Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je zorgt ervoor dat een prachtige discussie nooit zal beginnen... Nou ja. Je hebt gelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als ut kon zouk elke dag in die dingen lopen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
YuckFou... als ik het eens wist waar ik die fantastische droomschoentjes kon vinden
![]() (oke ik doe overdreven) het zijn bij de weg osiris D-3's iemand idee waar ik ze kan kopen? (in zuid holland ergens?) ik bedoel naam v een winkel.
||
Citaat:
![]() Maar nu heb ik andere mooie schoentjes ![]() Zelfde model maar dan zonder de vlammetjes en de neus gewoon van dezelfde stof als de rest van de schoen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() deze rok, alleen is mijne iets minder ploef en ben ik iets (kuch) minder slank ![]() ![]() ![]() ![]() in alle kleuren van de regenboog ![]() onduidelijk, maargoed - capusjontruien dus ---------------- ![]() eng mensje in een supermooie jurk ![]() nog een eng mensje in nog een supermooie (maar ook superkorte :/) jurk ![]() en dit moet toch echt: dat 'jasding' vind ik echt supermooi, maar kan hem nergens meer vinden.. ![]() lijkt nu net alsof ik helemaal geen kleurtjes draag ![]() klopt niet, ik houd van kleurtjes.. kan alleen geen goede plaatjes vinden :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
och, als je voor het eerst kisten aan hebt voelt dat ook zo, nu merk ik dat niet meer, zal dan ook wel zo zijn. En is alleen maar goed voor je beenspieren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|