![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doet me ook denken aan de film De Oesters van Nam Kee waarin Katja Schuurman tegen Egbert Jan Weber zegt (ik weet de namen van de karakters even niet meer) "Wat goed is moet niet te lang duren Diablo' Mijn relatie hiervoor was langer, maar deze vele vele vele malen beter. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tja, hoogtepunten en dieptepunten? Geen idee.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, we zijn allebei nog erg jong voor de soort relatie die we hadden. We zijn daarbij heel erg verschillend, beiden ontzettend bezig met uitzoeken wie we zijn en wat we willen en daarin hebben we beiden erg veel ruimte nodig, die we elkaar niet kunnen bieden. Hij werd ongelukkig doordat ik me alsmaar niet lekker voelde, en ik voelde me niet lekker doordat ik erg onzeker en bang was. Ons gedrag versterkte de eigenschappen van elkaar waar we nu juist het meeste mee zaten. Op het laatst ging het allemaal erg geforceerd en waren we beiden niet blij meer. Ik heb aan hem echt heel veel gehad en wil zeker nog steeds van hem leren, maar niet in een relatie want dat gaat niet meer. Ik denk dat hij gelukkiger zal worden zonder mij en met iemand anders en ik hoop heel erg dat hij het zal vinden. En met mij komt het ook wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Want ik zei het wel heel makkelijk toen het net uit was, en later werd het pas moeilijk. En onrealistisch.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij mij is het nu 5 weken uit en het ging net een poosje redelijk tot vorige week, maar ik ben nu weer aan het te-veel-nadenken en alles, dus let niet op mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
Oh. ![]() Dit jaar was een goed jaar. Ik heb weer leren 'liefhebben' en 'houden van'. En ik heb mijn favoriete slachtoffer daarvoor hier leren kennen. En stiekem het heerlijke gevoel dat ik haar weer voor anderen hun neus weg heb kunnen halen. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Een dieptepunt was mijn vakantie met "vriendinnen", daar ben ik achter de ware aard van een "vriendin" gekomen. Onze 5 jaar durende vriendschap is wel over. Ze was gewoon een poepzak.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet gewoon 'rebound'? 3 jaar is niet niks.. |
Advertentie |
|
![]() |