Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 12:53
Wuotan
Wuotan is offline
Citaat:
Ufke schreef op 07-03-2005 @ 13:51 :
Ja, als hij zegt om half 12 bij mij te zijn kan ik om half 12 makkelijk nog een keer neuken, hij is toch altijd veel te laat. Een keer moest hij Idols nog afkijken. Heiden.
Hahaha, laatst had ie z'n bus gemist omdat ie zat te schijten Letterlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2005, 12:59
Verwijderd

Ach ja, hij heeft nou toch z'n rijbewijs.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 13:02
Wuotan
Wuotan is offline
Citaat:
Ufke schreef op 07-03-2005 @ 13:59 :

Ach ja, hij heeft nou toch z'n rijbewijs.
Nou nog een 4wheeldrive.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:02
Fjall
Fjall is offline
je moet toegeven: Head heeft wel wat weg van Jezus... Z'n uiterlijk heeft ie in ieder geval mee
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:05
Verwijderd
http://www.nieuws.nl/bericht/7/5702

http://www.korn.com/korn/index.php?newsID=1

Ex-gitarist Korn gedoopt in de rivier de Jordaan
Uitgegeven op 06 maart 2005 om 17:27 uur

Ex-gitarist van de Amerikaanse metalband Korn, Brian 'Head' Welch, heeft zich zaterdag in de rivier de Jordaan in Israël laten dopen. Welch besloot twee weken geleden de groep te verlaten, om zijn leven in dienst te stellen van Jezus Christus. Welch liet niet alleen de band achter zich, maar ook zijn drugsverslaving en rock 'n roll levensstijl. Hij was een van de stichters van de groep, die meerdere platina platen ontving.

De 34-jarige Welch werd zaterdag, samen met twintig andere Christelijke pilgrims uit het Californische Bakerfield, gedoopt in de heilige rivier van Israël. De doop heeft al zijn woede weggewassen. "Als ik vroeger kwaad werd kon ik alleen maar denken aan iemand pijn doen. Nu voel ik me alsof ik iemand wil omhelzen."

Pastoor Ron Vietti, die de doop verzorgde, zegt dat met het bekeren van Welch 'veel nieuwe jonge mensen hun leven in het teken willen stellen van God'. Welch heeft dertien jaar bij Korn gespeeld. Hij wil echter niet stoppen met muziek. "Mijn nieuwe liedjes gaan over de dingen die God tegen mij zegt. Hij gaat mij gebruiken om mensen te genezen", zegt Welch.

De andere leden van Korn bevinden zich momenteel in de studio en werken aan een nieuwe plaat, die in september moet uitkomen. Hun eerste greatest hits-album ligt nu in de winkel, met daarop een cover van Pink Floyd's 'Another brick in the wall'.

hahahaha dit is echt kostelijk vermaak
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:16
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 07-03-2005 @ 21:05 :

hahahaha dit is echt kostelijk vermaak
OMG, dit blijft leuker en leuker worden

Als ik familie van hem was zou ik maar eens even kijken of niet al z'n geld naar 1 of ander kerk-genootschap gaat.....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:20
Vice
Vice is offline
Kan hij samen met Ned Flanders naar de kerk.
Reageren

Regels voor berichten