Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 17:55
saartje 88
saartje 88 is offline
Citaat:
perseus schreef op 15-11-2004 @ 18:50 :
Hij is niet goed bij zijn hoofd.

Maar afijn, laat je je even steriliseren?
tuurlijk omdat jij het zegt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2004, 17:56
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
saartje 88 schreef op 14-11-2004 @ 20:45 :
jullie hebben gelijk als jullie zeggen dat ik niet weet waar ik begin. ik ben, ook al zeg ik het zelf, nogal naïef op dit gebied. alles over zijn verleden wat ik heb verteld heb ik van hemzelf, zijn vrienden, en zijn ouders, ik heb het zelf ook niet meegemaakt, daarom is het voor mij gewoon moeilijk om me voor te stellen dat hij echt in staat is om mij iets aan te doen. daarom kan ik misschien wat 'dom' overkomen. maar als ik al meteen zoiets had van ik neem een relatie met die jongen, dan had ik dit topic toch niet geopend.
Ook al is ie niet in staat jou wat aan te doen...wil jij dan een relatie met een jongen die andere mensen in elkaar slaat?

Leuke vriend ja
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 07:14
ilse
ilse is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 15-11-2004 @ 18:56 :
Ook al is ie niet in staat jou wat aan te doen...wil jij dan een relatie met een jongen die andere mensen in elkaar slaat?

Leuke vriend ja
Oud 16-11-2004, 11:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
saartje 88 schreef op 15-11-2004 @ 18:42 :
ik wil geen relatie met deze jongen, niet meer tenminste, maar ik vraag me echt af of hij echt wel zo'n player is, ik weet wel dat hij echt agressief kan worden, ik wacht gewoon een tijdje om te zien wat voor een jongen hij nou echt is. maar ik weet echt niet wat ik nu met hem aan moet, hij is natuurlijk vreselijk down omdat hij ontslagen is
Je moet zeggen: "Kut voor je. Volgende keer beter." En er verder niet te veel aandacht aan besteden.
Nja, en dus even duidelijk zijn en zeggen dat je niets met 'm wil. Verder heeft Nonaj een goed punt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 12:10
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
saartje 88 schreef op 15-11-2004 @ 18:42 :
ik wil geen relatie met deze jongen, niet meer tenminste, maar ik vraag me echt af of hij echt wel zo'n player is, ik weet wel dat hij echt agressief kan worden, ik wacht gewoon een tijdje om te zien wat voor een jongen hij nou echt is. maar ik weet echt niet wat ik nu met hem aan moet, hij is natuurlijk vreselijk down omdat hij ontslagen is
Onthoud dit ook als je hem ziet, je wilt geen relatie met hem en je bent hem niets verplicht.
Je kan vertellen dat je het kut voor hem vind dat hij ontslagen is en er overpraten maar maak het HEEEL duidelijk dat je alleen vrienden wilt zijn.
Door vrienden zijn kun je er ook achter komen of er nog een klein beetje hoop voor deze jongen is, ookal vind ik het er op het moment vrij hopeloos uitzien. Ik zou nooit iets met zo een jongen willen en kan het me ook niet voorstellen dat iemand het zou willen, maar niemand kan je tegenhouden.
Wees in elk geval voorzichtig!!
Reageren

Regels voor berichten