![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ken je Sleep? Met die in m'n achterhoofd had ik t over lange nummers met weinig riffs ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik moet de oor kopen morgen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Zo vind ik alle hiphop hetzelfde klinken en vind ik hardrock niets meer dan een hoop herrie. Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 18:37. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Je begint je eigen punt steeds meer tegen te spreken, en jezelf steeds meer te profileren als kansloos, toekomstloos en gewoonweg nutteloos. Jouw soort hoort in een vuilniszak naast de weg. Trance/Harcore/Hardstyle-hangjeugdige.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat ik wilde aantonen was dat iemand die slecht is met grammatica en spelling niet meteen iemand is die niet intelligent is. Gelukkig zie ik mezelf niet als iemand die kansloos toekomstloos en nutteloos is alleen maar omdat ik naar trance luister. Ik haal goede punten op school, heb een bijbaantje, ben actief bij de plaatselijke voetbalclub en zit sinds kort in de plaatselijke politiek. Mijn vergelijking tussen trance en klassiek was meer om aan te tonen dat Trance absoluut niets met hardcore te maken heeft. Qua opbouw,ritme en melodie is het totaal verschillend. maar wel leuk hoor die generalisaties van je, heb je toevallig chemisch blond haar van 0.5 mtr hoog en zit je ondergedoken?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik luister hier en daar wat (metal, emo, gothic, et cetera), en naja ik ben zelf ook een mix van alles... naja ik weet 't niet precies. (nee ik ben niet op zoek naar m'n identiteit)
en m'n vriendje is geen extravert metal mannetje. ![]() Nee, er is niet altijd een verband.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Wat stomzinnig zeg. Dan zou ik volgens die theorie dood zijn.
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat je een goede smaak hebt?
|||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar daar is ook wel iets op te verzinnen hoor! ik denk dat je onder het vakje indie valt, misschien een beetje IDM, al zijn IDM'ers nogal keen on drugs ![]()
||
Citaat:
haha niet dus.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|