![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Alleen ben ik dan wel te laat voor de 92 ![]()
Laatst gewijzigd op 28-02-2005 om 14:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is ook geen goede reden om iemand anders te zoeken natuurlijk, dat snapt iedereen wel. Het is niet altijd een keuze of je het bij 1 houdt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben tevreden met wat ik heb op alle mogelijke vlakken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En trouwens, ik verkies vijf partners, waarvan sommige me sterren laten zien en sommige wat minder, boven ééntje. En dat heeft niks met 'zoeken naar beter' te maken. Dat is omdat ik gewoon graag bij ze ben.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik heb dus 2 vriendjes gehad die ook zoveel hadden en moet zeggen dat het een behoorlijke afknapper was, als ik iets niet leuk vind of aantrekkelijk is het dat. maar om je topic te beantwoorden: ik heb er 5 gehad en hoop dat het er nog maar 1 meer wordt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben nog maagd hoor ![]() kheb ze niet versleten ![]() maar wel met ze geklooid, en met ze bedoel ik dan jongens waarmee ik een relatie van een paar maanden mee heb gehad jij zou t woordenboek eens moeten bekijken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je de bedoeling van dit topic nog geeneens begrijpt, zou ik daar ook nog maar niet aan beginnen ![]() In mn dromen heb ik trouwens het halve forum geneukt ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 06:53. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
overigens kunnen veel mensen er niets aan doen dat ze meerdere sekspartners hebben omdat relaties waarin ze hun maagdelijkheid verloren zijn ten einde zijn gelopen. hetzelfde geldt voor mij, heb toen wel heel even met een meid gehad waarmee ik ook naar bed was geweest... is inmiddels ook alweer afgelopen, dus tjah dan zit ik bij de volgende toch al op 3 sekspartners... overigens waren het beide goeie sekspartners, heb er geile avonturen mee beleefd... om maar even over kwaliteit te beginnen ipv kwantiteit.
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]sjlot schreef op 01-03-2005 @ 07:18 :
[B]slet was toch de benaming voor iemand die gratis met jongens naar bed gaat? QUOTE] als je je laat betalen, dat is pas sletterig!!! ontopic: 2 |
![]() |
||
[QUOTE]cassidy50 schreef op 01-03-2005 @ 13:58 :
[B] Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij mij zijn het er 2. De eerste is goed om te vergeten, de tweede mag voor de rest van mijn of zijn leven bij me blijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het enige is dat ze de bedoeling van het topic verkeerd begrepen had en waarschijnlijk het aantal vriendjes opschreef ipv echte bedpartners.. dat is toch niet zo vreselijk? ![]() |
![]() |
|
|