| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
dit is mijn gekke poepie foto van mezelf staat op www.cu2.nl/phoebe4000 (als ie het doet tenminste), anders volgt hij nog |
|
|
|
||
|
Citaat:
de rest is niet moeilijk
|
|
|
|
Oh god, ik ga nu echt een foto van m'n vriend en mij posten!
Dit ben ik dan... De foto is al wel een beetje oud! Tsjah.. Heb nu ff geen recente foto. Die komt nog wel een keertje. Najah, wanneer komt er weer es een meeting?! Dan zien jullie de ik van nu! En dit is mijn vriend, Sander. Deze foto is van 3 jaar geleden. Toen kende ik hem nog niet eens. Hij is zo nat van de regen hoor! Najah, verder lijkt hij hier al niet meer op. Hij ziet er nu 10 keer mooier uit! Niet meer die debiele kleding enzo... En zijn haren zijn nu ook anders!Hahaha, ik zet wel weer onze 'geweldigste' foto's hier neer zeg!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zag die foto, en dacht: hey leuk, een nieuwe forummer. Maar het is dus jouw vriendje ![]() Wat een schatje!
|
|
||
|
Citaat:
Gelukkig issie nu niet meer zo erg... Hij houdt nog wel steeds van hardcore en dat soort troep, maar niet meer zo extreem en niet meer die kleding enzo. Thank God.... Maareh, niet spotten met m'n vriendje ja?!
|
||
|
|
|
|
Hier een paar nieuwe foto's van Marije en mij op 'vakantie' in Grandorado...
![]() [ ^ Marije en ik in restaurant ^ ] ![]() [ ^ Marije en ik wederom in restaurant ^ ] ![]() [ ^ Marije en ik op het strand ^ ] ![]() [ ^ Marije en ik op een echte bad ^ ] ![]() [ ^ Kate en Leonardo waren er ook! ^ ]
Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 20:24. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
| Verhalen & Gedichten |
[OOC] Rollenspel: de nieuwe vallei Kitten | 73 | 14-08-2012 21:10 | |
| Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 16:45 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 17:55 | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 22:31 | |