Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tussen de 40/50 minstens.. Waarvan 3 meiden, rest jongens. (Maarja meeste ging nergens over..) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoevaak worden meiden wel niet door de kerels gebruikt.. Als je dat na gaat, dan is het soms niet eens vreemd dat vrouwen met zóveel jongens op de bek hebben gelegen, om het dan maar ff zo uit te drukken, en tja.. Sommige weten niet beter.. En misschien hoop je wel dat er een relatie uit voort komt, en 9 van de 10 keer is dat dan niet het geval, maar je hebt dan wel met degene op de bek gelegen.. En als kerel zijnde ben je echt geen nummer ofzo... Je bent niet bij de slager waar je een nummertje moet trekken.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien: Ik kan als ik niet iets met een jongen krijg, wel 5 jongens in een jaar leuk vinden. Stel dat ik met die allemaal zou zoenen (en op miraculeuze wijze niet in een relatie terechtkom), dan kan ik in 4 jaar wel aan 20 jongens komen. En dan vind ik ze ook nog allemaal echt léuk, op dat moment. (Niet dat ik dat gedaan heb, maar ok.) En goed, natuurlijk heb je nog de mensen die gewoon zoenen om te scoren... maar dat is heel wat anders dan zoenen met iemand omdat je die persoon op dat moment leuk vindt en echt 'zoenwaardig' acht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Thank You! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
gezoend met iemand waar ik niet verliefd op ben sweet_forumgirl | 46 | 22-10-2004 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |