Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2005, 17:00
ZerO
ZerO is offline
's middags wakker geworden gaar naar huis gefietst en ik zit al 4 uur te kloten met wat opdrachten en morgen is de deadline maarrr ik word steeds afgeleid door msn & eten !
pff wat is deadline een kutwoord
Oud 08-05-2005, 17:03
3eme sexe
3eme sexe is offline
Gister weer meegeholpen met een kamer verbouwen. En vandaag gewerkt en huiswerk maken straks, saai dus.
Oud 08-05-2005, 17:03
Stevill
Stevill is offline
Hoerenbrak wakker geworden.

Mensen afgebeld om erachter te komen wat mij gister allemaal is overkomen.
Lachen.
Ben nu nog bezig moed aan het verzamelen om mijn tas in te pakken en ga eten.
Oud 08-05-2005, 17:05
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 08-05-2005 @ 17:46 :
ik ben heel productief geweest vandaag
serieus? dat is wel zó ontzettend toevallig dat ik er niks van geloof

Oud 08-05-2005, 17:10
schimmel
schimmel is offline
gister naar baoreg gegaan, nogal leeg, wel naar mn zin gehad. had tegen sluitingstijd alleen vergeten mn tas met lege bierflesje's vergeten weg te halen uit het dans gedeelte, die kwam iemand brengen en toen zei hij heel streng: "nou weet ik in ieder geval wie ik moet controleren de volgende keer" haha. maar ik was te dronken dus vond het alleen maar heel erg grappig. beetje dom van me dat ik dat ding vergat.
ik geloof alleen dat mn digicam kapot is
Oud 08-05-2005, 18:27
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fog schreef op 08-05-2005 @ 17:11 :
gisteren naar een hiphopding geweest en ik word genegeerd door al mijn exen en vandaag uitgeslapen met vriendlief en brak geweest en american me gekeken......
'al mijn exen'

zo zeg.

Carmm, hoe kom jij aan die familyguy?
Oud 08-05-2005, 18:48
Fog
Fog is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-05-2005 @ 19:27 :
'al mijn exen'

zo zeg.
Oud 08-05-2005, 18:54
Otis
Otis is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-05-2005 @ 19:27 :

Carmm, hoe kom jij aan die familyguy?
Kenneth had de dvd;s meegenomen uit sri lanka volgens mij
Oud 08-05-2005, 18:55
Otis
Otis is offline
Citaat:
Fog schreef op 08-05-2005 @ 19:48 :
moet je trots op zijn Fog, HOI IK HEB 210 EXEN

Oud 08-05-2005, 19:03
Fog
Fog is offline
er staat nergens hoeveel "al mijn exen" is
Oud 08-05-2005, 19:10
Otis
Otis is offline
De manier waarop je het vertelde was een beetje uhhh..

ontopic: ik ging net met kenneth annanicolesmithshow kijken en ik ging koken en kenneth ging weer weg en nu ben ik eenzaam.
toen ging ik dus maar met mn boo bellen en we hadden allebei geen btg meer dus dat duurde niet lang.
Oud 08-05-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Fog schreef op 08-05-2005 @ 20:03 :
er staat nergens hoeveel "al mijn exen" is
daar ben ik nu toch benieuwd naar

ik heb me vannacht heel beroerd gevoeld en vandaag toch gewerkt
vanavond ga ik films kijken en morgen weer werken. blerhg

o ja en verder wil ik even benadrukken dat de film turtles can fly heel erg de moeite waard is.
Oud 08-05-2005, 20:12
Snuitermans
Snuitermans is offline
Was om half 7 thuis, rond het klokje van 3 wakker geworden door de hagel, opgestaan, kamer wat geordend, tot de conclusie gekomen dat m’n portemonnee pardoes verdwenen is, gekookt en nu ga ik zo weer slapen.
Oud 08-05-2005, 20:24
Verwijderd
in mijn nest gelegen tot half 44444
Oud 08-05-2005, 20:48
nps
nps is offline
sochtends ging ik vanuit hillegom naar huis, toen ging ik mijn ouders helpen met het aftapen van het huis want ze willen alles verven Daarna ging ik naar mijn opa en oma om een fiets op te halen. en ik zou vanavond nog gaan filmen maar zzz geen zin
Oud 08-05-2005, 21:23
ZerO
ZerO is offline
OHJAAAA ik heb een MSN VIRUS want ik was zo DOM geweest om per ongeluk erop te klikken !!
oh en e-messenger is gay maar ik moet toch wat
Oud 08-05-2005, 21:37
Paris
Paris is offline
mijn kamer opgeruimd, eindelijk. tas ingepakt voor berlinnnn. Ik hou van grote steden <3. nutteloos gecomputerd en niets gedaan.
Oud 08-05-2005, 21:43
Otis
Otis is offline
Citaat:
ZerO schreef op 08-05-2005 @ 22:23 :
OHJAAAA ik heb een MSN VIRUS want ik was zo DOM geweest om per ongeluk erop te klikken !!
oh en e-messenger is gay maar ik moet toch wat
ja en fairuz ook en door fairuz ik nu dus ook volgens mij dus eigenlijk door jou zero
Oud 08-05-2005, 21:56
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Otis schreef op 08-05-2005 @ 22:43 :
ja en fairuz ook en door fairuz ik nu dus ook volgens mij dus eigenlijk door jou zero
jaaa en ik dus door een vriendin hee van je vrienden moet je het hebben
Oud 08-05-2005, 21:58
grandmommy
grandmommy is offline
gheh, mijn msn deed het niet eens vandaag. maar morgen op school zullen er wel honderden zijn die het wel hebben, dat virus

nou en ik heb lekker een ander virus want ik heb migraine en ik ga zo es effe lekker de rucolastampot met brie en varkenskoteletten met gebakken champignonnetjes eruit kotsen
Oud 08-05-2005, 22:00
idontcare
idontcare is offline
ik moest mee op m00derdagvisite.
terwijl ik ook op een feest had kunnen zijn MET een toevallig heel leuk bandje.

pff
Oud 08-05-2005, 23:57
crook
crook is offline
ik ging gister forumswingen in the now and wow en vandaag belande ik per ongeluk in de stad en toen ging ik naar een britpop bandje in de melkweg kijken en luisteren
Oud 09-05-2005, 01:49
Verwijderd
Ik heb gesmookt en wat gedronken bij een vriendin alwaar we met een zooi maten National Treasure gekeken hebben, film was beter dan ik verwacht had aangezien ik echt een kutfilm verwachte hehe
Oud 09-05-2005, 02:32
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
zo 14 uur in vrachtwagen gezeten.
naar parijs gereden pakje afgeleverd en wat gegeten en weer terug gegaan.
en over 3 uur weer in vrachtwagen voor 2 dagen denemarken
Oud 09-05-2005, 05:20
vixen
vixen is offline
Je kan beter in Utrecht blijven als je om half 9 op school moet zijn anders dan moet je om kwart over 6 op. Zoals nu. Vandaag moet ik veel schooldingen regelen, dus ik ben fucking chagerijnig, en moe.
Oud 09-05-2005, 07:13
Verwijderd
Ik kon vannacht niet slapen dus ik heb de hele nacht naakte mensen in obscene posities getekend. Rond halfzes werd het me duidelijk dat slaap er niet in zat vandaag, dus heb ik me vergrepen aan energiedrank en een troostend hoge dosering nicotine.

Eigenlijk heb ik de eerste twee uur vrij, maar ik moet me om half negen melden. Dat gaat niet lukken, want om dat voor elkaar te krijgen zou ik nu in de bus moeten zitten. Bummer.

Ik moet zometeen naar buiten. Daar regent het. Dat is vies.

Het is koud, en ik ben mijn sjaal kwijt.

Ik heb maar de helft van het schoolwerk gedaan dat ik plande te doen, van de vakantie. Er komt vast gezeik, zometeen.

D'r zit hoofdpijn in m'n hoofd.

Het is maandag.

Al met al - wat een kutwereld. Ik overweeg om naar Duitsland te immigreren. Dan kan ik hardop in het Duits klagen op mijn Weltschmerz

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 16:14.
Oud 09-05-2005, 09:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik wilde naar school om voor het eerst een keer hoorcollege te volgen maar ik dacht niet na. normaal ga ik met de fiets maar ik realiseerde me net dat ik met de bus zou gaan deze keer omdat ik daarna mn gitaar op ging halen en ik moeilijk met dat ding kan fietsen. maar als ik nu met de bus zou gaan zou ik mn college niet op tijd halen.

mijn god, wat is mn leven toch ingewikkeld wanneer die dat niet eens hóeft te zijn
Oud 09-05-2005, 09:18
Verwijderd
Ik zit nu in mijn nieuwe kamer in breda. Beetje saai nog op mijn power rangers dekbed na.
Oud 09-05-2005, 09:20
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
cut_off schreef op 09-05-2005 @ 10:18 :
Ik zit nu in mijn nieuwe kamer in breda. Beetje saai nog op mijn power rangers dekbed na.
je vorige huis overtref je toch niet natuurlijk
Oud 09-05-2005, 09:25
Verwijderd
true
Oud 09-05-2005, 09:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
een power rangers dekbed, hahah.
ik had ooit een transformers dekbed maar die heeft mn moeder weggeflikkerd.
Oud 09-05-2005, 09:40
Gadje
Gadje is offline
ik moest gewoon om half 9 op school zijn terwijl het facultatief les is
en dan nog wel voor een erg slechte en saaie presentatie, en nu zit ik weer thuis.
Oud 09-05-2005, 09:54
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisteravond moest ik werken en het was godverdommetering druk met al die kutm00ders en jankende kinderen. daarna ging ik wat drinken met 2collega's waarvan er 1tje snel wegging. toen zat ik tot half4 in de kroeg en ging ik halflazarus naar huis. vandaag ben ik brak en ga ik eindelijk beginnen met leren. denk ik.
Oud 09-05-2005, 11:27
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben m'n examenstof aan het ordenen, dan wel compleet maken. Tevens heb ik een mp3-speler besteld, welke hopelijk morgen op de mat ploft.
Oud 09-05-2005, 11:33
Back Door Man
Back Door Man is offline
autorijles gehad, wat erg goed ging

en straks ga ik voor mijn theorie leren
Oud 09-05-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 09-05-2005 @ 12:33 :
autorijles gehad, wat erg goed ging

en straks ga ik voor mijn theorie leren
ieeeeh dat moet ik ook nog doen

10 uur wakker geworden en toen ben ik uit bed gegaan en mijn ramen stonden open.
en ik hoorde vogels en hitsige bubbling van mijn achterbuurmeisje dat vond ik wel okeeee.
toen gegeten en daarna belde mijn oma en die zei dat ze in bloempotten ging pissen en dat ze langskwam.
daarna een vriendin gebeld en we gaan straks hitsige films kijken en beffen en champagne drinken rrroaarrr.
Oud 09-05-2005, 11:41
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik ben heel ziek
en mijn verstandskiezen komen er nu wel ver door
en ik heb een stukje van m'n voorste tand gebroken omdat er iemand zo lomp was om tegen m'n flesje bier te stampen terwijl ik aan het drinken was
ik wil veel ziekenbezoek vandaag
Oud 09-05-2005, 12:55
snoodaard
snoodaard is offline
opstaan, huisarts, uitkleden voor foto's, msn + véél filmtrailers gekeken, brood met pindakaas gegeten (want er is niets mee ivm de verhuizing), ogre met kwast geaaid, in troost gelezen, kutforum

hierna; verder lezen

daarna; chronicles of narnia zoeken in de bieb, eventueel haar weg laten scheren bij een kapper & dan werken

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 13:21.
Oud 09-05-2005, 13:08
Verwijderd
Na een kutnacht met weinig slaap verrot wakker geworden, ontbeten, achter de comp gaan zitten. Scriptie scriptie excel grafiekjes tabellen IEEEEEEEEEEEH.
En dat gaat zo nog de hele dag door.

De hele dag achter de computer werken en eten oehoehoeh.

Oud 09-05-2005, 14:14
Verwijderd
ik heb vier uur op school gezeten met 1 uur les, gvd! en toen ging ik even postzegels halen en boterhammen met kaas en stroop eten bij mn chickie en nu luister ik moby en ik moet eigenlijk biologie leren maar ik heb geen zin dus msn en forum ik maar heel stout
Oud 09-05-2005, 14:46
vixen
vixen is offline
Ik heb het vrouwelijke gedeelte van mn groepje kennis laten maken met emo-jongens, maar ze wilden toch liever zo'n jongen van blue. Prutsers. En ik heb vandaag dus heel veel school gehad maar ik heb net een hele beker biogarde bosvruchten zooi op dus het gaat allemaal wel ok.
Oud 09-05-2005, 15:49
Jules
Jules is offline
Gewerkt en net gebeld voor een huisje maar het was een grap van een vriend van die jongen (ha-ha) en de advertentie wordt pas over anderhalve dag van internet gehaald tsk.

Oja en voor een functioneringsgesprek op werk moet ik zelf een lijst invullen waarin ik mijn representativiteit en nauwkeurigheid enzo een cijfer moet geven wtf
Oud 09-05-2005, 16:19
Nona Star
Nona Star is offline
Hoorcollege waarbij mn klasje werd berispt omdat we te rumoerig waren
Naar huis en sollicitatiebrief schrijven zodat ik in september met aanstormende jeugddelinquenten mag werken. Nu pogen om een verslag af te krijgen voor morgen maar ik heb het idee dat dat niet gaat lukken zz
Oud 09-05-2005, 16:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb uitgeslapen, heel hard muziek geluisterd, smsjes gehad, quizjes gemaakt en heel veel thee gedronken.
En ik zag mijn dude in z'n werk kleren, met stropdas en naamplaatje, en dat was zo schattig dat ik bijna moest kotsen.
Godverdomme wat een hufter!
Oud 09-05-2005, 16:47
cha0s
cha0s is offline
vroeg op, brak zijn... buiten in de zon gelegen... magnetron opgehaald bij 'n kennis voor de nog te vinden kamer in Utrecht... in de zon gelegen.
Oud 09-05-2005, 19:14
crook
crook is offline
ik moest vandaag werken
Oud 09-05-2005, 19:15
woezel
woezel is offline
Citaat:
cha0s schreef op 09-05-2005 @ 17:47 :
vroeg op, brak zijn... buiten in de zon gelegen... magnetron opgehaald bij 'n kennis voor de nog te vinden kamer in Utrecht... in de zon gelegen.
zo'n leven

ik : van 8 tot 16 op school geweest en gestudeerd
Oud 09-05-2005, 20:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
woezel schreef op 09-05-2005 @ 20:15 :
zo'n leven
gheh, alleen vandaag.
morgenvroeg naar tempo team, om te checken of de vakantiebaantjes @ tpg post er alweer zijn. (beetje lanterfanten als postbode. )

dus.

oh ja, ik heb vanavond gesmookt en ik heb bij 'n maat van me z'n kop kaal geschoren... alleen jammer genoeg voor hem was halverwege het karwei de batterij van de draadloze tondeuze op, dus hij zit voorlopig nog met 'n verziekt kapsel.
verder eh, ja... chillen.

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 20:27.
Oud 09-05-2005, 20:39
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik heb mijn leven verpest met het zakken voor een camera test en nu ben ik boos ik heb er nooit voor gekozen om met dat kutding te werken maar het moet
Oud 09-05-2005, 20:50
schimmel
schimmel is offline
geslapen terwijl ik naar school moest, bah. rugpijn en erg ook met pannekoeken gegooid en toen was er geen bier maar ik had nog whisky, w00t. vanaf morgen axie dinges week op school dus nu moet ik vast weer een doos met hoop oid gaan maken. nouja ach best

Regels voor berichten