Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
zo zeg. Carmm, hoe kom jij aan die familyguy?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb me vannacht heel beroerd gevoeld en vandaag toch gewerkt vanavond ga ik films kijken en morgen weer werken. ![]() o ja en verder wil ik even benadrukken dat de film turtles can fly heel erg de moeite waard is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 10 uur wakker geworden en toen ben ik uit bed gegaan en mijn ramen stonden open. en ik hoorde vogels en hitsige bubbling van mijn achterbuurmeisje dat vond ik wel okeeee. toen gegeten en daarna belde mijn oma en die zei dat ze in bloempotten ging pissen en dat ze langskwam. daarna een vriendin gebeld en we gaan straks hitsige films kijken en beffen en champagne drinken rrroaarrr. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik : van 8 tot 16 op school geweest en gestudeerd
||
Citaat:
![]() morgenvroeg naar tempo team, om te checken of de vakantiebaantjes @ tpg post er alweer zijn. ![]() ![]() dus. oh ja, ik heb vanavond gesmookt en ik heb bij 'n maat van me z'n kop kaal geschoren... alleen jammer genoeg voor hem was halverwege het karwei de batterij van de draadloze tondeuze op, dus hij zit voorlopig nog met 'n verziekt kapsel. ![]() ![]() verder eh, ja... chillen.
Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 20:27. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid...deel 1 nlblue-eyes | 3 | 01-01-2005 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |