Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2005, 14:51
HybridTheory
HybridTheory is offline
1. Ben je gelovig? Ja
2. Welk geloof hang je aan? Christendom
3. Ben je voor of tegen abortus? In bepaalde gevallen voor, maar het moet niet iets vanzelfsprekends worden vind ik .
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken? Tegen
5. Ben je voor of tegen euthanasie? Voor, als mensen erg lijden en het zelf willen .
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? Open
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? Ja, m'n meeste vrienden zijn niet gelovig .
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? Dat ligt eraan, over het algemeen tegen, maar een joint ofzo, daar zie ik niet zo'n problemen in .
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? Voor, maar met mate .
10. Trek je je veel aan van vloeken? Opzich, als iemand 1 keer vloekt niet echt, ik doe het zelf ook wel eens, maar echt constant vloeken irriteert me, in de 1e plaats omdat ik dat onbeschoft vind, net als met kanker schelden, zoiets vind ik niet erg respectvol tegenover andere mensen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2005, 18:09
thabomb1986
thabomb1986 is offline
1. Ben je gelovig?
Ja
2. Welk geloof hang je aan?
Christendom (Protestantisme)
3. Ben je voor of tegen abortus?
Tegen
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken?
Tegen, niet tegen partnerschappen
5. Ben je voor of tegen euthanasie?
Voor
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend?
Open
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?
Nee, maar dat is meer omdat ik ze niet tegenkom, maar ik vind het geen probleem
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs?
Tegen
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank?
Voor
10. Trek je je veel aan van vloeken?
Het ligt eraan hoe, maar over t algemeen wel.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 12:18
Summerlover
Summerlover is offline
1. Ben je gelovig?
Als ik alleen met ja/nee mag antwoorden zeg ik ja, maar ik kan geen specifiek geloof aanwijzen waar ik in geloof, omdat ik niet persé geloof in een God, maar wel in 'iets' (waarvan ik nog een beetje moeilijk voor mezelf kan bepalen wat dat dan eigenlijk is).

Ja.. dat kan ik dus niet precies vertellen. Maar ben gereformeerd opgevoed.

Voor. Maar alleen in uitzonderlijke gevallen, niet dat je zomaar binnen kan wandelen voor een 'abortusje'. Je moet d'r niet te makkelijk over denken vind ik, gaat wel om een levend wezen.

Absoluut voor! We leven in 2005. Alles moet maar kunnen en mogen zogenaamd, maar zodra het hier over gaat doen mensen ineens moeilijk. Het zijn ook gewoon mensen met dezelfde rechten als anderen, je heb iedereen maar gewoon te accepteren zoals ze zijn. Klaar.

Voor! Wat is er mis mee als iemand in een uitzichtloze (mensonterende) situatie zelf wil beslissen over z'n lot? Als je ziet wat mensen soms moeten doormaken in die laatste fase..

Wees blij dat de mogelijkheid bestaat ajb, want het bespaart mensen ontzettend veel pijn. En als je het verbiedt verzinnen zulke zieke, wanhopige mensen wel iets anders om er een eind aan te maken toch?

6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend?
Open. Vind dat altijd wel boeiend..

7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?
Ja, ga er mee om ja. Geen problemen mee, kan mij het verder schelen waar iemand in gelooft zolang het onwijs lieve mensen zijn?! Zolang iemand z'n geloof maar niet aan mij opdringt..

Over 't algemeen tegen. Maar dat moet iedereen lekker voor zichzelf bepalen..

Nix mis mee toch, zolang je anderen dr niet mee lastig valt..

Mja, niet echt persoonlijk ofzo. Maar vind niet dat je 't kan maken te vloeken met geloof etc.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 12:32
squat
squat is offline
1. Ben je gelovig? Nee.
2. Welk geloof hang je aan? Agnostisch.
3. Ben je voor of tegen abortus? Voor.
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken? Voor.
5. Ben je voor of tegen euthanasie? Voor.
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? Open.
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? Ken ze niet, ligt aan de persoon.
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? Voor.
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? Voor natuurlijk, waarom staat dit apart van drugs?
10. Trek je je veel aan van vloeken? Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 22:11
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
1. Ben je gelovig? nee
2. Welk geloof hang je aan? geen een
3. Ben je voor of tegen abortus? scheelt eraan in welke situatie
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken? voor, als hun beiden gelukkig zijn, wat is daar mis mee?
5. Ben je voor of tegen euthanasie? voor, omdat lijden soms nog erger is.
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? scheelt eraan hoe streng gelovig die persoon is.
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? ja, ik ga met verschillende gelovigen om.
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? tegen
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? voor maar dan wel met mate.
10. Trek je je veel aan van vloeken? ja best wel.
Oud 08-05-2005, 21:38
Sjoerd
Sjoerd is offline
Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig? nee
2. Welk geloof hang je aan? weet ik niet precies, protestants en christendom zijn mijn ouders, als je dat bedoelt.
3. Ben je voor of tegen abortus? Van mij mag het.
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken? Van mij mag het.
5. Ben je voor of tegen euthanasie? van mij mag het.
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? Open, ik heb gewoon respect voor mensen met een andere levensovertuiging.
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? Nee, Ja
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? Dat moeten mensen zelf beslissen, met mate vind ik het best, en softdrugs vind ik ook best.
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? Van mij mag het; Voor.
10. Trek je je veel aan van vloeken? Totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:46
dwight88
dwight88 is offline
1. Ben je gelovig?
Nee

-

Voor (heb er geen problemen mee als hiervoor gekozen wordt; ik sta achter het baas-in-eigen-buik principe

voor, zie niet in waarom dat een probleem is....

voor, maar wel in bepaalde gevallen (ernstige dementies, terminale patienten e.d.)

6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging
heeft, open of afwijzend?
open (zolang diegenen die houding ook naar mij tonen)

Ja

geen van beiden. ik heb die behoefte zelf niet, maar iedereen moet doen wat hij/zij wil, zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen. In dat opzicht ben ik dus voor een "jointje", maar tegen de cocaineverslaving.

voor zolang het "leuk" blijft.

nee.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 17:50
The0
The0 is offline
Citaat:
Sleeves schreef op 24-04-2005 @ 21:02 :

Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig? nee
2. Welk geloof hang je aan? nvt
3. Ben je voor of tegen abortus? voor (maar niet als anticonceptie..)
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken? voor
5. Ben je voor of tegen euthanasie? voor
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? open, mits deze levensvisie niet botst met die van anderen
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? ja
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? tegen
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? voor
10. Trek je je veel aan van vloeken? nee

Zouden de antwoorden aub zo beknopt mogelijk kunnen zijn, anders is het moeilijk om het te verwerken.
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Oud 09-05-2005, 19:25
Lautitia
Lautitia is offline
1. Ben je gelovig?
Nee.
N.v.t.
Voor, indien ik de reden ervoor gegrond vind.
Voor.
Voor.
Het ligt er aan hoe diegene mij benadert.
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben?
Nee, althans, die levensovertuiging is niet dusdanig merkbaar dat ik deze mensen ook als compleet anders beschouw.
En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?
(Zie vraag 6.)
Tegen, tenzij iemand er baat bij heeft in de zin van pijnbestrijding.
Het ligt er maar net aan in welke hoeveelheden.
Als ik het taalgebruik van iemand als erg grof ervaar wel. En bepaalde woorden zijn niet altijd gepast, wanneer iemand die dan toch gebruikt, dan stoor ik me daar aan.
Oud 09-05-2005, 19:30
saartjeh
saartjeh is offline
1. Ben je gelovig? Nee
2. Welk geloof hang je aan? Nvt
3. Ben je voor of tegen abortus? Voor
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken? Voor
5. Ben je voor of tegen euthanasie? Voor
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? Open
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? Ja
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? Voor
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? Voor
10. Trek je je veel aan van vloeken? Nee
Oud 10-05-2005, 08:58
Sasbeest
Sasbeest is offline
1. Ben je gelovig?
Nee

N.v.t.

Ligt aan de situatie

Voor

Voor

Open

Ja, daar ga ik mee om

Tegen

Voor, als het met mate is

Ligt aan de situatie/plek waar het gebeurt
Oud 12-06-2005, 11:48
tznrulez
tznrulez is offline
1. Ben je gelovig? nee
2. Welk geloof hang je aan?nvt
3. Ben je voor of tegen abortus?voor
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken?voor
5. Ben je voor of tegen euthanasie?ligt er aan
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend?open
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?ik zou het tuurlijk gwoon doen, als het aardige mensen zijn, waarom zou ik dan niet met ze om gaan
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs?TEGEN
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank?met mate
10. Trek je je veel aan van vloeken?nee, ik doe het zelf ook, maar als iemand echt alleen maar loopt te vloeken heel de tijd, dan stoor ik me er wel aan.......
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 13:15
Kathleen
Kathleen is offline
1. Ben je gelovig? nee
2. Welk geloof hang je aan?nvt
3. Ben je voor of tegen abortus?Ik vind dat het legaal moet zijn
5. Ben je voor of tegen euthanasie?Iedereen moet zelf over zijn leven kunnen beschikken
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend?In principe open, mits die persoon ook open is.
Racistische, discriminerende, extremistische of opdirngerige visies sta ik heel erg afwijzend tegenover. Dus de genoemde hitlerfan of een strenge Christen die het homohuwelijk zou willen verbieden zou ik ook erg sterk afwijzen.

7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?Ja, ik ga om met mensen met een erg andere manier van leven; die bv. wel erg Godsdienstig zijn. Maar over het algemeen hebben we wel redelijk dezelfde ideeën over wat nou écht belangrijk is.
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs?Tegen
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank?Niet tegen zolang het met mate is.
10. Trek je je veel aan van vloeken?In principe niet echt, tenzij het erg grof taalgebruik is
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 15:15
Breg
Breg is offline
Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig? Nee
2. Welk geloof hang je aan? -
3. Ben je voor of tegen abortus? Voor
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken? Voor
5. Ben je voor of tegen euthanasie? Voor
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? Ik ken wel Christenen en Moslims, weet niet of dat compleet andere levensovteruigingen zijn, maar ik ga wel met ze om.
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? Over het algemeen tegen, maar af en toe wat wiet vind ik niet erg.
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? Als het met mate is: voor.
10. Trek je je veel aan van vloeken? Ik vind het alleen vervelend worden als mensen kanker als scheldwoord gebruiken, of constant godverdomme schreeuwen als er veel gelovigen in de buurt zijn.
Oud 12-06-2005, 16:29
kwallman
kwallman is offline
Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig?
Nee

NVT

Voor

Voor

Voor

Open

Niet compleet anders, wel bv gelovige mensen. Ik zou omgaan met mensen met een totaal andere levensovertuiging, als we dan iets zouden hebben om over te praten (buiten onze verschillen in levensovertuiging om)

Neutraal, doe het zelf niet

Neutraal, doe het zelf wel

Nee
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 16:51
roosjemarijn
roosjemarijn is offline
1. Ben je gelovig?
- nee
- geen
- voor
-voor
- voor
-open
- jahoor
- voor (mits niet te veel natuurlijk)
- voor
- ja (ligt eraan wat voor vloeken, shit mag wel, godverdomme/kanker/ enz. niet)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 20:28
--mause--
--mause-- is offline
1. Ben je gelovig? Ja
2. Welk geloof hang je aan? Christendom
3. Ben je voor of tegen abortus? tegen
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken? tegen
5. Ben je voor of tegen euthanasie? tegen
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? Open, ga discussie niet uit de weg
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? vrij weinig
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? tegen, je krijgt er veel problemen van
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? voor, zolang het met mate is
10. Trek je je veel aan van vloeken? best wel ja, ik zeg dr ook wel es wat van
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 20:36
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig?
jah
katholiek
voor
voor
voor, aleen als iemand het echt niet meer uit kan houden
open
ja
tegen
voor
soms, maar ik zeg er weinig van, omdat ik t zelf ook makkelijk doe
Oud 13-06-2005, 21:04
Mas83
Mas83 is offline
1. Ben je gelovig? geloof wel dat er íets is, maar ik geloof niet in een bepaalde religie
2. Welk geloof hang je aan?geen
3. Ben je voor of tegen abortus?voor (met een goede reden natuurlijk)
5. Ben je voor of tegen euthanasie?voor
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend?open
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?ja ik ga met met mensen om met een andere geloofsovertuiging, maar overgroot deel van mijn vrienden gelooft niet
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs?tegen, maar voor mij heeft dat niets met geloof te maken
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank?voor als het met mate gebeurt (alhoewel alcohol ook weer een drug is)
10. Trek je je veel aan van vloeken?nee, alleen wanneer ik weet dat iemand anders zicht het aantrekt
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 16:21
dark princess
dark princess is offline
1. Ben je gelovig?
daar ben ik nog niet helemaal over uit...

geen dus...(geloof wel in iets, maar niet in een bijbel ofzo)

ligt aan de situatie...dus niet geheel tegen

voor

voor

open

ja, daar ga ik wel mee om...zolang je niet over het geloof praat gaat het prima

tegen

tegen

ik vind woorden als gvd (maar dan voluit) niet zo nodig...maar trek het me niet veel aan verder
Oud 15-06-2005, 19:38
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig?Nee
2. Welk geloof hang je aan?Geen
3. Ben je voor of tegen abortus?Tegen, alleen in echt extreme situaties kan ik nog wel is voor een abortus zijn
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken?Voor
5. Ben je voor of tegen euthanasie?Voor
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend?Open, zolang hij die overtuiging maar niet aan mij wil overbrengen
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?Ja, heb zelfs een vriend die moslim is. Dit geeft overigens wel eens problemen maar dat terzijde
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs?Tegen
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank?Tegen, maar wat een ander doet interesseert me vrij weinig, dit in tegenstelling tot drugs
10. Trek je je veel aan van vloeken?Nee, maar dat komt omdat ik zelf ook erg vaak vloek
Oud 15-06-2005, 20:42
gurl19
gurl19 is offline
Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig? ja
2. Welk geloof hang je aan?protestants
3. Ben je voor of tegen abortus?tegen, maar kan het me soms wel voorstellen
5. Ben je voor of tegen euthanasie?tegen maar ook kan ik het me in sommige gevallen wel voorstellen
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend?neutraal, ik laat me niet overhalen maar keur ze niet af
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?Ik ga wel om met niet gelovigen, ze hebben wel andere gewoontes soms. Maar niet extreem
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs?tegen
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank?voor
10. Trek je je veel aan van vloeken?Ik vind het nodig eigenlijk. Maar ook ik gebruik wel is scheld en vloekwoorden. Maar bijna nooit met Jezus of God erin.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 13:12
Evaatje
Evaatje is offline
Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig? nee

2. Welk geloof hang je aan? khoor officieel bij de Rooms-Katholieke kerk, maar ik ben het niet met hen eens.

3. Ben je voor of tegen abortus? in principe tegen, maar om realistisch te blijven: als het kind van een verkrachting is, dan ben ik er voor, en als het in de eerste paar weken van de zwangerschap gebeurt (als het nog geen hersens heeft, alleen een klompje cellen is) dan ben ik er in voor.

5. Ben je voor of tegen euthanasie? voor!

6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend?neutraal

7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? Compleet anders niet, maar wel met mensen die elke week naar de kerk gaan.. je merkt het verschil haast niet.. alleen dat ze bidden, maar dat vind ik eigenlijk wel iets moois hebben

8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs?voor

9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank?voor

10. Trek je je veel aan van vloeken? nee, lucht soms heel erg op.. maar ik zou nooit mensen er mee beledigen eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 14:16
slufje
slufje is offline
1. Ben je gelovig? --> volgens mijn ouders wel maar ik vind van niet
2. Welk geloof hang je aan? katholiek
3. Ben je voor of tegen abortus? voor
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? open
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? ja ik ken ze ja ik ga dur meej om
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? ja ik vind t niet erg als iemand drugs gebruikt
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? voor
10. Trek je je veel aan van vloeken? nopes
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 16:37
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
1. Ben je gelovig?
Ja

Jodendom

Voor. prima iets, als je het mij vraagt (en dat doe je)

Voor, echt geweldig vind ik dat, voor die mensen dan, ben zelf hetero

Absoluut voor, je moet mensen uit hun leiden helpen

Absoluut Open. Kijk naar WO II, en zie de gevolgen als je het niet doet. Ik laat mij trouwens niet overhalen tot een andere levensovertuiging. Maar heb respects voor ieders ding

op de eerste vraag: Ja, tweede vraag: nvt

Moet je lekker zelf weten. Voor

Voor

Ligt eraan: Vloeken om achtergronden: JA
Vloeken met ziekten: Nee
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 17:43
Verwijderd
Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig? ja
2. Welk geloof hang je aan? Rooms-Katholiek
3. Ben je voor of tegen abortus? in sommige gevallen voor in sommige gevallen vind ik dat je gewoon moet nadenken voordat je handelt.
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? open
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? Ja, en ja
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? met mate, soft drufs geen probleem.
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? weinig probleem mee, maar ook met mate
10. Trek je je veel aan van vloeken? alleen als er met kanker oid gescholden wordt, voor de rest niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 01:07
MTpower
MTpower is offline

Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig? nee
2. Welk geloof hang je aan?geen
3. Ben je voor of tegen abortus?voor in veel gevallen
5. Ben je voor of tegen euthanasie?voor
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend?ligt er aan hoe hard diegene zijn mening doordramt
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?ik ga met iemand om die christen is, maar ik mag hem niet zo, hij is een beetje extremistisch. Dus homo's zijn slecht, voor euthanasie kom je in de hel blablabla
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs?heb er geen bezwaar tegen, maar moedig geen mensen aan het te gebruiken
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? zelde als bij 8
10. Trek je je veel aan van vloeken?helemaal niet, doe het zelf ook in bijna iedere zin die ik naar buiten breng
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:04
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
vooruit.
1. Ben je gelovig? ja
2. Welk geloof hang je aan? christendom
3. Ben je voor of tegen abortus? persoonlijk tegen, verder voor
4. Ben je voor of tegen homohuwelijken? teugen
5. Ben je voor of tegen euthanasie? persoonlijk tegen, verder voor
6. Hoe sta je tegenover iemand die een andere levensovertuiging heeft, open of afwijzend? open in de zin van belangstelling, verder gesloten, te fundamenteel zeg maar.
7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben? En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen? uiteraard
8. Ben je voor of tegen het gebruik van drugs? voor (?)
9. Ben je voor of tegen het nuttigen van alcoholische drank? noch voor, noch tegen. (?)
10. Trek je je veel aan van vloeken? soms, bij overmatig onnodig en dom vloeken ed
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 17:02
hansolo
hansolo is offline
Dit zijn de vragen:
1. Ben je gelovig?
Nee

NVT

Voor

Ligt aan de nichterigheidsfactor, als ze gewoon normaal doen zoals ieder mens geen probleem en dan mogen ze wat mij betreft ook kinderen adopteren. Maar als het echt van die exhibisionistische homo's zijn die er mee opscheppen liever niet.

Voor

Afwijzend, ik vind geloof over het algemeen een vorm van naiviteit

7. Ga je om met mensen die een compleet andere levensovertuiging hebben?
Bijna niet,
En al ken je zulke mensen niet, zou je dat doen?

Drugs die andere mensen schaden ben ik tegen ( roken )
Pillen enzo mag je zelf weten, maar dan moet de verzekeringspremie wel omhoog ( helaas is dit niet te controleren )

Overmatig alcohol gebruik >>> referentie vraag 8
Matig gebruik 0-8 glazen per week moet je zelf weten

Vloeken is een teken van zwakte ( helaas maak ik mijzelf daar ook schuldig aan )

Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 17:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten