![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 14:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En door te verspreiden hoef je echt niet altijd minder honger te hebben en/of minder te kunnen eten...was het maar zo'n feest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je hebt idd zout nodig, maar niet zo heel veel: je hebt ook suikers nodig, ga jij daarom de suikerpot leeg eten? Waarom zou ik niet reageren? ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik eet/drink nooit cup-a-soup. ![]() Maar volgens mij zei ik ook al dat je cup-a-soup echt wel zal overleven, mits je daarnaast niet weet ik het hoeveel zout gebruikt. Jij doet er alleen wel heel simpel over, zeker mbt het bestrijden van eventuele gevolgen met pillen, enz. en daar ben ik het dus niet mee eens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tuurlijk kun je die boterhammen ook twee aan twee verspreid eten, alles kan, maar je kunt ook overdrijven, denk ik... En heel erg 'gespreid eten' lost echt niet altijd alles op...'t valt me op dat sommige mensen dat hier lijken te denken... ![]() Hoe ze at (wanneer) stond er min of meer bij. ![]() ![]() Citaat:
Het lijkt me beter om gewoon een beetje op te letten met wat je eet, dan overal maar pillen voor te slikken, hoe goed ze dan ook mogen zijn volgens jou. Het is beter om iets te voorkomen dan te genezen. Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij deed ik er niet zo heel moeilijk over? Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 14:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet jij het nog een keer lezen en dat je het dan ook snapt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer je te helpen door iig op dat eerste een antwoord te geven. En vervolgens kom jij met die pillen. Tja, dan zeg ik daar ook van wat ik er van denk. Wil je niet dat er iets over die pillen gezegd wordt, dan moet je er niks over posten, lijkt me heel simpel. Als ik zomaar iets zou zeggen, dan zou ik niet weten waar ik het over zou hebben, nu vind ik dat niet het geval zijn. Ik vind het btw ook ronduit beledigend dat je zo over mensen praat, maar goed. En als je het hier zo slecht ed vindt, dan ga je toch lekker weg? Ik zie het probleem niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind vier boterhammen veel ja 's ochtends, maar dat doet niet ter zake. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Njah, ik heb gewoon honger 's ochtends ![]() Ik probeer morgen wel drie ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat kun je het beste op je brood doen? |
![]() |
||
Citaat:
Misschien heb jij de theorie in je hoofd dat hoe zwaarder het gewicht dat je VVM mee moet sjouwen, hoe meer kcal je verbrand maar zo werkt dat niet. Als je meer lege massa mee torst gaat niet het kcal verbruik omhoog maar je conditie verslechterd simpelweg omdat je te lijden hebt onder je gewicht. Verder, je kunt het voor mijn part vragen op een engelstalig forum als je denkt dat men daar meer weet, maar zoals ik al eerder heb gezegd.. je maakt veel te veel heibel om details als dit die ook nog eens niet relevant zijn. Zorg dat je de basis beheerst en onderbouw je commentaren hier, ik zie hier een complete bladzijde vol gepraat en niemand weet nog waar het om gaat en uiteindelijk heeft ook niemand er wat aan. Dit soort dingen zijn verwarrend, zeker wanneer uiteindelijk mensen zelf niet meer weten wat er klopt en niet klopt. Tot zover mijn bijdrage weer, we willen allemaal afslanken/aankomen maar ik vraag me af wie hier eigenlijk in geslaagd is sinds ik hier voor het eerst kwam een half jaar geleden. Terwijl de rest kibbelt om details en het wel en wee van vage dieeten zijn MeelFriek en ik volgens mij de enigen die definitief geslaagd zijn. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik ben trouwens nu 5 maanden bezig..nu nog 6 ofzo dan zit ik wel goed.. alleen gaat het op een gegeven moment echt niet meer vooruit ![]()
||
![]() |
(= Leonoor)
Citaat:
![]() (En ik heb mogen 'ervaren' dat ik op het moment dat ik de pil niet meer slik binnen een dag of 10 bijna 3 kilo kwijt ben...ik vraag me op dit moment dus af of het niet daardoor komt dat ik zwaarder ben geworden (bv. door vocht vast houden of weet ik het wat).)
||
Citaat:
Wanneer je een schild-, alvleesklier of nier afwijking er bij zou hebben word het een heel ander verhaal en zou mn "standaard" dieetbenadering al waardeloos zijn. Overigens denk ik dat jij de basis intussen wel genoeg begrijpt om zelf een schema op te kunnen stellen. Je weet dacht ik wel hoe het lichaam werkt, en je weet ook dat wanneer je veel kwijt wil ( kweenie of je dat wil ik hou het niet meer zo bij hier tegenwoordig ) dat je dan van die mogelijkheden gebruik moet maken. Dus waarom heb je dat dan nog niet gedaan. Niet aanvallend bedoeld ofzo maar als je weet hoe het in elkaar steekt had je ook zelf al kunnen beginnen met een strategie uitdenken. Anyway, mocht ik het fout zien/begrijpen dan roep je maar, oom eend is altijd bereid tot conversatie ![]() Aankomen door de pil is normaal, Verandering in de hormoonhuishouding ten bate van oestrogeen heeft vrijwel altijd vochtretentie en vetopslag als gevolg. Hangt ook af van het soort pil, de concentratie die er in zit etc. Lang verhaal over hormonale kwesties wil je het 100% zeker weten dan zou je al exact moeten bijhouden wat de pil met je bloedwaarden doet en dat weet ik nu niet dus meer zinnigs dan dit kan ik er niet van zeggen. Hou het er maar op dat het een versterkende factor is mbt vet en vocht retentie.
Laatst gewijzigd op 10-12-2004 om 09:42. |
![]() |
||
Citaat:
jaah ik d8 al wel dat 4 boterhammen weinig was, maar aangezien ik dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren doe vond ik het nooit logisch om dat te veranderen... bovendien hangt stiekem ergens in mij achterhoofd toch de gedachte dat ik als ik af wil vallen minder moet eten... en ja dat is natuurlijk niet per definitie waar want het gaat vooral om wat je eet... maar dank je wel voor de tips ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zou niet weten of mijn stofwisseling normaal is? Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee natuurlijk is teveel eentonigheid ook niet gezond maar hee je bent op dieet dat kun je haast niet voorkomen. Vandaar ook.. supplementatie, vitaminen mineralen en omega vetzuren. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik slik multivitaminen, maar die dingen zijn bedoeld als aanvulling, niet als vervanging. ![]() |
![]() |
|
Dieeten zijn altijd ongezond, een brandstof tekort verzwakt het lichaam altijd. Wanneer je voldoende groenten eet en je vitaminen etc supplementeert zul je niet ziek worden.
Wat die vetzuren betreft.. jij MOET vegetarisch eten? Waarom dan wel precies, sommige stoffen uit vlees die je wel mag hebben kun je namelijk op een andere manier ook binnen krijgen. Omega vind je overigens niet in vlees maar in vis, misschien dat je dat wel mag? Wat die rekenmethodes betreft die heb ik al minstens 20x gepost, schaam je ![]() http://members.home.nl/petcho/EB.doc Bij benadering uiteraard is dit de meest acurate berekening. Speciaal voor jou nog eens ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |