![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoezo, ben je stoned?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Enige wat de drugs doen is zorgen voor ander type lol. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe ziet jouw bloed eruit? Bruin? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wiet/hasj (relaxt! maar dat is algemeen bekend) paddos (geweldig, fascinerend en goed voor zelfkennis) xtc (gaat wel, mda vind ik wel leuk, heftig op een feest) speed (geen zak aan, opgefokt gevoel, kut uitwerking) cocaine (geen zak aan, apatisch gevoel, kut uitwerking) valium (chill, soms zelfs handig, als je niet kunt slapen en je slaap nodig hebt bijvoorbeeld) codeine (overgevoeligheid voor elk geluid, enkel versuffend) salvia (heftig maar ben te onervaren om er echt een waarde oordeel over te geven) ephedra (mwah, koude rillingen vond ik minder evenals de verhoogde hartslag en de uitwerking) Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 18:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus zal wel, als dokter het zegt is het zo ![]() en voor de rest behalve nicotine ben ik nergens niet echt verslaafd aan geweest voor mijn gevoel dan . wou gewoon alles een keer geprobeer hebben. En als je familieleden hebben die in drugs zitten dan is het niet zo moeilijk hoor ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
voel je je stoer ofzo, dat je even je moralistisch gebral op kan dringen aan een gastje van 15 die durft te leven?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Drugs Intervieuw lijst (Graag invullen) politiekatwijk | 3 | 16-04-2016 19:43 | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
jouw normen en waarden over drugs, functie van drugs voor jou Hernuel Fan | 40 | 04-07-2007 19:15 | |
Drugs & Alcohol |
interviews over drugs verkeersbord | 13 | 07-06-2004 10:19 | |
Drugs & Alcohol |
andere namen voor drugs needlefreak | 54 | 29-11-2003 18:49 |