Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ach het wisselt bij mij gewoon, dan kijk ik weer meer simpsons en dan were meer futurama |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@facethearjan: futurama heeft: Morbo the professor dr. Zoidberg Sal Hermes Nixon Zap Brannigan ook ZEEEEER grappig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en als ik je sms heb jij natuurlijk mijn nummer, en van hitsige nachtelijke telefoontjes ben ik natuurlijk niet gediend he ![]()
||
Citaat:
Oja: 1. Family Guy 2. Futurama 3. The Simpsons Seinfeld is geniaal natuurlijk.
||
Citaat:
Nieuwe Simpsons sucked ass overigens. Kudel: Ken dat mens niet joh. Zoek t lekker zelf uit ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ohh Rrr. kijk, dat verandert de zaak he ![]() (maarja, sorry, ik heb toch echt al een hele leuke vriend met een hele leuke band [pssst]clipcode 419[/pssst] ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Family Guy steent natuurlijk. Overigens ook zeker de moeite waard om de pilot van American Dad te gaan checken, super! Simpsons en vooral Futurama ken ik eigenlijk veel te slecht om een fatsoenlijk oordeel over te vellen. Iets om verandering in te brengen! Ontopic! Jeroen, DUDE. Hoe hard gaat die show worden en hoe erg ga je spijt krijgen als je niet meegaat! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik bel je morgen nog.
||
![]() |
Citaat:
en biep; jasper en ik hebben al lang plannen gesmeed om je kleine schattige beatle-gast aan te pakken!
||
Citaat:
![]() ![]() dankje, mocht ik me bedenken ben ji de eerste die het hoort.
|
|