Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2005, 21:35
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
makelville schreef op 02-04-2005 @ 20:16 :
Zie je mij ergens die moordpartijen verdedigen?!Nee ik zei slechts dat hij een punt had met zijn landonteigings beleid,
Wat voor punt dan? De milities die de boerderijen innamen en de eigenaren vermoordden zijn weer weg, de boeren zelf zijn voor zover ze nog leven hun bezit kwijt, hun medewerkers zijn hun baan kwijt, en nu de kliek van Mugabe de boerderijen runt is er een voedselgebrek.

Iedereen is er op achteruit gegaan, dus wat is het punt dan precies?

Citaat:
makelville schreef op 02-04-2005 @ 20:16 :
Die blanken boeren zijn niet westers maar afrikaans.Wat een messcherpe analyse hoor ,
Nu ja, aangezien zowel de mensen die de boerderijen bezitten als de kliek van Mugabe die er nu de scepter zwaait Afrikanen zijn zou er geen verschil moeten zijn, en blijft de voedselvoorziening over als enige argument.

Dus zou je tegen moerten zijn, maar ondanks dat ben je voor..

makes one wonder..
Oud 03-04-2005, 01:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 02-04-2005 @ 20:21 :
1. Het Vlaams belang is een nette partij
2. Ik woon zelf in Utrecht dus hoe je erbij komt dat ik een Vlaamse partij aanhang
1.: ROTFLMAO Haha you funny.
2.: Ik weet dat je in Nederland woont. Je loopt alleen constant te dwepen met Flup Dewinter en z'n partij.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 01:24
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Kunnen we Che Guevara, Vlaams Belang etc. erbuiten laten en ons beperken tot het oorspronkelijke onderwep?
Oud 03-04-2005, 01:36
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Psychedelic schreef op 02-04-2005 @ 18:04 :
@Makelville
Hoe kan je met je volle verstand zeggen dat er met het herverdelen van landbouwgrond niets mis is? Wist je dan niet dat
Afrika afhankelijk is van de blanke boeren in Zuid-Afrika en Zimbabwe? De landhervormings politiek van Mugabe en Mbeki zijn de uiteindelijke doodsteek voor het hele continent. De zwarte boeren zijn duidelijk niet competent genoeg om in hun eigen voedselvoorziening te voorzien en als over enkele jaren de voedselproductie instort, zal alle hoop voor Afrika vervlogen zijn.
Scherpe analyse
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 01:56
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 03-04-2005 @ 02:36 :
Scherpe analyse

Als ik op school kinders zie lopen met van die Ché shirtjes krijg ik bijna zin om zelf geweld toe te passen, zelf z'n vreselijke kop is dus blijkbaar al genoeg.

Ik dacht even dat jij ook zo'n Ché aanhanger was toen ik plots weer z'n tronie zag.

dit hele topic is oftopic, but who cares, mugabe is een crimineel, met die wetenschap is de kous af eigenlijk.

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 01:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten