![]() |
||
Citaat:
mee eens |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
die is twee en halve week overleden...... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou dat heb ik zeker gezien. En dan zou ik voor míjn zonden vergiffenis moeten vragen aan diezelfde God? Maar goed, dit is een pure geloofskwestie; lijkt me geen goed idee om er een discussie over te gaan starten, gezien er toch geen einde aan komt. Hetzelfde als het lot overigens; je kan best geloven in een lot, maar toch niet in een God geloven.
Laatst gewijzigd op 28-12-2004 om 10:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ach, mijn mening over goden is onderhand bekent... Voor de verandering was het wel leuk om te zien dat het Indonesische leger zich voor de verandering met iets anders bezighoudt dan onderdrukking.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
net als de kans om in India doodgereden te worden. maar ja, dat geld overal, persoonlijk verbasen de Amerikanen me ieder jaar als er weer een staat te huilen bij een caravan die door een tornado een flinters is geblazen. "alles is weg" tja, houten huisjes+tornado. de rest is logisch oorzaak&gevolg. Maar ja, mensen hebben nu eenmaal de neiging abstracte dreigingen te negeren of minder gevaarlijk voor te stellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zeggen dat God's kracht voelbaar is bij zoiets lijkt er meer op dat jij dit als feit ziet. Jij kunt nooit zeker weten dat dit eventueel door (een) God gedaan is. Al vind ik het ok dat je het gelooft, zeker weten kan nooit.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() zoals je al zei..succes voor de anderen die nog blijven proberen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn tante is eindelijk terecht,ze heeft 2 dagen in een ziekenhuis in een coma gelegen en is toen wakker geworden,toen kon ze dr naam zeggen en hebben ze haar op de lijst kunnen zetten.Ze is wel ernstig gewond.per toeval is ze gefotografeerd geweest en daardoor staat ze in de krant,ze ziet er nogal kapot uit,heel haar gezicht opgezwollen en zo,had dr eerst nie herkend zelfs: http://www.nieuwsblad.be/Assets/Imag...che_epa.MM.jpg
-van m'n peter is nog steeds geen spoor,wel een artikel ove rhem in de krant (is behoorlijk bekend hier,vandaar dus): http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GAVBB6OG artikel staat vol ergerlijke kleine foutjes,grr *ge-irriteerd* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |