![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.nizkor.org/features/falla...mposition.html |
![]() |
||
Citaat:
En dan nog iets, dat er een stad is geweest die Jericho zou heten, nou en? dat bewijst geen flikker. Net zoals Mephostophilis al zei: kom met argumenten, of hou je mond. p.s. Hoofdletters horen niet alleen bij eigennamen als Jezus maar ook aan het begin van de zin. ![]()
||
Citaat:
1 - dat een volksstam de stad belegert en uitgemoord heeft? 2 - dat een bende mafkezen rondjes om de stad liep en dat de stad vervolgens spontaan in stukken viel. ik denk dat ik voor optie 1 ga... de eerste archeoloog die bewijs heeft gevonden voor de waarheid van de bijbel moet ik trouwens nog tegen komen, mischien kun je met ons delen wie deze archeologen dan precies zijn?
Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 13:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tenminste als onze geliefde forumbazen onpartijdig zijn, zou je hiervoor een afkoelban moeten krijgen. Maar on-topic: Jou probleem is simpel. Die "bewijzen" die jij brengt, zijn niet ondersteund. Hoe kunnen wij niet onderdesteunde "bewijzen" nou accepteren? |
![]() |
||
Citaat:
je kunt als enige conclusie uit deze waarneming namelijk trekken: Jericho is op een bepaald moment in de geschiedenis verwoest. De rest is geloof. En inderdaad, je toon is niet al te vriendelijk....
||
Citaat:
![]() ![]() dat jericho heeft bestaan, dat zullen niet velen willen ontkennen. in geschiedkundige boeken wordt dat voor zover ik weet en voor zover er geschiedkundige boeken zijn uit die tijd, niet ontkend. maar dat jezus heeft bestaan omdat de niet-christelijke flavius josephus over hem schreef, is op zich geen bewijs. 't is wel leuk natuurlijk. ik vind het altijd een beetje onzinnig om alle historische feiten uit de bijbel na te gaan en op de ararat te zoeken naar de resten van de ark, maar das mijn mening. |
![]() |
||
Citaat:
(@anderen, ok, ok, het is een beetje flauw, I know)
||
Citaat:
En idd, sta is een beetje open voor de mening van atheisten.. Wij zeggen toch ook niet dat jij maar af mag sterven.. want daar komt het wel op neer wat jij tegen ons zegt...
||||
Citaat:
Citaat:
verder zijn er ook genoeg bronnen die aangeven dat de twee kerstverhalen die de bijbel rijk is (en die elkaar weer tegenspreken en ander taalgebruik hebben dan de rest van het evangelie) er door het vaticaan bij bedacht zijn omdat de heidenen een feest van de zonnewende hadden op 25 december en dat konden ze niet af schaffen want dan kregen ze de heidenen nooit tot geloof dus hebben ze het verchristelijkt. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 11:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: