Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2005, 16:54
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-05-2005 @ 17:48 :
Kansloze subsidies hebben meer en betere effecten dan het uitgeven aan het onthalen van een staatshoofd met het IQ van kropsla...
was het maar kropsla dan kon je er nog wat mee, maar volgens mij is het echt gewoon lucht
Oud 09-05-2005, 16:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Snees schreef op 09-05-2005 @ 17:44 :
Kennelijk staan communistenvreters bij jou hoger in achting dan Woodrow Wilson
Communistenvreters? Ik had het over Teddy Roosevelt, Theodore dus. Niet zijn latere verre familielid Franklin D. Maar Woodrow... wat ik over de man gelezen en geleerd heb, was altijd positief.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 17:18
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-05-2005 @ 17:48 :
Kansloze subsidies hebben meer en betere effecten dan het uitgeven aan het onthalen van een staatshoofd met het IQ van kropsla...
Ik betwijfel het.

Dit is allemaal een knap staaltje PR. En daar moet Nederland het toch allemaal van hebben, als handelsland.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 17:21
wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 09-05-2005 @ 16:04 :
Boeie.

Als we het hier niet aan uitgeven zijn er wel een stel kansloze subsidies die het opeisen.
Geld duwen in subsidies heeft in mijn ogen meer zin dan het uitgeven om Bush 15 uur in ons land te laten zijn, maar ach ik ben dan ook maar een simpel limburgertje.
Oud 09-05-2005, 18:31
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 09-05-2005 @ 18:18 :
Ik betwijfel het.

Dit is allemaal een knap staaltje PR. En daar moet Nederland het toch allemaal van hebben, als handelsland.
Wij doen handel met Bush himself?

Lijkt me niet, GW B is juist verantwoordelijk voor importheffingen en concurrentiebeperkingen, dus als we ergens weinig van te verwachten hebben voor de handel is het Bush wel.

Volgens mij kun je beter zijn adviseurs bewerken, die zijn namelijk degenen die de werkelijke macht hebben.
Reageren

Regels voor berichten