Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 19-12-2004 @ 13:27 :
"Maybe it won't last forever, but who says the best loves do?"

Weet even niet van wie dat nou de sig is, maar volgens mij klopt het wel.
Precies.

Doet me ook denken aan de film De Oesters van Nam Kee waarin Katja Schuurman tegen Egbert Jan Weber zegt (ik weet de namen van de karakters even niet meer) "Wat goed is moet niet te lang duren Diablo'

Mijn relatie hiervoor was langer, maar deze vele vele vele malen beter.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2004, 19:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 19-12-2004 @ 20:42 :
Precies.

Doet me ook denken aan de film De Oesters van Nam Kee waarin Katja Schuurman tegen Egbert Jan Weber zegt (ik weet de namen van de karakters even niet meer) "Wat goed is moet niet te lang duren Diablo'

Thera en Berry. Leuk boek.

Tja, hoogtepunten en dieptepunten? Geen idee.
Oud 19-12-2004, 19:58
bradio8
bradio8 is offline
hoogtepunt: vriendin gekregen waar ik echt verliefd op was
dieptepunt: gedumpt worden door deze vriendin in kwestie
Oud 19-12-2004, 20:09
Drez
Drez is offline
@ Dusjcrib: (})

Dieptepunt: Ha dies makkelijk: dat mn vriend het na 3 jaar en 3 maanden opeens wel gezien had. Nouja, 5 weken verder denk ik toch dat het een goede beslissing was, nu wil ik me alleen nog weer beter voelen :/
Hoogtepunt: Ik weet het niet, heb ik goed weggestopt iig
Oud 19-12-2004, 20:45
MissMorena
MissMorena is offline
Dieptepunt: Dat het uitging met me exvriend na bijna 2,5 jaar ...Bastard!!
Hoogtepunt: Uhmmm kom er niet op..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 21:14
The Sandman
The Sandman is offline
tjah ff denken.

Mijn mooiste moment is toch dat ik 19 februari een nieuwe vriendin kreeg. Nadat ik iets van 10 februari zelfde jaar het uit heb gemaakt met mijn ex

Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 12:14
Jules
Jules is offline
Dieptepunt: gedoe tijdens/na een feest van een vriend van hem

Hoogtepunt: gedoe na het gedoe tijdens/na een feest van een vriend van hem, dus toen we weer thuis waren.

Maar eigenlijk heb ik een heleboel kleine hoogtepuntjes
Oud 20-12-2004, 12:27
stout!
stout! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 19-12-2004 @ 20:42 :
Precies.

Mag ik vragen waarom het eigenlijk uit is ?
Oud 20-12-2004, 12:31
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
wel wat leuke dingetjes meegemaakt, maar achteraf allemaal geen 'mijn moment'
Oud 20-12-2004, 20:29
Verwijderd
Dat ik haar terug zag na de zomervakantie, ja, das was relax
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 08:54
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 20-12-2004 @ 13:27 :
Mag ik vragen waarom het eigenlijk uit is ?
Omdat ik er nog zo positief over praat? Hehe

Nou ja, we zijn allebei nog erg jong voor de soort relatie die we hadden. We zijn daarbij heel erg verschillend, beiden ontzettend bezig met uitzoeken wie we zijn en wat we willen en daarin hebben we beiden erg veel ruimte nodig, die we elkaar niet kunnen bieden. Hij werd ongelukkig doordat ik me alsmaar niet lekker voelde, en ik voelde me niet lekker doordat ik erg onzeker en bang was. Ons gedrag versterkte de eigenschappen van elkaar waar we nu juist het meeste mee zaten. Op het laatst ging het allemaal erg geforceerd en waren we beiden niet blij meer. Ik heb aan hem echt heel veel gehad en wil zeker nog steeds van hem leren, maar niet in een relatie want dat gaat niet meer. Ik denk dat hij gelukkiger zal worden zonder mij en met iemand anders en ik hoop heel erg dat hij het zal vinden. En met mij komt het ook wel goed
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 11:07
Silvie
Silvie is offline
Dat ik weer zoende met mijn ex.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 11:11
MCD
MCD is offline
Dat ik een jongen heb leren kennen waar ik heel veel om ben gaan geven. Ook al is er heel veel leeftijd verschil.. het is mijn nu mijn vriend!
Oud 21-12-2004, 12:05
Aep <3
Aep <3 is offline
De dag dat ik met m'n vriendin kreeg, de ontvangst die ik kreeg op het vliegveld in Barcelona en de eerste keer dat ze "Ik hou van je" tegen me zei, zijn toch momenten die me in het bijzonder bij zijn gebleven. Er zijn zoveel mooie momenten maar deze springen er even uit.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 13:55
Shortiej
Shortiej is offline
Citaat:
devilious schreef op 17-12-2004 @ 22:04 :
hmmm mijn ex het een week uitmaakte voordat we het 6mnd hadden, 6 december precies na sinterklaas erg leuk *kuch*
Is dat een hoogtepunt?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:38
first eror
first eror is offline
Hoogtepunt was de dag dat ik en mijn ex, bij haar vader in een boerengat in Gelderland o.i.d. een hele middag samen in het gras onder een strak blauwe lucht en stralende zon hebben gelegen.

Dieptepunt was mijn erg kortstondige affaire (twee keer eten, seks en daarna ruzie ) met 'het meisje van de studie' die niet echt bleek te zijn wie ze zei te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 15:57
Luna
Luna is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-12-2004 @ 09:54 :
Ik denk dat hij gelukkiger zal worden zonder mij en met iemand anders en ik hoop heel erg dat hij het zal vinden.
tjeez, dat je zoiets kunt zeggen zó kort nadat het uit is. heb ik bewondering voor.
Oud 21-12-2004, 16:01
DvoorA
DvoorA is offline
hoogtepunt was toen ik mijn vriend ontmoette, 18-09-2004..en de eerste keer dat hij tegen me zei dat hij van me hield. Ik had dat ook al zo lang willen zeggen, maar ik kreeg het mn strot niet uit, ik was bang voor zijn reactie en ik was echt heel gelukkig toen ik het kon zeggen. En al die keren dat we zulke geweldige seks hadden En al die leuke momenten die we hebben gehad. En zelfs die keer dat hij bijna dood was was speciaal, omdat ik toen een hele sterke band met hem begon te voelen.

Dieptepunten van 2004 waren 1) een jongen die iets anders bleek te zijn dan verwacht 2) een jongen die bij de eerste date begon te zeggen dat hij bereid was voor me te sterven, nog voor ik mn mond opendeed 3) mn ex die er kennelijk plezier aan beleefde me te bedonderen op vakantie met maar liefst 9 meiden (you go p., je hebt het record bedriegen...)

achteraf gezien boeien die dieptepunten me gelukkig niets meer, ik leef nu voor de hoogtepunten
Oud 21-12-2004, 16:29
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Vrijwel alleen maar dieptepunten, het moment van 2004 voor mij is dat ik een meisje waar ik gek op was voor het eerst in een jaar weer tegenkwam en vroeg wie die gozer was die bij de groep stond: "dat is mijn vriend"
Toen heb ik gedaan wat elke vent gedaan zou hebben, nog even met haar gepraat en me daarna zo klemgezopen dat ik met m'n kop op de bar in slaap viel en de volgende dag de wc heb opgezocht om iets anders te doen dan normaal.
Oud 21-12-2004, 16:37
Sprinkle
Sprinkle is offline
Het jaar begon leuk, januari 1 maand met vorige vriend. 7 maanden erna ging het uit, minder. Leuke tijd gehad.

Huidige vriend op LL ontmoet, sinds 9 oktober is het "aan".
Oud 21-12-2004, 16:43
Drez
Drez is offline
Citaat:
Luna schreef op 21-12-2004 @ 16:57 :
tjeez, dat je zoiets kunt zeggen zó kort nadat het uit is. heb ik bewondering voor.
Dat is juist erg makkelijk te zeggen als het net uit is...
Oud 21-12-2004, 18:28
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Met de kruik in bed en een boekje?
Ik heb geen liefde en relatie momenten
Wel lekkere seks momenten
En relatie en familie momenten
Oud 21-12-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 21-12-2004 @ 17:43 :
Dat is juist erg makkelijk te zeggen als het net uit is...
Ik vind het niet zo makkelijk hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 14:26
Drez
Drez is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-12-2004 @ 19:45 :
Ik vind het niet zo makkelijk hoor.
Okee
Want ik zei het wel heel makkelijk toen het net uit was, en later werd het pas moeilijk. En onrealistisch.
Oud 22-12-2004, 14:29
shibby almighty
shibby almighty is offline
I have to tell you something, i had sex with Dan

was nie echt fijn om te horen, van je ex-vriendin
(die toen nog je vriendin was)
Oud 22-12-2004, 16:34
first eror
first eror is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 22-12-2004 @ 15:29 :
I have to tell you something, i had sex with Dan

was nie echt fijn om te horen, van je ex-vriendin
(die toen nog je vriendin was)
'Lieutanant Dahann!'

Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 17:51
shibby almighty
shibby almighty is offline
Citaat:
first eror schreef op 22-12-2004 @ 17:34 :
'Lieutanant Dahann!'

[afbeelding]
neej het was nie die (btw ik ben nie aan het veramerikaniseren, ze sprak engels)
Oud 22-12-2004, 18:04
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 22-12-2004 @ 15:26 :
Okee
Want ik zei het wel heel makkelijk toen het net uit was, en later werd het pas moeilijk. En onrealistisch.
Ja, misschien zal het later nog wel moeilijk worden, maar ik vind het nu al érg moeilijk. Het is alleen wel voor een groot deel waarom ik het uit heb gemaakt, dus als ik er dan niet meer achter zou staan dan had het net zo goed aan kunnen blijven
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 18:18
marrel
marrel is offline
irl is er maar 1 geweest dus carnavalsschoolfeest
via internet verder wel nu, en dat betekend eigenlijk veel meer voor me nu, eigenlijk dus niet 1 moment maar gewoon het contact wat we met elkaar hebben nu
Oud 22-12-2004, 18:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
stout! schreef op 19-12-2004 @ 13:27 :
"Maybe it won't last forever, but who says the best loves do?"

Weet even niet van wie dat nou de sig is, maar volgens mij klopt het wel.
*zwaait*
Oud 22-12-2004, 19:13
Drez
Drez is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-12-2004 @ 19:04 :
Ja, misschien zal het later nog wel moeilijk worden, maar ik vind het nu al érg moeilijk. Het is alleen wel voor een groot deel waarom ik het uit heb gemaakt, dus als ik er dan niet meer achter zou staan dan had het net zo goed aan kunnen blijven
Ja, weetje, het zuigt gewoon.
Bij mij is het nu 5 weken uit en het ging net een poosje redelijk tot vorige week, maar ik ben nu weer aan het te-veel-nadenken en alles, dus let niet op mij
Oud 22-12-2004, 20:25
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
dReZ schreef op 22-12-2004 @ 15:26 :
Okee
Er zijn een hoop mensen die dit echt pas jaren later mee gaan maken. Vaak zijn dit de mensen die van de ene relatie overstappen in de ander, die zichzelf daarbij geen relfectieperiode gunnen. Tenzij ze natuurlijk overtuigd zijn dat dat niet nodig is omdat het niet aan hun lag, wat zou kunnen en als de relatie bijv. geen klap voorstelde en de ander vreemdging.

Oh. ontopic.

Dit jaar was een goed jaar. Ik heb weer leren 'liefhebben' en 'houden van'. En ik heb mijn favoriete slachtoffer daarvoor hier leren kennen. En stiekem het heerlijke gevoel dat ik haar weer voor anderen hun neus weg heb kunnen halen. Altijd leuk!
Oud 22-12-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 22-12-2004 @ 20:13 :
Ja, weetje, het zuigt gewoon.
Bij mij is het nu 5 weken uit en het ging net een poosje redelijk tot vorige week, maar ik ben nu weer aan het te-veel-nadenken en alles, dus let niet op mij
Ja, het zal ook wel afhangen van zijn gedrag naar mij toe. Als hij ontzettend tegen mij gaat lopen bitchen dan gun ik hem nog steeds alle geluk, maar zal dat wat minder liefdevol uitspreken
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 22:45
Verwijderd
Onze (fiets)vakantie samen. Heerlijk, de hele dag bij elkaar zijn, praten zwijgen en lachen, daarna heerlijk tegen elkaar aankruipen in het kleine tentje, in zijn armen in slaap vallen, in zijn ogen wakker worden...
En vooral niemand die ons stoorde. Doen en laten waar we zin in hadden
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 14:10
tica
tica is offline
Ik ontmoette mn vriendje al tien maanden lang één groot hoogtepunt

En 20 dagen voor ik hem ontmoette had ik nog met een andere jongen gezoend. Dat was NIET lekker en NIET verstandig gatverdamme
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 15:20
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hmm..
Ik heb het idee dat ik dit jaar alleen maar 'onmogelijke' jongens heb leren kennen.. Iemand die 10 jaar ouder is en geen relatie wil, een jongen die 3000 km verder woont of een klasgenoot met een vriendin.. Dus..

Wel vond ik echt te gek dat mijn 'vakantievriendje' uit Tunesie mij daadwerkelijk belde toen ik terug was in Nederland (en dat nog een aantal keer herhaald heeft).

Verder nog een aantal 'vreemde' dingen meegemaakt, maar die hebben vrij weinig te maken met liefde en relatie *uche*
Oud 25-12-2004, 15:23
stout!
stout! is offline
Mijn nieuwe liefde (hoewel nog erg pril) is wel een toevoeging waard . Het lijkt te kloppen en dat is erg nieuw voor mij; dat het gewoon loopt en gezellig is . We zullen zien!
Oud 25-12-2004, 15:24
WolterB
WolterB is offline
Ik denk toch mn eerste serieuze relatie (op liefdesgebied) en het besef dat een echte hechte vriendschap geweldig is (op vriendschapgebeid)
Oud 25-12-2004, 15:50
Landslide
Landslide is offline
Dieptepunt: verkeerde relatie aangaan en het uit moeten maken
Hoogtepunt: verliefd worden op beste vriend, wat wederzijds is/was en waarschijnlijk binnen no time het dieptepunt van 2005 gaat worden..
Oud 25-12-2004, 18:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 22-12-2004 @ 22:45 :
in zijn ogen wakker worden...
Oud 25-12-2004, 19:26
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 16-12-2004 @ 22:04 :
onze eerste echte vakantie samen, in praag
dat waren echt 12 dagen verliefd zijn, blij zijn, alleen maar genieten van elkaar
En ik ga ook naar praag, mijn hoogtepunt moet dus nog komen maareh dat we een jaar en een half jaar hadden was ook wel oke En eigenlijk is mn relatie 1 groot hoogtepunt wat al het hele jaar door duurt.

Een dieptepunt was mijn vakantie met "vriendinnen", daar ben ik achter de ware aard van een "vriendin" gekomen. Onze 5 jaar durende vriendschap is wel over. Ze was gewoon een poepzak.
Oud 25-12-2004, 19:39
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-12-2004 @ 19:54 :
Inderdaad, grote ogen zeker
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 20:08
hola
hola is offline
hoogtepunt: Het krijgen van mijn huidige vriend. De eerste keer seks met hem ( en al de keren die daarop volgden).. We zijn nu 2 maand samen nog maar, maar heb van hem al meer geleerd dan van wie dan ook.. over mezelf bijvoorbeeld.

dieptepunt.... uhm...
Oud 25-12-2004, 21:58
indigo
indigo is offline
Dieptepunt: dat een jongen waarop ik verliefd was (en hij ook op mij - althans, dat zei hij eerst) me toch ineens niet meer leuk genoeg vond...
Hoogtepunt: eh, das een stuk lastiger. Denk dat dat toch wel afgelopen zomer was.

maar deze week kan er natuurlijk nog heel wat gebeuren
Oud 26-12-2004, 10:56
RockaholiC
RockaholiC is offline
hoogtepunt was op mijn verjaardag toen ik met m'n chick uitging en hij (zonder dat ik het wist) een liedje liet draaien die ik heel mooi vind (dat nummer is nergens meer te krijgen behalve te bestellen op een engelse site en die had ie dus voor me geregeld). dat was een heel mooi moment
Oud 26-12-2004, 13:24
Vaj
Vaj is offline
Een week samen in Praag, dat was geweldig. Hoewel een week niet echt een moment is.

En de periode voordat het uitging, qua dieptepunt dan.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 13:43
100%hallal
100%hallal is offline
Dieptepunt:

1. Dat ik het twee weken geleden na dik 3 jaar heb uitgemaakt met vriendje.
2. Dat ik nu een leuk iemand heb ontmoet (via internet ) die:
- een vriendin heeft
- aan de andere kant van het land woont

Hoogtepunt:
Hij vindt me wel heel leuk en wil me graag ontmoeten....
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:26
Zeenimf
Zeenimf is offline
hoogtepunt: februari ( de eerste keer met hem gezoend), november..toen was het eindelijk 'aan' ( met diezelfde gast)

dieptepunt: ik bleef zitten, dus zag ik hem en mijn vriendinnen een stuk minder
Oud 27-12-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Supernova* schreef op 26-12-2004 @ 14:43 :
Dieptepunt:

1. Dat ik het twee weken geleden na dik 3 jaar heb uitgemaakt met vriendje.
2. Dat ik nu een leuk iemand heb ontmoet (via internet ) die:
- een vriendin heeft
- aan de andere kant van het land woont

Hoogtepunt:
Hij vindt me wel heel leuk en wil me graag ontmoeten....
Denk je dat je die persoon écht leuk vindt?
Niet gewoon 'rebound'?

3 jaar is niet niks..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 14:57
Gadje
Gadje is offline
hoogtepunt, dat ligt er maar net aan in welke relatie

hoogtepunt laatste/huidige relatie: eigenlijk veel tot nu toe, eerste zoen in de bios, afgelope vrijdag in de regen <3

dieptepunt laatste/huidige relatie:
meneer vergeet mij tot 2 x toe te bellen, en laat 1,5 dag niks van zich horen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten