Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 07-04-2005 @ 08:10 :
Wij hebben een Marokkanen-probleem.. Dat is in mijn ogen veel erger..
Neen. Nederland heeft te kampen met een toenemend aantal racisten, xenofoben en onverdraagzame egoïsten, en dat is een van de grootste problemen in onze hedendaagse samenleving!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2005, 07:35
Verwijderd
Citaat:
geilespookje schreef op 07-04-2005 @ 08:27 :
Neen. Nederland heeft te kampen met een toenemend aantal racisten, xenofoben en onverdraagzame egoïsten, en dat is een van de grootste problemen in onze hedendaagse samenleving!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 08:40
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Ja, zo heb ik gehoord dat er zelfs plaatsen zijn, in het oosten des lands, waar de marokkaanse jeugd de touwtjes NIET in handen heeft! Wat voor crapuul zou daar aan de macht zijn!?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook maar weer een reactie op een ander probleem.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 09:10
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
juno schreef op 06-04-2005 @ 19:51 :
Helaas is een effectieve verdediging buitenproportioneel. Want op het moment dat ik mijn vinger in zijn oog plant, heeft hij de kans nog niet gekregen om mijn broek uit te trekken laat staan me te wurgen. Dus zijn intenties kan ik niet bewijzen, hoewel ik ze natuurlijk donders goed aanvoel, maar het is mijn woord tegen het zijne. ("Ik wilde alleen maar zoenen, en ze steekt mijn oog uit!") Ik deel dan een klap uit die erger is dan op dat moment vereist is, want ik weet immers niet zeker wat hij me wil aandoen in de ogen van een rechter. Ik kan het niet bewijzen namelijk.
Hoeveel vrouwen zijn er dan voor zoiets veroordeeld?
Oud 07-04-2005, 09:15
Verwijderd
Uit de rechtspraak blijkt dat de rechter echt niet zo'n strenge toets aanlegt als het gaat om zelfverdediging van vrouwen tegen mannen. Ook dogmatisch heb ik daar geen probleem mee, immers waar gesproken wordt van proportionele verdediging moet je ook in overweging nemen dat de beginsituatie al zwakkere vrouw tegenover sterkere man is. Dan is het logisch dat de vrouw eerder zal grijpen naar middelen die wellicht verder van het 'ideaal proportionele' geweld afliggen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 09:15
Hydrogen
Hydrogen is offline
Geen? Ik ken geen vrouw die een behoorlijke tik kan uitdelen
Oud 07-04-2005, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Bluesman=Gornetsnoaker
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 09:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kom je er nou voor uit Bluesman jouw undercover was ofzo? Met je ava.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 09:56
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-04-2005 @ 00:36 :
707 + 707 + 1414
Goh.. ouwe trukje dat je kon uitvoeren met die oude casio rekenmachinetjes. LOL + LOL = HIHI
Oud 07-04-2005, 09:59
Foresight
Foresight is offline
Citaat:
HOPPA!!! Nog een die verhuist naar Florida! Nou heel veel plezier daaro, we zien je liever gaan dan komen, en je weettoch, voor elke Nederlander eruit, is er weer plek voor een nieuwe Marokkaan!

vreugde alom!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 09:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 07-04-2005 @ 10:56 :
Goh.. ouwe trukje dat je kon uitvoeren met die oude casio rekenmachinetjes. LOL + LOL = HIHI
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah! Noú zie ik 'm !
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 10:06
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-04-2005 @ 10:59 :
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah! Noú zie ik 'm !
Snapte je het niet. Je kan ook het woordje SIEGHEIL erop zetten. Of OLIEBOL

Maar Ontopic: wat valt er te posten eigenlijk?
Oud 07-04-2005, 10:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 07-04-2005 @ 11:06 :
Snapte je het niet. Je kan ook het woordje SIEGHEIL erop zetten. Of OLIEBOL

Maar Ontopic: wat valt er te posten eigenlijk?
Ik snapte dat dingetje met de rekenmachine wel, dat deden we in de brugklas ook altijd. Maar op een forum komt 't niet uit de verf.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Foresight schreef op 07-04-2005 @ 10:59 :
HOPPA!!! Nog een die verhuist naar Florida! Nou heel veel plezier daaro, we zien je liever gaan dan komen, en je weettoch, voor elke Nederlander eruit, is er weer plek voor een nieuwe Marokkaan!

vreugde alom!

Ssshttt, straks bedenkt ie zich nog!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 10:12
Foresight
Foresight is offline
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 10:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-04-2005 @ 10:06 :
Dat is ook maar weer een reactie op een ander probleem.
Dat is niet helemaal juist, beide zijn zéét duidelijk gerelateerd! Het zgn. 'makkaken-terrorisme" en de groeiende onverdraagzaamheid en verrechtsing van de maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Ischenbaert schreef op 07-04-2005 @ 09:40 :
Ja, zo heb ik gehoord dat er zelfs plaatsen zijn, in het oosten des lands, waar de marokkaanse jeugd de touwtjes NIET in handen heeft! Wat voor crapuul zou daar aan de macht zijn!?
veralgemening valt altijd af te keuren...
juist ja, hetgeen jij zo net deed..

de situatie, zoals ze hier door jouw wordt omschreven, staat voor wat mij betreft in schril contrast met de werkelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
S. schreef op 07-04-2005 @ 11:41 :
Politie pakt Lonsdaler met hakenkruis op

Uitgegeven: 7 april 2005 10:04
Laatst gewijzigd: 7 april 2005 10:57

VENRAY - De politie heeft woensdagmiddag in Venray een 19-jarige Lonsdaler opgepakt omdat hij een jack droeg met daarop een hakenkruis. Hij werd aangehouden wegens opruiing, zo maakte de politie donderdag bekend.

De man uit Venray heeft zich volgens de politie woensdag opruiend en discriminerend gedragen in het televisieprogramma NOVA. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt. De man maakt deel uit van de groep rechts-extreme jongeren die veelal Lonsdale-kleding dragen.

De politie houdt sinds de massale vechtpartijen vorig weekeinde tussen Turken en rechts-extreme jongeren extra toezicht. Daarbij viel de Lonsdaler op, hij werd in de kraag gevat. Hij kreeg tevens twee bekeuringen voor alcoholgebruik in het openbaar en voor het feit dat hij zich niet kon legitimeren.

De politie heeft hem in de loop van woensdagmiddag in vrijheid gesteld.

Bron
----------------------------------------------------------------------

Pfoe.
Dàt is minstens even erg als die zgn. 'marokkanen-problemen' van je!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 11:47
juno
juno is offline
Lonsdale schoffies of marokkaanse tasjesrovers, het is allemaal een pot nat. Gewoon een stelletje gefrustreerde kanslozen zonder opleiding, zonder behoorlijke opvoeding, zonder geinternaliseerde fatsoensnormen en met een heleboel haat jegens "de anderen".

Van normale allochtonen of autochtonen heeft niemand last, die gaan naar school, naar hun werk, naar hun vrouw en kinderen, het gaat om dat derderangs tuig dat de zaken op scherp zet en die ook zo verdomde zichtbaar zijn. Daarom lijkt dat probleem in wezen groter dan het is, want zo gaat de gemiddelde burger denken dat er alleen maar schoffies en boefjes zijn, terwijl het maar een minderheid is.

Dus als de allochtone meerderheid eens de straatschoffies ging opvoeden en de autochtonen actief aan het werk ging om die lonsdalers de kop in te drukken, zou het probleem al half opgelost zijn. Maar op dit moment wil niemand verantwoordelijk zijn voor het uitschot uit de eigen gelederen, maar kijkt elkaar aan op elkaars uitschot. Nou, doe er dan wat aan!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 11:52
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Als juno, makelville en een aantal anderen elkaar nou gewoon eens met rust laten? De volgende keer verwijder ik het niet meer maar volgen er bans. Commentaar hierop kan via MSN, PM of de Feedback forums, hier wordt het verwijderd.
Oud 07-04-2005, 13:31
baas
baas is offline
Citaat:
juno schreef op 07-04-2005 @ 12:47 :
Lonsdale schoffies of marokkaanse tasjesrovers, het is allemaal een pot nat. Gewoon een stelletje gefrustreerde kanslozen zonder opleiding, zonder behoorlijke opvoeding, zonder geinternaliseerde fatsoensnormen en met een heleboel haat jegens "de anderen".

Van normale allochtonen of autochtonen heeft niemand last, die gaan naar school, naar hun werk, naar hun vrouw en kinderen, het gaat om dat derderangs tuig dat de zaken op scherp zet en die ook zo verdomde zichtbaar zijn. Daarom lijkt dat probleem in wezen groter dan het is, want zo gaat de gemiddelde burger denken dat er alleen maar schoffies en boefjes zijn, terwijl het maar een minderheid is.

Dus als de allochtone meerderheid eens de straatschoffies ging opvoeden en de autochtonen actief aan het werk ging om die lonsdalers de kop in te drukken, zou het probleem al half opgelost zijn. Maar op dit moment wil niemand verantwoordelijk zijn voor het uitschot uit de eigen gelederen, maar kijkt elkaar aan op elkaars uitschot. Nou, doe er dan wat aan!
precies, jij hebt het begrepen.
Oud 07-04-2005, 13:43
naam onbekend
naam onbekend is offline
Mensen, dit ging over die wet in Florida.

Ik ben het overigens wel eens met juno.
Oud 07-04-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 07-04-2005 @ 14:43 :

Ik ben het overigens wel eens met juno.
Idd.

En ik kan Juno's redenering ook best wel volgen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 14:05
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
juno schreef op 07-04-2005 @ 12:47 :

En waarom zijn criminele allochtonen een probleem dat door allochtonen moet wordne aangepakt, en niet, net zoals autochtonen, door de staat?
Overigens heeft de allochtone gemeenschap (hahahaha) niet de zelfde middelen en mogelijkheden als de staat
Oud 07-04-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 07-04-2005 @ 15:05 :
En waarom zijn criminele allochtonen een probleem dat door allochtonen moet wordne aangepakt, en niet, net zoals autochtonen, door de staat?
Overigens heeft de allochtone gemeenschap (hahahaha) niet de zelfde middelen en mogelijkheden als de staat
Lijkt me ook
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 14:26
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 07-04-2005 @ 14:43 :
Oud 07-04-2005, 16:55
juno
juno is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-04-2005 @ 15:19 :
Lijkt me ook
De staat is niet de opvoeder, dat zijn de ouders en de directe omgeving. Dit is een opvoedingsprobleem, als de staat er met zijn repressieve middelen aan te pas moet komen is het al te laat.

En ik denk niet dat het gemiddelde allochtone straatboefje zich wat zal aantrekken van autochtone opvoeders of jeugdwerkers, netzomin als lonsdaleschoffies zich de les laten lezen door iemand met een niet nederlandse herkomst.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 15:41
Love & Peace
Love & Peace is offline
Kleutermeisje schiet neefje van twee neer

Een kleuter van vier heeft haar neefje van twee neergeschoten. Het ongeluk gebeurde in Phoenix in de Verenigde Staten. Aurelio John Cereceres is buiten levensgevaar maar zwaar gewond.

Het ongeluk gebeurde toen de vader van Aurelio het geladen pistool vergat op de salontafel voor de televisie. Het meisje greep nieuwsgierig naar het pistool en mikte spelend naar haar neefje. Ze schoot zo per ongeluk in het gezicht van de jongen, meldt The Arizona Republic.

08/04/05 11u03 bron

Als ik het me goed herinner werd er bij bowling for columbine verteld dat het 8-jarig jongetje dat toen een klasgenoot doodschoot, de jongste moordenaar ooit was.

Bij deze heeft iemand hem dan ingehaald.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 15:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-04-2005 @ 16:41 :
Er werd er bij bowling for columbine verteld dat het 8-jarig jongetje dat toen een klasgenoot doodschoot, de jongste moordenaar ooit was.
6 jaar.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 15:49
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-04-2005 @ 16:46 :
6 jaar.
Damn, houd eens op met alles beter weten

nou ja, het record is iig gebroken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-04-2005 @ 16:41 :
Aurelio John Cereceres is buiten levensgevaar maar zwaar gewond.

Als ik het me goed herinner werd er bij bowling for columbine verteld dat het 8-jarig jongetje dat toen een klasgenoot doodschoot, de jongste moordenaar ooit was.

Bij deze heeft iemand hem dan ingehaald.
Lezen?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 15:56
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Snees schreef op 09-04-2005 @ 16:51 :
Lezen?
dood, halfdood, what's the difference?

Ik probeerde te zeggen dat de schutter een lage leeftijd had. Dat de gewonden dan 1 jaar of 50 jaar is doet er niet toe
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-04-2005 @ 16:56 :
dood, halfdood, what's the difference?
Zeg dat maar tegen de ouders
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 16:03
Verwijderd
Mja. Wat een slimme vader, om een geladen wapen op tafel te laten liggen als er kleine kinderen rondlopen. Dat doe je ook niet met keukenmessen of rattengif, waarom dan wel met een vuurwapen? Rare jongens, die Amerikanen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 16:10
juno
juno is offline
Er zijn ook wel gevallen bekend van kleuters die opzettelijk hun baby broertje of zusje proberen af te maken, en soms lukt dat ook. Laatst nog in een blijf van mijn lijf huis, waar een moeder met haar twee kinderen gevlucht was voor een mishandelende echtgenoot. Dat kind had dus een aartje naar haar vaartje...

Dit was tenminste nog een ongeluk. Niet de schuld van dat kind, maar van een onverantwoordelijke ouder. Net zomin als je messen of scharen of lucifers of electrisch gereedschap of flessen rattengif onbeheerd bij kinderen in de buurt laat mag je dat met geladen vuurwapens. Ik snap ook niet waarom hij een geladen wapen in huis had. Laden doe je op de schietbaan, niet thuis.

Weer een bewijs voor de stelling dat guns don't kill people, but (stupid) people kill people.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 16:11
juno
juno is offline
Was je me weer net voor Nare...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 16:16
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
juno schreef op 09-04-2005 @ 17:10 :
Weer een bewijs voor de stelling dat guns don't kill people, but (stupid) people kill people.
omg. het was een kind van 4 jaar. Waarschijnlijk nog maar net in een tekenfilm gezien hoe je zo'n ding gebruikt. En verwachtte hij dat het slachtoffer net zoals in de tekenfilm weer springlevend op zou staan.

Dat wapen had daar nooit mogen liggen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 16:27
juno
juno is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-04-2005 @ 17:16 :
omg. het was een kind van 4 jaar. Waarschijnlijk nog maar net in een tekenfilm gezien hoe je zo'n ding gebruikt. En verwachtte hij dat het slachtoffer net zoals in de tekenfilm weer springlevend op zou staan.

Dat wapen had daar nooit mogen liggen.
Ik had toch echt gezegd dat het niet de schuld was van dat kind maar van de ouders...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 16:40
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
juno schreef op 09-04-2005 @ 17:27 :
Ik had toch echt gezegd dat het niet de schuld was van dat kind maar van de ouders...
I am sorry.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 16:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 09-04-2005 @ 17:10 :

En daar zijn er nogal veel van in de VS.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 17:11
Joostje
Joostje is offline
Vandaar ook dat er een strenge wapenwet moet zijn =)
Oud 09-04-2005, 18:45
juno
juno is offline
Daar is het al te laat voor, er zijn al veel te veel wapens in omloop. Nu achteraf de legale wapens gaan verbieden zorgt ervoor dat criminelen nog steeds hun illegale wapens hebben, maar burgers zich niet meer kunnen verweren.

Dat ze elkaar daar afknallen komt niet doordat ze de wapens hebben waar dat mee kan, maar omdat ze zo gewelddadig zijn. In Groot-Brittanie heb je ook heel lang vrij wapenbezit gehad, en daar werden veel en veel minder mensen doodgeschoten.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:11
Verwijderd
In Canada zijn ook veel wapens in omloop en daar gebeurt het idd ook veel minder. Allemaal Bowling for Columbine stof.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:26
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-04-2005 @ 16:49 :
Damn, houd eens op met alles beter weten

nou ja, het record is iig gebroken.
naja, leuke stof voor het guinnes book of records
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:52
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Foresight schreef op 07-04-2005 @ 10:59 :

vreugde alom!
Nee, dat is plek voor 2 minder. Want dan is er 1 hardwerkend mens minder en dat scheelt weer 2 uitkeringen voor Marokkanen..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:54
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 07-04-2005 @ 11:49 :
Dàt is minstens even erg als die zgn. 'marokkanen-problemen' van je!
Wat is nou een hakenkruis? Ik heb liever 10 hakenkruizen in mn straat hangen dan 10 marokkanen die de buurt terroriseren..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 10-04-2005 @ 22:52 :
Nee, dat is plek voor 2 minder. Want dan is er 1 hardwerkend mens minder en dat scheelt weer 2 uitkeringen voor Marokkanen..
lol @ kortzichtigheid
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:55
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
S. schreef op 07-04-2005 @ 10:44 :
Bluesman=Gornetsnoaker
nee.. we hebben wel dezelfde ideologie denk ik.. maar we zijn niet dezelfde persoon
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:56
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 10-04-2005 @ 22:52 :
En die werkende Marrokaan die jouw uitkering betaald dan?
Reageren

Regels voor berichten