Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 18:38
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 03-11-2004 @ 19:36 :
www.sodemieteropventje.nl
je link werkt niet
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Advertentie
Oud 03-11-2004, 18:38
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:35 :
ooh hoor deze .. in nederlnad rond de 1,5 miljoen moslims . .en hij discrimineerd ze .. dan is hij t0g een kknazi eeh sukkel
en sowieso, hij maakte zoals iemand al zei alleen extremisten belachelijk, en echt niet alleen moslims.
Oud 03-11-2004, 18:38
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-11-2004 @ 19:35 :
Dit soort dingen gebeurd natuurlijk niet in een democratie

*kuch*kennedy*kuch*
klopt en kijk ook maar naar fortuyn
Oud 03-11-2004, 18:38
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Joostje schreef op 03-11-2004 @ 19:38 :
je link werkt niet
Het is ook geen bestaande link Ik probeerde 'Sodemieter op, ventje' een beetje subtiel te verpakken.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 03-11-2004, 18:39
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 03-11-2004 @ 19:38 :
Het is ook geen bestaande link Ik probeerde 'Sodemieter op, ventje' een beetje subtiel te verpakken.
bij dat soort mensen helpt subtiel niet, terug naar school sturen wel
Oud 03-11-2004, 18:39
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 03-11-2004 @ 19:38 :
Het is ook geen bestaande link Ik probeerde 'Sodemieter op, ventje' een beetje subtiel te verpakken.
subtiel!
Oud 03-11-2004, 18:42
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 19:36 :
Dat is jouw opvatting. In Nederland denken we daar toch anders over. Die fijne, open instelling heeft ons gebracht waar we nu zijn, terwijl de manier die jij schijnt te verdedigen ertoe heeft geleid dat godsdiensten, met name de islam, bijzonder weinig zelfreflectie en kritiek toestaan. Dat is ook de reden dat het zo slecht gaat met vrijwel alle islamitische landen.
Dat is te danken aan de corruptie. Dat is hoofdsoorzaak nummer 1.

Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 19:36 :
Er zijn genoeg gelovigen die hetzelfde vinden als ik. Ik studeer aan een katholieke universiteit en bij ons lopen er echt veel actief belijdende, christelijke hoogleraren rond, maar die zien wel allemaal in dat de vrijheid van meningsuiting het hoogste goed is. Het is ook niet geloof dat gevaar oplevert, maar vooral geloof in combinatie met domheid.
Mooi dat die praktiserende Christenen er zo over denken. Dude, hou op mij te verwijten dat ik bekrompen denk.
Oud 03-11-2004, 18:42
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-11-2004 @ 19:39 :
bij dat soort mensen helpt subtiel niet, terug naar school sturen wel
eerder terug naar land...

Ik ken iemand die helpt bij het uitzetten van allochtonen.. hij gaat met een groepje mee op het vliegtuig naar bijv. marokko
op schiphol lopen ze je helemaal uit te schelden en hoe langer ze in het vliegtuig zitten des te stiller ze worden en als ze uitstappen in marokko geven ze geen kik meer en gaan ze rustig met de politie mee die daar staat te wachten, want ze weten dat je daar door de politie in elkaar geramd wordt....(ook niet goed hoor)

dan heb je zoiets van ... ze leven zich hier uit...
Oud 03-11-2004, 18:45
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 03-11-2004 @ 19:42 :
Dat is te danken aan de corruptie. Dat is hoofdsoorzaak nummer 1.



Mooi dat die praktiserende Christenen er zo over denken. Dude, hou op mij te verwijten dat ik bekrompen denk.
het is wel zo, hoe lang komen er al mensen in nederland met andere geloven? joden, protestanten etc. als misschien sommige van de islam wat minder kritiek zouden weerstaan zou het allemaal okee zijn, en zal al gauw de kreten zoals kutmoslims verdwijnben. want zeg nou zelf, wanneer hoor jij hier kut boedhisten? alleen kutjoden, en dat is alleen bij (domme) voetbal suporters
Oud 03-11-2004, 18:45
Verwijderd
@ Mujahideen: Ik verwijt jou niet bekrompen te denken, ik waarschuw je er alleen voor niet precies datgene te doen waar Theo van Gogh - in die zin wel met recht, alleen hij zei het zo ongelooflijk lomp - en vele anderen al op hebben gewezen, namelijk het beeld te creeëren dat de islam zich inderdaad echt met alle media wil bemoeien en gewoon een totale censuur wil van alles dat ook maar enigszins kwetsend kan zijn voor de aanhangers ervan.
Oud 03-11-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Smartie89 schreef op 03-11-2004 @ 19:42 :
eerder terug naar land...

Ik ken iemand die helpt bij het uitzetten van allochtonen.. hij gaat met een groepje mee op het vliegtuig naar bijv. marokko
op schiphol lopen ze je helemaal uit te schelden en hoe langer ze in het vliegtuig zitten des te stiller ze worden en als ze uitstappen in marokko geven ze geen kik meer en gaan ze rustig met de politie mee die daar staat te wachten, want ze weten dat je daar door de politie in elkaar geramd wordt....(ook niet goed hoor)

dan heb je zoiets van ... ze leven zich hier uit...
Euh ja hoor geniaal derporteer ze maar fijn naar een land waar vele van hen niet eens geboren zijn en dat ze alleen van vakantie kennen
Oud 03-11-2004, 18:46
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Dat hoort gewoon bij die cultuur.
Oud 03-11-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
El_Nour schreef op 03-11-2004 @ 18:57 :
Hoe zou jij er tegenover staan wanneer Abou Jahjah op zo'n manier vermoord zou worden?
\

dat zou ik belachelijk ziek vinden, unfair, en ik vind dat hij mag zeggen wat hij wilt: maar niet in politiek verband, niet namens een politieke partij
dat vind ik fout. ik was het ook niet altijd eens met gogh, vond dat ie ook een stuk minder groffe taal kon gebruiken. maar aan de andere kant gebeurt het net zo hard. hij was niet een politiek figuur. maar een publiek figuur. als abu dat was zou ik zeggen: prima ga je gang, maar als je in de politiek zit hoor je bepaalde zaken gescheiden te houden.

ik vind dat iedereen lekker zn geloof moet uiten en dat is democratie, maar ik ben er op tegen dat politiek en regelie samengaan.
ik heb niks op het geloof (molsim, christendom whatever) aan te merken, wel op een grote groep fanatiekelingen die het beleiden.
Oud 03-11-2004, 18:47
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-11-2004 @ 19:45 :
Euh ja hoor geniaal derporteer ze maar fijn naar een land waar vele van hen niet eens geboren zijn en dat ze alleen van vakantie kennen
uitzettingen zijn voor mensen die hier een verblijfsvergunning hebben aangevraagd en niet krijgen, die hebben dus al wel in dat land gewoond...
Oud 03-11-2004, 18:50
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:28 :
lekker vo0r hem .. missgien zeg j wel .. jhaa vrijheid van meningsuiting .. me reet
wat hij deed was DISCRIMINATIE
en wat staat daarover in de grond wet eeh???
en ik geef toe .. di emarokaan heeft f0ut gemaakt ..
hij moest van gogh neij gelijk sgiete en steke
neej
eerst ff paar rake kkklappen op s`n smoel .. en dan sgiete
WHAHAHAHAHAHAkrijgaidsWHAHAHAHAHA
Oud 03-11-2004, 18:51
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 19:45 :
@ Mujahideen: Ik verwijt jou niet bekrompen te denken, ik waarschuw je er alleen voor niet precies datgene te doen waar Theo van Gogh - in die zin wel met recht, alleen hij zei het zo ongelooflijk lomp - en vele anderen al op hebben gewezen, namelijk het beeld te creeëren dat de islam zich inderdaad echt met alle media wil bemoeien en gewoon een totale censuur wil van alles dat ook maar enigszins kwetsend kan zijn voor de aanhangers ervan.
Nou ik begrijp één ding niet. Proberen de critici de Islam te vernieuwen ofzo? Of dat we ruimdenkender worden en alle regels waaraan wij ons behoren te houden links moeten laten liggen?
Waarom worden zaken zoals vrouwenmishandeling, vrouwenbesnijdenis, onderdrukking van de vrouw etc etc op een hoopje gegooid en naar de Islam toegeschoven?
Oud 03-11-2004, 18:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Ischenbaert schreef op 03-11-2004 @ 19:50 :
WHAHAHAHAHAHAkrijgaidsWHAHAHAHAHA
volgens wist die amAr-b niet eens wie van gogh was, tot gister toen alles werd uitgezonden
Oud 03-11-2004, 18:53
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Ischenbaert schreef op 03-11-2004 @ 19:50 :
WHAHAHAHAHAHAkrijgaidsWHAHAHAHAHA


shuddap
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 03-11-2004, 18:53
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 03-11-2004 @ 19:51 :
Nou ik begrijp één ding niet. Proberen de critici de Islam te vernieuwen ofzo? Of dat we ruimdenkender worden en alle regels waaraan wij ons behoren te houden links moeten laten liggen?
Waarom worden zaken zoals vrouwenmishandeling, vrouwenbesnijdenis, onderdrukking van de vrouw etc etc op een hoopje gegooid en naar de Islam toegeschoven?
omdat die dingen in de Islam gebeuren?!
En omdat de Islam nogal aan ouderwetse regels hangt en niet meegaat met de tijd?
Oud 03-11-2004, 18:54
amAr-b
amAr-b is offline
eeh kkbesems ... julei denken nederlands sijn hier de baas .. eeh wij neuken jullei allemaal kom maar op
in het land van kl0mpen en kaas is een buitelander de baaaaaaaas
en als j mij trug wil stur enaar sgo0l ... ik d0e vwo .. hoogste wat er isss
Oud 03-11-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 03-11-2004 @ 19:51 :
Nou ik begrijp één ding niet. Proberen de critici de Islam te vernieuwen ofzo? Of dat we ruimdenkender worden en alle regels waaraan wij ons behoren te houden links moeten laten liggen?
Je moet niet vergeten dat die 'critici' bestaan uit zowel mensen die respectvol en met een goede onderbouwing kunnen discussiëren, als uit mensen die inderdaad - zoals Van Gogh - een grote smoel opzetten en moslims alleen maar willen beledigen. Dat moet je van elkaar scheiden. Ik heb nooit gezegd dat alle kritieken op de islam terecht zijn.

Citaat:
Waarom worden zaken zoals vrouwenmishandeling, vrouwenbesnijdenis, onderdrukking van de vrouw etc etc op een hoopje gegooid en naar de Islam toegeschoven?
Omdat het toch voornamelijk in islamitische landen voorkomt. Daarmee is dus niet meteen gezegd dat de islam er de oorzaak van is, maar het is wel reden om eens te onderzoeken óf dat zo is.

Waar het in de kern om gaat is gewoon dat je, vanwege het énkele feit dat kritiek jou niet aanstaat, je die nog niet kunt verbieden. En dat is nou net waar jij in deze laatste post niet op inging.
Oud 03-11-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:54 :
eeh kkbesems ... julei denken nederlands sijn hier de baas .. eeh wij neuken jullei allemaal kom maar op
in het land van kl0mpen en kaas is een buitelander de baaaaaaaas
en als j mij trug wil stur enaar sgo0l ... ik d0e vwo .. hoogste wat er isss

hee, ik heb ook een amar in de klas

wat ben jij trouwens ritmisch ingesteld
'in het land van klompen en kaas is een buitenlander de baas'
Oud 03-11-2004, 18:55
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:54 :
eeh kkbesems ... julei denken nederlands sijn hier de baas .. eeh wij neuken jullei allemaal kom maar op
in het land van kl0mpen en kaas is een buitelander de baaaaaaaas
en als j mij trug wil stur enaar sgo0l ... ik d0e vwo .. hoogste wat er isss
Het is ook echt aan je te merken ja
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 03-11-2004, 18:55
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:54 :
eeh kkbesems ... julei denken nederlands sijn hier de baas .. eeh wij neuken jullei allemaal kom maar op
in het land van kl0mpen en kaas is een buitelander de baaaaaaaas
en als j mij trug wil stur enaar sgo0l ... ik d0e vwo .. hoogste wat er isss
ik doe gymnasium...
HOOGSTE WAT ER IS
Oud 03-11-2004, 18:56
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:54 :
eeh kkbesems ... julei denken nederlands sijn hier de baas .. eeh wij neuken jullei allemaal kom maar op
*wordt geneukt*

Citaat:
in het land van kl0mpen en kaas is een buitelander de baaaaaaaas
en als j mij trug wil stur enaar sgo0l ... ik d0e vwo .. hoogste wat er isss
nederlands is niet je beste vak of wel?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 03-11-2004, 18:57
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 03-11-2004 @ 19:56 :
[B]*wordt geneukt*



nederlands is niet je beste vak of wel?
WHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAA
Oud 03-11-2004, 18:57
amAr-b
amAr-b is offline
eeey joostje weet j wat ik een leuk vak vind .. sex-les .. dan mogen we altijd j m0eder neuken
Oud 03-11-2004, 18:58
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Smartie89 schreef op 03-11-2004 @ 19:55 :
ik doe gymnasium...
HOOGSTE WAT ER IS
ik doe universiteit, dat is hogerder!
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 03-11-2004, 18:58
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:57 :
eeey joostje weet j wat ik een leuk vak vind .. sex-les .. dan mogen we altijd j m0eder neuken
ik heb medelijden met je
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 03-11-2004, 18:58
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 03-11-2004 @ 19:58 :
ik doe universiteit, dat is hogerder!
jah ok, maar gymnasium natuulk van basis
Oud 03-11-2004, 18:59
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:57 :
eeey joostje weet j wat ik een leuk vak vind .. sex-les .. dan mogen we altijd j m0eder neuken
http://forum.scholieren.com/misc.php...&page=3#bannen
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 03-11-2004, 19:00
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:57 :
eeey joostje weet j wat ik een leuk vak vind .. sex-les .. dan mogen we altijd j m0eder neuken
zielig.. jullie eigen vrouwen mogen nog nie eens voor et huwelijk geneukt worden
Oud 03-11-2004, 19:00
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Smartie89 schreef op 03-11-2004 @ 19:58 :
jah ok, maar gymnasium natuulk van basis
de peuterschool is de basis...


kunnen we nu weer terug naar het onderwerp
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 03-11-2004, 19:00
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
goed plan
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 03-11-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 19:28 :
lekker vo0r hem .. missgien zeg j wel .. jhaa vrijheid van meningsuiting .. me reet
wat hij deed was DISCRIMINATIE
en wat staat daarover in de grond wet eeh???
en ik geef toe .. di emarokaan heeft f0ut gemaakt ..
hij moest van gogh neij gelijk sgiete en steke
neej
eerst ff paar rake kkklappen op s`n smoel .. en dan sgiete
1. LEER NORMAAL S.P.E.L.L.E.N.
2. veel marrokanen lijken zich door alles gediscrimineerd te voelen, zelfs als je ze aankijkt, want dan wordt je uitgescholden voor kutwijf, en kutnederlander. en je mag geen marrokaan zeggen, want dan duw je ze weer in hokjes.
theo had kritiek, niet op de islam, maar op enge fanatiekelingen, extremisten, die de koran verkeerd opvatten, die met de koran haat verspreiden tegenover nederlanders, en die misbruik maken van de koran om hun vrouwen kapot te slaan, want sorry hoor, jij kunt mij echt niet vertellen dat dat niet wordt gedaan, want dat wordt het wel.
dus als mensen zich niet normaal gedragen, worden ze scheef aangekeken.
Oud 03-11-2004, 19:01
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 03-11-2004 @ 20:00 :
de peuterschool is de basis...


kunnen we nu weer terug naar het onderwerp
je weet wat ik bedoel...
en ja we kunnen terug
Oud 03-11-2004, 19:01
amAr-b
amAr-b is offline
jhaaa jullei denken buitelanders sijn nix .. j kan neij met se proficeren .. wnat binne kort kunnen we j m0eder k0men condoleren
Oud 03-11-2004, 19:02
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 03-11-2004 @ 20:01 :
1. LEER NORMAAL S.P.E.L.L.E.N.
2. veel marrokanen lijken zich door alles gediscrimineerd te voelen, zelfs als je ze aankijkt, want dan wordt je uitgescholden voor kutwijf, en kutnederlander. en je mag geen marrokaan zeggen, want dan duw je ze weer in hokjes.
theo had kritiek, niet op de islam, maar op enge fanatiekelingen, extremisten, die de koran verkeerd opvatten, die met de koran haat verspreiden tegenover nederlanders, en die misbruik maken van de koran om hun vrouwen kapot te slaan, want sorry hoor, jij kunt mij echt niet vertellen dat dat niet wordt gedaan, want dat wordt het wel.
dus als mensen zich niet normaal gedragen, worden ze scheef aangekeken.
Oud 03-11-2004, 19:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 20:01 :
jhaaa jullei denken buitelanders sijn nix .. j kan neij met se proficeren .. wnat binne kort kunnen we j m0eder k0men condoleren
lol

deze gast kan niet anders dan een hoax zijn
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 19:03
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 20:01 :
jhaaa jullei denken buitelanders sijn nix .. j kan neij met se proficeren .. wnat binne kort kunnen we j m0eder k0men condoleren
slaat echt nergens op
stoere praat jonge.... alleen maar om "op te komen voor je geloof" maar we proberen hier openlijk te discussieren
Oud 03-11-2004, 19:04
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 20:01 :
jhaaa jullei denken buitelanders sijn nix .. j kan neij met se proficeren .. wnat binne kort kunnen we j m0eder k0men condoleren
HAHAHAHAHAHA
kom maar op mafkees.
je moet niet over andere mensen hun moeder spotte omdat jou moeder een hoer is
Oud 03-11-2004, 19:04
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 20:01 :
jhaaa jullei denken buitelanders sijn nix .. j kan neij met se proficeren .. wnat binne kort kunnen we j m0eder k0men condoleren
Jij bent gewoon zo triest dat het weer lachwekkend begint te worden.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 03-11-2004, 19:05
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gatara schreef op 03-11-2004 @ 20:03 :
lol

deze gast kan niet anders dan een hoax zijn
ehm.. ik weet niet hoor, maar zulke mensen heb je hier echt rond lopen. vind je het een beetje gek dat veel mensen denken, ja kut marokkanen. veel mensen zijn nou eenmaal zo generaliserend
Oud 03-11-2004, 19:05
Smartie89
Smartie89 is offline
Citaat:
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 20:01 :
jhaaa jullei denken buitelanders sijn nix .. j kan neij met se proficeren .. wnat binne kort kunnen we j m0eder k0men condoleren
wat hebben ze toch met moeders??!!
Oud 03-11-2004, 19:05
amAr-b
amAr-b is offline
ee ee pignati .. die naam komt me bekend voor .. stuur is een foto van j moeder .. t ken wel sijn dak j vader ben
Oud 03-11-2004, 19:05
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-11-2004 @ 20:04 :
HAHAHAHAHAHA
kom maar op mafkees.
je moet niet over andere mensen hun moeder spotte omdat jou moeder een hoer is
Ja fijn, verlaag je maar tot zijn niveau

ik vind het haast jammer om hem te banen, hij is best grappig
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 03-11-2004, 19:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-11-2004 @ 20:05 :
ehm.. ik weet niet hoor, maar zulke mensen heb je hier echt rond lopen. vind je het een beetje gek dat veel mensen denken, ja kut marokkanen. veel mensen zijn nou eenmaal zo generaliserend
nee joh

ik denk eerder dat het een wit kaalkoppie is die zich aftrekt op Mein Kampf en zo marokkanen in een kwaad daglicht wilt stellen.

vandaar dat ik dat zei
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2004, 19:06
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Joostje schreef op 03-11-2004 @ 20:05 :
Ja fijn, verlaag je maar tot zijn niveau

ik vind het haast jammer om hem te banen, hij is best grappig
ja sorry, maar om zulk soort mensen kan ik best wel pissed worden, omdat die mensen echt zo denken. dit is geen hoax of iets. zo lopen er echt een paar rond
Oud 03-11-2004, 19:06
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 19:54 :
Omdat het toch voornamelijk in islamitische landen voorkomt. Daarmee is dus niet meteen gezegd dat de islam er de oorzaak van is, maar het is wel reden om eens te onderzoeken óf dat zo is.

Waar het in de kern om gaat is gewoon dat je, vanwege het énkele feit dat kritiek jou niet aanstaat, je die nog niet kunt verbieden. En dat is nou net waar jij in deze laatste post niet op inging.
Je geeft net zelf aan dat de Islam niet de oorzaak van is hoe kun je dan die dingen afschuiven op de Islam.
Overigens denk ik niet dat het voornamelijk in Islamitische landen voorkomt maar dat het voorkomt in arme landen. Weliswaar zijn de meeste Islamitische landen arm maar het gebeurt net zo min in Afrikaanse landen en Oosterse landen.

Wat ook zo fucked up is dat mensen denken dat Marokkanen de norm bepalen wat betreft het moslim zijn. Turken, Pakistanen, Irakezen, Iraniers etc etc zijn ook moslims maar zij komen bijna nooit in het nieuws.
Oud 03-11-2004, 19:06
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 03-11-2004 @ 18:44 :
Die gozer schold de Profeet uit.
Op wat voor manier schold meneer van Gogh de profeet dan uit ?
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.