Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 13:31
Verwijderd
Nogal idioot dat hij jou niet gewoon gelooft Kom op zeg, als meisje van 18 heb je toch geen seks met een jongetje van 13..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2004, 13:48
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
euh..duh..dumpen
Oud 12-11-2004, 14:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-11-2004 @ 14:31 :
Nogal idioot dat hij jou niet gewoon gelooft Kom op zeg, als meisje van 18 heb je toch geen seks met een jongetje van 13..
Inderdaad, hij zou jou gewoon moeten geloven en anders na even logisch nagedacht te hebben tot de conclusie moeten komen dat het nergens op slaat.

Aangezien jullie elkaar nog niet gesproken hebben en nog steeds ruzie hebben, lijkt het mij het verstandigst als jullie nog even wat afstand van elkaar houden (want als ik het goed begrijp heeft hij ook helemaal gaan zin om te praten, en dus zal dat ook weinig tot niks uithalen). Ga bij jezelf na wat er nou eigenlijk gebeurd is en wat voor invloed dit op jou en jullie relatie heeft. Probeer zelf weer wat rustig te worden en de dingen op een rijtje te zetten met betrekking tot hoe je nu verder wil. Probeer er daarna met hem over te praten en vraag ook naar zijn kant van het verhaal en hoe hij er tegenaan kijkt.
Oud 12-11-2004, 14:12
Verwijderd
Als hij niet eens de moeite neemt om er normaal met je over te praten, dan zegt dat toch iets, denk ik... Probeer idd de dingen op een rijtje te zetten met betrekking tot hoe je nu verder wil en praat er met hem over en/of neem een beslissing.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:20
Shitonya
Shitonya is offline
Terugslaan. Daarna wordt hij wel in elkaar geslagen door m'n vrienden. Maak ik me geen zorgen om.
Daarna is het uit, want is hij overleden
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:33
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-11-2004 @ 15:20 :
Terugslaan. Daarna wordt hij wel in elkaar geslagen door m'n vrienden. Maak ik me geen zorgen om.
Daarna is het uit, want is hij overleden
Ja, dat is een goeie oplossing
Oud 12-11-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2004 @ 15:33 :
Ik denk dat iedereen nu wel weet dat jij dat geen goede oplossing vindt.

Ik vind het in die mate btw ook ernstig overdreven... En als je zin hebt om om één klap in de cel te belanden: dan moet je vooral zo reageren.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-11-2004 @ 15:39 :
Ik denk dat iedereen nu wel weet dat jij dat geen goede oplossing vindt.

Ik vind het in die mate btw ook ernstig overdreven... En als je zin hebt om om één klap in de cel te belanden: dan moet je vooral zo reageren.
Sorry, ik ben daar nogal fel en duidelijk in inderdaad . Maar in dit geval was de reactie gericht op het feit dat zij er wel op een heel overdreven manier op reageerde (jouw toevoeging dus).
Oud 12-11-2004, 15:37
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
na dat ik heb gehoord hoe de ruzie is ontstaan
ben ik het met de andere eens
je moet hem dumpen
nou jah uitmaken dus, dumpen vind ik zo'n kut woord, zeker als het jou over komt maarjah
als hij jou niet vertrouwd en niet gelooft vind ik het geen goede relatie meer,
ik zou het uitmaken

xxx gogirl_1988
Oud 12-11-2004, 15:58
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2004 @ 15:33 :
Hoe wil jij het dan oplossen? Zeggen "au, dat mag je niet doen stommerd?" Als je er niks aan doet, slaat hij straks ook z'n volgende vriendinnen misschien. En het is gewoon diep triest om je vriendin te slaan, daar is geen goede reden toe.

Hangt er vanaf hoe. Klap in het gezicht, dan sla je terug/ maak je het uit. Maar als hij verblind door woede in je maag gaat stompen tot bloedens toe, dan mag hij van mij echt dood neervallen, letterlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:01
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-11-2004 @ 16:58 :
Hoe wil jij het dan oplossen? Zeggen "au, dat mag je niet doen stommerd?" Als je er niks aan doet, slaat hij straks ook z'n volgende vriendinnen misschien. En het is gewoon diep triest om je vriendin te slaan, daar is geen goede reden toe.

Hangt er vanaf hoe. Klap in het gezicht, dan sla je terug/ maak je het uit. Maar als hij verblind door woede in je maag gaat stompen tot bloedens toe, dan mag hij van mij echt dood neervallen, letterlijk.
van mij ook
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-11-2004 @ 16:58 :

Je snapt mijn punt in de reactie op Shitonya niet. Mijn reactie sloeg op het feit dat zij hem zo hard zou slaan/zou laten slaan, dat hij dood zou gaan. En dát vond ik nergens op slaan, vandaar mijn reactie.... En dus niet op het punt dat ik het niet eens ben met dat terugslaan, want daar heb ik mijn punt al duidelijk genoeg in gemaakt.
Oud 13-11-2004, 00:23
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2004 @ 19:15 :
Je snapt mijn punt in de reactie op Shitonya niet. Mijn reactie sloeg op het feit dat zij hem zo hard zou slaan/zou laten slaan, dat hij dood zou gaan. En dát vond ik nergens op slaan, vandaar mijn reactie.... En dus niet op het punt dat ik het niet eens ben met dat terugslaan, want daar heb ik mijn punt al duidelijk genoeg in gemaakt.
jij bent grappig
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 00:29
probeer
probeer is offline
[QUOTE]Gespleten Geest schreef op 11-11-2004 @ 14:20 :
[B]ja dat is echt vet grappig wat voor kneusje ben je dan

je ziet het probleem niet. stel een kerel wordt geslagen door zn vrouw. wat wilde ie gaan doen? aangifte doen? dan wordt hij echt n iet serieus genomen. en als hij terugslaat krijgt hij waarschijnlijk een aanklacht aan zn broek, en zn vrouw wordt wel geloofd. dus weg voogdij enz enz.
Oud 13-11-2004, 00:40
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
[QUOTE]scrolllock schreef op 13-11-2004 @ 01:29 :
[B]
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-11-2004 @ 14:20 :
je ziet het probleem niet. stel een kerel wordt geslagen door zn vrouw. wat wilde ie gaan doen? aangifte doen? dan wordt hij echt n iet serieus genomen. en als hij terugslaat krijgt hij waarschijnlijk een aanklacht aan zn broek, en zn vrouw wordt wel geloofd. dus weg voogdij enz enz.
ik had mijn oplossing ook al gegeven, de relatie beeindigen, heel simpel
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 13-11-2004 @ 01:40 :
ik had mijn oplossing ook al gegeven, de relatie beeindigen, heel simpel
Als je kinderen hebt (wat scrolllock in zijn post ook noemt) dan doe je dat toch een stuk minder snel. Maar goed, voor de meerderheid van de leden is dat op dit moment nog niet van toepassing.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:32
Yolcu
Yolcu is offline
Terugslaan. En hem dan dumpen.

Nee het ligt natuurlijk aan de situatie. Een klap in het gezicht is heel anders dan iemand tot bloedens toe slaan, het hangt heel erg van de situatie af.
Oud 13-11-2004, 17:44
voice
voice is offline
Ik ben volgens mij een van de weinigen die zoiets heeft van: wacht ff af en praat met hem. Dit hangt natuurlijk wel af van de ernst van de mishandeling en hoe lang je al iets hebt en hoe het met jullie samen gaat.
Mijn vriend heeft mij ook een aantal keer heel stevig vastgepakt en een keer uitgehaald, maar kon zich nog net inhouden.
We hebben veel gepraat over die aanvallen en hij was zo bang mij kwijt te raken en wilde er zelf voor in therapie gaan.
Het is dus belangrijk om erover te praten en laat vooral niet ove rje heen lopen!
De theraptie is bij ons niet nodig geweest want na veel praten heeft hij het nooit meer gedaan ook omdat hij zat hoe erg hij mij ermee kwetste.
Veel sterkte.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:20
Verwijderd
knal terug geven en t meteen uitmaken
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 19:11
da leentjuh
da leentjuh is offline
Dumpen.
Oud 13-11-2004, 19:17
Da_Suuz
Da_Suuz is offline
Geen enkele reden is goed genoeg... Bij grote uitzondering zou ik hem een tweede kans geven. Bij herhaling aangifte doen en keihard dumpen...
Oud 13-11-2004, 19:44
Ragnar
Ragnar is offline
Mannen die vrouwen slaan hebben geen recht om te bestaan.
Oud 13-11-2004, 19:47
juno
juno is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 13-11-2004 @ 20:44 :
Mannen die vrouwen slaan hebben geen recht om te bestaan.
Je zal er nog van versteld staan als je weet hoeveel vrouwen hun man slaan....en al die kerels durven niets terug te doen want als man mag je immers geen vrouwen slaan....

Mijn vriend en ik hebben allebei een bril, dus wij slaan niet. Je mag geen mensen met een brilletje slaan.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 19:54
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
juno schreef op 13-11-2004 @ 20:47 :
Je zal er nog van versteld staan als je weet hoeveel vrouwen hun man slaan....en al die kerels durven niets terug te doen want als man mag je immers geen vrouwen slaan....

Mijn vriend en ik hebben allebei een bril, dus wij slaan niet. Je mag geen mensen met een brilletje slaan.
Nee die sla je met een baseballknuppel. Nee k heb zelf ook een bril

Maargoed vrouwen die mannen slaan keur ik net zo af. Maargoed als man zijnde kan ik alleen zeggen dat ik mannen die vrouwen slaan nog niet eens de kogel van het nekschot waard vind.
Oud 13-11-2004, 19:58
Ragnar
Ragnar is offline
Om het eens cru te zeggen
Oud 13-11-2004, 20:08
Verwijderd
ik zou hem een fucking harde beuk terug verkopen en em dan dumpen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 13:48
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dumpen natuurlijk