| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
ik... kom ook
we moeten nog een tijd afspreken, en nog wat leuke dingen verzinnen. waarschijnlijk zijn er mensen die later komen, dus misschien is het handig 2 tijdstippen te nemen waarop we elkaar ontmoeten, ik stel voor: - 14:00 - 17:30 (digger?) bij .... (shit ik ken utrecht niet...) 14:00 - Burger King CS 17:30 - Expo/Get down ? (dat zat toch vlak bij elkaar? )
|
|
|
|
Heej heej! Wie zijn jullie allemaal.. hoe veel meetingen zijn er al geweest en wat doen jullie dan?
Het klinkt heel gezellig om jullie te ontmoeten... maar is het puur gezelligheid of gaan we ook aan onze gaven werken? Either way, mij lijkt het wel leuk. oh ja, en hoe oud zijn jullie, ik wil niet... dat ik buiten de groep val. Doe ik al vaak genoeg... |
|
|
|
|
|
Gael moet dan ook komen. hoe meer mensen des te beter
Nee je valt niet buiten de boot, gna is 18, Yule is 16, jij bent 17. en er zullen vast nog jongeren en ouderen komen, iedereen is welkomKan gna aan digger vragen of ie kan komen? of ken jij hem nie zo goed?
|
|
||
|
JA aan het einde van de vakantie nog een is ook goed. Teminste als dan iedereen nog vakantie heeft
Citaat:
|
|
|
|
Ik ben wel van de partij, maar ivm met mijn werk kan ik pas rond 17:30/18:00 aan komen sloffen.
Ik hoop dat iedereen niet al te vroeg weggaat.. Is dat niet het geval dan kan je op me rekenen.
|
|
||
|
Citaat:
-telefoonnummer -richtingsgevoel
|
|
||
|
Citaat:
, heb al redelijk veel van Utrecht gezien (bedoeld als onbedoeld). Ik heb een mobiel dus telefoonnummer op aanvraag, want dat ga ik hier niet posten, vreemd niet? ;P
|
|
||
|
Citaat:
anders heeft ze me voorgelogen , ik ben ook voor na de maand juli, want dan is gewoon bijna iedereen pleite! en dan kan ik ook pas k wil heel graag meer mensjus hier meeten.
|
|
||
|
Citaat:
![]() *grin* ja nieuwegein dus, maar das een kwartier met de tram van utrecht voorbij.en ik wil ook best komen.. maarr ik moet va 12 juli verhuizen naar zeeland, en dan 15 juli 6 weken lang werken op een camping in zeeland.. (iemand zin om op de camping te komen ![]() ????) en dan moet k ook nog naar lowlands, ow ja en naar school toe vanaf eind augustus alweer maar kben wel is een dagje vrij van de camping hoor. maarja weet k pas de zondag ervoor..
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
dus jah.. hehemaar kheb nog geen meeting gemist *snik*
|
|
||
|
Citaat:
dan weet iedereen die komt hoe we daar komen (is het niet makkelijker om op cs af te spreken )
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
en stel dat je niet gekomen bent en je leest later dat het heel gezellig is geweest heb je ook alleen maar spijt want dan heb je een leuke dag gemist en dan zit je bij de volgende meeting weer precies met hetzelfde probleem. En het maakt niets uit als je een beetje verlegen bent want daar had ik de eerste keer ook last van en wij zijn allemaal heel lief, aardig en gezellig (ikke dan ) dus het word heel leuk.Geen enkele reden om niet te komen dus dus kom maar gewoon, das leuk ben je over gehaalt? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind dat jij ook moet komen. Geaccepteerd wordt je natuurlijk wel, anders vragen wij niet of jij nog steeds komt Dus jij moet ook gewoon komen!!
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Mystiek Outdated Spirit | 56 | 08-04-2007 20:13 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |