Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 22:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 23:47 :
Knap is een rekbaar begrip
Ze wegen allemaal meer dan 180 pond, precies zoals jij ze leuk vind, nu tevreden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2004, 23:43
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
T* schreef op 03-11-2004 @ 22:39 :
Goh, dat het Amerikanen geen ruk kan schelen wat er in het buitenland gaande is had ik al door, maar dat ze blijkbaar niet eens geven om hun binnenlandse politiek..

daar sla ik dus steil van achterover

sowieso hebben ze een kut district/kiesmannen weet ik veel wat systeem

om een of andere reden gelden de meeste stemmen daar niet (zie 2000)
De meerderheid heeft gekozen voor Bush. Slechte verliezer. Ik lach je uit.
Oud 03-11-2004, 23:44
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 03-11-2004 @ 22:50 :
Dat rechtsche tuig. Naar het schavot ermee, om de democratie te redden !
Lekker democratisch. Links tuig doet nog meer schade.
Oud 03-11-2004, 23:44
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 23:12 :
Zo, nou! Zijn onze leventjes even een hel de komende vier jaar! Mogen we alsjeblieft in jouw schaduw komen staan?
Zeker, mijn schaduw is groot genoeg voor minstens 10.000.000 van jullie.

Citaat:
naam onbekend schreef op 03-11-2004 @ 23:14 :
Ja, nou! Ik denk dat ik maar even zelfmoord ga plegen nu, de gedachte aan nog 4 jaar Bush is ondraaglijk natuurlijk!
Ga je gang
Oud 03-11-2004, 23:46
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 23:17 :
Wat krijgen we als we ons met succes opblazen?
Maak er maar grappen over. Je hebt het hier over massamoord, ziek links stuk tuig.
Oud 03-11-2004, 23:48
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 04-11-2004 @ 00:44 :
Lekker democratisch. Links tuig doet nog meer schade.
Ik raad u aan een sarcasme-detector© aan te schaffen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 23:50
Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 04-11-2004 @ 00:48 :
Ik raad u aan een sarcasme-detector© aan te schaffen
Over sommige dingen maak je geen grappen, punt.
Oud 04-11-2004, 00:53
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Floris82 schreef op 03-11-2004 @ 21:38 :
Sinds wanneer betekend anticonseptie dat mensen geen sex meer mogen hebben. Volgens mij betekend het gewoon dat je bepaalde "zaken" voorkomt.

He wijsneus, heb jij in de verste verte een idee wat AIDS inhoud?
Prima, even goed nadenken nog. Alleen sex mogelijk met condoom, anders infecteert een HIV besmet persoon een ander 'gezond' persoon. Dus, al valt het condoom weg, wat denk je dat ons aan alternatieven rest?

Helemaal niets.
Oud 04-11-2004, 00:54
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 04-11-2004 @ 00:46 :
Maak er maar grappen over. Je hebt het hier over massamoord, ziek links stuk tuig.

Lekker makkelijk hoor, beetje links roepen, beetje rechts roepen. Kom toch eens met wat argumenten, of zeg hier gewoon niets.
Oud 04-11-2004, 01:01
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Zaina schreef op 03-11-2004 @ 20:26 :
Zaina feliciteert Bush. Amerika heeft zich niet laten afschrikken door terroristen.
Gevolg: 1000 amerikaanse soldaten dood, tienduizenden onschuldige burgers dood, en een toenname in terroristische dreiging. Het is altijd een redenering van de dommen, of simpelweg degenen die weigeren erover na te denken, om geweld met geweld te bestrijden.

Het komt allemaal op de rekening van onschuldige Arabische, Afrikaanse, Europese en Amerikaanse burgers. Ik hoop dat je dit ooit eens in zal kunnen zien.
Oud 04-11-2004, 01:21
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 04-11-2004 @ 00:50 :
pfffffffffffff..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 01:37
Floris82
Floris82 is offline
Citaat:
oneMen schreef op 04-11-2004 @ 01:53 :
He wijsneus, heb jij in de verste verte een idee wat AIDS inhoud?
Prima, even goed nadenken nog. Alleen sex mogelijk met condoom, anders infecteert een HIV besmet persoon een ander 'gezond' persoon. Dus, al valt het condoom weg, wat denk je dat ons aan alternatieven rest?

Helemaal niets.
Dat Bush het niet steunt is aan de ene kant geen goede zaak. Maar we kunnen toch niet als ouders proberen onze kinderen op te voeden in Afrika. Het is een grote schande dat een groot gedeelte van dat soort lui het niet wil weten, niks eraan wil doen en het niks interesseert.

Ik wil niet weten hoeveel geld er naar landen en mensen gaat die zich niet willen aanpassen. Ook aan hulpverlening komt een keer een einde. En de regeringen daar maar de zakken vullen en lachen dat de rest van de wereld het daar probeert op te lossen.

De toon waarop jij praat nodigt trouwens niet uit om er normaal op in te gaan. Jij bent kennelijk zo overtuigd van je eigen mening dat een ander zijn of haar mening er niet toe doet. Ik heb een vaag vermoeden dat een normale discussie met jou niet goed mogelijk is op dit onderwerp, je staat niet open voor anderen.

Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 01:39.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 01:41
Floris82
Floris82 is offline
Citaat:
oneMen schreef op 04-11-2004 @ 02:01 :
Gevolg: 1000 amerikaanse soldaten dood, tienduizenden onschuldige burgers dood, en een toenname in terroristische dreiging. Het is altijd een redenering van de dommen, of simpelweg degenen die weigeren erover na te denken, om geweld met geweld te bestrijden.

Het komt allemaal op de rekening van onschuldige Arabische, Afrikaanse, Europese en Amerikaanse burgers. Ik hoop dat je dit ooit eens in zal kunnen zien.
Mensen zoals jij vergeten wel ff 11 september. Waar ook duizenden burgers onschuldig werdern vermoord.
En wat wil je dan doen met mensen die aanslagen plegen etc etc. Wou je ermee om de tafel? Ja laten Bin Laden uitnodigen. dat soort mensen kun je alleen wegkrijgen door ze uit te roeien, grof gezegd.
Oud 04-11-2004, 01:45
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Citaat:
oneMen schreef op 04-11-2004 @ 02:01 :

Het is oorlog! wat verwacht je dan? dat elke soldaat blijft leven? Tienduizenden onschuldige burgers dood? Toename van terroristische dreiging? Mischien vind jij de redenering van domme, maar ik vind deze redenenen dom,

Amerika en andere landen(behalve spanje) doen geen onderhandelen me terroristen, Toen bin laden deze bedreiging deed konden er twee dingen gebeuren, amerikanen gingen op kerry stemmen en maanden later achter komen dat bin laden weer gaat aanvallen (of aan gevallen heeft) Of tegen de eikel in gaan, elke amerikaan heeft zijn eer en moed om voor zijn eigen vrijheid te strijden, en niet te luisteren waar ze moeten op stemmen door een micheal moore beinvloede bin laden, Waarom doet bin laden dit? omdat hij zwak is in jaren na 11 setemper heeft hij veel geld verloren door de stevige amerikaanse druk, dit deed als kerrry werd geselecteerd, hij nam rust en bouwt hij zijn contacten weer op, en doorgaan met aanslagen,(na een tijd van 6 a 9 maanden) Trouwens Afganistan kan nooit weer worden opgebouwd ik hoor maar weining nieuws berichten over doden en aanslagen in Afganistan er zijn verkiezen en over algemeen zijn de mensen tevreden? Maar is dat nieuws? Maakt micheal moore daar een presentatie van? Nee omdat ze niet negatief kunnen zijn,
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 06:14
McCaine
McCaine is offline
Komisch detail: let eens op de naam van de afbeelding van Bush en zijn vrouw op de CNN/Netscape Verkiezingssite
Oud 04-11-2004, 06:24
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Floris82 schreef op 04-11-2004 @ 02:41 :
Mensen zoals jij vergeten wel ff 11 september. Waar ook duizenden burgers onschuldig werdern vermoord.
En wat wil je dan doen met mensen die aanslagen plegen etc etc. Wou je ermee om de tafel? Ja laten Bin Laden uitnodigen. dat soort mensen kun je alleen wegkrijgen door ze uit te roeien, grof gezegd.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 06:29
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik kreeg vandaag tijdens mijn les uitgelegd door mijn leraar waarom hij op Bush stemde..

In Amerika werkt het zo :
Als je president wilt worden moet je natuurlijk eerst een poos campagne voeren om gekozen te worden.. heel intensief voor de kandidaten en tijdrovend.. Je kan vantevoren al een soort van staff om je heen zoeken maar ze kunnen niet alvast ontslag nemen omdat het niet zeker is dat je het word..

Jaar 1 : staff zoeken en iedereen moet beginnen enzo.. tijdrovend.. in het eerste jaar doet de president weinig..
Jaar 2 : werken
Jaar 3 : werken
Jaar 4 : campagne voeren om herkozen te worden.. allemaal druk druk druk en voor politiek is minder tijd..

Ze werken dus van de eerste 4 jaar minder dan mogelijk..

Als je herkozen word :
Jaar 5 : werken.. je staff zit er al en alles is er nog..
Jaar 6 : werken..
Jaar 7 : werken..
Jaar 8 : werken.. (Je hoeft geen campagne te voeren want je kan toch niet herkozen worden..

Toch een kleine extra reden om op de zittende president te stemmen (niet overheersend maar belangrijk)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 08:54
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 04-11-2004 @ 07:29 :
Ik kreeg vandaag tijdens mijn les uitgelegd door mijn leraar waarom hij op Bush stemde..
Dan kun je toch beter voor een verstandige keus gaan en die persoon dan herkiezen? Ik vind dit wel zo'n drogredenen.

Bush heeft in die (wat volgens jou 2 jaar is) 4 jaar al behoorlijk wat schade toegebracht aan de wereld en zijn veiligheid, als hij nou meer zou kunnen doen, waar moet dat dan heen? Kun je beter tegen die paniekzaaier stemmen en dan maar op de koop toe nemen dat hij misschien een paar maandjes minder "echt" kan werken...
Oud 04-11-2004, 09:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
McCaine schreef op 04-11-2004 @ 07:14 :
Komisch detail: let eens op de naam van de afbeelding van Bush en zijn vrouw op de CNN/Netscape Verkiezingssite
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 09:13
Gimme more beer
Citaat:
McCaine schreef op 04-11-2004 @ 07:14 :
humor
Oud 04-11-2004, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Ga weg met dat eindeloos herkauwde wauwelredenering
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 09:21
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 04-11-2004 @ 00:44 :
Zeker, mijn schaduw is groot genoeg voor minstens 10.000.000 van jullie.
Zo, last van een meerderwaardigheidscomplex?
Citaat:
Bluesman schreef op 04-11-2004 @ 00:50 :
Nee, over sommige dingen vind jij dat je geen grappen mag maken. Andere mensen denken daar misschien wel weer heel anders over. Dat is nu de vrijheid van meningsuiting waar Theo van Gogh zich zo sterk voor maakte.
Oud 04-11-2004, 09:22
Gimme more beer
Citaat:
naam onbekend schreef op 04-11-2004 @ 10:21 :
Zo, last van een meerderwaardigheidscomplex?
Oud 04-11-2004, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 03-11-2004 @ 19:38 :
Tenzij Hillary zich kandidaat gaat stellen, want vrouwen horen achter het aanrecht
Oprah for president
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Toevallig hebben al die lui geen flikker met osama bin laden te maken, en je moet wel heel erg dom zijn om dat te denken
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 10:31
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:29 :
Oprah for president
Oprah is zwart en vrouw, dan kun je het net zo goe dgelijk opgeven
Oud 04-11-2004, 10:33
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 04-11-2004 @ 02:45 :
Amerika en andere landen(behalve spanje) doen geen onderhandelen me terroristen, [/B]
Jij denkt serieus dat er niet onderhandeld is met de ontvoerders/onthoofders van al die mensen in Irak? Hoe denk je dat die twee Italiaanse journalistes vrij zijn gekomen? Omdat iedereen het ze zo vriendelijk vroeg?
Oud 04-11-2004, 10:36
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Floris82 schreef op 04-11-2004 @ 02:37 :
Dat Bush het niet steunt is aan de ene kant geen goede zaak. Maar we kunnen toch niet als ouders proberen onze kinderen op te voeden in Afrika. Het is een grote schande dat een groot gedeelte van dat soort lui het niet wil weten, niks eraan wil doen en het niks interesseert.

Ik wil niet weten hoeveel geld er naar landen en mensen gaat die zich niet willen aanpassen. Ook aan hulpverlening komt een keer een einde. En de regeringen daar maar de zakken vullen en lachen dat de rest van de wereld het daar probeert op te lossen.

De toon waarop jij praat nodigt trouwens niet uit om er normaal op in te gaan. Jij bent kennelijk zo overtuigd van je eigen mening dat een ander zijn of haar mening er niet toe doet. Ik heb een vaag vermoeden dat een normale discussie met jou niet goed mogelijk is op dit onderwerp, je staat niet open voor anderen.

Beste Floris, moet je nou eens kijken wat je zelf neerzet. Er staat een rol-ogende smilie en een andere smilie. Wat is daar de discussiewaarde van? Over je reactie was bedroevend weinig nagedacht, je moet toegeven dat je die reactie beter niet had kunnen plaatsen; het sloeg nergens op.

Natuurlijk wil ik in discussie, maar niet met mensen die dergelijke argumenten aandragen. Wat een ongelovelijk vertekend wereldbeeld heb jij wel niet, als je zegt: 'Maar we kunnen toch niet als ouders proberen onze kinderen op te voeden in Afrika'.

Je hebt er de ballen verstand van, vult de onbekende gebieden in met kinderlijke opvattingen. Als niemand jou over AIDS had verteld omdat er geen school is, hoe kan je het dan voorkomen? Er is aangetoond dat voorlichting na goedkope medicatie de beste oplossing is om de AIDS epidemie in Afrika te stoppen. Voor verdere discussie op dit gebied verwijs ik je naar www.who.org. Ik heb mijn best gedaan, en in je reactie één argument kunnen vinden: 'En de regeringen daar maar de zakken vullen en lachen dat de rest van de wereld het daar probeert op te lossen.'

Dat bepaalde regeringen in Afrika zo corrupt zijn dat ze ontwikkelingshulp in hun eigen zak steken, is een feit. Maar is dat geen reden om al die miljoenen mensen maar te laten sterven van de honger/AIDS/etc.
Oud 04-11-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 04-11-2004 @ 11:31 :
Oprah is zwart en vrouw, dan kun je het net zo goe dgelijk opgeven
Ze is miljonair en inmens populair in Amerika.
Daarbij trekt ze meer kijkers dan welke kandidaat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 10:37
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 04-11-2004 @ 11:29 :
Toevallig hebben al die lui geen flikker met osama bin laden te maken, en je moet wel heel erg dom zijn om dat te denken
Dat scheelt mij weer typwerk
Oud 04-11-2004, 10:38
Verwijderd
In de islametische afrikaanse landen is aids heel beperkt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
oneMen schreef op 04-11-2004 @ 11:37 :
Dat scheelt mij weer typwerk
Ik vind het ook vrij kansloos dat die lui nieteens weten dat de radicale islam zelf is het islamitisch gebied nooit erg sterk geweest is voordat ome bush die lui flink begon te dissen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 10:47
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 04-11-2004 @ 02:45 :
Het is oorlog! wat verwacht je dan? dat elke soldaat blijft leven? Tienduizenden onschuldige burgers dood? Toename van terroristische dreiging? Mischien vind jij de redenering van domme, maar ik vind deze redenenen dom,

Het zijn geen redenen, het zijn feiten. Met andere woorden: dat is de situatie op dit moment, en er is geen einde in zicht wat Irak en terroristische acties betreft.

Amerika en andere landen(behalve spanje) doen geen onderhandelen me terroristen, Toen bin laden deze bedreiging deed konden er twee dingen gebeuren, amerikanen gingen op kerry stemmen en maanden later achter komen dat bin laden weer gaat aanvallen (of aan gevallen heeft) Of tegen de eikel in gaan, elke amerikaan heeft zijn eer en moed om voor zijn eigen vrijheid te strijden, en niet te luisteren waar ze moeten op stemmen door een micheal moore beinvloede bin laden, Waarom doet bin laden dit? omdat hij zwak is in jaren na 11 setemper heeft hij veel geld verloren door de stevige amerikaanse druk, dit deed als kerrry werd geselecteerd, hij nam rust en bouwt hij zijn contacten weer op, en doorgaan met aanslagen,(na een tijd van 6 a 9 maanden) Trouwens Afganistan kan nooit weer worden opgebouwd ik hoor maar weining nieuws berichten over doden en aanslagen in Afganistan er zijn verkiezen en over algemeen zijn de mensen tevreden? Maar is dat nieuws? Maakt micheal moore daar een presentatie van? Nee omdat ze niet negatief kunnen zijn,

Je bent het slachtoffer van Bush' angstpolitiek. Hij heeft in zijn campagne keihard gelogen en gebruik gemaakt van de angst die er leeft voor het terrorisme. Ondertussen heeft hij Osama niet gepakt; reken maar niet dat Osama stil zit na de herverkiezing van Bush (gelet op het filmpje dat is verspreid). Maar waar ik op doel is vooral dat naast Osama overal terroristische groeperingen de kop op steken; terroristische acties nemen toe, en het gevaar is zodoende alleen maar groter geworden door Bush.

Ook de oorlog in Irak was niet gericht tegen Osama Bin Laden, het was niet onderdeel van de oorlog tegen het terrorisme. Het ging om massavernietigingswapens, waarvan nu zelfs is toegegeven dat die er nooit waren! Hoe kant en klaar wil je het op je bord hebben? Saddam is gepakt, dat wel. Maar de burgeroorlog waar Irak in verzeild dreigt te raken, is vele malen desastreuzer dan Saddam, zolang hij nog leeft.

En stop eens met Michael Moore in de discussie te betrekken.

Oud 04-11-2004, 10:49
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 11:36 :
Ze is miljonair en inmens populair in Amerika.
Daarbij trekt ze meer kijkers dan welke kandidaat dan ook.
Maar dat komt omdat ze lekker aan het kletsen is, dat is typisch vrouwelijk

Kijk nou maar eens waarom Bush gekozen is, de VS kent gewoon een gigantische groep fundamentalistische christenen, die motten geen vrouwelijke president
Oud 04-11-2004, 11:26
Verwijderd
Kl*te Verhofstadt zit meteen weer een potje te slijmen bij Bush
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 04-11-2004 @ 11:49 :
Maar dat komt omdat ze lekker aan het kletsen is, dat is typisch vrouwelijk

Kijk nou maar eens waarom Bush gekozen is, de VS kent gewoon een gigantische groep fundamentalistische christenen, die motten geen vrouwelijke president
Maar je vergeet dat alles in Amerika te koop is
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 11:36
Joostje
Joostje is offline
Het grappigst was nog wel dat JP schreef dat hij hoopte op een voortzetting van de goede relaties tussen de VS en Europa
Oud 04-11-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 12:34 :
Maar je vergeet dat alles in Amerika te koop is
zelfs het presidentsschap
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 04-11-2004 @ 12:36 :
Het grappigst was nog wel dat JP schreef dat hij hoopte op een voortzetting van de goede relaties tussen de VS en Europa
Door hem stijgt het schaamrood naar je kaken
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 11:41
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-11-2004 @ 10:29 :
Oprah for president

OH yeah! Echt wel dat zou.. geweldig zijn!
Oud 04-11-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
mrsjones schreef op 04-11-2004 @ 12:41 :
OH yeah! Echt wel dat zou.. geweldig zijn!
en Arnold als vice-pres
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 12:45
Floris82
Floris82 is offline
Ach ja, er zitten gewoon een paar eikels die gewoon hun eigen religie aan het prediken zijn. Als zij willen dat zwart wit is dan is dat volgens hun zo. Als zij willen dat 11 september nergens meer wordt genoemd dan moet dat maar. Als zij vinden dat Bush op elke punt fout zit dan is dat zo.
En wat is er mis met een smiley vraag ik me af? Omdat jij toevallig een gek tekeer gaat als iemand iets plaatst wat jij niet leuk vind, het niet mee eens bent of volgens jou nergens op slaat.
En zo overtuigd van hun eigen arrogantie dat zij gelijk hebben, en het gepeupel onder hun dat brabbelt maar wat.
De meeste mensen hier kunnen normaal reageren, maar een paar hebben daar geen kaas van gegeten.

Maar ja, de kunst is om dat stelletje te negeren.
Oud 04-11-2004, 13:35
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Floris82 schreef op 04-11-2004 @ 13:45 :
Ach ja, er zitten gewoon een paar eikels die gewoon hun eigen religie aan het prediken zijn. Als zij willen dat zwart wit is dan is dat volgens hun zo. Als zij willen dat 11 september nergens meer wordt genoemd dan moet dat maar. Als zij vinden dat Bush op elke punt fout zit dan is dat zo.
En wat is er mis met een smiley vraag ik me af? Omdat jij toevallig een gek tekeer gaat als iemand iets plaatst wat jij niet leuk vind, het niet mee eens bent of volgens jou nergens op slaat.
En zo overtuigd van hun eigen arrogantie dat zij gelijk hebben, en het gepeupel onder hun dat brabbelt maar wat.
De meeste mensen hier kunnen normaal reageren, maar een paar hebben daar geen kaas van gegeten.

Daar slaag je heel goed in in je post
Oud 04-11-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 04-11-2004 @ 14:35 :

Daar slaag je heel goed in in je post
haha
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:29
Legend Of Rusj@
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 04-11-2004 @ 11:33 :
Jij denkt serieus dat er niet onderhandeld is met de ontvoerders/onthoofders van al die mensen in Irak? Hoe denk je dat die twee Italiaanse journalistes vrij zijn gekomen? Omdat iedereen het ze zo vriendelijk vroeg?
omdat sommige landen onderhandelen met terrosten, en wat jij zegt is weer andere reden waarom pers niet met oorlog moet bemoeien (in ieder geval niet zo)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:35
Legend Of Rusj@
Citaat:
oneMen schreef op 04-11-2004 @ 11:47 :
Het zijn geen feiten, trouwens jij bent aardig beinvloed door de pers en micheal moore waarom zeg micheal moore beinvloede bin laden? Omdat hij dezelfde punten zei!

En trouwens toen europa bevrijd werd zeiden veel amerikanen dat europa nooit de oude zal worden toch zijn weer veel beter dan oude geworden afghanistan gaat veel beter nu. Mensen hebben geen geduld. trouwens als iemand lieger is is het kerry wel met vietnam verhalen ( elke soldaat een oorlog's crimineel noemen)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 16:26
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Floris82 schreef op 04-11-2004 @ 13:45 :

Nou nou, anders ga je een potje zielig doen.

Ik ben wel vrij scherp geweest in de discussie ja, maar ik sta open voor argumenten; als jij mij iets verteld wat klopt, dan neem ik dat ook voor waar aan.

Het verschil is dat je een hoop onzin neerzet; vaak zo debiel dat het gewoon provocerend is. (Als voorbeeld jouw idee van ontwikkelingshulp en AIDSbestrijding in Afrika)

Dus leuter jij maar een eind aan, ik zal ook dat dan ook wel negeren.
Oud 04-11-2004, 16:33
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 04-11-2004 @ 16:35 :
Het zijn geen feiten, trouwens jij bent aardig beinvloed door de pers en micheal moore waarom zeg micheal moore beinvloede bin laden? Omdat hij dezelfde punten zei!

Het zijn pure feiten knul. Michael Moore heb ik alleen van horen zeggen; ik heb zijn films niet gezien.

En trouwens toen europa bevrijd werd

toen was jij er nog niet, en je ouders ook niet.

zeiden veel amerikanen dat europa nooit de oude zal worden toch zijn weer veel beter dan oude geworden afghanistan gaat veel beter nu.

loos verhaal, bron? En Irak, hoe gaat het daar? Het is een puinhoop.

Mensen hebben geen geduld. trouwens als iemand lieger is is het kerry wel met vietnam verhalen ( elke soldaat een oorlog's crimineel noemen)

Dat spotje van Bush (hoorde het bij NOVA), is allang weer rechtgezet. Die 'oorlogsveteranen' zijn omgekocht; andere oorlogsveteranen die veel dichter bij kerry waren kunnen beamen dat Kerry niet zomaar stoere verhalen op heeft lopen hangen.

Verder zijn op één na (Clinton) alle Democratische presidenten soldaat geweest. Van de Republikeinen maar één! Bush heeft er geen verstand van, hij heeft zelfs tot een paar keer toe geweigerd in dienst te gaan.
Oud 04-11-2004, 17:00
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
oneMen schreef op 04-11-2004 @ 11:36 :

Dat bepaalde regeringen in Afrika zo corrupt zijn dat ze ontwikkelingshulp in hun eigen zak steken, is een feit. Maar is dat geen reden om al die miljoenen mensen maar te laten sterven van de honger/AIDS/etc.
Installeer daar gewoon blanke regeringen, dan gaat het een stuk beter met die landen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 17:01
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 04-11-2004 @ 18:00 :
Installeer daar gewoon blanke regeringen, dan gaat het een stuk beter met die landen
Hoewel je rascistische ondertoon mij niet bevalt heb je mischien wel een punt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten