Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Aangezien jullie elkaar nog niet gesproken hebben en nog steeds ruzie hebben, lijkt het mij het verstandigst als jullie nog even wat afstand van elkaar houden (want als ik het goed begrijp heeft hij ook helemaal gaan zin om te praten, en dus zal dat ook weinig tot niks uithalen). Ga bij jezelf na wat er nou eigenlijk gebeurd is en wat voor invloed dit op jou en jullie relatie heeft. Probeer zelf weer wat rustig te worden en de dingen op een rijtje te zetten met betrekking tot hoe je nu verder wil. Probeer er daarna met hem over te praten en vraag ook naar zijn kant van het verhaal en hoe hij er tegenaan kijkt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het in die mate btw ook ernstig overdreven... En als je zin hebt om om één klap in de cel te belanden: dan moet je vooral zo reageren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hangt er vanaf hoe. Klap in het gezicht, dan sla je terug/ maak je het uit. Maar als hij verblind door woede in je maag gaat stompen tot bloedens toe, dan mag hij van mij echt dood neervallen, letterlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Gespleten Geest schreef op 11-11-2004 @ 14:20 :
[B]ja dat is echt vet grappig ![]() je ziet het probleem niet. stel een kerel wordt geslagen door zn vrouw. wat wilde ie gaan doen? aangifte doen? dan wordt hij echt n iet serieus genomen. en als hij terugslaat krijgt hij waarschijnlijk een aanklacht aan zn broek, en zn vrouw wordt wel geloofd. dus weg voogdij enz enz.
||
[QUOTE]scrolllock schreef op 13-11-2004 @ 01:29 :
[B] Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend en ik hebben allebei een bril, dus wij slaan niet. Je mag geen mensen met een brilletje slaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed vrouwen die mannen slaan keur ik net zo af. Maargoed als man zijnde kan ik alleen zeggen dat ik mannen die vrouwen slaan nog niet eens de kogel van het nekschot waard vind.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen... Heleeeeen | 78 | 15-01-2006 15:25 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen? Arthur2006 | 10 | 14-01-2006 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen... Some | 19 | 22-02-2004 11:40 | |
Liefde & Relatie |