Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 18:22
Verwijderd
vet verkankerd kort geslapen en daarna moest ik werken dus dat was kut

toen na mn werk nog ff gekeken naar nieuwe schoenen maar ik kon niks vinden

bomen zijn relaxed
Advertentie
Oud 11-01-2005, 18:23
Laïs
Laïs is offline
School vandaag. Tijdens Natuurwetenschappen mochten we met proefbuisjes schudden en kijken of het ding in de vloeistof iets deed.Magnesium begon te verbrokkelen.
Het laatste uur van de voormiddag hadden we turnen en ik ging zo op in het spel ( ) dat ik tegen een vriendin liep,op mijn kont voel en dan baf,met mijn hoofd tegen de grond. En dat deed pijn ja. & ik heb nu een bult op de zijkant van mijn hoofd.
En in de namiddag was ik blij want we gaan pas de laatste week van april naar Duitsland. Juij.
Oud 11-01-2005, 19:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Uhm... Ik heb vandaag in m'n bed liggen meuren en muziek geluisterd. Dat was het wel zo'n beetje.
Fijn, zo'n dagje vrij.
Oud 11-01-2005, 19:12
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Met de bus naar station
met de trein naar zwolle
vanuit zwolle station naar school
en smiddags weer terug naar me huis
eindje gefietst
plank tegen me kop gekregen
verder niets boeiends...
Oud 11-01-2005, 20:25
qghp
qghp is offline
Serieus alleen maar met school bezig geweest godverdomme allemaal dingen maken en nu moet ik nog gaan leren voor tentamen morgen
Oud 11-01-2005, 20:27
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 11-01-2005 @ 19:22 :

bomen zijn relaxed
Nieuw levensmotto?
Oud 11-01-2005, 20:48
June bug
June bug is offline
Te laat opgestaan, naar school geweest en wel lol gehad daar.. Toen met 3 klasgenootjes ff naar de stad, wat gegeten en wat gesjopt maar ik was mijn pinpas vergeten en had dus geen geld Toen naar huis en gegeten en behoorlijk lang gitaar gespeeld (pijn aan vingers ) en nu maar wat computeren en hangen..
Oud 11-01-2005, 21:02
Hakkie
Hakkie is offline
Ik heb gewerkt. Gaap. En daarna gegeten en tv gekeken en naar de apotheek en nu ga ik alweer naar bed omdat ik morgen weer moet werken... Dus half 7 weer uit bed.
Oud 11-01-2005, 21:27
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Luna schreef op 11-01-2005 @ 19:02 :
en over vervelende exen
hehe, een laaang gesprek zeker?
ik heb net the oc gekeken en nu slapen want morgen de hele dag werken
Oud 11-01-2005, 21:51
Jules
Jules is offline
Citaat:
Jules schreef op 11-01-2005 @ 13:48 :
om te GameCuben
en dat heb ik dus de hele middag & avond gedaan tot 22u ongeveer maar mijn vriendje & homies zijn NOG STEEDS bezig en ik ben er zooo fucking gaar van!
Oud 11-01-2005, 22:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
beetje rondgehangen op school en allesbehalve productief geweest. daarna even naar de kfc gehold voor hotwings (sja hotwings dag op dinsdag ) en een aardbeienshake. toen ging ik naar huis en dat vond ik niet zo leuk.
Oud 11-01-2005, 22:33
Glory
Glory is offline
ik heb alleen maar cingen gemaakt voor school want morgen is de megagroteenge beoordeling waarin ze alleen maar willne zeggen waar je aan moet werken dus niks positiefsss en ik moet nu nog veel doen.
de kneuzen op school besloten de reprokopieergedoe te gaan verhuizen in de beoordelingsweek dus kan je niet printen dus moest ik naar de gewone repro en daar betaal je fokkin 40 (!1!) euro voor 1 A1 velletje printen en met die nare attitude omdat ze gestudeerd hebben om op het knopje van een printer te drukken en toen had ik het gehad dus zei ik doei meneer
Oud 11-01-2005, 22:47
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen een uurtje geskipt. ik kreeg mn ogen niet open&besloot nog maar even te blijven liggen. toen fijn naar school, waar ik eigenlijk voor niks kwam. toen moest ik 1,5uur squashen&toen kreeg ik een bal tegen mn bek. dat deed pijn. eindelijk was ik thuis en heb ik op de bank gehangen. daarna ging ik slapen, eten en tv kijken. girlmore girls&the oc <3 en daarna nog meer bankhangen&even msnen.
Oud 12-01-2005, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 11-01-2005 @ 21:27 :
Nieuw levensmotto?
vet relaxed toch?

ik heb even in de shop een jointje gerookt met mn beste vriendinnetje en heb daarna LotR making of zooi getjekt en ik heb veel met haar gepraat over die lul die haar zo bot gedumpt heeft (dat is dan weer echt niet relaxed).
Oud 12-01-2005, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 11-01-2005 @ 22:51 :
en dat heb ik dus de hele middag & avond gedaan tot 22u ongeveer maar mijn vriendje & homies zijn NOG STEEDS bezig en ik ben er zooo fucking gaar van!
je bent jarig,

vet relaxed
Oud 12-01-2005, 06:41
Back Door Man
Back Door Man is offline
Ik ga nu naar stage
Oud 12-01-2005, 08:29
Verwijderd
hoi ik zit op school yo en ilja zit naast mij en straks ga ik de stad in en dan ook nog langs Merel
Oud 12-01-2005, 08:31
Shyra
Shyra is offline
Pfft, wakker geworden, naar school gereisd, en terug gereisd, want ik had helemaal geen zin. Nu ga ik de rest van de dag uitslapen, want ik haat verjaardagen.
Oud 12-01-2005, 08:31
saturday
saturday is offline
wat een leuke naam,zeg.
Oud 12-01-2005, 08:54
Nona Star
Nona Star is offline
Om half 8 onder de douche gesprongen met een loeiende koppijn, mezelf toonbaar gemaakt en vrolijk naar school alwaar we duitse filmpjes over methodieken gingen kijken en ik nu achter de computer crepeer met klasgenoot. Hoezee.
Oud 12-01-2005, 10:34
guess what
guess what is offline
ik stond op en toen ging ik leren en nu ga ik zo squashen met mn huisgenoot en daarna weer leren
Oud 12-01-2005, 11:09
Verwijderd
Ben me lichtelijk aan het verdiepen in Sony Acid Pro. surround sound massive
Oud 12-01-2005, 11:20
Verwijderd
ik heb lang geslapen, vet relaxed

ik heb gedouched, ontbeten en muziek geluisterd. vet relaxed

ik heb vervoer naar Green Day geregeld, vet relaxed

ik moet zo werken, echt niet relaxed
Oud 12-01-2005, 11:23
Verwijderd
ik ben opgestaan en ik heb gedouched. eeeennn ik ga maar eens ontbijten
Oud 12-01-2005, 11:25
dark_poetry
dark_poetry is offline
op school..tot nu toe niks..net n biertje gedronken en straks chillen
Oud 12-01-2005, 12:26
Jules
Jules is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-01-2005 @ 01:29 :
je bent jarig,

vet relaxed
ja nu is het wel weer ..relaxed, net even college gehad en nu dus lekker niets doen en straks met vriendje hangen en zijn cadeautje krijgen en daarna met studiechickies eten in het Crea cafe en daar heb ik zin in
Oud 12-01-2005, 12:47
Verwijderd
vet relaxed

ik kom net op mn werk, blijk dat ik een maand of 2 geleden de hele dag vrij aangevraagd had omdat ik naar green day zou gaan dus toen ben ik nog even de stad in geweest op zoek naar zwarte all stars in mijn maat maar die krengen zijn echt nergens te vinden vrijdag dus maar even maar amsterdam ofzo
Oud 12-01-2005, 13:10
vixen
vixen is offline
Ivo, naar Amsterdam/Nijmegen dan.
Ik werd vannacht wakker gebeld door mn zus die vroeg hoe t met me ging. Best raar maar ik weet dr reden nu. Toen had ik echt brak geslapen en toen k wakker werd was mn oog nog erger ontstoken dan ie al was dus nu heb k mn pony dr voor en dus valt 't niet zo op. En nu moet ik gaan leren en vanavond ook en ik wil niet.
The grudge is trouwens een suffe kutfilm. Maar wel vermakelijk soms.
Oud 12-01-2005, 14:06
Verwijderd
Ik ben nu bij Kontie samen met Sigrid yo en w egaan nu lekker kleren kopen ! Oh en er kwam een donkere man naar mij en sigrid en die begon over onze lippen Daag
Oud 12-01-2005, 14:31
Verwijderd
verder beetje spammen en zo
Oud 12-01-2005, 14:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 12-01-2005 @ 14:10 :

The grudge is trouwens een suffe kutfilm. Maar wel vermakelijk soms.
gister was ie nog kei leuk??
Oud 12-01-2005, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 12-01-2005 @ 15:37 :
idd ja
Oud 12-01-2005, 14:44
11568
11568 is offline
School, was saai maar ook wel gezellig, thuis wilde ik Oprah zien maar dat was zo'n afschuwelijk jaloersmakende uitzending. Dus een beetje in de tuin zitten roken en met de hond gespeeld. Nu zit ik achter de computer en straks ga ik oppassen op vervelende kinderen.
Hurray, de vakantie is vooorbij.
Oud 12-01-2005, 14:45
vixen
vixen is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 12-01-2005 @ 15:37 :
Dat heb k zo niet gezegd. Het stemmetje van de telefoon was kei leuk maar verder niet heel geweldig. niet mauwen.
Oud 12-01-2005, 15:03
11568
11568 is offline
Ohja ik ook ontdekt dat ik een chalazion onder mijn ooglid heb in het beginstadium. Dus ik ga maar eens naar de dokter voordat het er zog aat uit zien:

Oud 12-01-2005, 15:05
Verwijderd
Citaat:
11568 schreef op 12-01-2005 @ 16:03 :
Ohja ik ook ontdekt dat ik een chalazion onder mijn ooglid heb in het beginstadium. Dus ik ga maar eens naar de dokter voordat het er zog aat uit zien:

[afbeelding]
aaaaaah
Oud 12-01-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
11568 schreef op 12-01-2005 @ 16:03 :

[afbeelding]
RANZIG!

OT:
Ik zit ziekig thuis. Keelpijn enzo.
Oud 12-01-2005, 15:37
655321
655321 is offline
opstaan
douchen
beetje rondhangen, leren en hardnekkig de telefoon niet opnemen want het is een nummer dat ik niet ken maar wel uit utrecht dus ik denk dat het de mevrouw is waar ik vanochtend een sollicitatie had maar die ik 'vergeten' was. 0915..kom nou, verantwoordelijkheid is voor mietjes.
Oud 12-01-2005, 15:48
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-01-2005 @ 08:34 :
Diablo tweeeeeeeeeeeeee heer der destructiee

Jat 'm van Terry, hij heeft 'm ergens liggen maar weigert 'm te installeren. Het kutwijf. En dan kun je met mij op de multiplay want dat is stoerrr.
Oei maar toevallig vroeg ik gisteren naar stoere rpg's die niet voor kleuters zijn en toen en toen wou ik diablo twee doen, maar er is neit genoeg ruimte en nu moet terry eerst een nieuwe harddisk kopen
kunnen we elkaar dan afslachten? dat lijkt me erg leuk
Oud 12-01-2005, 15:54
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 12-01-2005 @ 16:48 :
Oei maar toevallig vroeg ik gisteren naar stoere rpg's die niet voor kleuters zijn en toen en toen wou ik diablo twee doen, maar er is neit genoeg ruimte en nu moet terry eerst een nieuwe harddisk kopen
kunnen we elkaar dan afslachten? dat lijkt me erg leuk
Nieuwe HD's. Koop er maar eentje van 120, dan kun je gelijk heel veel hentai kwijt

En ja, elkaar afslachten kannnn, maar 't is leuker om samen te werken en de evil beesten neer te knuppelen Want daar heb je d'r veel meer van. Massacreeee

En nou moet ik ook nog ontopisch, hm.

Ik vertel wel over gisteren, want die was leuker dan vandaag (a)

Gisteren ging ik winkelen en was ik melig en had ik een emmer op mijn hoofd en zaten ik en een 'dinnie drie uur lang ergens op een bankje mee te zingen met den mp3-speler.
Oud 12-01-2005, 15:54
Apomes
Apomes is offline
Examen handel gemaakt, ging op 300 punten .
Toen op de terugweg heb ik geslipt
Nu zit ik hier
Het was me wat vandaag .
Oud 12-01-2005, 16:04
ZerO
ZerO is offline
Haai ja ik ben vrij vandaag, stond daarom erg laat op. Heb wat geleerd bah, naar de stad geweest op zoek naar een baan en ik ga terug bij mijn ex werknemer als het goed is en dan heb ik weer geld . Daarnet nog wat geleerd en nu zit ik hier te niksen en ik ben straks te gast in een radioshow joh.
Oud 12-01-2005, 16:13
Hagel
Hagel is offline
om half 7 mezelf uit bed gesleurd wat veel te vroeg was want ik lag er pas rond half 3 in, naar nijmegen getracht te treinen maar de trein had 25 minuten vertraging waardoor ik mijn "simulatiepatientencontact test"mistte en mijn humeur naar vriespunt daalde. Op school gewoon ipv iemand gegaan die te laat was en dat vonden ze wel goed "eigen initiatief nemen is altijd goed". Gesprek ging wel erg goed (9.5 gekregen van observator) daarna wat blijven hangen, gedaan of ik skillde en naar huis gegaan. Op nijmegen bij de free record shop bijna een cd van culture club gekocht, maar toch maar niet. Thuis gaan slapen en ik ben net wakker. Zometeen naar mijn ouders en daarna sporten.
Oud 12-01-2005, 16:17
Ananias
Ananias is offline
Heb van 21.00 tot 9.00 geslapen!
Vandaag naar school.. was opzich wel een chille dag
Oud 12-01-2005, 16:18
nps
nps is offline
gewerkt dus liters koffie gedronken
Oud 12-01-2005, 16:28
Drez
Drez is offline
Te lang blijven liggen waardoor ik geen zin meer had om naar de bieb te gaan, de da vinci code uitgelezen, een paar pogingen gedaan om te studeren en mijn mp3lijst bijgevuld. jaja.

en marijke: gefeliciteerd nog een keer!
Oud 12-01-2005, 17:32
Verwijderd
ik ben naar school geweest en dat moest al heel vroeg en we hebben een projectweek maar stiekem vind k het niet eens zo erg om te doen
toen ging ik narr huis treinen en thuis aangekomen heb ik eerst ruzie gemaat met mijn papa om iets stoms en daarna ruzie gemaakt met mijn vriendjes over de vakntie,en straks ga ik naar mijn vriendjes om weer verder te ruzien over de vakantie,maar we komen er vast wel uit ofzo
Oud 12-01-2005, 17:47
Verwijderd
ik ben sinds zaterdag weer buitengeweest ik heb namelijk dagen achter elkaar geleerd voor mijn tentamens vandaag ben ik eventjes naar de ah gefietst om een pizza en een pak yoghurt te kopen
Oud 12-01-2005, 18:26
Psychopath
Psychopath is offline
Ik heb vandaag uitgeslapen, en daarna klef rondgehangen met mijn vriendin in Nijmegen, en volgens mij heel wat forumers gezien die mij niet herkende
Oud 12-01-2005, 20:02
RockaholiC
RockaholiC is offline
vroeg opgegaan voor een van mijn laatste schooldagen en het was leuk want ik was goed op dreef
naar het decanaat geweest om info te winnen over de universiteit en geldzaken enzo en daarna in de mediatheek met studiegenoot aan onze presentatie gewerkt.
na school inkopen voor vrijdag gedaan want dan ga ik het weekend weg <3
en toen naar huis waar m'n zus ook was en toen gingen we met de kanarie spelen want hij wordt tam

Regels voor berichten