![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet zoveel met merken, alleen als het een heel leuk truitje is, toevallig van een duur merk. T geld komt Mij niet aanwaaien
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als vrouw zijnde ben ik het met je eens... Maar moet je ook kijken wat er elke keer aan 'mode' wordt aangesleept voor de vrouw.. En elke 'mee-loop-popje' grijpt wat het grijpen kan en trekt het aan... Maakt niet uit wat't is.. "Tis toch mode? wordt er dan gezegt"..
Bij mannenkleding ligt in vrijwel iedere winkel hetzelfde.. Tuurlijk, ook wel andere dingen, maar minder extreem... Voor vrouwen heb je de lengtes in rokken, broeken, wijde pijpen tot een soort van leggings.. Daar zie ik mannen niet in lopen.. en gelukkig ook maar ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ligt eraan in welke scene het is hoor
in de hiphop wereld zijn de mannen net zo fout gekleed als de vrouwen. eveneens bij alto's en skaters. bij kak en techno is het meestal wel aar dat de mannen meer moeite doen voor hun uiterlijk dan de vrouwen vind ik. waar ik kom is elk feest weer een modeshowoff. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens het kakkineuze, kan je weinig misslaan, het blijft bijna altijd de zelfde combinatie, maar of het nou modieus is, is een tweede. Bij techno feestjes kom je overigens wel, naar mijn idee, vaker leuk gekleede mensen tegen, maar ook nog steeds veel jongen in een slonzy tshirts ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Henk Mul !
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar wat me wel opvalt is dat ik veel vrouwen in korte shirtjes zie lopen als ze een pens hebben. dan bedoel ik niet een klein buikje, maar als of je 8 maanden zwanger zijn. En dan dan een nog veelste strakke broek eronder zodat die pens erover heen komt. Ik bedoel, kijken ze niet in de spiegel voordat ze naar buiten gaan? Ik heb ook geen sixpack, daarom zal je me nooit in een strak shirt zien. Niemand kijk graag naar uitpuilende pensen (op een paar perverselingen na), ik wil graag me eten binnenhouden als ik ga stappen. Dus wees sociaal en check even of het er wel een beetje normaal uit ziet. Dank u
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
bij jongens vind ik het eerder bijzonder als ze mooi gekleed zijn, bij meisjes valt het me niet echt op omdat ze altijd wel een poging doen. Niet alle jongens doen dat maar als ze het wel doen is het ook vaker meteen goed.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
Seksualiteit |
Ik heb geen intresse in andere jongens/meiden. Tripp | 46 | 15-09-2007 18:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |