![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het reilen en zeilen op deze aardkloot vandaag de dag is behoorlijk rustig. Er zijn tijden geweest waarin bijna al het leven uitgeroeid werd en er duizenden jaren lang nagenoeg geen leven mogelijk was. Ik zou bijvoorbeeld niet graag 65 miljoen jaar gelden geleefd hebben. Dat het eind der tijden er aan zit te komen beweerde Jezus ongeveer 2000 jaar gelden al en sindsdien staan er regelmatig van die gekken op die hetzelfde beweren. Toch bestaan we nog steeds en is er geen enkele reden om aan te nemen dat het eerdaags is afgelopen.
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bart, dat bericht van jou had je al een eerder verteld en inderdaad tegen mij. Ik was toen niet overtuigd. Over Paulus, in zijn brieven, bijvoorbeeld efeziërs, komt Christus best vaak voor. En was je erbij toen Paulus die 'epileptische' aanval kreeg? Hij ontving de Heilige Geest, lijkt mij. En inderdaad, wat had het veel gescheeld als Jezus zelf wat had opgeschreven. Maar niet getreurd, veel van de Bijbelteksten zijn door de Heilige Geest geschreven door de personen zelf. Hij leidde ze.
Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 20:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Toch wel amusant dat God dan niet al die Katholieke Afrikaanse gelovigen heeft gered. En ja, ik doel op die gelovigen die het Vaticaan de dood heeft ingejaagd... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat Juno zegt klopt trouwens, in Nigeria is bijvoorbeeld een vaccinatie verboden door de overheid omdat dit volgens geestelijken 'een complot van de CIA is om hun vrouwen onvuchtbaar te maken'. Verder zou ik willen verwijzen naar gevallen als Sylvia Millecam, die eigenhandig de oppermacht van mythologische wezens op medisch gebied heeft gedemonstreerd. not dus.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De kruisiging en de opstanding van Jezus Paulo | 2 | 11-08-2006 22:18 | |
IS JEZUS(vzmh),'GOD' ? Paulo | 7 | 11-08-2006 22:17 | |
Bewijs opstanding Jezus Sadok | 250 | 24-09-2005 21:14 | |
Is Jezus God? GrijzeWolf | 91 | 04-05-2005 18:28 | |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
Bewijzen tegen de kruisiging (doden) van Jezus. Mujahideen | 56 | 29-01-2002 14:34 |