Advertentie | |
|
![]() |
|
Monty Python and the Search for the Holy Grail
Magnolia 2001 - A Space Odyssey Trainspotting U-Turn Priscilla, Queen of the Desert Natural Born Killers The Bodyguard (enige film ooit waarbij ik in slaap ben gevallen, inderdaad een hele bizarre/vage ervaring ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het wel een leuk festival, het duurt drie dagen en er zijn scholen uit Belgie, Duitsland en Nederland.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() zeker overheen gelezen....
||
Citaat:
Toen ik dit topic zag dacht ik het eerst aan een film die ik laatst heb gezien, iets van: "Dr. T. and the Women," met Richard Gere. Echt té doelloos en onwerkelijk. Ook American Pie 1 vind ik een flutfilm. Er zijn veel mensen enthousiast over, maar die 'humor' kan ik echt geen humor meer noemen. Troep. |
![]() |
|
Fear and Loathing in Las Vegas (comedy/drama)
House 2 (horror/comedy) Convict 762 (action/sci-fi) Milo (horror/thriller) Belly (crime/drama) A Pyromaniac's Love Story (comedy) Children of the Corn 666: Isaac's Return (horror) Gangster No. 1 (crime/drama) Spawn (action/sci-fi)
|
![]() |
met mn pa naar mulholland drive geweest in Ney York, Die film was echt heel bizar , maar wel mooi...
De reactie van een paar amerikanen was te komisch, ze kwamen scheldend de zaal uit, omdat het zo'n kutfilm was ![]() Tja, waarom gaan ze uberhaupt naar een film van Lynch...je weet dan wel ongeveer wat je moet verwachten, geen voorgekauwde blockbuster met een happy end...wat jammergenoeg de voorkeur heeft van de meesten
|
Ik heb ooit eens een 4 uur lange film gezien over onze voorouders die leren spreken. Of zoiets. Het was oersaai
![]() ![]() Weet alleen niet meer de titel van de film. Het was een aanrader, hadden ze gezegd.... tja, als je stoned bent, misschien ![]() |
![]() |
|
![]() |
Duel,
een van de eerste films van Spielberg is ook echt bizar was laatst op tv, heb maar een klein stukje gemist omdat ik in slaap viel.... Gaat over een man in een auto die wordt achtervolgd door een keioude vrachtwagen zonder bestuurder die hem probeert te vermoorden. (hoe krijg je het verzonnen ![]() Het eerste uur wordt niks gezegd, hoor je alleen een vreselijk slechte radiozender die aan staat ge-wel-di-ge film ![]() |
![]() |
|
de meesten van jullie noemen niet echt vage films imo...Lost Highway was best vaag, Mermaid in a Manhole (ranzigste film die ik heb gezien) over een kerel die een zeemeermin opvist uit het riool, zij krijgt een infectie met allemaal tumoren op haar lichaam waar 7 kleuren pus en wormen uit komen, waar die kerel vervolgens mee gaat zitten verven
![]() |
![]() |
|
the blair wich project is de meest vage film die ik gezien heb. die film begint nooit echt en als je denkt dat ie gaat beginnen is ie afgelopen
||
Citaat:
en die peter jackson heeft nog meer van dat soort lompe films o |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
een film, ik weet niet hoe die heet mischien weten jullie het
't gaat over 2 moordenaars (broers geloof ik een dikke en een normale) die gaan naar een familie om te moorden, die familie lijkt echt standaard met kindervideo's enz, maar die familie zijn allemaal gestoorde mensjes en gaan die moordenaars dus killen, en die moordenaars dragen op 't laast corpse paint iemand? *kijkt wanhopig*
||
Citaat:
|
![]() |
|
|