Advertentie | |
|
![]() |
|
* leeg zijn
* Onbeleefd zijn * die zich alleen maar aanstellen * niet ruimdenkend zijn * zuipen ( af en toe wat alcohol nuttigen is natuurlijk geen probleem) * te zeker zijn * niet leergierig zijn (dit is niet precies zo bedoeld maar de mensen die leergierig zijn begrijpen wel wat ik bedoel, hoop ik ![]() Dit is het enige wat mij zo te binnen schiet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
* als hij stinkt
* als hij in het bijzijn van zijn vrienden ineens veel minder lief blijkt te zijn dan je dacht * als hij arrogant en egoistisch is * als hij meningloos is * als hij mega-megadom is (in de betekenis van kennis), zodat je er geen normaal gesprek mee kan aanknopen * als hij zichzelf the man voelt als hij alcohol drinkt * als hij een enorme opschepper is * als hij ZO jaloers is dat je niet eens de kant van een andere jongen op mag kijken * als hij je volkomen claimt en na 1 dag al roept dat ie je nooit meer kwijt wil
|
![]() |
*algemene kennis vereist ja
* onverzorgd uiterlijk * vieze adem/rookwalm * als hij naar zweet stinkt * een brug tussen de wenkbrauwen *onverzorgde handen/nagels * als hij zweetvoeten heeft *als hij gebruikt * als hij ergens, (oren, neus, tenen, wat dan ook) aan pulkt * boeren en scheten laten in het openbaar * geen handen wassen na het plassen * zogenaamd leuke grapjes maken (die hard aan komen) * anders gaan praten/ mij voor lul zetten bij vrienden * over me praten als zijn 'chick' of zo (stoer hoor ![]() |
![]() |
|
Goh ik zie wel hele lange lijsten soms... jongens die veel (om maar iets te noemen) over auto's praten een afknapper? En dan met zo'n ontzettend lange lijst mag ie daarnaast vooral NIET arrogant zijn, want dat is ook een grote afknapper? natuurlijk..
Vind dat zelf een beetje arrogant overkomen eigenlijk.. basis van een relatie is geven en nemen.. echt niet elke jongen vind die typische meisjesdingen leuk, maar als je een leuke jongen tegenkomt zal ie er ook met interesse naar luisteren als jij daarover je hart uitstort, zeker niet als hij andersom ook eens over auto's mag lullen, ook al geef je er weinig om. Maargoed, van die standaard dingen (stinken/patsergedrag/boeren/scheten/etc.) kan ik begrijpen ![]()
|
k'knap af op
-scheten laten in gezelschap -vieze oren -zweet poten -racisten -trekvlekken in z'n bed -blunders (iedereen maakt ze ik weet et) -uithangende/puilende snotjes -lelijk jongens (d'oh) -geitenwollen sokken -door mama (met slechte smaak) gekochte kleding (die die dan ook nog aantrekt) -neuspiercing bij jongen -lullige reacties als ik ergens heel blij over ben -dom doen tegen mijn vriendinnen -te veel borsthaar vooral als het boven t-shirt, trui whatever uitkomt (ik zie de apen al slingeren) tsja dat was het wel denk ik
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2. Een keertje mag wel. Dan is ie zo mak dat je er alles mee kan aanvangen. Maar nu moet hij ook niet op elk feestje of zo dronken zijn. 3. Nee, vooral niet doen. Eerder afstandelijker doen om daarna alles in te halen, vele leuker ![]() 4. iets meer dan algemene kennis liefst. en er een beetje verzorgd uitzien is toch wel heeel belangrijk en hij mag zeker ijdel zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder; ik denk niet dat het realistisch als je wenst dat je vriend niet in zijn neus peutert of aan zijn tenen of oren ofzo...Wat boeit dat nou? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn vriendin zal vast niet zo een lang lijsje hebben! zei doet niet moeilijk, ik doe niet moeilijk, zo simple als dat.......... nog nooit ruzie gehad, en zijn al bijna een jaar ofzo samen. zien mekaar elke dag, en gaat nog steets perfect! lange Leven de Junkie Love
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste jongens die ik ken komen hier redelijk doorheen ![]() |
![]() |
|
Sommige vrouwen hebben echt enorme lijsten. Van veel punten kan het wel begrijpen zoals stinken enz... , maar sommige slaan echt nergens op.
Bijvoorbeeld: Ik heb een paar keer gezien dat vrouwen afknappen op schrijf fouten(ik ben dyslecties en maak zelf erg veel schrijf fouten). Hoe kan je daar nou op afknappen, vraag je aan een jongen als je hem onmoet om eerst stukkie te schrijven,voordat je verliefd op em wordt? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je verliefdheid in een keer verdwijnt als je er achter komt dat ie veel schrijf fouten maakt. Of as ie af en toe nagelbijt ofzo. Natuurlijk kan je dat wel irritant vinden maar je hebt niet alles meteen door. En van die kleine dingtjes zijn toch geen rede om een al begonnen relatie te beeindigen. Zijn er trouwens ook bepaalde dingen/eigenschappen die mannen extra aantrekkelijk maken? Zoals ik het bijvoorbeeld een bijzonder plus vind als vrouwen echt goed kunnen dansen. Vooral op HipHop en R&B and a specialy bubbling.
|
![]() |
Uiterlijk:
- foute schoenen (nike air max, kisten enz.) - van die grote kettingen/armbanden - slecht gebit (dat vind ik echt belangrijk) Innerlijk: - patsen/stoer doen - alleen aan zichzelf denken, geen rekening met mij houden - totaal geen interesse/initiatief tonen Naja, dit is wat er me nu te binnen schiet. Voor een echte 'kandidaat' zijn er wel meer dingen.
|
![]() |
Hihi
*Arrogant *Stoer doen voor vriendjes *PLAYERS!!!! *Als ze alleen maar op sex uitzijn *Jongens die zich totaal niet aan afspraken kunnen houden En als ik van uiterlijk moet uitgaan....tsja... *foute kleding (wat zn mama dus koopt ![]() *schoenen zoals Nikes enz...heb liever beetje normale *bril (neem dan lenzen) *zn loopje...(stoer, slungel enz) loop normaal ![]()
|
![]() |
Wat ik me nouw afvraag, ik zie wat staan over nerd kleding enzo en dan weer over merkleding...
[en wat is nerd kleding dan precies :?] Wat is nouw algemeen geaccepteerde kleding? ![]() Enneuh, hoe zit het met een kraag bv... ? En hoeveel kans heb je als je niet echt knap bent maar wel spontaan [probeert? ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2002 om 17:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2- ik heb nederlants ook op D nivuea gedaanJa, dat is duidelijk.. 3- ben geen bodybuilder (zeker neit)Hè, fijn! ![]() 4- welke vrienden ![]() 5- ik weet het neit hoor... is het cool? zo ja: waarom krijg ik er dan altijd zo een brandende strot van? [/QUOTE] Weet ik het? Je doet nu trouwens alsof ik een date zoek of zo... |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() witte sokken zijn inderdaad NIET aantrekkelijk ![]() net als boeren die liever met de vark'ns en koei'n in 't hok praten dan met jou ![]() een erg accent is alleen vervelend als ook de stereotype desinteresse en het onbegrip er bij inbegrepen zitten ![]() verder de gebruikelijke dingen waar weinigen zich tot aangetrokken voelen: extreme arrogantie, scheten, boeren, uitgebreid oorpeuteren etc. ![]() |
![]() |
|
ik knap af op jongens die hun broek in hun sokken doen, en verder mogen jongens best verlegen zijn, niet te... maar een beetje is sgattig.... hij moet wel lif zijn, en gespierd. ik kijk altijd eerst naar ogen dus mooie ogen moet ook!
verder vind ik skaters errug sexy.... die zijn geil.... verder... tsja... hij moet wel kunnen zoenen! me ex kon dat niet! afknapper! en hij moet me wel een beetje vrij laten! maarre... skaters zijn (bijna) altijd goed....
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik walg van: - ubernonchalance - te aanwezig zijn - egoisme - jongens aan wie alles verteld moet worden omdat ze zelf geen initiatief tonen (in welk opzicht dan ook), jongens zonder 'pit' zeg maar - mama-kledij is inderdaad ook wel een Grote Nee
|
Ik vind het erg als een jongen zijn tanden niet poetst, er dus onverzorgd uitziet, gierig is, een onromantische pummel is, geen humor heeft en nog wel meer die ik later pas ontdek
![]()
|
als jongens niet fris zijn, stinken ofzo
![]() als een jongen overdreven stoer gaat doen als hij denk dat hij grappig is (maar dat dus niet is) als aandacht wil trekken als hij verwijfd is scheinheilig als hij nix te vertellen heeft als ze er onverzorgd uitzien enz.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Een jongen, twee meisjes redbloodedwoman | 30 | 07-11-2005 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |