![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
B. Doden op Gods bevel is iets anders. C. Er is wel vrije wil. God's almachtigheid staat dat niet in de weg. D. Bron? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Bovendien maakt het god himself tot een misdadig wezen. Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Zo nee, dan slijp ik nu de messen om uit Vixthras naam mijn buren te vermoorden, volkomen terecht dunkt me. ![]() Citaat:
Los daarvan is god geen rechter, niet een die erkent wordt. Citaat:
![]()
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Nope erger me helemaal nergens aan, iedereen heeft het recht om te dragen wat hij zij wil zolang het geen dreigende gebaren zijn (hakenkruis enzo.) Zo vind ik dat elke moslim het recht heeft op 'n hoofddoek te dragen als hij/zij dat wil zo heeft elke christen recht op z'n kruisje, zo heeft elke communist recht op z'n ster en sickel en zo heeft iedereen die altijd te laat is recht op z'n horloge |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
blablabla ![]() Als iemand zich iets wil noemen, respecteer dat dan tenminste, of je het nu een 'terechte'stroming vind of niet, gaan kibbelen over de naam is onder niveau.
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En voor de rest heb ik het ook al zo vaak uitgelegd. Citaat:
22 En Hij zeide tot zijn discipelen: Er zullen dagen komen, dat gij zult begeren één der dagen van de Zoon des mensen te zien en gij die niet zult zien Ik kan hier uithalen dat ze het zouden mee maken. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook vind is het best vervelend dat men bij "christen" de roomse leer voor hun zien, met maria verering, de paus enz. enz. , en aan de hand daarvan een oordeel vellen over de gehele christelijke kerk, wat dus geheel ontrecht is.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|