Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 15:41
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
sweet-les schreef op 07-11-2004 @ 15:45 :
ik denk eigenlijk dat dit verschijnsel komt doordat veel vrouwen en meisjes nu zoiets hebben van, het maakt me niet meer uit wat ik aantrek jongens moeten mij leuk vinden zoals ik ben, jarenlang d8en jongens zo, denk aan bierbuiken etc. dat is lijkt mij de voornaamste reden, en ik heb er onderzoek overmoeten doen dus ik kan het weten...
Tover dan eens wat bronnen tevoorschijn uit die wetenschappelijke muts van je, doos.

Henk Mul !
Oud 07-11-2004, 16:14
innogen
innogen is offline
Ik denk niet dat jongens nu opeens zich bewuster beter gaan kleden dan meisjes, maar meer dat het ligt aan de verkrijgbaarheid van de leuke kleding zeg maar.
Bij de H&M bijvoorbeeld zijn er de laatste tijd leukere kleren voor jongens dan voor meisjes vind ik.
Oud 07-11-2004, 16:33
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Nou, ik ben misschien wel beetje fashion victim, maar ik vind dat het wel beetje doorslaat. Jongens zijn nu wel heel erg met kleding en uiterlijk bezig. Moet iedereen zelf weten, alleen ik vind het momenteel een beetje too much...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 16:38
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Bart, je moet es wat vaker buiten amsterdam en rotterdam komen hoor.....
Ga bijv. es in alkmaar uit.....dan zie je nog genoeg mensen die zich niet kunnen kleden
Ach, als die mensen dat toch leuk vinden. Ik snap al die jongens niet die nu ineens in strakke shirtjes lopen. Twee,drie jaar geleden riepen ze homo tegen iemand die zo een disco binnenkwam en nu lopen ze 'allemaal' in strakke (en soms glimmende) shirtjes.

About H&M: Sorry, maar ik vind dat meestal niks. Ze maken gewoon dingen na! Koop dan het origineel. OK, dat is vaak erg duur. Dat klopt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-11-2004 @ 17:38 :

About H&M: Sorry, maar ik vind dat meestal niks. Ze maken gewoon dingen na! Koop dan het origineel. OK, dat is vaak erg duur. Dat klopt.
waarom zou je ergens persé het orgineel van moeten kopen als je het, zo ongeveer even mooie, namaakgeval bij de H&M weetikhoeveel keer zo goedkoop kan krijgen. alleen vanwege het merkje?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:14
Verwijderd
Ik heb niet zoveel met merken, alleen als het een heel leuk truitje is, toevallig van een duur merk. T geld komt Mij niet aanwaaien Veel gozers dragen ook merk hur... Het lijkt wel of gozers merk belangrijker vinden dan het soort kleren wat ik bij meiden de laatste tijd dan weer minder zie..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:15
Verwijderd
Waarschijnlijk ook weer omdat meer gozers dat deden dan vroeger, niet dat meiden t minder doen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:20
Verwijderd
he Jolankaas waarom mik je dat laatste zinnetje niet gewoon bij de rest van je bericht
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 07-11-2004 @ 18:20 :
he Jolankaas waarom mik je dat laatste zinnetje niet gewoon bij de rest van je bericht
Omdak dat vergeten ben ofzo, hoezo is het Zo erg dan? Jij irriteert je echt aan mij ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Jolankaas schreef op 07-11-2004 @ 18:29 :
Omdak dat vergeten ben ofzo, hoezo is het Zo erg dan? Jij irriteert je echt aan mij ofzo
nee dat doe je altijd maar t ziet er zo wazig uit...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 07-11-2004 @ 18:38 :
nee dat doe je altijd maar t ziet er zo wazig uit...
Nah kzal t proberen niet meer te doen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
waarom zou je ergens persé het orgineel van moeten kopen als je het, zo ongeveer even mooie, namaakgeval bij de H&M weetikhoeveel keer zo goedkoop kan krijgen. alleen vanwege het merkje?
He, helemaal mee eens. Alleen: vaak vind ik de kwaliteit toch echt minder. Zeker bij jassen enzo...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:59
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Maar waar zijn die good'old jongens gebleven die gewoon trui aantrokken, gewoon normaal haar hadden en er verder niet mee bezig waren?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 18:09
Verwijderd
die zijn nu urban
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 20:06
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Interessante theorie!

Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-11-2004 @ 18:58 :
He, helemaal mee eens. Alleen: vaak vind ik de kwaliteit toch echt minder. Zeker bij jassen enzo...
mja dat kan ik niet ontkennen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 09:16
artnael
artnael is offline
Als vrouw zijnde ben ik het met je eens... Maar moet je ook kijken wat er elke keer aan 'mode' wordt aangesleept voor de vrouw.. En elke 'mee-loop-popje' grijpt wat het grijpen kan en trekt het aan... Maakt niet uit wat't is.. "Tis toch mode? wordt er dan gezegt"..

Bij mannenkleding ligt in vrijwel iedere winkel hetzelfde.. Tuurlijk, ook wel andere dingen, maar minder extreem... Voor vrouwen heb je de lengtes in rokken, broeken, wijde pijpen tot een soort van leggings.. Daar zie ik mannen niet in lopen.. en gelukkig ook maar
Oud 09-11-2004, 09:32
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-11-2004 @ 19:09 :
die zijn nu urban
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 20:03
blacky
blacky is offline
heel eerlijk gezegd. don't know, don't care
Oud 10-11-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
die zijn nu urban
haha

urban

hahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
die zijn nu urban
omg, urban
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:29
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
ligt eraan in welke scene het is hoor

in de hiphop wereld zijn de mannen net zo fout gekleed als de vrouwen. eveneens bij alto's en skaters.
bij kak en techno is het meestal wel aar dat de mannen meer moeite doen voor hun uiterlijk dan de vrouwen vind ik.

waar ik kom is elk feest weer een modeshowoff.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:

bij kak en techno is het meestal wel aar dat de mannen meer moeite doen voor hun uiterlijk dan de vrouwen vind ik.

*bump* , nu met de winter gaat iedereen weer gehuld in dikke jassen, dat is minder. Maar ik zie nog steeds Pall Mall Jassen, en corps meisjes in wonderwoman rups jassen.

Overigens het kakkineuze, kan je weinig misslaan, het blijft bijna altijd de zelfde combinatie, maar of het nou modieus is, is een tweede. Bij techno feestjes kom je overigens wel, naar mijn idee, vaker leuk gekleede mensen tegen, maar ook nog steeds veel jongen in een slonzy tshirts
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 13:41
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Ridder schreef op 29-12-2004 @ 14:14 :
maar ook nog steeds veel jongen in een slonzy tshirts
En terecht, Ridder, op Detroit techno moet je ook gewoon in je sleazy outfit tekeer gaan. .

Henk Mul !
Oud 29-12-2004, 14:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 04-11-2004 @ 17:53 :
de stelling klopt, want ik ben het best gekleed van iedereen
Oud 29-12-2004, 14:17
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 29-12-2004 @ 14:41 :
En terecht, Ridder, op Detroit techno moet je ook gewoon in je sleazy outfit tekeer gaan. .

Henk Mul !
Oud 29-12-2004, 18:09
NoDoubt
NoDoubt is offline
Ehm...
Ligt eraan
ik bedoel
ieder houd van een andere stijl

ik hou niet van meisjes met broeken in hun puntlaarzen en dure merkkleding

ik hou van meisjes met beetje baggykleding, ja weenie apart..
en dat heb ik bij jongens ook, meerrrr

rrr!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:34
FLechdrop
FLechdrop is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 04-11-2004 @ 15:19 :
Ligt er aan wat voor jongens en wat voor meisjes.

Maar de UvA is altijd goed <3
Godver, de UvA stinkt de pan uit.
Oud 30-12-2004, 00:24
JCG
JCG is offline
Citaat:
Ilúvatar schreef op 12-11-2004 @ 13:29 :

jup allemaal precies hetzelfde merk .

Maar wat me wel opvalt is dat ik veel vrouwen in korte shirtjes zie lopen als ze een pens hebben. dan bedoel ik niet een klein buikje, maar als of je 8 maanden zwanger zijn. En dan dan een nog veelste strakke broek eronder zodat die pens erover heen komt. Ik bedoel, kijken ze niet in de spiegel voordat ze naar buiten gaan?

Ik heb ook geen sixpack, daarom zal je me nooit in een strak shirt zien. Niemand kijk graag naar uitpuilende pensen (op een paar perverselingen na), ik wil graag me eten binnenhouden als ik ga stappen. Dus wees sociaal en check even of het er wel een beetje normaal uit ziet. Dank u
Oud 30-12-2004, 06:13
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Ik ben het met je eens bertbart
Oud 30-12-2004, 13:50
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 30-12-2004 @ 01:24 :
jup allemaal precies hetzelfde merk .

Maar wat me wel opvalt is dat ik veel vrouwen in korte shirtjes zie lopen als ze een pens hebben. dan bedoel ik niet een klein buikje, maar als of je 8 maanden zwanger zijn. En dan dan een nog veelste strakke broek eronder zodat die pens erover heen komt. Ik bedoel, kijken ze niet in de spiegel voordat ze naar buiten gaan?

Ik heb ook geen sixpack, daarom zal je me nooit in een strak shirt zien. Niemand kijk graag naar uitpuilende pensen (op een paar perverselingen na), ik wil graag me eten binnenhouden als ik ga stappen. Dus wees sociaal en check even of het er wel een beetje normaal uit ziet. Dank u
idd das echt ranzig nog erger als ze dik zijn en een reetveter aanhebben die een meter boven hun broek uitkomt
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 17:59
melkpakje
melkpakje is offline
bij jongens vind ik het eerder bijzonder als ze mooi gekleed zijn, bij meisjes valt het me niet echt op omdat ze altijd wel een poging doen. Niet alle jongens doen dat maar als ze het wel doen is het ook vaker meteen goed.
Oud 30-12-2004, 22:32
Aine
Aine is offline
Denk niet dat je zoiets kan stellen. Van beide kanten zijn beter en slecht geklede mensen. Daarbij is het ook maar net afhankelijk in welke groep mensen je kijkt.
Oud 30-12-2004, 22:35
Big Boi
Big Boi is offline
Inhaalslag: ja
Jongens beter gekleed dan meisjes: neuh
Onderbouwing: neuh
Reageren

Regels voor berichten