Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik stel voor dat de laatste schrijver idd de nieuwe beginzin kiest. Maar als het nu te lang duurt voor J'nke dit leest en een nieuwe bedenkt kan iemand anders er ook wel één bedenken. Toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Yep. De eer is aan jou? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als niemand een beginzin wil bedenken: "Ik kan me niet voorstellen waarom je zoiets met jezelf zou doen." Als iemand een betere weet is dat ook goed. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ok, ok, we gebruioken nu Roosiehs zin, en dan mag Mirruh aka Shining_fury de volgende doen, ok? En Mirruh, zelf opletten wanneer je aan de beurt bent. (Alles wat ik hier zeg is nutteloos gebabbel, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend, dus niet te veel zeuren als ik onzin verkondig) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Saarah mooi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik schrijf wel wat nieuws. @ iedereen die het wil weten: Mijn naam is Arthur. |
![]() |
||
Citaat:
@ Saarah: Oeh, spannend. Leuke wending op het eind, met die beloning. (Nouja, leuk is misschien niet het goede woord) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat een kut beginzin, carrysleeachtig bluh. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En de beginzin, ja, ik kan er ook niks mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En geef mij niet zomaar een rolleyes! ![]() Wat is er met een fancyinvasie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Allereerst, over mijn naam.
Offtopic: Mijn Bretodeaux, ne pas bredoteaux. To, comme toto. zegt: oke, maar je heet in het echt wouter, toch? Grim - I am not missing the light. zegt: In het echt heet ik ook Jasper Grim - I am not missing the light. zegt: ![]() Mijn Bretodeaux, ne pas bredoteaux. To, comme toto. zegt: jaaaaaaaa en ik heet eigenlijk martine Grim - I am not missing the light. zegt: goed Mijn Bretodeaux, ne pas bredoteaux. To, comme toto. zegt: ofnee ieke Grim - I am not missing the light. zegt: ![]() Mijn Bretodeaux, ne pas bredoteaux. To, comme toto. zegt: ohnee toch roosie Mijn Bretodeaux, ne pas bredoteaux. To, comme toto. zegt: sjit ik bedoel charlotte Grim - I am not missing the light. zegt: ik heet Sketch! Mijn Bretodeaux, ne pas bredoteaux. To, comme toto. zegt: yeah ik heet eigenlijk grim ![]() Mijn Bretodeaux, ne pas bredoteaux. To, comme toto. zegt: nee, millroy Mijn Bretodeaux, ne pas bredoteaux. To, comme toto. zegt: ja zo heet ik echt Mijn Bretodeaux, ne pas bredoteaux. To, comme toto. zegt: millroy Fancy-lievenden moeten dit verhaal niet lezen. Ik reageerde me even af. Tot zover. Voorzichtig gluurde ze om het hoekje, maar er was nog niemand. Hij herlaadde en schoot haar hoofd van haar romp. Met grove hagel, rode hagel inmiddels. Het reeds ontzielde lichaam viel voorover in de fictieve sneeuw. Haar hoofd lag even verderop, in de fictieve sneeuw. De regen was ook fictief. Maar de rest niet. De moord was echt, spijtig maar onbetreurd. Ze verdiende het te sterven. Ik glimlach en kijk in de lege, dode ogen. 'One down, more to go.' Het tweede doelwit werd snel vastgesteld via de conventionele methodes om iemand op te sporen. Het IP-adres werd opgezocht, de bijbehorende informatie was snel gevonden. Terwijl de informatie werd verspreid via een gigantisch draadloos netwerk waren andere hackers bezig met het hoofdkwartier plat te leggen. http://forum.fancy.nl/forum/, dat voorheen http://fancy.nl/phorum/ heette. Ze hebben hun naam veranderd omdat ze wisten dat ze achternagezeten werden. En ergens vlak boven Amsterdam cirkelde een kleine legerhelicopter, op zoek naar de zoveelste despoot. In de verte leek er herkenning te zijn, één van de mannen had een meisje ontdekt dat verdacht veel overeenkomsten had met de recentste data. Voorzichtig, via een touwladder, klom een agent omlaag en schaduwde haar. Met een apparaat dat nog het meeste weghad van een infraroodscan, zocht hij een bloedbaan en nam daar enkele bloedcellen uit weg. Het patroon kwam overeen en ze werd verlamd door een bot mes dat haar zenuwbanen doorsneed. Ze had nog maar vijf minuten. 'De gevaarlijksten zijn eruit, behalve twee. De dag is bijna ten einde, wat doen we?' 'Vernietig.' De legerhelicopter ging op weg, bestemming Leek, te Groningen. De touwladder werd weer naar beneden gelaten en ditmaal stapte ik uit. Ik liep door de straten en ik wist waar ze woonde. Ik had haar reeds eerder bezocht, daarna werd ik verraden. Mijn wraak zou zoet zijn, en zij zou er van houden, gezien haar afmetingen. Ik stapte het burgerlijke huis binnen na de tuin in brand te hebben gestoken. Het was een zwakke plek die ik al jarenlang onthield, voor later gebruik. Ik vond haar op haar kamer, waar ze na een korte worsteling gebonden eindigde. Even twijfelde ik wat ik met haar zou doen, snel en pijnloos verdiende ze niet. De geur van gebakken gehakt drong mijn neus binnen, het vet stond al bijna op mijn lippen. Haar kamerdeur ging zachtjes dicht, een droge klik volgde. De rest liet ik ongemoeid, mijn wraak was genomen. Ik schreef mijn naam op een briefje en liet dat, samen met mijn drieduizenddelige Oostenrijkse kapmes achter, in de deur gestoken. Gelukkig schreeuwde ze niet, al zou niemand haar horen. Het was zondag, in dat dorp was er op zondag niemand buiten. De geur was nu ook op straat te ruiken en ik kreeg honger. 'Nog maar één te gaan, dit is afgewerkt voor de avond valt,' sprak ik in mijn headset. De helicopter zette koers naar een groot gebouw in de binnenstad van Eindhoven, waar de Nationale Nederlanden zouden zitten. Maar die waren allen door middel van de zwaartekracht uit het Rijk der Levenden verwijderd. Mijn kantoor was dichtbij en ik stapte binnen. Eén seconde later viel mijn blik op mijn monitor, dat mijn volledige muur besloeg. Voor heel even zag ik eruit alsof ik een gemeen plan zou maken, maar al mijn acties waren mijn goed recht. Uit mijn kast pakte ik een machinepistool en ging via een andere deur een verdieping lager. Een nog jong meisje zat aan haar bureau te schrijven, Agente RZ-21-10-7-12-1990, werd per direct door haar bureau, vervolgens het raam heen geschoten. Verraders werden niet toegestaan, zelfs nu niet. De zwaartekracht deed de rest, met een lokale versnelling van 9,81 m/s² ging ze te gronde. Ik liep naar haar met bloed bevlekte blaadje toe, getiteld 'Beginzin', en verbrandde het. En ze zouden branden, allemaal. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik wil Jasper terug, nog steeds. Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 16:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar we (oldskool letteraars) wilden wel groeperen. Maar uiteindelijk hebben we ze weggejaagd met onze kritiek, de GiRlZz die Letteren-waardig zijn (lees: tegen kritiek kunnen) zijn gebleven. Het verhaal is na aanleiding van enkele duistere gebeurtenissen die ik helaas nooit meer zla vergeten plus de opmerking van Mijn*. Een creatieve geest weet wie de agente is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was een stiekeme up. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaitradar24.com #1801 ßuerp | 500 | 26-03-2013 10:02 | |
Games |
Kotor II Verwijderd | 86 | 20-03-2005 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltjes rond een beginzin] Roosje | 48 | 14-03-2005 15:52 | |
Games |
Baldur's Gate II Verwijderd | 36 | 21-10-2004 15:51 | |
Games |
Gothic II NG | 8 | 19-09-2002 22:54 | |
Games |
Ik heb net de demo van Star Trek Armada II te pakken gekregen Obi Wan | 1 | 15-12-2001 13:05 |