Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 20:07
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Sketch schreef op 08-03-2005 @ 20:28 :
Nu ik je post nog eens herlees, er is geen Nederlands gesproken versie van Hero. Ik heb ook geen oprollende straat gezien, en ook geen rood zwaard? Wie van ons heeft nu de verkeerde Hero gezien? (de mijne was wel met Jet Li)

Edit: Bedoel jij misschien niet toevallig over Crouching Tiger Hidden Dragon?
Ow shit, ik denk dat het 'A man called Hero' was
En CTHD vond ik eigenlijk niet zo goed als ik had verwacht, want... eehm laat maar, volgens mij raken we een ielie pielie beetje offtopic
We begonnen met dicht wedstrijd over kleuren en toen zijn we via eetstokjes naar martial arts films gegaan Lovely
Advertentie
Oud 08-03-2005, 21:06
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 08-03-2005 @ 21:07 :
Ow shit, ik denk dat het 'A man called Hero' was
En CTHD vond ik eigenlijk niet zo goed als ik had verwacht, want... eehm laat maar, volgens mij raken we een ielie pielie beetje offtopic
We begonnen met dicht wedstrijd over kleuren en toen zijn we via eetstokjes naar martial arts films gegaan Lovely
CTHD heb ik nooit gezien Maar ik ben van plan het binnenkort te doen
Mja, misschien moeten we weer ontopic gaan, hoewel de symboliek van de kleuren in Hero toch wel weer binnen DoP past denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 06:07
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 04-03-2005 @ 16:58 :
Nou, we moeten natuurlijk niet overdrijven, en ook de andere fb'ers te vriend houden (zoals we bij letteren hebben gedaan bij de verhalenwedstrijd)

(volgens mij is het trouwens helemaal niet zo moeilijk om een vlieg te vangen met chopsticks)
Sssst, topic is dicht...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 14:43
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Grim schreef op 09-03-2005 @ 07:07 :
Sssst, topic is dicht...
De verwijzing naar Letteren slaat op het overdrijven. Vanwege tussendoorse aanpasiingen is het een beetje op de verkeerde plek uitgekomen.

Zo was het bedoeld:

Nou, we moeten natuurlijk niet overdrijven (zoals we bij letteren hebben gedaan bij de verhalenwedstrijd ), en ook de andere fb'ers te vriend houden
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:35
Halogeen
Halogeen is offline
oh, nog precies 2 weken te gaan voor de sluitingsdatum, voel je de spanning al?
Oud 09-03-2005, 19:53
Diary of Dreams
Citaat:
Halogeen schreef op 09-03-2005 @ 20:35 :
nou nou...
Oud 09-03-2005, 19:55
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 09-03-2005 @ 20:35 :
Oeh, ik weet niet of ik het nog trek hoor
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:24
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 09-03-2005 @ 20:55 :
Oeh, ik weet niet of ik het nog trek hoor
Jah, het geeft echt een zware psychologische druk enzo ^^
Oud 14-03-2005, 18:23
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ik ben wel heel benieuwd wie er deze keer wint, vorige keer alluman en wilookmeepraten, ik heb uiteraard ook meegedaan. Ojee, dat mocht ik niet zeggen.

IK HEB NIET MEEGEDAAN!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 19:54
Diary of Dreams
Citaat:
Limaon schreef op 14-03-2005 @ 19:23 :
Ik ben wel heel benieuwd wie er deze keer wint, vorige keer alluman en wilookmeepraten, ik heb uiteraard ook meegedaan. Ojee, dat mocht ik niet zeggen.

IK HEB NIET MEEGEDAAN!
Je mag best zeggen dat je met de vorige wedstrijd heb meegedaan hor, het is alleen niet de bedoeling dat je voor een wedstrijd gaat zeggen dat je met de desbetreffende wedstrijd meedoet.
Oud 14-03-2005, 20:02
Halogeen
Halogeen is offline
nog 1,5 week... 't is wel heel lang. Sorry Xineof dat ik zo eigenwijs was. Ik heb me echt verkeken op de datum. Dacht dat we al veel langer in maart leefden. maargoed, hopelijk zorgt dat voor meer inzendingen!

Hmja, het is niet echt handig om te zeggen of je meedoet of niet. Verboden is het natuurlijk niet. Je kunt ook een totaal ander gedicht inzenden dan mensen van je zouden verwachten *eeevil grinn* ... of niet natuurlijk
Oud 14-03-2005, 20:09
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 14-03-2005 @ 21:02 :
nog 1,5 week... 't is wel heel lang. Sorry Xineof dat ik zo eigenwijs was. Ik heb me echt verkeken op de datum. Dacht dat we al veel langer in maart leefden. maargoed, hopelijk zorgt dat voor meer inzendingen!

Hmja, het is niet echt handig om te zeggen of je meedoet of niet. Verboden is het natuurlijk niet. Je kunt ook een totaal ander gedicht inzenden dan mensen van je zouden verwachten *eeevil grinn* ... of niet natuurlijk
of je zegt dat je niet hebt meegedaan als je wel hebt meegedaan, of andersom, om de mensen te verwarren
beetje chaos kan geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 20:14
Halogeen
Halogeen is offline
A] Ik doe wel mee
B] Ik doe niet mee
C] Zowel A als B zijn niet goed

Oud 14-03-2005, 20:24
CSN
CSN is offline
Of D], dan doe je een beetje mee. Voor spek en bonen ofzo. Dat vind ik leuk om te zeggen: voor spek en bonen.
Oud 14-03-2005, 20:33
Diary of Dreams
Citaat:
Halogeen schreef op 14-03-2005 @ 21:14 :
A] Ik doe wel mee
B] Ik doe niet mee
C] Zowel A als B zijn niet goed

Nou, eeeh dat wordt wel verekt moeilijk ik zou echt niet weten of jij mee doet, wat ben je toch een chaos proton

edit: okey, een verlicht chaos proton dan
Oud 14-03-2005, 21:22
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 14-03-2005 @ 20:54 :
Je mag best zeggen dat je met de vorige wedstrijd heb meegedaan hor, het is alleen niet de bedoeling dat je voor een wedstrijd gaat zeggen dat je met de desbetreffende wedstrijd meedoet.
Bij de vorige wedstrijd bestond ik hier nog niet eens
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:41
xineof
xineof is offline
Citaat:
Limaon schreef op 14-03-2005 @ 22:22 :
Bij de vorige wedstrijd bestond ik hier nog niet eens
Heiden .

Onee, nu heb je het licht gezien ^^:

En ik citeer: 'Halo, u lampje in het donker.'
Oud 15-03-2005, 11:35
Diary of Dreams
Citaat:
xineof schreef op 14-03-2005 @ 22:41 :
Heiden .

Onee, nu heb je het licht gezien ^^:

En ik citeer: 'Halo, u lampje in het donker.'
Oud 17-03-2005, 15:47
Sketch
Sketch is offline
ok, om maar weer eens ontopic te posten:

Ik las in een van de oude wedstrijdtopics dat je meerdere gedichten mag inzenden, mag dat nu ook? (ben ik overigens geen voorstander van)

En met het insturen van de gedichten moet je nick erbij. maar degene die dan alle gedichten gaat plaatsen en zo (ik neem aan een fb) weet dan wel welk gedicht van wie is. En dat kan zijn/haar stem toch wel beinvloeden. En wat nu als alle fb's meedoen, dan is er geen objectieve fb om de wedstrijd te leiden.

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:28
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Dat was ook min of meer één van mijn vragen:

Kunnen FB's ook stemmen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 17:58
Halogeen
Halogeen is offline
ja fb's mogen stemmen, en ja wij blijven objectief, daarom zijn we fb's... d0h. En Hanneke zal naar alle waarschijnlijkheid de gedichten online plaatsen, dus Muut en ik weten sowieso niet wie wat geschreven heeft.
Oud 17-03-2005, 18:03
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 17-03-2005 @ 18:58 :
ja fb's mogen stemmen, en ja wij blijven objectief, daarom zijn we fb's... d0h. En Hanneke zal naar alle waarschijnlijkheid de gedichten online plaatsen, dus Muut en ik weten sowieso niet wie wat geschreven heeft.
Ja, en wij moeten jullie maar gewoon geloven. Objectiviteit, tuurlijk. ^^
En hoe zit het met meerdere gedichten inzenden?
En wie is Hanneke?

Edit: Oh, xineof?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:05
Halogeen
Halogeen is offline
oh ja... xineof sorry.

Ik vind het niet erg meerdere gedichten inzenden. Behalve als blijkt dat we al meer dan 30 inzendingen hebben. Ik zou het niet weten, want het uber geheime wachtwoord is alleen in het bezit van de dames
Oud 17-03-2005, 18:10
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 17-03-2005 @ 19:05 :
oh ja... xineof sorry.

Ik vind het niet erg meerdere gedichten inzenden. Behalve als blijkt dat we al meer dan 30 inzendingen hebben. Ik zou het niet weten, want het uber geheime wachtwoord is alleen in het bezit van de dames
Oeh, 30 inzendingen zou wel veel zijn, in dat geval zou het lastig worden één favoriet te kiezen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:30
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 17-03-2005 @ 19:10 :
Oeh, 30 inzendingen zou wel veel zijn, in dat geval zou het lastig worden één favoriet te kiezen.
Ja inderdaad, dan moet je echt een schema maken dat je elke avond er 6 goed leest ofzo, anders wordt je helemaal gek.
Oud 17-03-2005, 18:45
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 17-03-2005 @ 19:30 :
Ja inderdaad, dan moet je echt een schema maken dat je elke avond er 6 goed leest ofzo, anders wordt je helemaal gek.
nou niet zielig doen. Iedereen moet gewoon meedoen. Hoe meer hoe beter!
Oud 17-03-2005, 19:35
Diary of Dreams
Citaat:
Halogeen schreef op 17-03-2005 @ 19:45 :
nou niet zielig doen. Iedereen moet gewoon meedoen. Hoe meer hoe beter!
Ga jij dan maar fijn 30 gedichten op een avond lezen zodat je ze goed kan doorgronden en beoordelen... en dan moet je de volgende dag ook nog leven ^^. En een of ander drankje wat begint met de w en eindigt op odka is niet toegestaan

Maar ff serieus, als er echt veel gedichten worden ingezonden is het goed om ze niet allemaal achter elkaar te gaan lezen, bij de laaste ben je ondertussen al 3x gestoord en je kan ze dan echt niet goed bestuderen. Dat heb ik iig.
Oud 17-03-2005, 19:39
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 17-03-2005 @ 20:35 :
Ga jij dan maar fijn 30 gedichten op een avond lezen zodat je ze goed kan doorgronden en beoordelen... en dan moet je de volgende dag ook nog leven ^^. En een of ander drankje wat begint met de w en eindigt op odka is niet toegestaan

Maar ff serieus, als er echt veel gedichten worden ingezonden is het goed om ze niet allemaal achter elkaar te gaan lezen, bij de laaste ben je ondertussen al 3x gestoord en je kan ze dan echt niet goed bestuderen. Dat heb ik iig.
pff, als je bang bent voor concurrentie, zeg dat dan gewoon
Oud 17-03-2005, 19:42
Diary of Dreams
Citaat:
Halogeen schreef op 17-03-2005 @ 20:39 :
pff, als je bang bent voor concurrentie, zeg dat dan gewoon
ssssssssst !!!
stommerd

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:54
Sketch
Sketch is offline
Nog maar 6 daagjes. Als ik nog mee wil doen moet maar snel wat inspiratie forceren. Dat is, áls ik nog mee wil doen.

(dat lijkt weer verdacht veel op een anglicisme (schrijf je dat zo?). Ach, de taal van de jeugd tegenwoordig...)

^^
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:04
Diary of Dreams
6-2 dagen that is ^^
Oud 17-03-2005, 20:07
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
xineof schreef op 03-03-2005 @ 20:18 :
Insturen kan vanaf vandaag t/m maandag 23 maart.
vandaag is het de...17e...23-17=6... 6 daagjes

Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:31
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 17-03-2005 @ 21:07 :
vandaag is het de...17e...23-17=6... 6 daagjes

vandaag is het donderdag: vrijdag, zaterdag, zondag, maandag , volgens mij kan een van onze geliefde forumbaasjes niet meer zo goed tellen ghihi
het is wel erg slecht gesteld met DoP

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:41
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 17-03-2005 @ 21:31 :
vandaag is het donderdag: vrijdag, zaterdag, zondag, maandag , volgens mij kan een van onze geliefde forumbaasjes niet meer zo goed tellen ghihi
het is wel erg slecht gesteld met DoP
*proest* XD

Noem het dichterlijke vrijheid.

Ach ach, en wij merken het nu pas. Die xin. ^^
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:52
Verwijderd
Hihi, ik raak de dagen-tel kwijt van jullie 't is al wel heel erg bijna trouwens. Hmm ... *benieuwd is*
30 inzendingen lijkt mij trouwens niet eens zo onwaarschijnlijk. Stuk of 10/15 vaste DoPpers en dan nog een paar die niet zo vaak posten?
En zo moeilijk is dat beoordelen toch niet, iedereen vindt vast haast op het eerste gezicht wel dat er een paar uitspringen. Of zo
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:53
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 17-03-2005 @ 21:41 :
*proest* XD

Noem het dichterlijke vrijheid.

Ach ach, en wij merken het nu pas. Die xin. ^^
En straks zegt ze weer heeeel schijnheilig 'heh wat ? ik volg het niet meer'

Zo heeel binnenkort is het trouwens niet, de eerst volgende maandag 23 maar is pas in 2009

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:55
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 17-03-2005 @ 21:53 :
En straks zegt ze weer heeeel schijnheilig 'heh wat ? ik volg het niet meer'

... *valt van z'n stoel van het lachen*...

XD
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:57
Sketch
Sketch is offline
Xineof leeft in het verleden. 1942. '53, '81, '92, of misschien zelfs al '98.
Of als ze echt ver achterloopt, 1891.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 21:03
Diary of Dreams
Citaat:
Sketch schreef op 17-03-2005 @ 21:57 :
Xineof leeft in het verleden. 1942. '53, '81, '92, of misschien zelfs al '98.
Of als ze echt ver achterloopt, 1891.
Ze had een oud topic als voorbeeld gepakt dus dat laatste kan nog wel is kloppen

*ligt rollend op de grond te lachen*
Oud 17-03-2005, 21:11
Sketch
Sketch is offline
Als ik had geweten dat het hier zo leuk was, was ik al veel eerder hier komen posten.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 06:21
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 17-03-2005 @ 21:52 :
Hihi, ik raak de dagen-tel kwijt van jullie 't is al wel heel erg bijna trouwens. Hmm ... *benieuwd is*
30 inzendingen lijkt mij trouwens niet eens zo onwaarschijnlijk. Stuk of 10/15 vaste DoPpers en dan nog een paar die niet zo vaak posten?
En zo moeilijk is dat beoordelen toch niet, iedereen vindt vast haast op het eerste gezicht wel dat er een paar uitspringen. Of zo
de tel is kwijt hihi ja. Maargoed, het is dus 23 maart, dat is aanstaande woensdag.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt hoop dat iedereen meedoet, ook de vaste doppers, want alleen dan is een wedstrijd echt leuk.
En inderdaad, er zijn er altijd een paar die er uitspringen.

Oh en trouwens forumbaasjes dissen zou ik maar uit je hoofd laten, wij dissen harder terug, en daar hebben we geen woorden voor nodig.
Oud 18-03-2005, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Halogeen schreef op 18-03-2005 @ 07:21 :
de tel is kwijt hihi ja. Maargoed, het is dus 23 maart, dat is aanstaande woensdag.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt hoop dat iedereen meedoet, ook de vaste doppers, want alleen dan is een wedstrijd echt leuk.
En inderdaad, er zijn er altijd een paar die er uitspringen.

Oh en trouwens forumbaasjes dissen zou ik maar uit je hoofd laten, wij dissen harder terug, en daar hebben we geen woorden voor nodig.
Ik vind het ook leuk als iedereen meedoet, al is het maar omdat je iedereens gedichten veel objectiever gaat beoordelen. En dus de groepjesvorming op DoP te omzeilen, of zo. Nou ja, het lijkt me gewoon wel leuk
Waarom zeg je 'ook de vaste doppers'?(vraag me ineens af wie daar allemaal onder vallen) Ik denk dat de meesten toch wel meedoen? Alhoewel...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 08:57
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 18-03-2005 @ 09:07 :
Ik vind het ook leuk als iedereen meedoet, al is het maar omdat je iedereens gedichten veel objectiever gaat beoordelen. En dus de groepjesvorming op DoP te omzeilen, of zo. Nou ja, het lijkt me gewoon wel leuk
Waarom zeg je 'ook de vaste doppers'?(vraag me ineens af wie daar allemaal onder vallen) Ik denk dat de meesten toch wel meedoen? Alhoewel...
precies
Oud 18-03-2005, 08:57
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Als dappere DoP'er, en dat zijn jullie allemaal, vind ik toch wel dat je een pogin(g?)kje moet wagen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 09:41
Diary of Dreams
Citaat:
Halogeen schreef op 18-03-2005 @ 07:21 :
Ik daag je uit
en xineof kan je niet helpen, zij dist d'r zelf alleen maar ^^ ghihi

Citaat:
Sketch lache:
Als ik had geweten dat het hier zo leuk was, was ik al veel eerder hier komen posten.
Ik vind dit om eerlijk te zijn een van de leukste topics ooit, ik heb nog nooit zo vaak dubbel gelegen van het lachen ^^ als we xinnie toch niet hadden

ik ben trouwens blij dat het niet maandag is want dan was ik mischien niet klaar gekomen
als je goed leest kan je hier een stille hint in zien ^^

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 09:57.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 15:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Had dat eerder gezegd, dat je twee gedichten in mocht zenden...

Nou ja, ik doe toch niet mee
Oud 18-03-2005, 15:20
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 18-03-2005 @ 16:11 :

Jawel, wel meedoen!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 18:43
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 18-03-2005 @ 16:11 :

23 maart is pas de sluitdatum voor inzenden!
Oud 18-03-2005, 20:52
Diary of Dreams
Hebben nog meer mensen gezien dat de stickies steeds van plaats veranderen ? soms gaat er een gewoon onder of bovenaan staan terwijl er voorderest niks aan de inhoud is verandert . Misschien zijn ze aan het dansen zoals het behoort op Dansen op Papier
Oud 18-03-2005, 20:58
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 18-03-2005 @ 21:52 :
Hebben nog meer mensen gezien dat de stickies steeds van plaats veranderen ? soms gaat er een gewoon onder of bovenaan staan terwijl er voorderest niks aan de inhoud is verandert . Misschien zijn ze aan het dansen zoals het behoort op Dansen op Papier
Degene met de laatste reactie staat bovenaan. Maar dat bedoel je zeker niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten