![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() jij bent net iets te kortzichtig, voor een beeetje gelovige liggen de zaken toch wat anders. en je leven niet praktisch veranderen. alles veranderd. dat heb ik meer gezegd, van de inrichting van je leven tot het doel, van de levenswijze tot de daginvulling. heel je leven staat op z’n kop man! van mij zou het niet meer hoeven, en je kan van mij toch niet zeggen dat ik zo’n goede of echte gelovige ben. en gelukkig zijn, ’t is maar hoe je in elkaar zit. jij bent zo’n type dat alleen maar naar vandaag kijkt, er zijn mensen die van me houden, er zijn dingen die ik leuk vind, dus ben ik gelukkig? dus is mijn herkomst, mijn zijn en mijn gaan, en alles wat er om heen zit totaal niet belangrijk? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dat zal wel niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegendeel: ik ben wel een mens. Die laatste stelling is vrij eenvoudig te bewijzen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het is een overtuiging. Maar om je vraag te overtuigen: Ik zou een pact sluiten met de Duivel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ach, het maakt me niet zoveel uit ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens als er een god zou blijken te bestaan, middels bewijs dat ik kan accepteren, dan zou ik dat voor kennisgeving aannemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Darwinisme is uberhaupt een term die verzonnen is door overijverige pseudotypes als Kent Hovind, dus hoe je erbij komt dat dat werkelijk bestaat.... Voor het onwaar bewijzen van de evolutietheorie, en de big bang theorie? nu ja, dan is er gewoon een groter deel van de oorsprong van de mensheid waar geen antwoord op is, ik zie geen reden om dan spontaan een mannetje op een wolk te gaan aanbidden die in z'n vingers knipte en ploef, daar was de wereld. Maar deze vraag kan je zelf ook beantwoorden, ondanks dat er in creationisme gaten ter grootte van Canada zitten zijn er ook nog mensen die dat geloven, dus trek je conclusie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |