinig nagedacht, je moet toegeven dat je die reactie beter niet had kunnen plaatsen; het sloeg nergens op. Natuurlijk wil ik in discussie, maar niet met mensen die dergelijke argumenten aandragen. Wat een ongelovelijk vertekend wereldbeeld heb jij wel niet, als je zegt: 'Maar we kunnen toch niet als ouders proberen onze kinderen op te voeden in Afrika'. Je hebt er de ballen verstand van, vult de onbekende gebieden in met kinderlijke opvattingen. Als niemand jou over AIDS had verteld omdat er geen school is, hoe kan je het dan voorkomen? Er is aangetoond dat voorlichting na goedkope medicatie de beste oplossing is om de AIDS epidemie in Afrika te stoppen. Voor verdere discussie op dit gebied verwijs ik je naar www.who.org. Ik heb mijn best gedaan, en in je reactie één argument kunnen vinden: 'En de regeringen daar maar de zakken vullen en lachen dat de rest van de wereld het daar probeert op te lossen.' Dat bepaalde regeringen in Afrika zo corrupt zijn dat ze ontwikkelingshulp in hun eigen zak steken, is een feit. Maar is dat geen reden om al die miljoenen mensen maar te laten sterven van de honger/AIDS/etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij trekt ze meer kijkers dan welke kandidaat dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kijk nou maar eens waarom Bush gekozen is, de VS kent gewoon een gigantische groep fundamentalistische christenen, die motten geen vrouwelijke president
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OH yeah! Echt wel dat zou.. geweldig zijn! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar slaag je heel goed in in je post ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En trouwens toen europa bevrijd werd zeiden veel amerikanen dat europa nooit de oude zal worden toch zijn weer veel beter dan oude geworden afghanistan gaat veel beter nu. Mensen hebben geen geduld. trouwens als iemand lieger is is het kerry wel met vietnam verhalen ( elke soldaat een oorlog's crimineel noemen) |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben wel vrij scherp geweest in de discussie ja, maar ik sta open voor argumenten; als jij mij iets verteld wat klopt, dan neem ik dat ook voor waar aan. Het verschil is dat je een hoop onzin neerzet; vaak zo debiel dat het gewoon provocerend is. (Als voorbeeld jouw idee van ontwikkelingshulp en AIDSbestrijding in Afrika) Dus leuter jij maar een eind aan, ik zal ook dat dan ook wel negeren.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |